bazi-psn.ir

راهنمای شکست باس Elden Ring

راهنمای-شکست-باس-Elden-Ring-bazi-psn.ir

شکست دادن باس‌های الدن رینگ گاهی بسیار کلافه کننده و سخت است. ما راهنمای شکست باس Elden Ring را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر از سخت بودن این بازی ناراحت نباشید. راهنمای مبتدیان Elden Ring نیز نکات مهم و حائز اهمیتی را به شما می‌گوید. حتما آن را مطالعه نمایید.

چگونه Tree Sentinel را شکست دهیم؟شکست-Tree-Sentinel-bazi-psn.ir

باس فایت افتتاحیه‌ای که در بازی خواهید دید، Tree Sentinel اولین دشمن نامگذاری شده است که بدون هیچ مقدمه و آموزشی با آن روبرو خواهید شد. این درLimgrave ، درست در جنوب کلیسای Elleh واقع شده است. همچنین در دیوار بیرونی لیندل، پایتخت سلطنتی، با Tree Sentinel مواجه خواهید شد. در این قسمت از راهنمای شکست باس Elden Ring، ما قصد داریم نحوه شکست دادن Tree Sentinel را نشان دهیم. Tree Sentinel بسیار زره پوش و تزئین شده از درخت محافظت می‌کند. چه کسی جرات دارد با او بجنگد؟ ما یک نمای کلی از دشمن، استراتژی‌های مبارزه با رئیس، نکات و ترفندها و حذف آیتم‌ها را بیان می‌کنیم .

کلیسای Elleh

مبارزه رئیس Tree Sentinel در یک میدان باز نزدیک به کلیسای Elleh اتفاق می‌افتد. رئیس خود یک سرباز عظیم‌الجثه سوار بر اسب است که مجهز به نیزه و سپر در پهلویش است. با انواع حملات در آستین خود، دشمنی سخت برای مبارزه در همان ابتدای بازی است. توصیه می‌کنیم از Tree Sentinel اجتناب کنید تا زمانی که سطح خود را بالا ببرید و قدرت حمله و سلامت بیشتری داشته باشید. بهترین توصیه‌ای که می‌توانیم انجام دهیم این است آن را برای چند ساعت به حال خود رها کنید.

ضربه بزنید و بلافاصله عقب نشینی کنید

وقتی توانستید تورنت را احضار کنید، سپس برگردید. شما می‌خواهید با این باس الدن رینگ سوار بر اسب مبارزه کنید. مدیریت، مبارزه را بسیار ساده تر می‌کند. شما اساساً با این موضوع مانند یک مسابقه برخورد خواهید کرد. به رئیس ضربه بزنید و بلافاصله عقب‌نشینی کنید. تاب‌هایی که با نیزه خود ایجاد می‌کند بسیار گسترده هستند، بنابراین شما همیشه می‌خواهید در حرکت باشید تا از آن‌ها دوری کنید. تورنت همچنین می‌تواند آسیب وارد کند، بنابراین شما نیز باید مراقب آن باشید.

Tree Sentinel همیشه در حرکت

Tree Sentinelهرگز یک ثانیه نفس نمی‌کشد، همیشه در حرکت است. شما هم می‌خواهید همین کار را انجام دهید. روی رئیس قفل کنید تا همیشه در دید شما باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن در مورد این باس الدن رینگ توجه کنید، Stamina شما است. وقتی سوار بر اسب می‌جنگید، Stamina مقداری شگفت‌انگیز را مصرف می‌کنید.

مراقب حملات باشید

تنها حملاتی که واقعاً باید برای باس الدن رینگ مراقب آن‌ها باشید هنگامی که بر روی اسب می‌جنگید، حملات پرشی هستند که باد کمی طولانی‌تر دارند. هنگامی که Tree Sentinel زانو می‌زند متوجه خواهید شد. با نگه داشتن دکمه دایره در آن نقطه سرعت خود را افزایش دهید تا مطمئن شوید که از مسیر خارج شده‌اید.

چگونه Demi-Human Chiefs را شکست دهیم؟شکست-Demi-Human-Chiefs-bazi-psn.ir

Demi-Human Chiefs در منطقه Limgrave در انتهای غار ساحلی قرار دارد. قبل از ورود به این منطقه کوچک و رویارویی با دو دشمن در آن سوی دروازه مه، باید یک مشعل خریداری کنید. در این قسمت از راهنمای شکست باس Elden Ring، ما قصد داریم نحوه شکست دادن Demi-Human Chiefs را توضیح دهیم .اگر می‌خواهید به کلیسای اژدها راه یابید و ابزارهای Tailoring Tools  و  Sewing Needleرا باز کنید، شکست دادن Demi-Humans ضروری است. این باس الدن رینگ در منطقه‌ای است که در آن Demi-Humans متعدد دیگری وجود دارند که می‌تواند مدیریت جمعیت را دشوار کند.

