bazi-psn.ir

پلی استیشن استارز چیست؟ نحوه پیوستن و امتیازگیری در PS Stars

پلی-استیشن-استارز-چیست؟-نحوه-پیوستن-و-امتیازگیری -در-PS-Stars-bazi-psn.ir

پلی استیشن استارز چیست؟

به دنبال آشنایی و نحوه پیوستن به PS Stars هستید و قیمت آن را نمی‌دانید؟ پلی استیشن استارز طرح وفاداری سونی است که به شما امکان می‌دهد با انجام انواع چالش‌های مشخص شده، اعتبار PS Store، بازی‌های رایگان و… را دریافت کنید. در این صفحه، در مورد نحوه عضویت و امتیاز‌گیری و همچنین رایگان بودن آن، صحبت می‌کنیم.

نحوه پیوستن به PS Stars

دو روش برای پیوستن به PS Stars وجود دارد. اولین راه سایت رسمی پلی استیشن است. با استفاده از اطلاعات ورود به حساب PSN خود در وب سایت رسمی پلی استیشن ثبت نام کنید و به پلی استیشن استارز بپیوندید. راه دیگر استفاده از برنامه PS در گوشی هوشمندتان است. اگر در حال حاضر برنامه PS را روی موبایلتان ندارید، می‌توانید آن را با استفاده از App Store یا Google Play از طریق پیوندهای مربوطه دانلود کنید. مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه را نصب کرده‌اید تا عملکرد کامل و عالی داشته باشید.

تاریخ راه اندازی در ریجن‌ها

پلی استیشن استارز در حال حاضر در همه کشور‌ها یا ریجن‌ها در دسترس نیست. این سرویس به طور رسمی در تاریخ‌های زیر در این سه منطقه راه اندازی شده‌اند:

  • ژاپن و آسیا: 29 سپتامبر 2022
  • آمریکای شمالی و جنوبی: 5 اکتبر 2022
  • اروپا، استرالیا و نیوزلند: 13 اکتبر 2022

آیا پیوستن به PS Stars رایگان است؟رایگان-است؟ -PS-Stars-bazi-psn.ir

پیوستن به PS Stars کاملا رایگان است، اما به خاطر داشته باشید که برای تکمیل چالش‌ها به یک کنسول PS5 یا PS4 و برنامه PS نیاز دارید. برای پیوستن به پلی استیشن استارز نیازی به عضویت در PS Plus ندارید، اما اگر جز مشترکین پلاس هستید با هر خرید از فروشگاه PS امتیاز کسب خواهید کرد.

چگونه در پلی استیشن استارز امتیاز بگیریم؟

به دنبال نحوه دریافت امتیاز در PS Stars هستید؟ امتیازها ارز اصلی در طرح وفاداری سونی هستند و می‌توان آن‌ها را برای کسب جوایزی مبادله کرد، از جمله مجموعه‌های دیجیتال، بازی‌های رایگان و اعتبار فروشگاه PS. دو راه برای کسب امتیاز با PS Stars وجود دارد، اما ساده‌ترین آن منحصراً برای مشترکین PS Plus است که با خرید هر بازی امتیازی به شما اختصاص داده می­‌شود. راه دیگر انجام چالش­‌هایی است که به عنوان پاداش به شما امتیاز می‌دهند. این چالش‌ها می‌توانند به سادگی بارگیری یا خرید یک بازی تعیین شده باشند. برای مثال، یکی از چالش­‌های این سرویس در زمان نگارش این مقاله PS Store Picks است.

سخن پایانی

در این آموزش سعی کردیم شما را با سرویس هیجان انگیز و جذاب پلی استیشن استارز آشنا کنیم و نحوه امتیازگیری و پیوستن به PS Stars را نیز توضیح دادیم. آیا شما تا به حال موفق به کسب امتیاز شده‌اید؟ نظر شما در مورد چالش‌­های PS Stars چیست؟