bazi-psn.ir

مودهای Fallout 4 در PS4؛ نحوه دانلود، نصب و معرفی بهترین‌ها

مودهای-Fallout-4-در-PS4-bazi-psn.ir

نحوه دانلود و نصب مودهای Fallout 4 در PS4 را بلدید؟ پس از دوران انتظار، بالاخره زمان پشتیبانی مود برای Fallout 4 در PS4 فرا رسید. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید دانلود آخرین پچ بازی است که قابلیت مود را به نسخه شما اضافه ‌کند. هنگامی که آن را دریافت کردید، می‌توانید از طریق منوی اصلی وارد بخش مود جدید عنوان شوید، جایی که می‌توانید آزادانه مودهای Fallout 4 در PS4 را دانلود و نصب کنید. نحوه دانلود و نصب Modهای Fallout 4 در پلی‌استیشن  نسبتاً ساده است، اما اگر جایی گیر کردید این راهنما به شما کمک خواهد کرد. زیرا در ادامه در مورد فعال کردن مودهای انتخابی، گام به گام صحبت خواهیم کرد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله حقایق و ویژگی‌های جذاب پلی استیشن 4 ما را از دست ندهید.

مود چیست؟

مودهای Fallout 4 در PS4 افزودنی‌هایی هستند که توسط طرفداران به یک بازی اضافه می‌شوند و دامنه وسیعی دارند. برخی از ترفندهای کوچک مانند به‌روزرسانی بافت‌ها در تابلوهای درون بازی، به یک فونت خواناتر هستند. برخی از آن‌ها تعمیرات اساسی زیبایی هستند که ظاهر یک بازی را کاملاً تغییر می‌دهند. برخی تغییرات گیم‌پلی مانند سخت‌تر کردن مبارزه یا اضافه کردن حالت هاردکور است. برخی سیاه چال‌های بزرگ جدید را برای کاوش و جستجوی خطوط برای دنبال کردن اضافه می‌کنند. هیچ محدودیتی برای کارهایی که گیمرهای با استعداد می‌توانند انجام دهند وجود ندارد. گزینه‌های موجود برای گیمرهای پلی‌استیشن به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده توسط سونی، بسیار محدودتر هستند، اما هنوز هم برخی برای ارتقای تجربه‌تان ارزش استفاده از آن‌ها را دارد.

چگونه مودهای Fallout 4 در PS4 را دانلود و نصب کنیم؟

برای داشتن مودهای Fallout 4 در PS4 با نصب آخرین آپدیت، باید گزینه جدیدی در منوی اصلی Fallout 4 با عنوان ‘Mods’ وجود داشته باشد. X را بزنید تا صفحه ورود به سیستم یا یک صفحه بارگذاری مختصر به شما نشان داده شود. سپس به حساب خود وارد شوید.

آشنایی با صفحه اصلی مود

هنگامی که وارد سیستم شدید، باید صفحه اصلی مود را مشاهده کنید که دارای ردیف‌هایی از مودهای موجود است که کاربران آپلود کرده‌اند. مودهای Fallout 4 در PS4 به دسته‌هایی مانند محبوب‌ترین و بالاترین امتیاز طبقه‌بندی می‌شوند. توجه داشته باشید که می‌توانید با فشار دادن L2، حالت‌هایی که نشان داده می‌شوند را فیلتر کنید. هنگامی که مودی را پیدا کردید که علاقه شما را غلغلک می‌دهد، به سادگی آن را برجسته کنید، X را فشار دهید تا به صفحه آن مود خاص، هدایت شوید.

مود انتخابی را دانلود کنید

صفحه مودهای Fallout 4 در PS4 شما به دو بخش تقسیم می‌شود. در سمت چپ می‌توانید نام مود، نویسنده آن، حجم دانلود، یک تصویر و سه گزینه را ببینید. در سمت راست، می‌توانید شرحی از مود را پیدا کنید که توسط سازنده یا آپلودکننده نوشته شده است. سه گزینه سمت چپ بخش مهمی در اینجا هستند. موارد دلخواه، دانلود و گزارش وجود دارد. بدیهی است که اگر می‌خواهید Modهای Fallout 4 را به بازی خود اضافه کنید، دانلود گزینه‌ای است که باید آن را انتخاب کنید. پس از زدن دانلود، مود شروع به دانلود می‌کند. در مورد دانلودهای پلی استیشن 4 هم می‌توانید در مقاله مربوطه بیشتر بخوانید. بسته به اندازه فایل، دانلود ممکن است از چند ثانیه تا چند دقیقه یا بیشتر طول بکشد، مگر اینکه یک مود بسیار بزرگ باشد.

