bazi-psn.ir

بهترین سطح PS Plus چیست؟

بهترین-سطح-PS-Plus-چیست؟-bazi-psn.ir

عملکرد و قیمت به طور قابل توجهی در بین سطوح پلی استیشن پلاس متفاوت است. اگر قصد دارید اشتراک PS Plus خود را ارتقا دهید، ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین سطح PS Plus را بشناسید و بدانید که کدام سطح به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. ما به شما نشان خواهیم داد که در ازای چه قیمتی چه چیزهایی دریافت می‌کنید.

پروژه اسپارتاکوس

سونی سرویس آنلاین PlayStation Plus خود را برای تبدیل شدن به رقیبی برای Xbox Game Pass بازسازی کرد. این شرکت اخیرا پروژه اسپارتاکوس را معرفی کرده که در مورد آن بسیار صحبت شده است. ادغام دو اشتراک پولی PS Plus و PS Now. سرویس اشتراک بازی‌های ویدیویی تحت عنوان «پروژه اسپارتاکوس» که دارای سه سطح با بیش از 700 بازی است. سرویس جدید اشتراک ماهانه، سه ماهه یا سالانه به سه طرح تقسیم می‌شود که هر کدام دارای قیمت و مزایای متفاوتی هستند. اگر شما هم با بهترین سطح PS Plus آشنایی ندارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین سطح پلی استیشن پلاس

PlayStation Now یک کاتالوگ پشتیبان از بازی‌های منتخب را به صورت رایگان در ماه ارائه می‌کرد، دیگر وجود ندارد. در عوض، سونی تصمیم گرفت آن را با پلی استیشن پلاس ترکیب کند تا یک تجربه بازی ماهانه همه جانبه را ارائه دهد. با توجه به این تغییرات، ممکن است بسیاری از افراد بخواهند بهترین سطح PS Plus را بشناسند و تغییرات خاص هر طرح PS Plus و مهم‌تر از همه، هزینه هر یک از آن‌ها را بدانند.

بهترین-سطح-پلی-استیشن-پلاس-bazi-psn.ir

پلی استیشن پلاس اسنشیال

پلی استیشن پلاس اسنشیال ابتدائی‌­ترین سطح است که ماهیانه 9.99 و 59.99 دلار برای سه ماهه هزینه دارد و همان مزایایی را ارائه می‌دهد که ممکن است در نسخه قدیمی پلی استیشن پلاس با آن‌ها آشنا باشید. در ادامه مزایای PlayStation Plus Essential را به طور خلاصه بیان خواهیم کرد.

  • امکان بازی چند نفره آنلاین
  • تخفیف
  • فضای ذخیره سازی ابری
  • ارائه حداقل دو بازی در ماه

پلی استیشن پلاس اکسترا

پلی استیشن پلاس اکسترا شامل تمام مزایای سطح Essential و دارای یک مجموعه 400 موردی از عناوین PS4 و PS5 است. به گفته سونی، این کاتالوگ شامل «بازی‌های پرفروش» از استودیوهای انحصاری و برخی از عناوین که همگی برای دانلود و پخش فوری در دسترس هستند. PlayStation Plus Extra 14.99 دلار در ماه و عضویت سه ماهه 39.99 دلار و سالانه 99.99 دلار هزینه دارد.

پلی استیشن پلاس پریمیوم

در نهایت، شما سطح Premium را دارید و همانطور که انتظار می‌رفت، شامل تمام مزایای لایه‌های Essential و Extra است و بیش از 340 عنوان کلاسیک دیگری نیز در آن وجود دارد. دارای یک کاتالوگ از بازی‌های محبوب اصلی پلی‌استیشن، PS2، PSP و PS4 است و برای پخش در فضای ابری و دانلود جداگانه در دسترس خواهد بود. پخش بازی­‌های PS3 فقط از طریق استریم ابری امکان‌پذیر است. علاوه بر این، سونی به اعضای این سطح بازی‌های آزمایشی با زمان محدود ارائه و به بازیکنان امکان آزمایش عناوین را قبل از خرید می‌دهد.

قیمت اشتراک Premium فقط کمی بالاتر از سطح Extra است. PlayStation Plus Premium ماهانه 17.99 دلار، سه ماهه و سالانه به ترتیب 49.99 و 119.99 دلار هزینه دارد. تمام مزایای دو سطح دیگر و همچنین آزمایش‌های بازی، مجموعه بازی‌های PS1 ،PS2 ،PS3 و PSP و پخش ابری برای بازی‌های خاص ارائه می‌دهد.

کدام سطح پلی استیشن پلاس را باید انتخاب کنید؟

کدام-سطح-پلی-استیشن-پلاس-را-باید-انتخاب-کنید؟-

خبر خوب این که انتخاب بهترین سطح PS Plus بسیار ساده است. اگر از سرویس سنتی پلی‌استیشن پلاس راضی هستید از PS Plus Essential استفاده کنید. دو سطح جدید PS Plus از نظر قیمت به طور قابل توجهی مشابه هستند. عضویت PS Plus Extra 400 بازی PS4 و PS5 را برای مدت زمان اشتراک شما به مجموعه شما اضافه می‌کند و هزینه‌ی آن 14.99 دلار / 10.99 پوند در ماه یا 99.99 دلار / 83.99 پوند در سال خواهد بود. با این حال، طرفداران یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل نیز می‌توانند تنها با پرداخت 3 دلار / 3 پوند در ماه (یا 20 دلار / 16 پوند در سال) کل لیست بازی‌های PS1، PS2 و PSP ارتقا دهند.

اگر می‌خواهید یک کتابخانه فوری از بازی‌های مدرن داشته باشید، اما به بازی‌های کلاسیک اهمیتی نمی‌دهید، احتمالاً PlayStation Plus Extra بهترین سطح PS Plus برای شما است. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید بخش بزرگ‌تری از کاتالوگ قدیمی سونی را بررسی کنید، PlayStation Plus Premium ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. همچنین اگر کنسول PS4 یا PS5 ندارید و می‌خواهید صدها عنوان را روی رایانه شخصی خود پخش کنید، می‌توانید از Premium استفاده کنید. این یکی از مزایای PlayStation Now بود و مشترکان سابق PS Now باید از شنیدن این موضوع خوشحال شوند که سونی به طور خودکار اشتراک آن‌ها را به PS Plus Premium تبدیل می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به سوال کدام سطح پلی استیشن پلاس را باید انتخاب کرد پاسخ دهیم. با توجه به اینکه نیاز، شرایط و سلایق هر فردی متفاوت است بهترین سطح PS Plus را باید با در نظر گرفتن تمام ابعاد انتخاب نمایید.