bazi-psn.ir

مزایای سرویس PS Plus و نحوه‌ی عضویت در آن

مزایای-سرویس-PS-Plus-و-نحوه‌ی-عضویت-در-آن-bazi-psn.ir

نسل­‌ها بود که پلی استیشن با گیم­‌های انحصاری جذابش می‌درخشید تا اینکه مایکروسافت با سرویس Game Pass وارد میدان شد. سونی برای کسب رضایت و بالا بردن فروش کنسول نسل نهمی خود یک راه‌حل مشابهی با مایکروسافت پیدا کرد و آن سرویس PlayStation Plus بود. این سرویس جذاب دارای 3 سطح متفاوت با مزایای بسیاری است. اگر شما هم می‌خواهید از مزایای سرویس PS Plus با خبر شوید همراه ما باشید.

پلی استیشن پلاس چیست؟

PlayStation Plus یک عضویت آنلاین است که برای لذت بردن از ویژگی‌هایی همچون بازی آنلاین، بازی‌های رایگان، به‌روزرسانی خودکار، سازگاری با بازی‌های بین پلتفرمی و بسیاری ویژگی‌های دیگر استفاده می‌شود. 

چه بازی‌هایی در پلی استیشن پلاس وجود دارد؟

پلی استیشن پلاس تعداد زیادی بازی رایگان ارائه می‌دهد. برخی از آن‌ها مناسب مبتدیان است و سطح سخت یا رقابتی از گیم پلی را ارائه نمی‌دهند اما برخی دیگر بسیار خوب هستند و می‌توان بارها و بارها از آن‌ها لذت برد. امروزه افراد زیادی هستند که اکانت پلی استیشن پلاس ندارند. این بدان معنا نیست که آن‌ها بازی نمی‌کنند، بلکه به صورت آفلاین بازی می‌کنند و همچنین از مزایای سرویس PS Plus با خبر نیستند.

چه بازی‌هایی آنلاین کار می‌کنند؟

چه-بازی‌هایی-آنلاین-کار-می‌کنند؟-bazi-psn.irاز دیگر مزایای سرویس PS Plus که بسیار جذاب به نظر می‌رسد امکان انجام بازی‌ها به صورت آنلاین است. اگرچه می‌توانید از بازی‌های آفلاین لذت ببرید، اما هیچ چیز در مقایسه با مبارزه با افراد واقعی و نه ربات‌هایی که مشابه بازی می‌کنید، حرفی برای گفتن ندارد. اساساً هر بازی‌ای که خریداری می‌کنید دارای ویژگی‌های بازی آنلاین و خریدهای درون برنامه‌ای هستند.

آیا باید عضویت یک ساله یا یک ماهه بخریم؟

هنگام خرید عضویت پلی استیشن پلاس تنها چند گزینه وجود دارد. می‌توانید عضویت پلی استیشن پلاس را با نرخ ماهانه یا سالانه دریافت کنید. ماهانه 9.99 دلار و سال 59.99 دلار خواهد بود. یکی دیگر از مزایای سرویس PS Plus تخفیف است که گاهی اوقات حتی می‌توانید آن را به قیمت بسیار پایین نیز پیدا کنید.

چگونه می‌توانیم بازی‌های رایگان دریافت کنیم؟

هنگامی که حساب پلی استیشن پلاس دارید، می‌توانید بازی‌های رایگان مورد نظر خود را از وب سایت پلی استیشن یا برنامه انتخاب کنید. سپس با استفاده از شبکه پلی استیشن خود به بازی در کنسول مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که پس از خرید بازی باید آن را دانلود کنید. در کتابخانه شما در دسته «خریداری شده» در دسترس خواهد بود. اگر عضویت شما تمام شود، این بازی‌ها حذف می‌شوند اما با تمدید عضویت، نسخه پشتیبان نشان داده می‌شوند.

عضویت PlayStation Plus بسته به موقعیت جغرافیایی شما متفاوت است. به عنوان مثال، اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید، ممکن است نتوانید از مزایای برخی از بازی‌های ژاپنی لذت ببرید. موارد دیگر، مانند امتیازات پلی استیشن و ویژگی‌های پیشرفته رایگان نیز ممکن است متفاوت باشند.