غیرفعال کردن باعث توقف کار آن مود می‌شود تا زمانی که دوباره آن را فعال کنید. Delete مود را به طور کامل از بازی شما حذف می‌کند تا زمانی که تصمیم به دانلود مجدد آن بگیرید. Rate به شما امکان می‌دهد از پنج ستاره به مود امتیاز دهید. اگر متوجه شدید که این مود را دوست دارید، به صفحه بازگردید و امتیاز مثبتی را به آن اختصاص دهید، زیرا این به سایر کاربران کمک می‌کند تا بهترین حالت‌ها را پیدا کنند و همچنین حمایت خود را از سازنده آن نشان می‌دهید.

سفارش بارگذاری

وقتی مودهای Fallout 4 در PS4 خود را دانلود کردید و به منوی اصلی مود برگشتید، مثلث را بزنید تا به صفحه سفارش بارگذاری بروید. باز هم این صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود. در سمت چپ لیستی از تمام مودهایی که دانلود کرده‌اید وجود دارد. در سمت راست، می‌توانید ببینید که هر مود چقدر فضای اشغال می‌کند و چقدر فضای باقی مانده است. شایان ذکر است که در PS4 فقط می‌توانید مودهایی با ظرفیت حداکثر 1 گیگابایت نصب کنید. صفحه سفارش بارگذاری بهترین راه برای پیگیری مودهایی است که نصب کرده‌اید. همچنین می‌توانید آن‌ها را به دلخواه غیرفعال، حذف و مرتب کنید.

انجام شد

هنگامی که از انتخاب مودهای Fallout 4 در PS4 خود راضی شدید، از منوهای مود خارج شوید و به منوی اصلی Fallout 4 بازگردید. اگر همه کارها را به درستی انجام داده‌اید، باید با یک جعبه پیام به شما خوش آمد بگوید. بازی اکنون فایل‌های داده شما را دوباره بارگیری می‌کند. OK را بزنید، بازی پس از یک دوره بارگذاری کوتاه دوباره راه اندازی می‌شود. وقتی این کار تمام شد، پس از شروع یک بازی جدید یا بارگذاری یک فایل ذخیره، باید آن را ادامه دهید.

بهترین Modهای Fallout 4

بهترین-Mods-های-Fallout-4-bazi-psn.ir

این مودهای Fallout 4 در PS4 و PS5، ایکس باکس و رایانه شخصی در دسترس هستند. برخی از آن‌ها پیشرفت‌هایی هستند که باعث می‌شوند بازی بهتر اجرا شود و زیباتر به نظر برسد و برخی نیز گیم پلی را به طور کامل تغییر می‌دهند. اگر یک گیمر کنسول هستید و هر یک از این مدها را دوست دارید، می‌توانید وارد وب‌سایت Bethesda شوید، آن‌ها را مورد علاقه خود قرار دهید و سپس در صورت ورود به سیستم، آن‌ها را راحت‌تر در رابط کاربری کنسول پیدا کنید. در اینجا شش مود مورد علاقه‌ی ما وجود دارد که بر اساس محبوبیت، مواردی که خودمان امتحان کرده‌ایم و پیشرفت‌هایی که در بازی به ارمغان می‌آورند، انتخاب کردیم.

پچ غیر رسمی Fallout 4

این مود از لیست مودهای Fallout 4 در PS4 توسط تیم سازنده Patch غیر رسمی Skyrim ساخته شده است و کارهای سنگین زیادی انجام می‌دهد. صدها اشکال مختلف در بازی را برطرف، تجربه را هموار و مشکلات را قبل از شکست بازی شما، حل می‌کند. نویسندگان تمام تلاش خود را کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که این مود با بسیاری از مودهای ممکن سازگار است و هیچ تغییری فراتر از رفع اشکال ایجاد نکرده‌اند.

