bazi-psn.ir

معرفی بهترین بازی‌های رایگان در PS4

لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

بهترین بازی‌های رایگان در PS4 کدامند؟ صدها بازی عالی روی کنسول سونی وجود دارد، اما تقریباً همه آن‌ها هزینه دارند. اگر احساس ناراحتی می‌کنید، تعدادی عناوین رایگان عالی در پلی استیشن 4 وجود دارد که می‌توانید بدون خرج کردن، آن‌ها را بازی کنید. بازی‌های رایگان پلی استیشن 4 می‌توانند به اندازه بسیاری از تجربه‌های برتر موجود در کنسول، سرگرم‌کننده باشند. اگر به دنبال بهترین بازی‌های رایگان در PS4 هستید، این مقاله را از دست ندهید.

لیست بهترین بازی‌های رایگان پلی استیشن 4

در زیر لیستی از بهترین بازی‌های رایگان در PS4 را مشاهده می‌کنید. اینها بدون ترتیب خاصی ارائه شده‌اند و بازی‌های رایگان مورد علاقه ما برای پلی استیشن 4 هستند که توسط تیم تحریریه تعیین شده است.

 

1. Fortnite (PS4)

Fortnite-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

فورت نایت فقط یکی از بهترین بازی‌های رایگان در PS4 نیست، بلکه یک سنگ محک فرهنگی است. حتی کسانی که بازی فورت نایت Epic Games را بازی نمی‌کنند، از وجود آن آگاه هستند. با شروع زندگی به عنوان یک بازی کارتونی، توسعه‌دهنده آن، فرصتی دید که PUBG جهان را در برگیرد و از آن زمان دیگر به گذشته نگاه نکرده است. گیم‌پلی آرکید سریع با ساخت منحصر به فرد به این معنی است که عمقی فراتر از زیبایی شناسی کودک پسند، برای این نسخه وجود دارد. اما این شیوه‌ی تکامل یافته، میزبانی کنسرت‌های زنده و رویدادهای تغییر نقشه، آن را بیشتر به یک تجربه اجتماعی تبدیل کرده است تا یک تیرانداز آنلاین.

  • ناشر: Epic Games / توسعه دهنده: Epic Games
  • تاریخ انتشار: 25 ژوئیه 2017 (ایالات متحده آمریکا) / 25 جولای 2017 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

2. GUNS UP! (PS4)

GUNS-UP-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

این بازی استراتژیک رایگان به طرز شگفت‌آوری قابل دسترسی است. جدا از برخی رابط کاربری بسیار پیچیده، Guns Up با کنترل‌های ساده و پیشرفتی که به راحتی می‌توانید بدست آورید، کارها را ساده نگه می‌دارد. ایجاد ارتش و پایگاه خود و سپس درگیر شدن با سایر بازیکنان در نبردهای جانبی، بسیار سرگرم کننده است و با قوی‌تر شدن نیروی شما، می‌تواند به سرعت اعتیادآور شود.

  • ناشر: Sony Computer Entertainment / توسعه دهنده: Valkyrie Entertainment
  • تاریخ انتشار: 19 می 2015 (ایالات متحده آمریکا) / 9 دسامبر 2015 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

3. H1Z1: Battle Royale (PS4)

H1Z1-Battle-Royale-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

از بین تمام بازی‌های رایگان پلی استیشن 4 این لیست، H1Z1: Battle Royale نزدیک‌ترین چیزی است که احساس PUBG را تکرار می‌کند. ممکن است فورت نایت بر سبک محبوب تیراندازی تسلط داشته باشد، اما این جایگزین سخت‌تر یک میدان نبرد واقعی‌تر است. گیم‌‌پلی بازی همان‌طور است که انتظار دارید: 100 بازیکن آن را در عرصه‌ای که همیشه در حال کوچک‌تر شدن است، بازی می‌کنند و تجهیزات و سلاح‌های بهتری را در طول مسیر به دست می‌آورند. اگر می‌خواهید تجربه بتل رویال را داشته باشید اما ظاهر کارتونی Fortnite شما را به تعویق انداخت، این بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

  • ناشر: Daybreak Game Company / توسعه دهنده: Daybreak Game Company
  • تاریخ انتشار: 22 مه 2018 (ایالات متحده آمریکا) / 22 می 2018 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

4. 3on3 FreeStyle (PS4)

3on3-FreeStyle-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

3on3 Freestyle، یک بازی آرکید آهسته اما روان و آزاد با حس عالی است. انجمن این عنوان ورزشی آنلاین که توسط شرکت کره‌ای JoyCity توسعه داده شده است، به طرز شگفت‌آوری بزرگ است. در حالی که گیم‌پلی آن ساده است، می‌تواند برای هم تیمی‌ها، سرگرم کننده باشد. حتی یک سیستم ارتقای پیچیده که مملو از ریزتراکنش‌ها باشد، نمی‌تواند کار سخت استودیو را در اینجا خنثی کند.

