bazi-psn.ir

لیست بهترین بازی‌های رایگان PS5

لیست-بهترین-بازی‌های-رایگان-PS5-bazi-psn.ir

بهترین بازی‌های رایگان PS5 را می‌شناسید؟ بازی رایگان در چند سال اخیر واقعاً جای خود را پیدا کرده و همچنان در حال رشد است. با گذشت زمان نیز بازی‌های متنوع‌تر و باکیفیت‌تری ارائه می‌شود. بسیاری از بزرگترین بازی‌های جهان کاملاً رایگان هستند و حتی برای اجرای آن‌ها نیازی به اشتراک PS Plus ندارید. اگر می‌خواهید ببینید که سر و صداها در مورد بازی‌هایی مانند Fortnite، Apex Legends و Warframe چیست، می‌توانید بدون خرج کردن حتی یک سکه این کار را انجام دهید. اساساً آنچه ما می‌گوییم این است که می‌توانید بدون باز کردن کیف پول خود، بازی‌های جالب و سرگرم کننده زیادی را برای بازی در PS5 پیدا کنید. این لیست برای نشان دادن بهترین بازی‌های رایگان PS5 است.

انواع بازی‌های رایگان PS5

آیا به دنبال بهترین بازی‌های رایگان PS5 هستید؟ بازی‌های رایگان در انواع مختلفی وجود دارند. در حالی که بسیاری از بازی‌های رایگان پلی‌استیشن، بازی‌های تیراندازی هستند، اما شما چیزی برای هر ژانر در این ترکیب پیدا خواهید کرد: ورزشی، بازی‌های پلتفرم، RPG و بازی‌های خانوادگی. شایان ذکر است که برخی از بهترین بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 5 عمدتاً با تراکنش‌های خرد عرضه می‌شوند، اما ما بازی‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که کاملا رایگان هستند، بنابراین برای بهره‌مندی بیشتر نیازی به پرداخت پول نقد ندارید.

تفاوت بازی‌های رایگان و پولی پلی استیشن 5

بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 5 فقط یک قطره کوچک در سطل کتابخانه PS5 هستند، به خصوص وقتی که بازی‌های آینده کنسول در نظر گرفته شود. بازی‌های رایگان در پلی‌استیشن 5 گزینه‌های جذابی هستند. این دسته از بازی‌ها در سال‌های اخیر به شدت تغییر کرده‌اند. با محبوبیت انفجاری عناوینی مانند Fortnite و Genshin Impact، بسیاری از بازی‌ها از فرمول رایگان بازی استفاده می‌کنند اما بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 5 هر ماه منتشر نمی‌شوند. بهترین بازی‌های رایگان PS5 می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای ماه‌ها شخص را درگیر خود نگه دارند. برخی از آن‌ها دارای تصاویری و گیم‌پلی عالی هستند که با پروژه‌های گران قیمت مقایسه می‌شوند. در ادامه تعدادی از بهترین بازی‌های رایگان PS5 آورده شده است.

لیست بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 5

تقریباً همه بازی‌های رایگان، چند نفره آنلاین و رقابتی هستند، اما همیشه هم اینطور نیست. در PS5، تعداد انگشت شماری از پیشنهادات چندنفره عالی وجود دارد که هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. یک یا دو عنوان وجود دارد که اصلاً آنلاین نیستند، اما همچنان می‌توان به صورت رایگان به آن‌ها دسترسی داشت. Astro’s Playroom نمونه بارز آن است. حالا بیایید نگاهی بیندازیم، در زیر لیستی از بهترین بازی‌های رایگان PS5 را مشاهده می‌کنید.

 

9. Rogue Company (PS5)

Rogue-Company-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

اگر به دنبال یک بازی تیراندازی سوم شخص ساده هستید، شرکت Rogue مطمئنا این شکاف را پر کرده است. این عنوان لیست بهترین بازی‌های رایگان PS5 بر روی مسابقات تیمی برای حداکثر 12 بازیکن تمرکز دارد. با در دست گرفتن کنترل Rogues، که هرکدام دارای توانایی‌های منحصر به ‌فردی هستند، راندهای مبتنی بر هدف و درگیری‌های تاکتیکی انجام می‌دهید، XP و ارز درون بازی به دست می‌آورید تا بتوانید قوی‌تر شوید و تجهیزات بهتری را باز کنید. این بازی نسبتاً ساده است و ارزش وقت شما را دارد.

