bazi-psn.ir

بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch

لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

پس از 5 سال موفقیت، خانواده کنسول‌های نینتندو سوییچ در سال 2022 همچنان قوی هستند. در حالی که بازی‌های جدید و نسخه‌های ویژه دائماً منتشر می‌شوند زمان خوبی برای خرید کنسول است. اگر به دنبال خرید لوازم جانبی Nintendo Switch هستید، یا یکی از گیمرهایی هستید که یکی از آن‌ها را دارید، احتمالاً از خود می‌پرسید که برای بهبود تجربه خود چه چیزی بخرید؟ ما لیستی از بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ ایجاد کرده‌ایم که هم کنسول و هم تجربه بازی دستی در سوییچ را بهبود می‌بخشد. ما همچنین مطمئن شده‌ایم که توصیه‌ها با Switch، Switch Lite و Switch OLED اصلی سازگار است.

لوازم جانبی نینتندو سوییچ

در مقایسه با لوازم جانبی Xbox و PlayStation ما، دانستن آنچه که نیاز دارید پیچیده‌تر است. دلیل آن این است که کنسول‌های سوییچ از نظر طراحی و عملکرد متفاوت هستند، به این معنی که هر نسخه دارای ویژگی‌های متفاوتی است. به عنوان مثال، Switch Lite تنها یک کنسول دستی است و قادر به اتصال به عنوان کنسول خانگی نیست. با این حال، شباهت‌هایی بین سه تکرار وجود دارد. در تمام جعبه‌ها، خود کنسول را به همراه آداپتور برق متناوب و دفترچه راهنما پیدا خواهید کرد. برای Switch Lite، این تقریباً برای تجربه جعبه گشایی است. با این حال، Switch و Switch OLED دارای تجهیزات اضافی مانند یک جفت کنترلر Joy-Con، بند Joy-con، یک دستگیره Joy-Con، یک داک و یک کابل HDMI هستند.

همانطور که در هر یک از جعبه‌ها می‌توانید متوجه شوید، Switch Lite تنها کنسولی است که بیشترین تفاوت‌ها را در سبک و عملکرد ارائه می‌دهد. با وجود کمبود آیتم‌ها در جعبه Switch Lite، همه کنسول‌های Switch آماده خروج مستقیم از جعبه هستند. با این حال، رویکرد مینیمالیستی شروع به ایجاد مشکلاتی برای اکثر کاربران سوییچ خواهد کرد. طراحی ترکیبی با قیمت ارزان‌تر، نینتندو را مجبور کرد تا برای عملکرد و راحتی فداکاری کند. به همین دلیل، تعدادی ارتقاء وجود دارد که می‌تواند کیفیت بازی را در آخرین کنسول نینتندو بهبود بخشد. در اینجا چند لوازم جانبی Nintendo Switch وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به آن‌ها بیندازید.

بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ

بهترین-لوازم-جانبی-نینتندو-سوییچ-bazi-psn.ir

بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch می‌تواند به جوان‌سازی تنظیمات خسته‌کننده کمک کند. از مجموعه جدیدی از دکمه‌ها گرفته تا یک داک و شارژر قابل حمل. با وجود بسیاری از کنترلرها، هدست‌ها، کارت‌های حافظه و آداپتورها، جدا کردن سنگ‌های قیمتی از گاف دشوار است. بسیاری از بسته‌های نینتندو سوییچ در حال حاضر تجهیزات اضافی زیادی را برای راه‌اندازی شما از روز اول ارائه می‌کنند، از محافظت از کنسول تا ارتقای فضای ذخیره‌سازی شما می‌تواند بازی بی‌پایان دستی و داک شده شما را غنی‌تر کند. ما در اینجا بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

 

کنترلر: Power A Fusion Pro Controller

کنترلر-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

Joy-Cons یک اختراع انقلابی است که سطح کنترلرها و امکاناتی را که در آن می‌توانیم بازی کنیم، افزایش داده است. همانطور که گفته شد، تطبیق پذیری آن‌ها بهایی دارد. Joy-Cons راحت‌ترین گزینه نیست و فاقد ویژگی‌هایی است که عملکرد را افزایش می‌دهد. به همین دلیل است که انتخاب یک کنترلر سنتی‌تر باید یکی از اولین ارتقاهای شما باشد. اگر قصد دارید یک کنترلر جدید از لوازم جانبی Nintendo Switch تهیه کنید، Power A Fusion را پیشنهاد می‌کنیم.