  • ناشر: JoyCity / توسعه دهنده: JoyCity
  • تاریخ انتشار: 22 فوریه 2017 (ایالات متحده آمریکا) / 22 فوریه 2017 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

5. Genshin Impact (PS4)

Genshin-Impact-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

اگر به دنبال یک ماجراجویی گسترده به سبک انیمه هستید که بتوانید به صورت رایگان آن را بازی کنید، به سراغ Genshin Impact بروید. این یک بازی RPG اکشن جهان باز تکان دهنده با قیمتی بسیار خوب است که با ساعت‌ها محتوا پر شده است. Genshin Impact یکی دیگر از بهترین بازی‌های رایگان در PS4 است که واقعاً فراتر از آن چیزی است که ما از بازی‌های رایگان انتظار داریم، به ویژه از نظر کیفیت.

  • ناشر: Mihoyo / توسعه دهنده: Mihoyo
  • تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2020 (ایالات متحده آمریکا) / 28 سپتامبر 2020 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

6. Call of Duty: Warzone (PS4)

Call-of-Duty-Warzone-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

از دیگر عناوین لیست بهترین بازی‌های رایگان در PS4 می‌توان به Call of Duty: Warzone اشاره کرد. پس از تلاش بسیار موفقیت آمیز Treyarch در Battle Royale با حالت Blackout در Call of Duty: Black Ops 4، منطقی بود که Activision یک سال بعد با یک بازی بزرگ‌تر از قبل بازگردد. گسترش مستقل Call of Duty: Modern Warfare تلاشی محکم برای تکرار نبرد و کسب مقام اول و در عین حال معرفی ایده‌های خود در ترکیب است. ایده‌هایی مانند گولاگ و قراردادها واقعاً ایده‌های جالب هستند. این تجربه ممکن است برای برخی کمی ساده به نظر برسد. با این حال، اگر به دنبال کشف ژانر بتل رویال هستید، این یک مکان عالی برای شروع است.

  • ناشر: Activision / توسعه دهنده: Raven Software
  • تاریخ انتشار: 10 مارس 2020 (ایالات متحده آمریکا) / 10 مارس 2020 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

7. Spellbreak (PS4)

Spellbreak-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

برای گذراندن وقت خود با یکی از بهترین بازی‌های رایگان در PS4 ژانر بتل رویال را انتخاب کنید. با شرکت در مسابقات 42 نفره در یک نقشه بزرگ، از جادوهای عنصری برای حمله به رقبای خود استفاده خواهید کرد. کلاسی را انتخاب کنید و توپ‌های آتشین، گردبادها یا ابرهای زهرآلود را برای از بین بردن دشمنان بکوبید. جالب‌تر از همه، توانایی ترکیب این قدرت‌ها است که منجر به استراتژی‌های بسیار منحصر به فردی می‌شود. اگر بتل رویال را دوست دارید اما از تسلیحات سنتی خسته شده‌اید، Spellbreak ارزش وقت شما را دارد.

  • ناشر: Proletariat / توسعه دهنده: Proletariat
  • تاریخ انتشار: 3 سپتامبر 2020 (ایالات متحده آمریکا) / 3 سپتامبر 2020 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

8. SMITE (PS4)

SMITE-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

SMITE یک انتخاب محبوب در لیست بهترین بازی‌های رایگان در PS4، یک حس ورزش الکترونیکی و یک MOBA با طعم اسطوره‌ای است. با شروع زندگی در سال 2014، اکنون بیش از 100 شخصیت اصلی برای انتخاب وجود دارد و عنوان به طور مداوم با رویدادهای موضوعی و به‌روز‌رسانی‌های منظم در حال تغییر است. در حالی که جامعه مستقر آن می‌تواند این عنوان را برای بردن و بازی کردن به عنوان دشواری تبدیل کند، به اندازه کافی با آن بمانید تا پیچیدگی‌های آن را یاد بگیرید حتی ممکن است به اعتیاد بعدی شما تبدیل شود.

  • ناشر: Hi-Rez Studios / توسعه دهنده: Hi-Rez Studios
  • تاریخ انتشار: 22 مارس 2016 (ایالات متحده آمریکا) / 31 می 2016 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

9. Switchblade (PS4)

Switchblade-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

Switchblade را می‌توان ترکیبی از چندین برند معتبر در نظر گرفت. حلقه اصلی گیم‌پلی از MOBA هایی مانند SMITE و DOTA الهام گرفته شده است، زیرا شما نیروهای رباتیک را به سمت پایگاه حریف خود هدایت می‌کنید. هیجان شما برای این است که در وسایل نقلیه به رقابت می‌پردازید، بنابراین اشاره‌ای به Twisted Metal به شیوه جنگ وجود دارد. در زیبایی شناسی به سبک ورزشی آمریکایی نقش داشته که پتانسیل روشنی در آن به وجود آورد. این بازی هنوز در اوایل چرخه عمر خود است، بنابراین باید دید که آیا این عنوان می‌تواند آزمون زمان را تحمل کند یا خیر.