بازی‌های رایگان پلی استیشن

عضویت در پلی استیشن پلاس بازی‌های رایگان زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از آن‌ها بسیار جالب هستند. برای بازی‌های چند نفره و موارد دیگر، به یک کنسول پلی استیشن به روز شده نیاز است. فقط به یاد داشته باشید که بازی‌ها رایگان هستند اما فقط تا زمانی که پرداخت حق عضویت خود را متوقف کنید. اگر فقط یک ماه خرید کرده‌اید، بازی‌های رایگان سه‌شنبه پس از پایان ماه شما از کار می‌افتند. اگر به دلایلی یک ماه از عضویت خود را رد کردید و اجازه دادید منقضی شود، جای نگرانی نیست. به محض پرداخت هزینه ماه آینده، تمام بازی‌های شما همان‌طور که دانلود کرده‌اید، برمی‌گردند.

از آنجایی که همه بازی‌های رایگان و خریداری‌شده در زیر «خرید شده» ظاهر می‌شوند، وقتی دوباره عضویت خود را دریافت کنید، همه مجموعه‌های خود را دریافت خواهید کرد. از دیگر مزایای سرویس PS Plus ارائه بازی‌های رایگان پلی‌استیشن است که ماه به ماه تغییر می‌کنند، زیرا به طور مداوم بازی‌های بیشتری به پلتفرم اضافه می‌شوند. همانطور که افراد بیشتری از PlayStation Plus استفاده می‌کنند، سونی بازی‌های پرفروش بیشتری را به صورت رایگان به آن اضافه می‌کند! 

آیا بازی‌ها همه جا رایگان هستند؟

آیا-همین-بازی‌ها-همه-جا-رایگان-هستند؟-bazi-psn.irاگرچه همان بازی‌هایی که به صورت رایگان در اکانت پلی استیشن پلاس می‌بینید، همان بازی هایی هستند که دوستان شما نیز خواهند دید، اما در نقاط مختلف جهان متفاوت هستند. بازی‌هایی که به صورت رایگان دریافت کنید به موقعیت جغرافیایی بستگی دارد. بنابراین اگر دوستانی در جای دیگری از جهان دارید و می‌خواهید به صورت آنلاین با آن‌ها مبارزه کنید باید بررسی کنید که آیا آن‌ها همان بازی شما را دارند.

احتمالا یکی از بهترین مزایای سرویس PS Plus این است که بازی‌های رایگانی که دریافت می‌کنید روز به روز محبوبیت بیشتری در بین بازی‌ها پیدا می‌کنند. سونی واقعاً تلاش می‌کند تا مطمئن شود گیمرهایی که برای PlayStation Plus پول می‌پردازند واقعاً ارزش پول خود را دارند و می‌توانند برخی از بازی‌های دارای رتبه برتر را بازی کنند. به یاد داشته باشید که با پرداخت هزینه عضویت خود می‌توانید از تمام بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس لذت ببرید.

آیا بازی‌های پلی استیشن پلاس برای همیشه رایگان هستند؟

اگرچه برخی شایعات در مورد رایگان شدن بازی‌های پلی استیشن پلاس برای همیشه وجود دارد، اما تنها در صورتی که به پرداخت هزینه برای حساب پلی استیشن پلاس ادامه دهید، آن بازی‌ها برای همیشه رایگان خواهند بود. بنابراین در واقع آن‌ها رایگان نیستند زیرا باید ماهیانه برای آن‌ها هزینه پرداخت کنید.

چرا مردم فکر می‌کنند که برای همیشه بازی‌های پلی استیشن را رایگان دریافت خواهند کرد؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که برای همیشه بازی‌های رایگان دریافت خواهند کرد، زیرا وقتی عضویت در پلی استیشن پلاس را خریداری می‌کنند، می‌توانند این بازی‌های رایگان را دانلود کنند. مردم تصور دارند که این بازی‌های دانلود شده حتی اگر عضویت ماه آینده خود را پرداخت نکنند، قابل بازی خواهند بود. در حالی که ممکن است این موضوع در زمان انتشار برای اولین بار درست بوده باشد اما سونی در رفع این اشتباه بسیار سریع عمل کرد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با مزایای سرویس PS Plus و نحوه‌ی عضویت در آن آشنا کنیم. همچنین در مورد رایگان بودن بازی‌های پلی استیشن و سرویس PlayStation Plus نیز صحبت کردیم. از اینکه همراه ما بودید بسیار متشکریم.