احضار ارواح

توصیه می‌کنیم نحوه احضار ارواح و استفاده از خاکستر را یاد بگیرید زیرا خاکستر سرگردانی که در دخمه‌های Stormfoot پیدا می‌کنید می‌تواند فوق‌العاده مفید باشد. توصیه می‌کنیم برای شروع و شکست این باس الدن رینگ نزدیک به مه در سمت راست منطقه باس فایت بمانید و ببینید که آیا می‌توانید اولین Demi-Human Chief را در گوشه‌ای گیج‌کرده بگیرید یا خیر. در این مرحله از راهنمای شکست باس Elden Ring شما می‌توانید بیشتر حملات را با سپر خود مسدود کنید و زمانی که او یک حمله بالای سر انجام می‌دهد به او ضربه محکمی بزنید. اگر اسلحه مناسبی دارید به راحتی تکان بخورید، بنابراین با خیال راحت حداقل سه یا حتی چهار ضربه را از بین ببرید. اگر از یک سازه جادویی استفاده می‌کنید، باید فاصله خود را حفظ کنید، اما Summon Spirits می‌تواند در این مورد کمک کند.

رئیس Demi-Human

هنگامی که اولین رئیس Demi-Human از کار افتاد، با باقی مانده Demi-Human Chief برخورد و سپس توجه خود را به دومین Demi-Human Chief معطوف کنید. این سریع‌تر احساس می‌کند و ممکن است ضربه‌ای محکم‌تر بزند، اما همان استراتژی اعمال می‌شود. منتظر بمانید تا او به هوا بپرد و سپس در حالی که بهبود می‌یابد ضربه محکمی به او بزنید. شما همچنین می‌توانید در هنگام فریاد زدن او در برخی حملات قرار بگیرید، اما اغلب او این حرکت را با ترکیبی دنبال می‌کند، بنابراین فقط مراقب باشید و در صورت نیاز آن را ایمن بازی کنید.

با شکست دادن هر دو رئیسDemi-Human ، کار را آسان نگیرید زیرا مه در مسیر به سمت کلیسای اژدها پاک می‌شود و Demi-Human بیشتری در طول راه وجود دارند. در صورت امکان باید برای شکست دادن آن‌ها وقت بگذارید، بنابراین می‌توانید سایت Grace را برای کلیسای اژدها فعال کنید .

چگونه Flying Dragon Agheel را شکست دهیم؟شکست-Flying-Dragon-Agheel-bazi-psn.ir

این احتمالاً اولین اژدهایی است که در بازی با آن روبرو می‌شوید که در لیمگریو قرار دارد. این رویارویی زمانی شروع می‌شود که به گروهی از دشمنان بر روی صخره‌ای در بین تونل‌های لیمگریو و خرابه‌های سوخته اژدها حمله می‌کند. بنابراین مبارزه با رئیس آغاز می‌شود. در این قسمت از راهنمای شکست باس Elden Ring ، ما قصد داریم نحوه شکست دادن Flying Dragon Agheel را نشان دهیم . Flying Dragon Agheel که بسیار شبیه Tree Sentinel است، یک باس فایت است که بعد از بالا آمدن سطح، باید دوباره به آن بازگردید. اگر در ابتدای بازی بخواهید آن را بکشید، حملات آن تقریباً شما را در یک ضربه خواهند کشت.

بنابراین، زمانی که قدرتمندتر شدید، دیرتر بازگردید. هنگامی که فکر می‌کنید آماده هستید، بازگردید و پاها و بال‌های آن را در طول مبارزه هدف قرار دهید. Flying Dragon Agheel بیشتر زمان نبرد را بر روی زمین می‌گذراد، در اطراف آن آتش تنفس و با دم و پاهای خود به سمت شما swipes می‌کند.

قلب اژدها را با یک طلسم عوض کنید.

یکی از نکات مهمی که از راهنمای شکست باس Elden Ring  باید به خاطر داشته باشید این است که هر چند وقت یکبار، اژدها به آسمان می‌رود و به جای دیگری در دریاچه نقل مکان می‌کند. معمولاً این حرکت را با یک نفس طولانی آتش دنبال می‌کند، بنابراین هنگام تاختن در مسیر خود از آن دوری کنید. به پاها و بال‌های آن حمله کنید تا آسیب بیشتری وارد کنید. اگر مشکل دارید، احضار Ashes مانند خاکستر گرگ تنها به طور موقت حواس رئیس را پرت می‌کند.

