bazi-psn.ir

بهترین هدایا برای گیمران

بهترین-هدایا-برای-گیمران-bazi-psn.ir

انتخاب هدیه مناسب برای گیمران شاید در نگاه اول بسیار سخت به نظر برسد مخصوصا برای افرادی که اطلاع خاصی از دنیای جذاب بازی ندارند، اما با مطالعه این مقاله می‌توانید عزیزانتان را بسیار خوشحال کنید. برخی از افراد خود را در فیلم و سریال غوطه‌ور می‌کنند، برخی دیگر در کتاب و گیمرها در بازی‌ها. چیزی که مدتی پیش باعث ناراحتی بسیاری از مردم شده بود، اکنون جایگاه اصلی خود را پیدا کرده است. زمان روزهایی که سرگرمی مورد علاقه ما – نشستن تمام شب با دوستان در مقابل رایانه شخصی یا کنسول – بیشتر شرم آور بود، گذشته است. حال دیگر اکثر افراد اوقات فراغت خود را با گیم پر می‌کنند. اگر می‌خواهید با بهترین هدایا برای گیمران آشنا شوید همراه ما باشید.

لیست بهترین هدایا برای گیمران

هرکسی که پارتنر، فرزند و… گیمر دارد و دوست دارد به او هدیه بدهد، حس سردرگمی زیادی خواهد داشت و از خود می‌پرسد که گیمران از این دستگاه‌های شگفت انگیز چه می‌خواهند و بهترین هدایا برای گیمران چیست؟ پاسخ به این سوال چندان آسان نیست، زیرا برخی روی رایانه شخصی بازی می‌کنند، برخی دیگر در ایکس باکس و برخی دیگر ترجیح می‌دهند عناوین نینتندو را تجربه کنند. اما نگران نباشید، ابزارهای جهانی وجود دارند که هر گیمری را به وجد خواهد آورد.

نینتندو سوییچ

یکی از این بهترین هدایا برای گیمران بدون شک نینتندو سوییچ است. حتی سخت‌کوش‌ترین گیمرهای رایانه شخصی نیز برای نه گفتن به این کنسول، مشکل دارند. دلیل این امر عناوین متعدد نینتندو است که در بین گیمرها بسیار محبوب هستند، مانند «زلدا» یا «سوپر ماریو». همچنین بازی با دوستان به خصوص با سوئیچ سرگرم کننده است. بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch هم می‌تواند هدیه‌ی جذابی برای دارندگان این کنسول باشد. از آن‌ها غافل نشوید.

بانجی ماوس

اگر می‌خواهید یک گیمر پی سی را خوشحال کنید، بانجی ماوس یک هدیه مناسب برای گیمران است. بانجی ماوس یکی از آن چیزهایی است که شاید به نظر غیرضروری بیاید، اما یک گیمر رایانه شخصی پس از استفاده، هرگز آن را کنار نمی‌گذارد.

ماوس بی‌سیم گیمینگ

می‌توانید یک ماوس گیمینگ بی‌سیم مانند Razer Viper Ultimate را که یکی از بهترین هدایا برای گیمران است به آنان بدهید. متأسفانه، مدل‌های ممتاز ماوس‌های بی‌سیم ارزان نیستند.  Razer Viper Ultimate با وزن کم 74 گرمی خود گیمران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. طبق گفته سازنده، گیمرها همچنان از عمر باتری تا 70 ساعت بهره می‌برند. راهنمای خرید ماوس گیمینگ ما شما را در انتخاب بهترین‌ها کمک خواهد کرد.

کنترلر ایکس باکس

چهارمین عنوان لیست بهترین هدایا برای گیمران، کنترلر است. ابتدا مهم است که متوجه شوید او روی کدام کنسول بازی می‌کند. با این حال، کنترلر ایکس باکس برای گیمرهای رایانه شخصی و علاقه‌مندان به ایکس باکس با ویندوز و ایکس باکس به خوبی کار می‌کند.

نگهدارنده هدست

هدست PS5 یا هر هدست دیگری، یکی از مهم‌ترین گجت‌های بازی برای گیمرها است. به هر حال شما نه تنها با چشمان خود بازی می‌کنید، بلکه سعی دارید صدای مخالفان خود را نیز بشنوید. اگر ترجیح می‌دهید هدستتان را روی میز و جای خوبی بدهید، باید آن‌ها را روی یک نگهدارنده قرار دهید. از طرف دیگر، نگهدارنده هدست، فضایی را برای یک فنجان قهوه فراهم می‌کند.

اشتراک پلی استیشن

با پرداخت هزینه عضویت پلی استیشن پلاس، گیمرهای پلی استیشن را مورد استقبال قرار دهید. این یکی از بهترین هدایا برای گیمران است که با 25 یورو اعتبار می‌توانند سه ماه کامل از پلی استیشن پلاس لذت ببرند. اگر شما هم نمی‌دانید بهترین سطح PS Plus چیست؟ فقط کافی است روی لینک کلیک کنید تا به یاد ماندنی‌ترین هدیه را تقدیم عزیزانتان کنید. اگر دوست شما روی Xbox یا PC بازی می‌کند، کارت عضویت برای Xbox Live مناسب است.  