Fusion در اصل یک نسخه سوییچ از کنترلر Xbox Elite Series است. کنترلر بی‌سیم ممتاز Power A دارای ویژگی‌های زیادی است که نمی‌توان آن‌ها را در کنترلرهای Joy-Cons و Pro نینتندو یافت. مانند جک 3.5 میلی‌متری صدا، پدال‌های پشتی قابل نقشه‌برداری، و میله‌های شست قابل تعویض. این باعث می‌شود Fusion Pro یک انتخاب عالی برای بازیکنان رقابتی یا کسانی که عادت به بازی روی کنسول‌های سنتی دارند. گران قیمت است، اما ویژگی‌های اضافی این کنترل کننده در واقع ارزش خرید را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • اتصال بی‌سیم
  • جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • شارژ USB-C
  • پدال‌های پشتی قابل نقشه برداری
  • میله‌های شست و روکش‌های قابل تعویض
  • حلقه‌های ضد اصطکاک
  • دستگیره‌های لاستیکی
  • کیف حمل گنجانده شده است

 

کنترلر جایگزین: PDP Faceoff Deluxe+

کنترلر-جایگزین-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

اگر به دنبال آن احساس سنتی و همچنین در تلاش برای توجیه قیمت فیوژن پرو هستید، جای نگرانی نیست. تقریباً با هر قیمتی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی نینتندو سوییچ موجود است. اگر بودجه کمی دارید، PDP Faceoff Deluxe+ بهترین گزینه با قیمت مناسب در بازار است. تا زمانی که با سیم‌ها مشکلی ندارید، کنترلر Faceoff PDP ویژگی‌های زیادی را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

Faceoff Deluxe+ شامل جک 3.5 میلی‌متری صدا، کنترل‌کننده‌های تنظیم صدا، دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی پشتی و صفحه‌نمایش قابل جابجایی است. اتصال سیمی ممکن است برای برخی مشکل ساز باشد، اما اگر می‌توانید با اتصال سیمی کنار بیایید، حتماً این کنترلر را بگیرید. چه برای شما و چه به عنوان بازیکن 2، PDP Faceoff Deluxe+ یک معامله عالی است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • اتصال USB
  • جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • دکمه‌های برگشتی قابل برنامه ریزی
  • دسته بافت دار
  • کنترل‌های صوتی یکپارچه
  • صفحات قابل جابجایی

 

هدست: Steelseries Arctis 1 Wireless

هدست-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

به لطف اتصال بلوتوث به‌روز شده در کنسول‌های سوییچ، تقریباً از هر هدفون بلوتوثی می‌توان برای گوش دادن به بازی‌های مورد علاقه خود استفاده کرد. با این حال، مشکلات زیادی وجود دارد که چت کردن با دوستان در سوئیچ را بسیار دشوار می‌کند. توصیه ما این است که از یک روش خارجی مانند Discord برای چت کردن استفاده کنید. اما این تنها گزینه نیست، Steelseries Arctis 1 انتخاب ترجیحی ما است. این هدست جز بهترین لوازم جانبی Nintendo Switch است که برای کار بر روی پلتفرم‌های مختلف به غیر از سوییچ طراحی شده است. این هدست همه کاره همچنین دارای صدای برنده جایزه، میکروفون دو طرفه جداشدنی و کنترل های صوتی سفارشی است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • قابلیت اتصال بلوتوث
  • درایور بلندگوهای 40 میلی متری
  • سازگاری متقابل USB-C
  • میکروفون جداشدنی
  • 20 ساعت عمر باتری
  • کنترل‌های روی گوش
  • کنترل‌های صوتی سفارشی

