bazi-psn.ir

راهنمای خرید کیبورد گیمینگ

راهنمای-خرید-کیبورد-گیمینگ-bazi-psn.ir

خرید کیبورد گیمینگ که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد ممکن است گیج کننده باشد، اما ما آن را ساده کرده‌ایم. مهم‌ترین عواملی که باید در نظر بگیرید، تأخیر (زمان پاسخ‌دهی صفحه‌کلید)، انواع سوئیچ (میزان فشار کلید و صدایی که ایجاد می‌کند)، راحتی و احساس کلی است. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا ویژگی‌های اضافی مانند نور پس‌زمینه RGB، کنترل‌های رسانه، یا گزینه‌های سفارشی‌سازی نرم‌افزار را می‌خواهید؟ در ادامه به این پاسخ این سوالات پرداخته‌ایم.

چطور کیبورد گیمینگ مناسب انتخاب کنیم؟

همیشه صدای تایپ و کار با کیبوردها خوشایند است و صدای یک صفحه کلید خوش ساخت می‌تواند حس خوبی را به همراه داشته باشد. اگر بیشتر روز خود را صرف تایپ، کدنویسی یا بازی می‌کنید، یک صفحه‌کلید مکانیکی می‌تواند یک ارتقاء راحت و قابل تنظیم نسبت به صفحه‌کلید کم‌عمق و بی‌حرکتی باشد که همراه با رایانه شما ارائه می‌شود. ویژگی‌های کلی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

  • بسیار قابل تنظیم

بسیاری از کیبوردهای مکانیکی به شما اجازه می‌دهند تا کلیدها، سوئیچ‌ها و نور پس‌زمینه و حتی رفتار کلیدهای خود را شخصی‌سازی کنید.

  • طیف وسیعی از اندازه‌ها

صفحه کلید‌های مخصوص بازی با توجه به محیط و میز بازی شما ساخته شده‌اند پس می‌توانید راحت‌تر انتخاب کنید.

  • برای هر کاری

کیبورد مخصوص گیم را می‌توان برای هر کاری از جمله تایپ، برنامه نویسی یا بازی استفاده کرد و از مزایا و راحتی آن لذت برد.

  • با هر بودجه‌ای

صفحه کلید‌ بازی دارای طیف وسیعی از قیمت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده است که می‌توانید با توجه به بودجه، شرایط خود و همچنین سلیقه خود انتخاب کنید.

کدام کیبورد را بخرم؟

برای جمع آوری یک سیستم گیمینگ مناسب، علاوه بر کامپیوتر، ماوس و مانیتور به یک کیبورد مناسب نیز نیاز داریم. ویژگی‌های اصلی صفحه کلید‌های مخصوص بازی، کلیدهای مکانیکی و کلیدهای ماکرو اضافی هستند که برای سرعت بخشیدن به گیم پلی شما در نظر گرفته شده است. کلیدهای مکانیکی را می‌توان هزاران بار هنگام بازی فشار داد.

صفحه-کلید-بازی-bazi-psn.ir

چرا کیبورد گیمینگ مکانیکی گران است؟

ما می‌دانیم که کیبورد گیمینگ گران است و دلیل قانع کننده‌ای دارد. کلیدهای مکانیکی بسیار بادوام هستند و معمولاً با فشار دادن صدای کلیک تولید می‌کنند. این کیبوردها به شما بازخورد لمسی می‌دهند که انگشتان شما می‌توانند آن را احساس کنند.

آیا کیبورد گیمینگ برای تایپ خوب است؟

کیبورد مکانیکی معمولاً برای تایپ و بازی به بازار می‌آیند، اما برخی از کاربران این موضوع را نمی‌دانند که سوئیچ‌های صفحه‌کلید ممکن است به مرور زمان، گیر کنند.

آیا صفحه کلید در بازی اهمیت دارد؟

کیبورد گیمینگ معمولا ورودی بازی‌ها را تعیین می‌کند و گاهی اوقات می‌تواند عامل تعیین کننده در یک بازی باشد. انجام یک بازی بدون صفحه کلید می‌تواند دشوار و گاهی غیرممکن باشد.

چرا از صفحه کلید‌های مخصوص بازی استفاده کنیم؟

سوئیچ‌های کیبورد گیمینگ معمولاً از کیبوردهای غشایی، دوام بیشتری دارند و با فشار دادن، صدای کلیک تولید می‌کنند. این ممکن است برای گیمرهایی که نشانه‌های لمسی اضافی می‌خواهند مفید باشد.

تفاوت اصلی کیبورد مخصوص بازی با کیبورد معمولی چیست؟

تفاوت اصلی که کیبورد گیمینگ را از مدل معمولی متمایز می‌کند، ساختار فیزیکی کلیدها است. صفحه کلید‌های مخصوص بازی مکانیکی دارای سوئیچ‌های جداگانه در زیر هر کلید هستند که ممکن است دوام بیشتری داشته باشند و نسبت به کلیدهای غشایی احساس بهتری ایجاد کنند. 

کیبورد گیمینگ چقدر دوام می‌آورد؟

کیبورد مکانیکی معمولاً بسیار بادوام‌تر از صفحه کلیدهای غیر مکانیکی هستند. مزیت اصلی کیبوردهای مکانیکی برای بازی این است که در برابر شکستگی مقاوم‌اند پس دوام بیشتری خواهند آورد.

آیا کیبورد گیمینگ ارزش خرید دارد؟

کلیدهای مکانیکی اغلب به عنوان برترین کیبوردها به بازار عرضه می‌شوند. مزیت اصلی کیبورد گیمینگ، دوام و قابلیت‌های ویژه آن از جمله تنظیم موقعیت تایپ و راحتی است.