bazi-psn.ir

بازی‌های چند نفره PS4

هیچ چیز بهتر از بودن با دوستان نیست. چه برای قهوه دور هم جمع شوید یا برای دیدن یک فیلم بیرون بروید. متاسفانه، شاید به دلیل گیر افتادن در شهرهای مختلف، نمی‌توانید همیشه در کنار کسانی که دوستشان دارید، باشید. با فناوری‌های امروزی، می‌توانید حتی زمانی که در کنار دوستانتان نیستید، با تماس ویدیویی و پیام‌های متنی، می‌توانید با یکدیگر در ارتباط باشید. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از بازی‌های ویدیویی، همراهی با یک دوست است. اگر می‌خواهید با انواع و حالات بازی‌های چند نفره PS4 آشنا شوید همراه ما باشید.

چگونه در پلی استیشن 4 دو نفره بازی کنیم ؟

بازی‌های چند نفره PS4 بسیار شگفت‌انگیز هستند. چه در حال غوطه‌ور شدن در یک بازی نقش‌آفرینی اکشن و چه در حال زوم کردن در یک مسابقه پیست کارت با دوستانتان باشید. برخی از بازی‌های عالی وجود دارند که امکان چند نفره لوکال با دو یا چند بازیکن که از یک کنسول استفاده می‌کنند را فراهم می‌کنند. حتی بازی‌های زیادی نیز وجود دارند که از حالت چند نفره آنلاین پشتیبانی می‌کنند و شما را به دوستانتان در سراسر دنیا متصل می‌کنند. برای انجام بازی‌های چند نفره PS4 فقط کافی است هر دو کنترلر را به ps4 خود وصل کنید و به بازی بروید. سپس تیم­‌های خود را انتخاب کنید.

حالات بازی­ چند نفره در پلی استیشن 4 

چه به بازی‌های تیراندازی اول شخص علاقه داشته باشید یا بازی های ورزشی، بازی‌های چند نفره PS4، هنگامی که با دوستانتان یا خانواده متحد شوید، بسیار لذت‌بخش هستند. بازی‌های چند نفره دارای ویژگی‌های مختلف و متفاوتی هستند. یکی از این ویژگی‌ها که از بقیه مهمتر به نظر می‌رسد نوع بازی­ چند نفره در پلی استیشن 4 است. دو حالت برای بازی‌های چند نفره وجود دارد: آنلاین و لوکال. حالت چند نفره آنلاین به کاربران امکان می‌دهد با دوستان و رقبای تصادفی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، در حالی که در حالت چند نفره لوکال می‌تواند توسط چندین کاربر در یک مکان و یک PS4 بازی شود.

حالات-بازی-چند-نفره-در-پلی-استیشن-4-bazi-psn.ir

حالت چند نفره آنلاین

بازی‌های چند نفره آنلاین بسیار عالی و جذاب هستند زیرا می‌توانید به راحتی خانه خود با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. هیچ نیازی به نگرانی در مورد تمیز کردن و پذیرایی از مهمانان برای شما وجود ندارد. به طور مشابه، می‌توانید با دوستان از سراسر جهان بازی کنید: در سراسر ایالت‌ها، مناطق زمانی و حتی قاره‌ها. بازی‌های چند نفره PS4 آنلاین همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که دوستان جدیدی پیدا کنید که ممکن است هرگز آن‌ها را ندیده باشید! مهم نیست چه زمانی را برای بازی انتخاب می‌کنید. احتمالاً شخصی آنلاین خواهد بود که مایل است به شما بپیوندد. با این حال، قطعاً برخی از نقاط ضعف نیز در بازی چند نفره آنلاین وجود دارد. در حالی که فرصت‌های زیادی برای پیدا کردن دوستان جدید وجود دارد، احتمالاً به همان اندازه با افرادی روبرو خواهید شد که نمی‌خواهید با آنها وقت بگذرانید.

اگر دوست دارید بازی‌های چند نفره PS4 آنلاین را با شخصی که با او زندگی می‌کنید بازی کنید، ممکن است به یک PS4 اضافی، تلویزیون و راه‌اندازی در یک اتاق جداگانه نیاز داشته باشید. این بدیهی است که هزینه بالایی خواهد داشت و برای افرادی که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند ایده آل نیست. علاوه بر این، بسیاری از بازی‌ها برای استفاده از حالت چند نفره آنلاین، کاربران را ملزم به پرداخت هزینه برای عضویت در پلی استیشن پلاس می‌کنند. این اشتراک 59.99 دلار در سال هزینه دارد. بنابراین اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه‌هایتان هستید، چند حالت آنلاین ممکن است برای شما مناسب نباشد.

