bazi-psn.ir

بازی آنلاین در PS4

بازی-آنلاین-در-PS4-bazi-psn.ir

لذت بازی­‌های آنلاین بسیار بدیهی است و اکثر کاربران به دنبال راهی برای بازی آنلاین در PS4 هستند. اگر صاحب یکی از قدرتمندترین کنسول­‌های بازی موجود در بازار، یعنی Sony PS4 هستید، باید بدانید که چهارمین کنسول توسعه یافته توسط سونی، خدمات زیادی را به منظور برآورده کردن انتظارات کاربران خود، از جمله بازی آنلاین در PS4 ارائه می‌دهد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که آیا برای بازی آنلاین در PS4 باید هزینه پرداخت کرد. در این مقاله به سوال چگونه در PS4 آنلاین بازی کنیم؟ پاسخ می‌دهیم و ابهامات مربوط به این سوال را نیز برطرف می‌کنیم.

بازی آنلاین با اشتراک پلی استیشن پلاس

PlayStation Network (PSN) یک پلتفرم آنلاین رایگان است که از طریق آن می‌توانیم به PlayStation Plus دسترسی داشته باشیم. یک ابزار اشتراک که به ما امکان می‌دهد به بازی‌های چند نفره و آنلاین در PS4 دسترسی داشته باشیم. بازی آنلاین به شما امکان می­‌دهد با افراد جدیدی آشنا شوید و همچنین متوجه اشتباهات وحشتناک بازی خود نیز شوید. با این حال علاوه بر سرگرمی گاهی اوقات به برخی از دوستی­‌های مناسب نیز منجر می‌­شود. این مقاله را از دست ندهید تا شما را با پیش نیازهای بازی آنلاین در PS4 آشنا کنیم.

آیا برای بازی آنلاین در PS4 باید هزینه پرداخت کرد؟

در کنفرانس سالانه سونی در E3، اعلام شد که کاربران PS4 می‌توانند بازی‌های آنلاین را روی کنسول‌های خود تجربه کنند. تقریبا تنها چیزی که مردم در کنفرانس E3 دوست نداشتند بخش کوچکی بود که در آن اعلام شد برای بازی آنلاین در PS4 باید اشتراک PlayStation Plus داشته باشند و هزینه پرداخت کنند.

پلی استیشن پلاس

PlayStation Plus یک سرویس اشتراک ماهانه PSN است که امکان بازی آنلاین در PS4 را فراهم می‌کند. علاوه بر این، تعدادی بازی رایگان قابل دانلود و دسترسی بدون محدودیت زمانی را نیز برای بازی در طول دوره اشتراک ارائه می‌­دهد. شرایط خدمات ممکن است از کشوری به کشور دیگر و با توجه به سن تایید شده، اعمال شود.

چگونه در شبکه پلی استیشن ثبت نام کنیم؟

بازی-آنلاین-با-اشتراک-پلی-استیشن-پلاس-bazi-psn.irبرای ثبت نام کافی است وارد PSN شوید و به Settings > Account Management > Account Info > PlayStation Subscriptions بروید و طرح مناسب را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن دسترسی داشته باشید و اشتراکی را که مناسب‌ترین نیاز شماست را انتخاب کنید.

  1. از مرورگر وب به قسمت Account Management رفته و روی Create a new account کلیک کنید.
  2. در قسمت New Sale، روی Create Again کلیک کنید.
  3. تمام فیلدها را با مشخصات خود پر کرده و روی Next کلیک کنید.
  4. برای تایید آدرس ایمیل خود، صندوق ورودی ایمیل خود را بررسی کنید.
  5. از صفحه اصلی PS4با فشار دادن و نگه داشتن PS به منوی سریع دسترسی پیدا خواهید کرد.
  6. Power > Change user > User New > Create a user را انتخاب کنید.
  7. دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید و تمام جزئیات خود را پر کنید.
  8. آدرس ایمیل خود را با بررسی صندوق ورودی ایمیل خود تایید کنید.

شبکه پلی استیشن کدام کنسول­‌ها موجود است؟

PSN از طریق پلی استیشن 3، 4 و 5، PS Vita و PlayStation Vita TV یا از وب سایت رسمی پلی استیشن قابل دسترسی است.

مزایای پلی استیشن پلاس

به عنوان مثال، فقط اعضای پلی استیشن پلاس می‌توانند بازی آنلاین در PS4 انجام دهند یا ذخیره‌های بازی خود را آپلود و به صورت آنلاین ذخیره کنند تا با ورود به حساب کاربری خود در کنسول دیگر، به آن‌ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، اعضای PlayStation Plus هر ماه چند بازی رایگان دریافت خواهند کرد. از دیگر مزایای هیجان انگیز عضویت در PlayStation plus می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • بازی‌های رایگان
  • آزمایشات بازی
  • تم‌ها و آواتارها
  • دمو
  • تخفیف

چگونه با کاربران پلتفرم‌­های دیگر آنلاین بازی کنیم؟

شاید بخواهید با کاربران پلتفرم­‌های دیگر نیز بازی کنید. برای این کار، ضروری است که بازی ویدیویی از crossplay پشتیبانی کند. اگر چه این ویژگی معمولا به صورت قابل مشاهده در ویژگی‌ها گنجانده نمی‌شود، اما همیشه می‌توانیم جستجوی آنلاین انجام دهیم و نظرات سایر کاربران را مشاهده کنیم تا مطمئن شویم که این حالت در بازی انتخاب شده، مجاز است؟ پس از تایید، بازیکن باید کاربری را که از پلتفرم دیگری استفاده می­‌کند به لیست دوستان خود اضافه کرده و سپس همه چیز برای شروع بازی با هم به اشتراک گذاشته شود.

سخن پایانی

در این مقاله به سوال چگونه در PS4 آنلاین بازی کنیم؟ پاسخ دادیم. حال ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا باید مشترک پلی استیشن پلاس شوید یا خیر؟ پاسخ به این بستگی به نوع استفاده شما از PS4 دارد. اگر به ندرت آنلاین بازی می‌کنید یا محتوای پولی را از فروشگاه پلی‌استیشن دانلود می‌کنید، پلاس ارزش کمی برای شما ارائه می‌کند. اما اگر یک کاربر معمولی هستید و به بازی آنلاین در PS4 علاقمندید، قطعا ارزش خرید را خواهد داشت. از قسمت نظرات می‌توانید موضوعاتی که دوست دارید را با ما در میان بگذارید تا به بررسی آن‌ها بپردازیم. از همراهیتان متشکریم.