bazi-psn.ir

لیست کدهای قفل NBA 2K23

لیست-کدهای-قفل-NBA-2K23-bazi-psn.ir

کدهای قفل در NBA 2K چیز جدیدی نیستند و بسیاری از آن‌ها جوایز مفیدی را ارائه می‌دهند. با این حال، یافتن این Locker Codes در بازی NBA 2K23 می‌تواند بسیار سخت باشد و معمولاً به سرعت منقضی می‌شوند. پس باید سریع و عقابی باشید. خوشبختانه، نیازی نیست به اندازه برخی بازیکنان دیگر حرفه‌ای باشید، زیرا همه کدهای قفل NBA 2K23 در حال حاضر در اینجا هستند. در ادامه نحوه بازخرید آن‌ها و همه Locker Codes ها نیز آمده است.

به دنبال باز کردن کدهای قفل NBA 2K23 هستید؟

اگر مشتاق هستید که از حالت MyTeam جمع‌آوری کارت بازی، نهایت استفاده را ببرید و برخی از پاداش‌ها را نیز در MyCareer باز کنید، پس باید مراقب کدهای قفل جدید باشید. با وارد کردن کدهای قفل NBA 2K23، بسته‌های کاملاً جدید، توکن‌ها، بازیکنان، MT و موارد دیگر را پاداش می‌گیرید. هر هفته، 2K Sports کدهای قفل جدید را در دسترس قرار می‌دهد.

کدهای قفل چیست؟

Locker Codes کدهای مبتنی بر متن هستند که می‌توانند برای کسب جوایز MyTeam مانند Packs ،Tokens ،Players ،MT و موارد دیگر استفاده شوند. گاهی اوقات، Locker Codes شامل جوایز MyCareer نیز می‌شود. هر هفته کدهای قفل جدیدی منتشر می‌شوند که هر کد قفل، انتخاب متفاوتی از جوایز احتمالی را ارائه می‌دهد. کدهای قفل NBA 2K23، بسته‌های جایزه، VC رایگان، لوازم و موارد دیگر را به شما می‌دهد.

کدهای-قفل-NBA-2K23-چیست--bazi-psn.ir

لیست Locker Codes در بازی NBA 2K23

در زیر لیستی از همه کدهای قفل NBA 2K23 که در حال حاضر در دسترس هستند، آمده است. هر کد قفل را در کنار جوایز و تاریخ انقضا فهرست شده، خواهید یافت. برای اینکه بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، باید کد قفل را قبل از تاریخ انقضای ذکر شده وارد کنید. از آنجایی که Locker Codes در بازی NBA 2K23 به سرعت در بازی می‌آیند و می‌روند، ارزش این را دارد که بدانید دقیقاً کجا و چگونه کدها را وارد کنید.

کد قفل

پاداشتاریخ انقضا
ASK-A-DEV-LOCKER-CODEPrize Boardهیچ یک

نحوه بازخرید Locker Codes

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه از کدهای قفل NBA 2K23 استفاده کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. از منوی اصلی MyTeam، Home > MyTeam Community Hub > Locker Code را انتخاب کنید. یکی از کدهای قفل را از جدول بالا قبل از انقضا، وارد و سپس پاداش خود را مطالبه کنید. اگر در حال بازی MyCareer هستید، می‌توانید کدهای قفل را از منوی شهر یا محله نیز وارد کنید. فقط دکمه Options را فشار داده و Options/Quit > Locker Codes را انتخاب کنید. یکی از کدهای قفل را از جدول بالا وارد کنید تا جوایز خود را دریافت کنید.

کدهای قفل برای چه استفاده می‌شوند؟

کدهای قفل NBA 2K23 بسیار مفید هستند و به شما کمک می‌کنند در فصول و به طور کلی بازی، پیشرفت بیشتری داشته باشید. شما می‌توانید هر چیزی از جمله VC، ارز درون‌بازی، بسته‌های لوازم گرفته تا بازیکنان سطح‌ بالا را دریافت کنید. این کدها معمولاً به سرعت منقضی می‌شوند یا تعداد افرادی که می‌توانند آن‌ها را بازخرید کنند، محدود است. چه تعداد Locker Codes را بازخرید کرده‌اید و بهترین پاداش‌های شما تا‌کنون چه بوده است؟