bazi-psn.ir

نحوه تغییر پس زمینه و تم ps4

نحوه-تغییر-پس-زمینه-و-تم-ps4-bazi-psn.ir

صفحه اصلی و رابط PS4 شما می‌­تواند به لطف تم­‌های PS4 هیجان انگیزتر و جذاب­‌تر به نظر برسد. بسته به نسخه بازی خریداری شده و موارد پیش فرض یا… می‌­توانید تم‌­های جدید PS4 را اضافه کنید. برخی از تم‌­ها ثابت و برخی پویا هستند. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه می‌توان پس زمینه یا تم ps4 خود را تغییر داد همراه ما باشید تا به بررسی کامل این موضوعات بپردازیم.

مراحل تعویض تم ps4

اگر از دیدن پس‌زمینه آبی تکراری در پلی‌استیشن خود خسته شدید، می‌توانید برای تغییر تم پلی استیشن مراحل زیر را انجام دهید.

  1. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به فروشگاه پلی استیشن بروید. در سمت چپ به پایین حرکت و “اExtras” را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید سپس “Themes” را انتخاب کنید.
  2. حال روی “PS4 Themes” کلیک کنید.
  3. ما می‌توانیم تم‌های مختلف زیادی بخریم. تم‌ها با هر موضوعی که فکر کنیم وجود دارد. همچنین تعدادی تم ps4 به صورت رایگان وجود دارد که می­توانید انتخاب کنید.
  4. به عنوان مثال، ما قصد دارید تم “PlayStation 20th Anniversary” را دانلود کنید و روی ” Download” ضربه بزنید.
  5. منتظر بمانید تا تم دانلود شود سپس دکمه هوم را لمس کنید. اکنون می‌توانید تم ps4 خود را تغییر دهید.
  6. برای تغییر تم ps4 که دانلود کرده‌اید، کافیست به «تنظیمات» و به «Themes» بروید.
  7. در اینجا می‌توانید هر موضوعی که می‌خواهید را انتخاب و روی “Select” کلیک کنید.
  8. دکمه هوم را فشار دهید و این هم تم جدید.

تم پویا ps4 چیست؟

تم-پویا-ps4-bazi-psn.ir-چیست؟-تم پویا ps4 نوعی کاغذ دیواری است که ظاهر خود را در زمان تغییر می‌دهد. به این معنی که وقتی آن‌ها را اعمال می‌کنید، قسمت‌هایی از تم حرکت خواهند کرد. این را می‌توان به روش­‌های مختلفی انجام داد، مانند تغییر پالت رنگ، بافت یا نور.

چگونه تم ps4 را از اینترنت دانلود کرد؟

چند راه مختلف برای دانلود تم ps4 وجود دارد. یکی از راه‌­ها استفاده از موتور جستجو برای یافتن وب سایت­‌هایی است که در دانلود و به اشتراک گذاری تم های PS4 تخصص دارند و تم­‌های PS4 را برای دانلود ارائه می­‌دهند. اگر به دنبال چند تم رایگان هستید گزینه­‌های زیادی به صورت آنلاین نیز وجود دارد. این وب سایت‌ها اغلب دارای طیف گسترده‌ای از موضوعات برای انتخاب هستند. پس از یافتن تم مورد علاقه خود، می­‌توانید آن را دانلود کنید.

آیا می­‌توان تم­‌های سفارشی را روی PS4 نصب کرد؟

بله، می­‌توانید تم­‌های سفارشی یا تم خود را ایجاد و  یا حتی از فروشگاه پلی استیشن دانلود و روی PS4 نصب کنید. برای نصب یک تم ps4، به بخش Themes در فروشگاه پلی استیشن بروید و تم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چگونه پس زمینه برنامه Playstation را تغییر دهید؟

علاوه بر تغییر تم پلی استیشن می‎‌توانید پس زمینه برنامه Playstation را نیز تعویض کنید. برای این کار کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. همچنین می­‌توانید انتخاب کنید که برنامه به طور خودکار پس زمینه شما را بر اساس زمان فعلی یا مکان شما تغییر دهد.

  1. در صفحه اصلی PS4، به تنظیمات بروید.
  2. تم و پس‌زمینه را انتخاب کنید.
  3. Custom را انتخاب کنید.
  4. تصویر پس زمینه و وضوح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. روی Apply کلیک کنید.