  • ناشر: Hi-Rez Studios / توسعه دهنده: Hi-Rez Studios
  • تاریخ انتشار: 30 مارس 2021 (ایالات متحده آمریکا) / 30 مارس 2021 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

8. Call of Duty: Warzone 2.0 (PS5)

Call-of-Duty-Warzone-2.0-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

Call of Duty: Warzone 2.0 جدیدترین نسخه تیراندازی اکتیویژن و یکی از بهترین بازی‌های رایگان PS5 است. این عنوان ذاتا یک FPS چند نفره سرگرم کننده در مقیاس عظیم است. رویداد اصلی حالت نبرد رویال است که شما را به تنهایی یا در جوخه‌ها روی یک نقشه غول پیکر قرار می‌دهد تا برای بقا بجنگید.

  • ناشر: Activision / توسعه دهنده: Infinity Ward
  • تاریخ انتشار: 16 نوامبر 2022 (ایالات متحده آمریکا) / 16 نوامبر 2022 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

7. Genshin Impact (PS5)

Genshin-Impact-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

Genshin Impact در اولین سال حضور خود در بازار حدود 2 میلیارد دلار درآمد کسب کرد و به یک سنگ محک تبدیل شد. نسخه PS5 این RPG فوق‌العاده محبوب که در گوشی‌های هوشمند نیز موجود است، واقعاً دید توسعه‌دهنده MiHoYo را با جلوه‌های بصری پر جنب و جوش و نرخ تازه‌سازی روان و پاسخگو زنده می‌کند. بدون شک این عنوان یکی از بهترین بازی‌های رایگان PS5 و یک بازی خدماتی عظیم و اختصاصی طرفداران برای راه‌اندازی است.

  • ناشر: Mihoyo / توسعه دهنده: Mihoyo
  • تاریخ انتشار: 28 آوریل 2021 (ایالات متحده آمریکا) / 28 آوریل 2021 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

6. Kid A Mnesia: Exhibition (PS5)

Kid-A-Mnesia-Exhibition-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

چه از طرفداران Radiohead باشید و چه نباشید، این تور مجازی از طریق موسیقی و آثار هنری گروه، یک سواری منحصر به فرد و وهم انگیز در میان ناشناخته‌ها است. این عنوان فقط چند ساعت طول می‌کشد، کاملا رایگان است اما هیچ چیز دیگری مانند آن در PS5 وجود ندارد. بنابراین ما توصیه می‌کنیم آن را تجربه کنید.

  • ناشر: Epic Games / توسعه دهنده: Arbitrarily Good Productions
  • تاریخ انتشار: 18 نوامبر 2021 (ایالات متحده آمریکا) / 18 نوامبر 2021 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

5. Yu-Gi-Oh! Master Duel (PS5)

Yu-Gi-Oh-Master-Duel-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

اگر از بازی با کارت تجاری Yu-Gi-Oh لذت می‌برید، احتمالاً Master Duel را دوست خواهید داشت. این یک نسخه دیجیتالی زیبا از بازی کارتی است که شما می‌شناسید و دوست دارید. این عنوان به شما امکان می‌دهد در مسابقات آنلاین رایگان با دوئل‌های رقیب مبارزه کنید. همچنین از cross-play و cross-progression پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید در هر پلتفرمی با دیگران بازی و پیشرفت خود را به ماشین‌های دیگر منتقل کنید. با بیش از 10000 کارت گنجانده شده، می‌توانید دک‌های واقعی خود را بازسازی کنید و آن‌ها را در مسابقات متعدد آزمایش کنید. بدیهی است که این یک بازی برای طرفداران است، اما اگر می‌خواهید برای اولین بار Yu-Gi-Oh را امتحان کنید، شامل آموزش‌هایی برای مبتدیان نیز هست.

  • ناشر: Konami / توسعه دهنده: Konami
  • تاریخ انتشار: 19 ژانویه 2022 (ایالات متحده آمریکا) / 19 ژانویه 2022 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

4. Apex Legends (PS5)

Apex-Legends-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

Apex Legends همچنان یک تیرانداز رایگان و فوق‌العاده محبوب است و دلیل خوبی هم دارد. هسته گیم‌پلی بازی بسیار عالی است و توسعه دهنده Respawn از زمان عرضه، در حال توسعه و افزایش تجربه بوده است. بتل رویال حالت اصلی آن است، اما اغلب لیست‌های پخش جایگزینی وجود دارد که می‌توانید با هر یک از شخصیت‌های منحصربه‌فرد بازی لذت ببرید.