این کار آگرو را برای مدتی از خود دور می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا حمله کنید. اگر آن‌ها را در موجودی خود دارید، Fire Grease و Magic Grease برای افزایش موقت آسیب شما خوب عمل می‌کنند. به یاد داشته باشید، می‌توانید قلب اژدها را به کلیسای اژدها در طرف دیگر غار ساحلی ببرید تا آن را با یک طلسم عوض کنید.

چگونه Grave Warden Duelist را شکست دهیم؟شکست-Grave-Warden-Duelist-bazi-psn.ir

این رئیس اختیاری که در لیمگریو واقع شده است را می‌توان در انتهای دخمه‌های Murkwater پیدا کرد که در امتداد بستر رودخانه قابل دسترسی هستند. برای رسیدن به این باس الدن رینگ باید از کنار چند گارگویل بگذرید و یک اهرم را فعال کنید. در این راهنمای شکست باس Elden Ring ، ما قصد داریم نحوه شکست دادن Grave Warden Duelist را نشان دهیم.

فرصت‌های زیادی برای حمله دارید

The Grave Warden Duelistحدود دو چکش بزرگ را روی زنجیر در اتاقی با تعداد زیادی ستون در دو طرف می‌چرخاند. از اینها به نفع خود استفاده کنید. در مرحله بعد، توصیه می‌کنیم از Ashes مانند Lone Wolf Ashes استفاده کنید. در حالی که آن‌ها آسیب زیادی وارد نمی‌کنند، اما حواس رئیس را پرت و فرصت‌های زیادی برای حمله برای شما آزاد می‌کنند. این مبارزه را بسیار آسان‌تر می‌کند.

تقریباً در سه چهارم راه، رئیس پس از شارژ کردن شروع به چشمک زدن قرمز خواهد کرد. در حال حاضر حتی تهاجمی‌تر است و آسیب بیشتری وارد می‌کند. امیدوارم خاکستر شما هنوز در این نقطه باشد، بنابراین خیلی مهم نخواهد بود. با این حال، این مرحله دوم از راهنمای شکست باس Elden Ring حتی گاهی اوقات برای ما شروع نمی‌شد. همه چیز بستگی به این دارد که آیا رئیس فرصتی برای این کار داشته باشد.

جاخالی دهید

علاوه بر این نکات راهنمای شکست باس Elden Ring، شما باید از روش معمول استفاده کنید. الگوی حمله معمولی آن شامل چهار و پنج نوسان است که احتمالاً استقامت کافی برای اعمال زور وحشیانه با مسدود کردن آن را نخواهید داشت. بنابراین، تا آنجا که می‌توانید با جاخالی دادن از مسیر خود خارج شوید. در ترکیب با Lone Wolf Ashes، به سرعت Grave Warden Duelist را شکست خواهید داد و مبارزه را به پایان خواهید رساند.

چگونه Leonine Misbegotten را شکست دهیم؟شکست-Leonine-Misbegotten-bazi-psn.ir

Leonine Misbegotten رئیس نهایی Castle Morne در شبه جزیره گریان است و اگر می‌خواهید بدانید چگونه به ایرینا کمک کنید نامه ایرینا به پدرش ادگار را تحویل دهید. در ادامه، به عنوان بخشی از راهنمای شکست باس Elden Ring، می‌خواهیم نحوه شکست دادن Leonine Misbegotten را توضیح دهیم .

چگونه لئونین را شکست دهیم

Leonine Misbegotten یک دشمن فوق‌العاده تهاجمی است، بنابراین اولین توصیه ما این است که در حرکت بمانید. او شما را با حملات ویرانگری که دفاع از آن‌ها تقریبا غیرممکن است، از بین می‌برد، حتی اگر یک سپر عالی داشته باشید. بهترین رویکرد شما این است که از او دوری کنید، یا بهتر است از احضار روح مانند خاکستر گرگ تنها استفاده کنید تا توجه او را جلب کنید. وقتی حواسش پرت شد، یواشکی به پشت سرش بروید و محکم به او ضربه بزنید. شگفت‌آور است که او به راحتی تلو‌تلو می‌خورد، که می‌تواند او را در معرض آسیب‌های زیادی قرار دهد. اگر Fire Grease دارید، سعی کنید آن را برای آسیب بیشتر به تیغه خود اضافه کنید.