 

هدست جایگزین: Turtle Beach Recon 70

هدست-جایگزین-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

با توجه به مشکلات و محدودیت‌های بلوتوث در کنسول سوییچ، بسیاری از کاربران به جای آن هدست سیمی را انتخاب می‌کنند. علاوه بر رفع مشکلات بلوتوث، یک هدست سیمی باعث صرفه‌جویی در هزینه‎‌ها نیز می‌شود که می‌تواند برای خرید لوازم جانبی Nintendo Switch یا بازی‌های دیگر استفاده شود. در حالی که Steelseries Arctis 1 یک نسخه سیمی دارد، Turtle Beach یکی از معتبرترین برندها در زمینه هدست‌های بازی هستند و Recon 70 آن‌ها انتظارات را برآورده می‌کند.

Recon 70 به‌عنوان گزینه‌ی کابلی ارزان‌قیمت Turtle Beach، هنوز هم به هر بازی کمک می‌کند. بلندگوهای 40 میلی‌متری روی گوش به شما اجازه می‌دهند هر قدمی را بشنوید بدون اینکه سر و صدای بیرون حواس شما را پرت کند. با وجود قیمت پایین، Recon 70 دارای ویژگی‌های زیادی برای آسان‌تر کردن جلسات بازی است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • بلندگوهای 40 میلی‌متری
  • سازگاری بین پلتفرم
  • میکروفون چرخشی برای بی‌صدا کردن
  • طراحی سبک وزن

 

فضای ذخیره سازی: SanDisk microSDXC 128GB

کارت-حافظه-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

با ظرفیت ذخیره‌سازی محدود در مدل‌های سوئیچ، فضای ذخیره‌سازی اضافی یکی از اولین لوازم جانبی Nintendo Switch جهت ارتقاء فهرست برای اکثر کاربران خواهد بود. اکثر کارت‌های microSD با خانواده Nintendo Switch سازگار خواهند بود. با این حال، کارت‌های microSDXC کارآمدترین هستند و microSDها می‌توانند غیر قابل اعتماد باشند. به همین دلیل، ما کارت‌های microSD Nintendo Switch را از SanDisk پیشنهاد می‌کنیم. اندازه فایل‌های بازی در کنسول‌های نینتندو بسیار کوچک‌تر از Xbox و PlayStation است. به این معنی که فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی لازم نیست.

اگر قصد دانلود تعداد زیادی بازی دیجیتال را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم 128 گیگابایت آن را بخرید زیرا برای چندین بازی فیزیکی و دیجیتالی کافی است. کارت‌های SanDisk microSDXC به طور خاص برای ذخیره و بارگیری بازی های Nintendo Switch طراحی شده‌اند. همچنین، جزئیات این کارت‌ها با نمادهایی از فرنچایزهای مختلف نینتندو ارائه شده است. SanDisk و Nintendo نیز انواع 64 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی را ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • نرخ انتقال 1000 مگابایت بر ثانیه
  • عملکرد بهینه برای سوئیچ
  • محصول دارای مجوز نینتندو

 

