bazi-psn.ir

باندل رسمی Final Fantasy 16 کنسول PS5 رونمایی شد

باندل-رسمی-Final-Fantasy-16-کنسول-PS5-رونمایی-شد-bazi-psn.ir

سونی اعلام کرده است که همراه با عرضه Final Fantasy XVI در 22 ژوئن 2023، یک باندل رسمی نیز خواهد داشت. این یکی از معدود باندل‌های رسمی کنسول PS5 است که سونی از زمان عرضه کنسول در اواخر سال 2020 به آن متعهد شده است. پیش‌سفارش‌های باندل رسمی Final Fantasy 16 کنسول PS5 در تاریخ 4 می 2023 از طریق PS Direct امکان‌پذیر است. همچنین یک کنترلر PS5 نسخه محدود و مجموعه‌ای از کاورهای کنسول نیز وجود خواهد داشت، اما فقط ژاپنی‌ها آن‌ها را دریافت می‌کنند.

باندل Final Fantasy 16 فقط برای مخاطبان ژاپنی توزیع خواهد شد

همانطور که می‌بینید، باندل رسمی Final Fantasy 16 کنسول PS5 در تاریخ 22 ژوئن در دسترس خواهد بود. با این حال، اگرچه این باندل ممکن است زیاد ویژه به نظر نرسد، اعلامیه‌ای که در پلی استیشن ژاپن منتشر شده، نشان می‌دهد این کنسول به شکل محدود و با طراحی سفارشی عرضه می‌شود. در وبلاگ پلی استیشن ژاپنی آمده است که این نسخه کنسول فقط برای مخاطبان ژاپنی توزیع خواهد شد. در همین حال، در ژاپن، لوازم جانبی از جمله کنترلر DualSense و کاورهای کنسول، به ترتیب با قیمت‌های 8980 و 7980 ین به فروش خواهند رسید.

قیمت باندل فاینال فانتزی XVI پلی استیشن 5

باندل رسمی Final Fantasy 16 کنسول PS5 با طراحی ویژه برای هر دو نسخه دیجیتال و دیسک کنسول PS5 در دسترس خواهد بود. متأسفانه به نظر نمی‌رسد که این نسخه ویژه با طراحی‌های منحصر به فرد در جایی به جز ژاپن و آسیا عرضه شود. البته، این به خوبی می‌تواند بخشی از رونمایی آتی باشد تا زمانی که پیش‌سفارش‌های نسخه‌های آمریکای شمالی و اروپای این کنسول اعلام شود. همانطور که تصور می‌کنید، این بسته شامل کنسول و کنترلر در کنار یک کد دیجیتالی Final Fantasy XVI خواهد بود. قیمت بسته PS5 ژاپنی 67980 ین (تقریبا 508 دلار آمریکا) اعلام شده است. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این بسته در آمریکای شمالی 549.99 دلار قیمت داشته باشد. پیش‌سفارش باندل فاینال فانتزی XVI پلی استیشن 5 در تاریخ 4 می آغاز می‌شود. Final Fantasy XVI در تاریخ 22 ژوئن نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

باندل رسمی Final Fantasy 16 کنسول PS5 برای بازیکنان علاقه‌مند اوایل امروز توسط سونی معرفی شد. این باندل جدید همچنین با کنترلر ویژه عرضه می‌شود و موضوع تمام باندل، Final Fantasy XVI است. باندل فاینال فانتزی XVI پلی استیشن 5 در ماه می برای پیش‌سفارش در دسترس قرار می‌گیرد. اطلاعات مربوط به این بسته آتی کمی پراکنده بوده است. با این حال، همه چیز از امروز آغاز شد و سونی این باندل ویژه را از طریق صفحه رسمی توییتر خود معرفی کرد. آیا این باندل را خریداری می‌کنید؟ در قسمت نظرات ما را آگاه کنید.