طلسم‌ها

اگر شما یک جادوگر هستید، سعی کنید در حالی که او در هوا می‌پرد، با طلسم‌ها به او ضربه بزنید. شما باید جدایی ایجاد کنید، اما همان اصول مبارزه غوغا در اینجا اعمال می‌شود. دفاع در برابر او فوق‌العاده دشوار است، بنابراین زمان‌بندی هوشمندانه‌ای را به چرخش درآورید و زمانی که کمی فضا دارید به او ضربه بزنید. این مبارزه بیشتر از آنچه تاکنون با آن روبرو شده‌اید به سبک Bloodborne است، پس چابک باشید و به دنبال فرصت‌هایی برای ضربه زدن باشید. همانطور که در بالا ذکر شد، احضار روح می‌تواند برای منحرف کردن توجه او و ضربه زدن به آن باشد. هنگامی که Leonine Misbegotten را سرنگون کردید، با Grafted Blade Greatsword جایزه خواهید گرفت و می‌توانید به ادگار بازگردید تا تلاش ایرینا را به پایان برسانید.

چگونه Margit را شکست دهیم؟شکست-Margit-bazi-psn.ir

این اولین مبارزه اصلی شما با رئیس است که مانع از پیشرفت شما به منطقه بعدی می‌شود. در نزدیکترین فاصله به تونل Castelward در لیمگریو، باید این رئیس را شکست دهید تا به قلعه Stormveil برسید. در این راهنمای شکست باس Elden Ring ، ما قصد داریم نحوه شکست دادنMargit، Fell Omen را نشان دهیم. شکست دادن باس قفل Margit، Fell Omen Trophy را باز می‌کند .

مرحله اول

در مرحله اول این راهنمای شکست باس Elden Ring، مارگیت مجهز به یک عصا با دامنه وسیع و یک تیغه جادویی است که به سمت شما پرتاب می‌کند. اینها حتی اگر یک سپر داشته باشید آسیب جزئی وارد می‌کنند، بنابراین بهتر است از آن‌ها دوری کنید. حملات او زیاد و سنگین هستند، بنابراین با خواندن تعداد حرکات او شروع کنید و یاد بگیرید که در چه موقعیت‌هایی خنجرهای درخشان خود را به سمت شما پرتاب می‌کند که تأثیر مخربی بر نوار سلامتی شما دارد. بنابراین، در مجاورت او قرار بگیرید اما فضای کافی هم باقی بگذارید. همیشه با احتیاط پیش بروید، اما لحظه‌هایی را که می‌توانید پرخاشگر باشید را دریابید.

خاکستر گرگ

یک بار دیگر، خاکستری مانند خاکستر گرگ در اینجا مفید خواهد بود. نه برای آسیب رساندن، بلکه برای پرت کردن حواس رئیس. اگر نیاز به بهبودی دارید یا می‌خواهید ضربه‌های آسانی داشته باشید، خاکستر توجه را از شما دور می‌کند و به شما فرصت بهبودی می‌دهد. گزینه دوم احضار جادوگر است. تابلوی احضار طلایی قبل از ورود شما درست در کنار درب مه قرار دارد. احضار برای کمک مطلقاً هیچ اشکالی ندارد.

چکش غول پیکر

هنگامی که نوار سلامتی را تا نیمه کاهش دادید، مارگیت تیغه جادویی خود را به یک چکش غول پیکر تبدیل می‌کند. این کار باعث می‌شود که باس سنگین‌ترین ضربه‌اش را بزند، جایی که او به هوا می‌پرد و با اسلحه‌ای که به تازگی پیدا شده است، زمین را در نزدیکی شما می‌کوبد. اگر زمان مناسبی داشته باشید، در واقع می‌توانید وارد این حمله شوید و از آسیب دیدن خودداری کنید. سپس پنجره‌ای برای دریافت بازدیدهای رایگان دارید.

احضار و خاکستر حواس رئیس را پرت کنند

با این حال، استراتژی یکسان است، سعی کنید و اجازه دهید احضار و خاکستر حواس رئیس را پرت کنند، در حالی که شما از پشت برای چند ضربه دور می‌شوید. با احتیاط بازی کنید و فقط زمانی حمله کنید که مطمئن هستید می‌توانید یک قطعه را ترک کنید. برای رئیس آسان است که شما را در یک سری حملات بکشد.

سخن پایانی

در این راهنمای شکست باس Elden Ring ما سعی کردیم نحوه مقابله و مراحل شکست باس الدن رینگ را به شما توضیح دهیم. خوشحال می‌شویم از تجربیاتتان برای ما بگویید. برای خرید بازی Elden Ring نیز کافی است به تلگرام ما مراجعه نمایید.