  • ناشر: Lucid Games / توسعه دهنده: Lucid Games
  • تاریخ انتشار: 22 ژانویه 2019 (ایالات متحده آمریکا) / 22 ژانویه 2019 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

10. Rocket League (PS4)

Rocket-League-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

Rocket League سال‌هاست که روی پلی استیشن 4 وجود دارد و اکنون که به صورت رایگان قرار گرفته، فوراً به یکی از بهترین بازی‌های رایگان در PS4 تبدیل شده است. این یک ایده ساده است: فوتبال با ماشین. به لطف مسابقات فیزیک محور و سقف مهارت بالا، به طرز باورنکردنی سرگرم کننده است. می‌توانید با خیال راحت تراکنش‌های کوچک را نادیده بگیرید و فقط در راندهای پنج دقیقه‌ای شرکت کنید. در حالی که کمی تمرین می‌طلبد اما بازی کردن، به‌ویژه با دوستان، بسیار عالی است. با انواع بازی‌های مختلف، بازی‌های رتبه بندی شده و ده‌ها لوازم برای باز کردن، چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد. اگر هنوز آن را امتحان نکرده‌اید، اکنون دیگر بهانه‌ای ندارید که Rocket League را امتحان نکنید.

  • ناشر: Epic Games / توسعه دهنده: Psyonix Studios
  • تاریخ انتشار: 7 ژوئیه 2015 (ایالات متحده آمریکا) / 7 ژوئیه 2015 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

11. Let It Die (PS4)

Let-It-Die-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

Let It Die به دلیل اینکه شبیه هیچ چیز دیگری نیست در این لیست برجسته شده است. این گیم که به عنوان یک بازی اکشن افراطی با موسیقی متن و همچنین بیش از 100 هنرمند شناخته می‌شود. خود را در حال مبارزه در میان یک برج و زیر نظر یک دروگر اسکیت بورد به نام عمو Death می‌بیند. هیجان این مورد از لیست بهترین بازی‌های رایگان در PS4 این است که هر بار که می‌میرید، شخصیت شما در بازی، در بازیکن دیگری زنده می‌ماند و یک جزء اصلی چند نفره ناهمزمان ایجاد می‌کند که تجربه را تازه نگه می‌دارد.

  • ناشر: Grasshopper Manufacture / توسعه دهنده: Grasshopper Manufacture
  • تاریخ انتشار: 3 دسامبر 2016 (ایالات متحده آمریکا) / 3 دسامبر 2016 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

12. Brawlhalla (PS4)

Brawlhalla-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

در این بازی مبارزه‌ای رایگان، شما به عنوان یکی از شخصیت‌های افسانه‌ای بازی می‌کنید که برای ورود به والهالا مبارزه می‌کنند. شما با یک سری حرکات ساده، حریفان خود را با بیرون انداختن از میدان مسابقه یا خارج کردن از صفحه نمایش شکست می‌دهید. کاراکترهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام دارای حرکات مخصوص به خود هستند. می‌توانید از بازی به صورت محلی یا آنلاین لذت ببرید. حتی اگر از روش سنتی ضرب و شتم یکدیگر خسته شده‌اید، این بازی دارای چند حالت جایگزین است. Brawlhalla با ارائه نرم‌افزار، به‌روزرسانی مداوم و همچنین قابلیت سرگرم‌ کنندگی بالا، بهترین مبارز رایگان PS4 است.

  • ناشر: Blue Mammoth Games / توسعه دهنده: Blue Mammoth Games
  • تاریخ انتشار: 17 اکتبر 2017 (ایالات متحده آمریکا) / 17 اکتبر 2017 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

13. Realm Royale (PS4)

Realm-Royale-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

استودیو Hi-Rez می‌داند که چگونه یک ریپ آف خوب بسازد، اینطور نیست؟ علیرغم ظاهر اولیه، این عنوان از لیست بهترین بازی‌های رایگان در PS4 یک بازی واقعا نرم و روان است. با زرادخانه‌ای عالی از سلاح‌ها و چرخش منظمی که شما را به طور موقت به مرغ تبدیل می‌کند. امتیاز بسیار کمی برای اصالت دریافت می‌کند، اما هنوز هم یکی از بهترین بتل رویال‌ها در PS4 است.