گریپ: Satisfye ZenGrip Pro

گریپ-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

ماهیت هیبریدی کنسول‌های سوییچ منجر به ایجاد برخی ایرادات در طراحی شده است. به عنوان مثال، نیاز به قرار دادن سیستم در یک داک باعث شده که Joy-Cons در پایین گرد شود. در حالی که این مشکل برای همه نیست، کسانی که دست‌های بزرگ‌تری دارند اغلب بازی کردن با سوئیچ به صورت دستی برایشان ناراحت کننده می‌شود. بر اساس تجربه ما، قرار دادن دست در این حالت پس از یک ساعت یا بیشتر از زمان بازی، اذیت کننده خواهد بود. به همین دلیل، بسیاری از شرکت‎‌ها دستگیره‌هایی را طراحی کرده‌اند که اندازه و شکل کنسول‌های سوییچ را افزایش می‌دهد. اگر به امثال آمازون نگاه کنید، طیف وسیعی از این لوازم جانبی را خواهید دید که همگی با روش‌های مختلف برای حل مشکل هستند. با این حال، دستگیره‌های Satisfye یکی از بهترین گزینه از لوازم جانبی Nintendo Switch است که می‌توانید تهیه کنید.

ZenGrips به شما این امکان را می‌دهد که یک نینتندو سوییچ را در ضمیمه قرار دهید تا دستگاهی محکم‌تر و از نظر ارگونومیکی دلپذیر تشکیل دهید. Satisfye ZenGrip با زبانه‌های سیلیکونی، پایه‌های یکپارچه و یک دستگیره خارج از تیراندازی، برای جلسات طولانی مدت ساخته شده است. در حالی که نسخه Pro برای مدل‌های Switch و Switch OLED طراحی شده، اما برای Switch Lite نیز چسبندگی مشابهی دارند. آن‌ها همچنین بسته‌هایی را ارائه می‌کنند که شامل کیس‌هایی است که می‌توانند هم سوئیچ و هم ZenGrip را حمل کنند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • موجود برای همه مدل‌ها
  • طراحی دست راست آف شات
  • زبانه‌های سیلیکونی برای محافظت از سیستم
  • پایه یکپارچه
  • افزایش طراحی ارگونومیک

 

کیف حمل: PDP Pull ‘N’ Go

کیف-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

یکی از مزایای اصلی سوئیچ قابلیت حمل آن است. بسیاری از کاربران سوییچ می‌خواهند کنسول را بردارند و بدون هیچ مشکلی بروند. در نتیجه، محافظت و ذخیره سوئیچ و تمام موارد اضافی در حین بردن آن از A به B جنبه مهمی است که باید در نظر گرفته شود. درست مانند دستگیره‌ها، بسیاری از شرکت‌ها راه‌حل هایی برای ایجاد لوازم جانبی Nintendo Switch داشتند که کیف حمل یکی از آن‌ها بود. هر یک از این کیس‌ها در مواد تشکیل دهنده، محفظه‌ها و عملکرد متفاوت هستند، اما کیس Pull ‘N’ Go PDP مسلماً نوآورانه‌ترین است.

این کیس PDP تمام فضای مورد نیاز برای قرار دادن سیستم اصلی و قطعات اضافی همراه با آن را فراهم می‌کند. با این حال، Pull ‘N’ Go یک ترفند منظم دارد که آن را به یک گزینه بسیار همه کاره تبدیل می‌کند. همانطور که از نام معلوم است، این کیس به شما امکان می‌دهد بخش کوچک‌تری که حاوی سیستم اصلی است را از اجزای خارجی جدا کنید. این ممکن است برای کاربران Switch Lite ایده‌آل نباشد، اما بسته به تعداد لوازم جانبی نینتندو سوییچ شما فقط برای سیستم دستی می‌تواند مفید باشد.

ویژگی‌های کلیدی:

  • کیف حمل 2 در 1
  • چسب نواری برای جدا کردن آسان
  • جنس پوسته سبک
  • تقسیم کننده‌های جانبی قابل تعویض
  • دسته و بند شانه گنجانده شده است
  • محصول دارای مجوز رسمی

 