چگونه می­‌توان پس زمینه PS4 خود را بدون USB تغییر داد؟

برای تغییر پس‌زمینه PS4 خود بدون USB، باید یک والپیپر سفارشی ایجاد و سپس آن را به کنسول خود اضافه کنید. ابتدا تصویری را که می‌خواهید به عنوان پس‌زمینه استفاده کنید، پیدا و آن را در رایانه خود ذخیره نمایید. سپس، برنامه­‌ای مانند Photoshop یا Paint را باز و یک سند جدید با ابعاد 1920×1080 پیکسل ایجاد کنید. حال، تصویر را در سند قرار دهید و اندازه آن را طوری تغییر دهید که کل فضا را پر کند.

چگونه پروفایل PS4 خود را در رایانه شخصی تغییر دهیم؟

یک مرورگر وب باز کنید و به وب سایت پلی استیشن بروید. با استفاده از مشخصات ورود به حساب کاربری خود وارد شوید. روی “تنظیمات” واقع در بالای صفحه و سپس روی “پروفایل” کلیک کنید. حال “ویرایش نمایه” را انتخاب نمایید. قسمت “عکس نمایه” را پیدا کرده و روی دکمه “تغییر” ضربه بزنید.

چگونه تصاویر را در اپلیکیشن پلی استیشن آپلود کنیم؟

برای آپلود تصاویر در برنامه پلی استیشن، ابتدا برنامه را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس، روی نماد «عکس‌ها» در پایین صفحه ضربه بزنید. از آنجا، می‌توانید عکس‌ها را از کتابخانه عکس دستگاهتان انتخاب کنید یا با دوربین دستگاهتان عکس جدیدی بگیرید. پس از انتخاب عکس‌هایی که می‌خواهید آپلود کنید، روی دکمه «آپلود» در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

چگونه موسیقی تم ps4 خود را تغییر دهیم؟

چگونه-موسیقی-تم-ps4-خود-را-تغییر-دهیم؟-bazi-psn.irهمانطور که اکثر افراد چند دقیقه را صرف سفارشی کردن PS4 خود کرده‌اند، می‌دانند، یکی از مواردی که احتمالاً تغییر می‌کنید، موسیقی تم سیستم است. به طور پیش‌فرض، PS4 از یک آهنگ تم استفاده می‌کند که کمک زیادی به جذب شما برای بازی نمی‌کند. خوشبختانه، تغییر موسیقی تم ps4 یک فرآیند نسبتا ساده است و تعدادی آهنگ عالی برای انتخاب وجود دارد. در ادامه، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه موسیقی تم PS4 خود را تنها در چند مرحله تغییر دهید.

آیا می­‌توان موسیقی را در ps4 پخش کرد؟

از یک دستگاه ذخیره سازی USB که از پخش فایل‌های موسیقی PS4TM پشتیبانی می‌کند استفاده کنید. وقتی برنامه موسیقی در پس‌زمینه پخش می‌شود، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد در کشوی برنامه به آن دسترسی داشته باشید. همچنین از مرورگر و یا سایر برنامه­‌ها برای گوش دادن به موسیقی حین بازی یا تماشای فیلم در پس زمینه استفاده کنید.

آیا می­‌توان حین بازی، موسیقی را در پلی استیشن پخش کرد؟

می‌توانید هنگام اجرای بازی‌ها سازگار با PS5 یا PS4 به موسیقی گوش دهید. به سادگی دکمه PS را نگه دارید منوی PS ظاهر می‌شود که به شما امکان می­‌دهد آهنگ‌ها را مکث یا رد و همچنین میزان صدا را تنظیم کرد. کاتالوگ جهانی Music Unlimited شامل بیش از 22 میلیون آهنگ است. این ویژگی در پلی استیشن 3 در دسترس نیست. اگر روی PS2 بازی می­‌کنید، دکمه PS Music را برای پخش موزیک انتخاب کنید.

چگونه صدا را در Ps4 تغییر می­دهید؟

پورت DIGITAL OUT (OPTICAL) سیستم PS4 را می‌­توان به صورت دستی برای تولید خروجی صدا از دستگاهی مانند تقویت کننده AV برای سینمای خانگی پیکربندی کرد. با رفتن به Sound and Screen می­‌توانید تنظیمات خروجی صدا را نیز تغییر دهید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در مورد تغییر تم پلی استیشن و پس زمینه و موضوعاتی پیرامون آن صحبت کنیم. به طور خلاصه کافی است برای تغییر تم ps4 خود، به Settings > Themes بروید. سپس می‌توانید یک تم از پیش تعیین شده یا تم خود را ایجاد کنید. شما تم ps4 خود را تغییر می‌دهید؟