  • ناشر: Electronic Arts / توسعه دهنده: Respawn Entertainment
  • تاریخ انتشار: 29 مارس 2022 (ایالات متحده آمریکا) / 29 مارس 2022 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

3. Warframe (PS5)

Warframe-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

چند سال طول کشید تا به اینجا برسیم، اما Warframe اکنون یکی از موفق‌ترین و بهترین بازی‌های رایگان PS5 در صنعت است. بازی RPG اکشن علمی تخیلی، توسط توسعه دهنده Digital Extremes به یک غول بزرگ تبدیل شده است. این عنوان دارای حجم بسیار زیادی از محتوا برای جویدن است، از ماموریت‌های دارای قابلیت Co-op گرفته تا اکتشاف جهان باز کامل. مسلماً اگر شما یک تازه وارد هستید، نفوذ به Warframe دشوار است، اما ماجراجویی‌های کهکشانی در انتظار کسانی است که به رده‌های Tenno می‌پیوندند.

  • ناشر: Digital Extremes / توسعه دهنده: Digital Extremes
  • تاریخ انتشار: 26 نوامبر 2020 (ایالات متحده آمریکا) / 26 نوامبر 2020 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

2. Fall Guys (PS5)

Fall-Guys-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

آیا پلتفرمری وجود دارد که در آن حداکثر 60 بازیکن به طور همزمان در کورس‌های پر هرج و مرج با موانع به رقابت بپردازند؟ به نظر می‌رسد این ایده‌ی دیوانه کننده یک نابغه است. Fall Guys یک دیوانه خانه چند نفره آنلاین است. با بازی به‌ عنوان یک کلتز ژله‌ای شکل، از طریق مجموعه‌ای از مراحل به‌ طور تصادفی انتخاب‌ شده، با انواع چالش‌های پلتفرمینگ، در مقابل بسیاری دیگر قرار می‌گیرید. با روند حذف، برنده آخرین نفری خواهد بود که ایستاده است. چه به صورت انفرادی بازی کنید و چه با گروهی از دوستانتان، این یک عنوان خنده دار برای تمام سنین و از بهترین بازی‌های رایگان PS5 است.

  • ناشر: Epic Games / توسعه دهنده: Mediatonic
  • تاریخ انتشار: 21 ژوئن 2022 (ایالات متحده آمریکا) / 21 ژوئن 2022 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

1. Astro’s Playroom (PS5)

Astro's-Playroom-لیست-بازی‌-رایگان-PS5- bazi-psn.ir

پرطرفدارترین عنوان لیست بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 5 Astro’s Playroom است. این پلتفرمر کوتاه با الهام از PSVR تحسین شده Astro Bot Rescue Mission تیم Asobi – که خود در ابتدا در The Playroom VR معرفی شد – به عنوان مقدمه‌ای برای PS5، به ویژه کنترلر DualSense عمل می‌کند. همانطور که دنیای پر جنب و جوش شخصیت دوست داشتنی Astro را کشف می‌کنید، از نظر فیزیکی آن را در نوک انگشتان خود احساس خواهید کرد. از احساس باران که روی بدنه سخت و فولادی قهرمان می‌بارد تا سطوح لغزنده یخی. همه این‌ها، به تنهایی، بازی را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می‌کند. اما این بازی همچنین به عنوان یک نوع درس تاریخ عمل و بسیاری از مشهورترین لحظات از گذشته پلی استیشن را بررسی می‌کند. به بیان ساده، این یک فرار چهار تا پنج ساعته خارق‌العاده است و هر دارنده جدید PS5 باید آن را بازی کند.

 

سخن پایانی

آیا به دنبال بهترین بازی‌های رایگان PS5 هستید؟ این بازی‌های کم‌هزینه راهی عالی برای پر کردن مجموعه شما هستند. اکنون می‌توانید محتوای سه‌گانه A را بدون برچسب قیمت دریافت کنید. آیا عنوان مورد علاقه شما در لیست بازی‌های رایگان برای پلی استیشن 5 ما بود؟ اگر فکر می‌کنید چیزی در مقاله ما کم است، لطفاً به ما اطلاع دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که توصیه‌های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. از همراهیتان بسیار متشکریم.