نرم افزار: Nintendo Switch Online

نرم-افزار-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

اگرچه نینتندو بازی‌های فوق‌العاده‌ای مانند Zelda و Mario دارد که همیشه ارزش خود را حفظ می‌کنند، خدمات آنلاین آنقدر خوب هستند که نمی‌توان آن‌ها را رد کرد. Nintendo Switch Online هنوز ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کند که ارزش انتخاب کردن آن را دارد. این سرویس پایه به اعضا امکان دسترسی به حالت‌های بازی آنلاین، داده‌های ذخیره ابری، پاداش‌ها و تخفیف‌های انحصاری، و همچنین کتابخانه‌ای از بازی‌های کلاسیک NES و SNES را می‌دهد. با پرداخت هزینه اضافی، کارت توسعه شامل DLC برای بازی‌هایی مانند Mario Kart 8 Deluxe و Splatoon 2 به همراه قابلیت پخش مجموعه‌ای از عناوین N64 و Sega Mega Drive است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • دسترسی به حالت‌های بازی آنلاین
  • بازی‌های NES و SNES
  • Cloud Save Data
  • پیشنهادات و جوایز انحصاری
  • عضویت‌های فردی و خانوادگی
  • مجوز توسعه اختیاری

 

کدام لوازم جانبی Nintendo Switch را باید ابتدا بخرید؟

اولین لوازم جانبی Nintendo Switch که باید در مورد آن تحقیق کنید، یک کیس، یک محافظ صفحه و یک کارت حافظه است. سوئیچ طوری طراحی شده است که با شما بیرون می‌رود، به این معنی که برای دیدن شما و کنسول قابل اعتمادتان در میان انواع ضربه‌ها به یک کیف حمل محکم نیاز دارید. با این حال، نقطه تماس شما با کنسول باید کاملاً محافظ صفحه باشد. هر دو Switch و Switch Lite دارای صفحه نمایش‌های نرمی هستند. به این معنی که در برابر خط و خش آسیب پذیر هستند (مخصوصاً اگر نسخه استاندارد را متصل می‌کنید). به‌علاوه، آن صفحه‌نمایش OLED خیلی زیباست که نمی‌توان آن را به خطر انداخت.

هنگامی که ایمنی را رعایت کردید، وقت آن است که به حافظه داخلی نگاه کنید. مدل‌های استاندارد و Lite Nintendo Switch تنها با 32 گیگابایت فضای داخلی عرضه می‌شوند (OLED این مقدار را به 64 گیگابایت افزایش می‌دهد، اما هنوز یک رقم محدود است). توصیه می‌کنیم در اسرع وقت یک کارت حافظه را ایمن کنید. برای شروع کار، حدود 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت در صورتی که می‌خواهید برای مدتی طولانی‌تر در آینده ثابت کنید.

آیا کیت‌های لوازم جانبی Nintendo Switch ارزش خرید را دارند؟

کیت-لوازم-جانبی-Nintendo-Switch-bazi-psn.ir

اگر به تازگی کنسول خود را خریده‌اید، ممکن است به یک کیت لوازم جانبی Nintendo Switch ارزان قیمت نگاه کنید. این بسته‌ها معمولاً چند محافظ صفحه نمایش، یک قاب آستین و یک جای کارت بازی ارائه می‌دهند. این‌ها خریدهای قابل قبولی برای روزهای اولیه زندگی کنسول شما هستند، به خصوص اگر قبل از سرمایه گذاری در تجهیزات با کیفیت بالاتر، باید از دستگاه خود محافظت کنید. با این حال، توصیه می‌کنیم در اسرع وقت کیس را به یک مدل پوسته سخت ارتقا دهید.

سخن پایانی

انعطاف پذیری نینتندو سوییچ بخش بزرگی از چیزی است که آن را عالی می‌کند. متاسفانه این کنسول تمام لوازم جانبی Nintendo Switch را که نیاز دارید را ارائه نمی‌کند و باید آن‌ها را جداگانه خریداری کنید. اما واقعاً ارزش خرج کردن پول را دارند. در این مقاله سعی کردیم بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ را معرفی کنیم. از اینکه همراه ما بودید بسیار ممنونیم.