حالت چند نفره لوکال

بازی‌های چند نفره PS4 لوکال بسیار مقرون به صرفه و عالی است. زیرا برای بازی با شخصی که با او زندگی می‌کنید لازم نیست نگران سرمایه گذاری برای کنسول جدید یا عضویت در PlayStation Plus باشید! بسیاری از بازی‌ها با حالت چند نفره لوکال به حداکثر چهار بازیکن در یک PS4 اجازه می‌دهند که گیم‌پلی آن در یک صفحه تقسیم شده تنظیم شود. همچنین تمام جلسات بازی شما خصوصی است و لازم نیست نگران اظهار نظر ترول‌ها در مورد مهارت‌های خود باشید. بازی‌های چند نفره PS4 لوکال بدون هزینه نیست، زیرا باید روی کنترلرهای اضافی برای همه دوستان خود سرمایه گذاری کنید. با این حال، احتمالاً در مقایسه با هزینه یک کنسول اضافی، تلویزیون و عضویت در پلی استیشن پلاس هزینه کمی خواهد داشت.

متاسفانه، بسیاری از بازی‌ها این روزها فقط حالت‌های چند نفره آنلاین را ارائه می‌کنند. به این معنی که کسانی که خواهان حالت لوکال هستند یا کمپین‌های آفلاین را ترجیح می‌دهند، شانسی ندارند. طرفداران سرسخت در هر دو طرف بحث وجود دارند و افرادی که دلیلی نمی‌بینند که چرا نمی‌توانند همه بازی‌ها را بدون توجه به حالت چند نفره موجود انجام دهند. در مجموع، بازی‌های چند نفره PS4 بسیار عالی هستند. مهم نیست که حالت لوکال، آنلاین یا هر دو را انتخاب کنید.

بازی‌های آنلاین PS4 چه تفاوتی با بازی‌های آنلاین Xbox One دارند؟

از آنجایی که هر سیستم خدمات خود را ارائه می‌دهد، خدمات آنلاین Xbox One کمی متفاوت از PS4 است. با این حال، تنها از نظر بازی‌ها، پلی‌استیشن مجموعه‌ای از عناوین چندنفره فوق‌العاده دارد، از جمله Uncharted 4، Crash Team Racing و Fall Guy. در همین حال، ایکس باکس وان دارای بازی‌هایی مانند Gears of War، Forza و Halo است.

بهترین بازی چند نفره اول شخص PS4 چیست؟

طیف گسترده‌ای از حالت‌ها و مکانیزم‌های کشنده وجود دارد که نظر طرفداران اول شخص زیادی را به خود جلب کرده است . پلی استیشن 4 خانه بسیاری از بازی‌های تیراندازی اول شخص عالی، از جمله ورود به فرنچایز Killzone است.

بهترین بازی چند نفره PS4 جهان باز چیست؟

بهترین-بازی-چند-نفره-PS4-جهان-باز-چیست؟-bazi-psn.ir

مانند بازی‌های تیراندازی اول شخص، PS4 خانه بسیاری از بازی‌های جهان باز چند نفره است. The Elder Scrolls Online و Red Dead Online فوراً به عنوان یکی از بهترین بازی‌های­ چند نفره در پلی استیشن 4 این ژانر به ذهن می‌رسد. با این حال، Grand Theft Auto Online ممکن است برای هرج و مرج شهری و حالت‌های چند نفره بی‌شمارش بسیار جذاب به نظر برسد.

سخن پایانی

کنسول پلی‌استیشن 4 سونی مدت‌ها است که وجود دارد و عناوین قابل‌توجهی را جمع‌آوری کرده است. چندین مورد از بازی‌ها به دو بازیکن یا بیشتر اجازه می‌دهند از اوقات خوشی را با دوستانتان سپری کنید. بازی‌های چند نفره PS4 در ژانرهای گوناگون برای سلایق متفاوت وجود دارد. مبارزه، مسابقه‌، بازی‌های ورزشی، شوترهای سوم و اول شخص و غیره. جستجو در کتابخانه عظیم PS4 و تلاش برای یافتن بهترین‌ چندین بازی­ چند نفره در پلی استیشن 4 می‌تواند یک کار طولانی و دشوار باشد. در قسمت نظرات، بهترین بازی‌های چند نفره‌ای که تجربه کرده‌اید را کامنت کنید. از همراهیتان بسیار ممنونیم.