bazi-psn.ir

چت صوتی در پلی استیشن 5 با استفاده از Discord

چت-صوتی-در-پلی-استیشن-5-با-استفاده-از-Discord-bazi-psn.ir

بعد از یک روز کاری طولانی، چه چیزی بهتر از بازی با دوستان است؟ چت صوتی در پلی استیشن 5 یکی از بهترین راه‌ها برای صحبت با دوستان است، اما همه افراد که دارای حساب PSN نیستند. با این حال، آنچه بسیاری از گیمرها دارند Discord است که می‌توانند حساب Discord خود را به PS5 برای چت صوتی با دوستان خود پیوند دهند. این ویژگی به سادگی دانلود برنامه Discord در PS5 و ورود به سیستم نیست. بنابراین اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه از Discord در PS5 خود استفاده کنید، به جای درستی آمده‌اید. Discord یک پلت‌فرم عالی برای گپ زدن با دوستان حین بازی است. در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی در PS5 آورده شده است.

چرا به نفع من است که Discord را به PS5 خود پیوند دهم؟

برای استفاده از چت صوتی در پلی استیشن 5، هم شما و هم دوستانتان باید یک حساب کاربری PlayStation داشته باشید. تعداد زیادی بازی چند نفره و چند پلتفرمی وجود دارد. قبل از به‌روزرسانی، در یک پست در بلاگ پلی‌استیشن مشخص شده بود که نمی‌توانید انجام دهید. مگر اینکه به روش قدیمی با تلفن آن‌ها تماس بگیرید یا اگر بازی دارای ویژگی چت صوتی داخلی باشد، مثل Fortnite. مدتی است که می‌توانید حساب‌های اجتماعی مانند Discord را به Xbox پیوند دهید. اما، خوشبختانه برای بازیکنان PS5، هم اکنون این امکان فراهم شده است. با استفاده از Discord برای چت صوتی در پلی استیشن 5 خود، می‌توانید با هر یک از دوستان Discord خود روی کاناپه صحبت کنید، بدون نیاز به رایانه شخصی.

چگونه حساب Discord خود را به PS5 خود پیوند دهم؟

یکی از راه‌ها برای استفاده از چت صوتی در پلی استیشن 5 این است که Discord خود را به PS5 متصل نمایید. این یک فرآیند بسیار روان و آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید PS5، یک حساب Discord و یک رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه است. هنگامی که موارد ضروری را جمع آوری کردید، می‌توانید شروع به پیوند دادن حساب‌های خود کنید.

  1. تنظیمات را در PS5 خود باز کنید.
  2. به Users and Accounts رفته و Linked Services را انتخاب نمایید.
  3. Discord را از گزینه‌های سمت راست انتخاب کنید.
  4. Link Account را فشار دهید.
  5. اگر با شرایط و ضوابط موافق هستید، پذیرش و ادامه را فشار دهید.
  6. سپس یک کد هشت رقمی منحصر به فرد در اختیار شما قرار می‌گیرد که از آن برای پیوند دادن حساب‌های خود استفاده کنید. این صفحه همچنین یک کد QR در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با دستگاه تلفن همراه خود اسکن کنید تا مرورگر وب مورد نیاز را باز کنید.
  7. پس از بارگیری مرورگر وب، کد هشت رقمی را وارد کرده و Link Accounts را فشار دهید. پس از انجام این کار، می‌توانید از چت صوتی Discord در PS5 خود استفاده کنید.

چگونه می‌توانم چت‌های Discord خود را به PS5 منتقل کنم؟

چگونه-می‌توانم-چت‌های-Discord-خود-را-به-PS5-منتقل-کنم-bazi-psn.ir

از آنجایی که برنامه Discord در PS5 موجود نیست، ورود به یک برنامه در پلی استیشن به آسانی وارد شدن به یک چت نیست. اگرچه هنوز هم بسیار آسان است. در اینجا نحوه استفاده از Discord برای چت صوتی در پلی استیشن 5 آمده است:

  1. Discord را در رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  2. چت صوتی را که می‌خواهید وارد کنید را انتخاب نمایید.
  3. درست بالای دکمه Join Voice، دکمه دیگری را می‌بینید که می‌گوید Try Voice chat on console! برای ادامه آن را انتخاب کنید.
  4. Join را در پلی استیشن فشار دهید.
  5. برای اتصال، کد منحصر به فردی را که برای پلی استیشن شما ارسال می‌شود، انتخاب کنید.
  6. سپس چت صوتی شما به پلی استیشن منتقل می‌شود و چت باید بلافاصله از طریق هدست و میکروفون شما شروع شود. اگر دانگل بلوتوث ندارید، می‌توانید با هدفون بی‌سیم یا هدست سیمی در PS5 خود چت صوتی داشته باشید.
  7. اکنون می‌توانید بازی‌هایی مانند Among Us را با دوستان خود از طیف وسیعی از دستگاه‌های مختلف در یک کانال چت صوتی یکسان، بازی کنید. یا در عوض، می‌توانید در حالی که در نیویورک به‌عنوان مرد عنکبوتی در PS5 در حال چرخیدن هستید، با دوستان خود تماس بگیرید.

از Discord برای چت کردن با PS5 خود استفاده کنید

Discord یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها برای چت صوتی است و می‌تواند گیمرها را از طیف وسیعی از پلتفرم‌های مختلف دور هم جمع کند. چت صوتی در پلی استیشن 5 با Discord بسیار بر راحتی و نتیجه بازی شما تاثیر‌گذار خواهد گذاشت. امیدواریم این آموزش مشکل شما را حل کرده باشد، از همراهیتان بسیار ممنونیم.