bazi-psn.ir

راهنمای PS Stars: کمپین­‌، مجموعه‌ دیجیتال و پاداش‌ در پلی استیشن استارز

bazi-psn.ir-راهنمای-PS-Stars

راهنمای PS Stars

PS Stars یا PlayStation Stars یک برنامه وفاداری رایگان سونی برای کنسول­‌های PS5 و PS4 است که به شما امکان می‌دهد اعتبار PS Store، بازی‌های رایگان و کلکسیون‌های دیجیتال کسب کنید. اگر مشترک PS Plus هستید، به ازای هر خریدی که در PS Store انجام می‌دهید، امتیاز کسب خواهید کرد. در راهنمای PS Stars، در مورد کمپین­‌ها، مجموعه‌های دیجیتال و همه پاداش‌های این سرویس صحبت خواهیم کرد. توجه داشته باشید که، PS Stars یک برنامه در حال تکامل است، بنابراین برخی از جزئیات ممکن است تغییر کنند. علاوه بر این، بسته به محل زندگی شما ممکن است تفاوت‌­های منطقه­‌ای وجود داشته باشد. در این صفحه، به‌عنوان بخشی دیگر از معرفی پلی استیشن استارز به معرفی انواع چالش‌های و راه حل‌های این سرویس می‌پردازیم.

لیست کمپین‌ های PS Stars و راه حل‌های آن

در ازای انجام کمپین های PS Stars امتیاز یا مجموعه دیجیتال دریافت خواهید کرد. وظایف شما در این چالش­‌ها ممکن است به شکل‌های مختلفی باشد، از جمله انجام یک بازی خاص، استفاده از یک ویژگی و یا حتی شرکت در یک تورنمنت. در این قسمت از راهنمای PS Stars قصد داریم تمام کمپین‌ها و راه حل‌ها را معرفی کنیم. در ادامه لیستی از تمام کمپین‌ها و راه حل‌های موجود در PS Stars را قرار داده‌ایم.

کمپینشرحجایزهتاریخ انقضا
Hit Play/1994یک بازی مطابق با آهنگ 1994Sony Chord Machine15 نوامبر 2022
October Check-Inبازی­‌های (PS5، PS4)PlayStation Tech Demo Tyrannosaurus Rex31 اکتبر 2022
PS Store Picksیکی از این بازی‌های زیر را بخرید:

  • The Last of Us: Part I
  • Inscryption
  • Madden NFL 23
  • Saints Row
  • NBA 2K23
  • TMNT: The Cowabunga Collection
50 امتیاز31 اکتبر 2022
The World Warrior’s Challengeمبارزه‌ای را برای گرامیداشت 30 سال هادوکن‌ها انتخاب کنید:

  • Street Fighter V
  • Mortal Kombat 11
  • Tekken 7
  • Ultimate Marvel vs Capcom 3
Novelty Toy Fight Trophy31 اکتبر 2022

 

جوایز کمپین های PS Stars

برای این بخش از راهنمای PS Stars، ما بر روی پاداش‌ها تمرکز خواهیم کرد. همانطور که به تعامل با طرح وفاداری سونی ادامه می‌دهید، امتیازاتی را جمع‌آوری خواهید کرد که می‌توان آن‌ها را با جوایزی مبادله کرد. این جوایز شامل اعتبار PS Store، بازی‌های رایگان و مجموعه‌های دیجیتال است. وقتی عضو PS Plus هستید، می‌توانید با تکمیل کمپین‌ها و با خرید بازی از PS Store امتیاز کسب کنید.

مجموعه های دیجیتال در PS Stars

مجموعه‌های دیجیتال، رندرهای سه بعدی از شخصیت‌ها، محصولات و یا یادگاری‌های نمادین پلی‌ استیشن هستند که برای به دست آوردن کلکسیون‌های دیجیتال، یا باید با آن‌ها امتیاز مبادله کنید یا کمپین های خاصی را تکمیل کنید. در ادامه انواع کلکسیون‌های دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

انواع مجموعه های دیجیتال

انواع-مجموع-های-دیجیتال-PS-Stars-bazi-psn.ir

به دنبال تمام مجموعه‌های دیجیتال و نحوه دریافت آن‌ها در PS Stars هستید؟ مجموعه‌های دیجیتال یکی از ویژگی‌های اصلی طرح وفاداری سونی است و می‌توان آن را با تکمیل کمپین‌ها یا تبادل امتیاز برای پاداش به دست آورد. در زیر لیستی از تمام مجموعه‌های دیجیتال را نام برده‌ایم. لطفاً توجه داشته باشید که برخی از مجموعه‌های دیجیتال فقط به عنوان بخشی از کمپین‌های خاص در دسترس هستند و ممکن است قبلاً منقضی شده باشند.

  • Pink Monkey Diorama
  • PlayStation Tech Demo Tyrannosaurus Rex
  • Sony Chord Machine
  • Star Gazer Telescope
  • Novelty Toy Fight Trophy

کمپین Hit Play/1994

به دنبال چگونگی حل کمپین Hit Play/1994 در PS Stars هستید؟ این کمپین از شما می‌خواهد شش بازی مختلف را بر اساس سرنخ‌هایی که از آهنگ‌های کلاسیک الهام گرفته‌اند را انجام دهید و در ازای آن یک مجموعه دیجیتالی Sony Chord Machine دریافت خواهید کرد. این کمپین در 15 نوامبر 2022 منقضی می‌شود. 

آیا می توان کلکسیون های دیجیتال PS Stars را فروخت یا معامله کرد؟

کلکسیون‌های دیجیتالی که به عنوان بخشی از PS Stars به ​​دست می‌آورید را نباید با NFT‌ها یا توکن‌های غیر قابل تعویض اشتباه گرفت. این بدان معنی است که نمی‌توانند آن‌ها را فروخت و یا معامله کرد. این مجموعه‌های دیجیتال فقط به حساب PSN شما مرتبط هستند.

سخن پایانی

سرویس جذاب و دوست داشتنی پلی استیشن استارز چندی پیش توسط سونی ارائه شد. در این راهنمای PS Stars سعی کردیم شما را با انواع جوایز و کمپین‌های این سرویس آشنا کنیم. نظر شما در مورد کمپین­‌ها، مجموعه‌های دیجیتال و همه پاداش‌های پلی استیشن استارز چیست؟ آیا موفق آن‌ها را دوست دارید؟ از اینکه همراه ما بودید متشکریم.