گرافیک و آب و هوا بهتر

این مود یک نمونه خیره کننده از مودهای Fallout 4 در PS4 است. مود علاوه بر اینکه آب و هوا را واقعی و غروب و طلوع خورشید را متمایز و زیبا، شب را شبیه به شب واقعی می‌کند. تاریک‌تر است و نورها پویاتر هستند. این مود همچنین بافت آب را بهبود می‌بخشد.

Immersive Fallout

این یک مود فوق واقع گرایی است که چندین مکانیک را تغییر می‌دهد تا بازی واقعی‌تر به نظر برسد. حرکت انسان بسیار آهسته‌تر است، به خصوص زمانی که مخفیانه حرکت می‌کند. هدف‌گیری کندتر است. Power Armor بسیار سنگین است. موجودات بسیار سریع‌تر و کشنده‌تر هستند. سلاح نیز دوباره طراحی شده است. اگر برای تجربه چالش برانگیزتر Fallout 4 آماده هستید، این مد را نباید از دست دهید.

OCDecorator

این مد برای شما سازندگان، موجود است. آیا دوست دارید به شهرک‌های خود چیزهای کوچکی اضافه کنید که به آن‌ها احساس خانه را بدهد؟ این مود هر آیتم را به یک شی در منوی Workshop تبدیل می‌کند. ساکنان، همراهان یا بازیکنان نمی‌توانند آن‌ها را شکست دهند و تجربه‌ای رضایت بخش از دکوراسیون دائمی را ایجاد کنند. افزودن هزاران اشیاء دکور به این روش می‌تواند باعث از دست دادن اندکی FPS شود، اما این فقط بر مناطقی که موارد زیادی دارند تأثیر می‌گذارد. بیرون بروید و سرزمین بایر رویاهای خود را بسازید.

Integrated Commonwealth

این مود برای ادغام عناصر اضافه شده توسط‌ DLC‌ها در جهان کار می‌کند و آن را منسجم‌تر و طبیعی‌تر می‌کند. قطعا می‌دانید منظور از دی‌ال‌سی بازی‌‌ چیست؟ اگر نمی‌دانید حتما سری به مقاله ما بزنید. غذا، گیاهان، سلاح‌ها و دشمنانی که توسط DLC اضافه شده و معمولاً به مکان‌های DLC محدود می‌شوند، اکنون شانس (کمی) یافتن در سراسر Wasteland را دارند. این مد باعث می‌شود ‌DLC‌ها به جای اضافه شدن چیزهای اضافی، حس اضافه شدن به جهان را داشته باشند.

Liberty Reborn: A Minutemen Overhaul Mod

اگر تا به حال فکر می‌کردید که Minutemen به عنوان یک جناح کمی ضعیف هستند، این مود از مودهای Fallout 4 در PS4 ممکن است برای شما مناسب باشد و این نوید را می‌دهد که با ارائه تجهیزات و آمار بهتر به آن‌ها، اطمینان از ارتقاء سطح در کنار شخصیت بازیکن و بهبود عملکرد تفنگ شعله‌ور که پرستون را دارید که ارزش کنار آمدن با آن‌ها را داشته باشد.

آیا محدودیتی برای نصب مودهای Fallout 4 در PS4 وجود دارد؟

در حالی که از نظر فنی محدودیتی برای تعداد دانلود و نصب مودهای Fallout 4 در PS4 وجود ندارد، باید از نصب بیش از حد آن خودداری کنید زیرا می‌تواند بر سیستم شما تأثیر منفی بگذارد و بازی را بیش از حد سخت کند.

بهترین انواع مودها برای Fallout 4 چیست؟

بهترین مودهای Fallout 4 در PS4 آن‌هایی هستند که ظاهر بازی را با جلوه‌های بصری به‌روز تغییر می‌دهند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم افزونه‌هایی را دانلود کنید که محتوای بیشتری را به بازی پایه اضافه می‌کنند.

سخن پایانی

Fallout 4 دارای تعداد زیادی مود برای آزمایش بازیکنان است. چه به دنبال ویرایش بافت‌ها، افزودن New Vegas به بازی خود یا حتی تقویت نبرد با اسلات‌های زرهی، انواع مهمات مختلف و چه موارد دیگر باشید، انجمن مودینگ Fallout همچنان به‌طور باورنکردنی فعال است و هر ماه به‌روزرسانی‌های جدیدی انجام می‌شود. آیا راهنمای ما در مورد نحوه دانلود و نصب مودهای Fallout 4 در PS4 برای شما مفید بود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.