  • ناشر: Hi-Rez Studios / توسعه دهنده: Hi-Rez Studios
  • تاریخ انتشار: 22 ژانویه 2019 (ایالات متحده آمریکا) / 22 ژانویه 2019 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

14. Dauntless (PS4)

Dauntless-لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-در-PS4-bazi-psn.ir

نسخه رایگان بازی Dauntless یک RPG اکشن، برای کسانی است که به دنبال بهترین بازی‌های رایگان در PS4 هستند. مبارزات ساده شده و طراحی بصری با هیولاهای کپکام مقایسه نمی‌شود، بنابراین این ژانر بسیار ساده‌تر است، با سیستم‌های کمتر پیچیده و پیشرفت‌های ساده‌تر. تراکنش‌های کوچک فقط برای لوازم استفاده می‌شوند.

  • ناشر: Epic Games / توسعه دهنده: Phoenix Labs
  • تاریخ انتشار: 21 می 2019 (ایالات متحده آمریکا) / 21 می 2019 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

بازی‌های رایگان در فروشگاه پلی استیشن

هر زمان که به بخش بازی‌های رایگان در فروشگاه دیجیتال پلی استیشن سفر می‌کنید، همیشه احساس عالی خواهید گرفت زیرا می‌توانید به بهترین بازی‌های رایگان در PS4 دسترسی پیدا کنید. اکنون که چرخه عمر کنسول PS4 رو به اتمام است، تعداد زیادی بازی وجود دارد که می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای دانلود کنید و با فشار یک دکمه در دسترس شما قرار گیرند. بازی‌های تیراندازی اول شخص بتل رویال، تیراندازی‌های رقابتی سوم شخص، بازی‌های پارتی مملو از مسیرهای خنده‌دار (و خشمگین!) با موانع و موارد دیگر، طیف گسترده‌ای از عناوین قابل دانلود را تشکیل می‌دهند که می‌توانید بدون نیاز به صرف حتی یک سکه از آن‌ها لذت ببرید.

چگونه بدون پلاس رایگان بازی کنیم؟

بهترین بازی‌های رایگان در PS4 هر زمان که نیاز به یک بازی جدید داشته باشید اما پول نقدی برای خرج کردن ندارید، اینجا هستند. این‌ها عناوین دائمی رایگان‌اند، بنابراین لازم نیست نگران محدودیت‌های زمانی ماهانه، مانند پلی استیشن پلاس باشید. در حالی که بازی‌های رایگانی که هر ماه از سرویس اشتراک سونی دریافت می‌کنید عالی هستند، اما هر ماه یک انتخاب تصادفی دریافت می‌کنید. بازی‌های موجود در این فهرست‌ها برای همیشه رایگان هستند. اگر می‌خواهید چیزی را برای بازی و در عین حال صرفه‌جویی در هزینه برای خرید PS5 پس انداز کنید، عالی هستند.

چگونه-بدون-پلاس-رایگان-بازی-کنیم؟-bazi-psn.ir

چگونه بهترین بازی‌های رایگان در PS4 را انتخاب کنیم؟

اگر یکی از بهترین بازی‌های رایگان در PS4 را که در این لیست قرار داده‌ایم دوست دارید، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید قبل از زدن دکمه دانلود به آن‌ها فکر کنید.

  • ژانر

یکی از بهترین راه‌ها برای درک اینکه یک بازی در مورد چیست، این است که به سادگی ژانر آن را بررسی کنید. ارزش این را دارد که بررسی نمایید هر عنوان چه بازی‌هایی را به خود اختصاص می‌دهد. این به شما ایده خوبی از مکانیک‌هایی می‌دهد که باید انتظار داشته باشید.

  • نسخه‌های کوتاه‌شده محصولات پولی

برخی از بازی‌ها از همان ابتدا، همه چیزهایی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند و امیدواریم که به اندازه کافی از آن‌ها خوشتان بیاید. برخی دیگر نسخه‌های کوتاه‌شده محصولات پولی هستند که ممکن است به محتوای قفل‌شده منجر شوند. در هر صورت، این احتمال وجود دارد که استفاده از گزینه رایگان به معنای از دست دادن چیزی مانند زمان شما باشد. با این حال، مهم‌ترین نکته این است: اگر سرگرم کننده نیست، سرمایه گذاری نکنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین بازی‌های رایگان در PS4 پرداختیم. اگر یکی از این بازی‌ها را پس از امتحان کردن دوست نداشته باشید، هزینه‌ای برای آن پرداخت نکرده‌اید پس احتمالا ناراحت نمی‌شوید. هر تعداد که دوست دارید بازی کنید تا بتوانید بازی مورد علاقه خود را پیدا کنید تا واقعاً از آن لذت ببرید. شما نیز می‌توانید از طریق قسمت نظرات عناوین رایگان مورد علاقه خود را به ما معرفی کنید. از همراهیتان بسیار متشکریم.