گیم

گیمرها همیشه از دریافت بازی‌های مورد علاقه خود خوشحال می‌شوند. برای خرید این مورد از بهترین هدایا برای گیمران باید از قبل متوجه شوید که فرد هدیه گیرنده چه بازی‌هایی را دوست دارد انجام دهد. اگر یک گیمر دوست دارد در دنیای شرکت بازی سازی بلیزارد پرسه بزند، شاید چهره‌های کوچک Cute but Deadly مناسب باشند. همچنین اگر به بازی‌های پلی استیشن علاقه دارد، می‌توانید با کد تخفیف Gift10 از فروشگاه ما هدیه بگیرید و عزیزتان را خوشحال کنید.

بهترین هدایای ارزان قیمت برای گیمران

هدیه-مناسب-برای-گیمران-bazi-psn.ir

آیا هنوز به دنبال یکی از بهترین هدایا برای گیمران با قیمت مناسب هستید؟ در ادامه ایده‌های جالبی برای هدیه به گیمرها پیدا خواهید کرد. این موارد شامل اقلام تجاری کاربردی و همچنین تزئینات زیبا هستند.

ساعت زنگ دار برای گیمرها: زنگ بیداری پس از یک شب بازی

جلسات بازی عصر می‌تواند تا اواخر شب ادامه داشته باشد. از بهترین هدایا برای گیمران می‌تواند یک ساعت زنگ دار با ظاهر بازی باشد تا گیمرهای خسته را برای روز بعد از رختخواب بیرون آورد.

نورپردازی: لامپ‌های شیک برای اتاق بازی

چراغ‌های طراحی شده توسط برندها، نور را به غارهای بازی تاریک می‌آورند و همچنین واقعاً جز شیک‌ترین و بهترین هدایا برای گیمران خواهند بود.

نگهدارنده‌های گوشی هوشمند: کنترلر من را برای یک ثانیه نگه دار!

گوشی‌های هوشمند و کنترلرها نیز شایسته یک مکان دنج هستند. آن‌ها منتظر می‌مانند تا در هولدرهای مخصوص گوشی هوشمند و کنترلر قرار گیرند.

ماوس پد: خانه‌ای جدید برای ماوس‌های گیمینگ

چرا لوازم جانبی بازی نباید طراحی بازی داشته باشند؟ یک ماوس پد شیک یکی از بهترین هدایا برای گیمران رایانه شخصی است.

فیگورها: شخصیت‌ها را در آغوش بگیرید

با فیگورهای جذاب، گیمرها می‌توانند شخصیت‌های مورد علاقه خود را به دنیای واقعی بیاورند. این مورد یکی از بهترین هدایا برای گیمران است اگر بازی‌ها و سریال‌های مورد علاقه او را بشناسید. بعضی از شخصیت‌ها واقعاً قابل بغل کردن هستند. چهره‌های مخملی از شخصیت‌های مورد علاقه هدیه خوبی است، به خصوص برای گیمرهای جوان.

فنجان: در حین بازی از نوشیدنی‌های خوشمزه لذت ببرید

هنگام بازی، گیمرها تمایل دارند زمان و نوشیدنی را فراموش کنند. لیوان‌هایی با تم بازی از بهترین هدایا برای گیمران کنسول‌ها و رایانه شخصی هستند. لازم نیست حتما هدیه یک ماگ باشد. یک زیر لیوانی شیک نیز می‌تواند عزیز شما را خوشحال کند.

پوستر: هدیه کلاسیک برای گیمرها

از بهترین هدایا برای گیمران که بسیار ساده اما محبوب است یک پوستر زیبا است که با طرح بازی روی دیوارها و درها عالی به نظر می‌رسد.

پازل‌های بازی: بازی‌ها را از تلویزیون روی میز بیاورید

برخی از بازی‌ها نسخه‌های سرگرم کننده بازی‌های تخته‌ای دارند. یک هدیه خوب برای گیمرهایی که عاشق بازی چند نفره محلی هستند.

کیف پول با نقوش بازی: برای پول واقعی

با این مورد از  بهترین هدایا برای گیمران، می‌توانید یک هدیه به یاد ماندنی به آنان بدهید. گیمران در بازی‌‌های ویدیویی، ارزهای درون بازی زیادی بدست می‌آورند که حتی می‌توانند آن‌ها را به پول واقعی تبدیل کنند. لیست کدهای قفل NBA 2K23 ما نیز از هدایای است که توسط گیمران مورد استقبال قرار گرفته است. می‌توانید با فرستادن این مقاله دوست خود را خوشحال کنید.

فرش: اتاق گیمر تمیز می‌ماند

فرش و موکت با نقش بازی از بهترین هدایا برای گیمران است. این فرش‌ها حس فوق‌العاده‌ای به گیمران می‌دهند و دیزاین اتاق آنان را بی‌نظیر و خاص می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله تمام بهترین هدایا برای گیمران با هر بودجه‌ای که می‌توانید آنان را خوشحال کنید، گرد آوردیم. هدیه‌ی مناسب خود را پیدا کردید؟ شما دوست دارید چه هدیه‌ای دریافت کنید؟