bazi-psn.ir

لیست بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 سال 2023

لیست-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 کدامند؟ پاسخ به این سوال سخت است، زیرا گزینه‌های زیادی برای خبره‌‌های خودرو در کنسول محبوب سونی وجود دارد. مهم نیست که از چه سبک مسابقه‌ای لذت می‌برید، بازی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای یک تجربه عالی از آن استفاده کنید. مخصوصاً برای طرفداران مسابقه شبیه سازی، PS4 خانه از عناوین خوب است. خودروهایی مانند Gran Turismo 7 ،DIRT Rally 2.0 و F1 22 تنها تعداد انگشت شماری از تجربیات رانندگی واقعی‌ است که همگی عالی هستند. راه‌های زیادی برای لذت بردن از مسابقه و رانندگی در PS4 وجود دارد. ما اینجا هستیم تا بهترین‌های این دسته را انتخاب کنیم. همراه ما باشید.

لیست بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4

بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 شامل بازی‌های تکنیکی و آرکید می‌شود. PS4 دارای کتابخانه وسیعی از بازی‌های مسابقه‌ای است که سلیقه‌ها و ترجیحات مختلف را برآورده می‌سازد. از شبیه‌سازهای مسابقه واقعی گرفته تا مسابقه‌ای آرکید، گزینه‌هایی برای همه در PS4 وجود دارد. در این مقاله، بهترین بازی‌های مسابقه‌ای را که می‌توانید در سال 2023 روی PS4 خود بازی کنید، بررسی می‌کنیم.

 

20. Need for Speed ​​Payback (PS4)

20-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

سری Need for Speed ​​در سال‌های اخیر واقعاً از بین رفته است و این نسخه شاید بیشترین انتقاد را داشت. Need for Speed ​​Payback که به دلیل اتکای فاحش خود به تراکنش‌های خرد مورد انتقاد قرار گرفت، سرانجام خود را به چیزی بهتر تغییر داد. متأسفانه خسارت از قبل وارد شده، مایه شرمساری است، اما یک مسابقه آرکید کاملاً قابل استفاده می‌باشد که مطمئناً اکنون بهتر از سال 2017 است.

  • ناشر: Electronic Arts / توسعه دهنده: Ghost Games
  • تاریخ انتشار: 10 نوامبر 2017 (ایالات متحده آمریکا) / 10 نوامبر 2017 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

19. Onrush (PS4)

19-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

Onrush یک مورد عجیب در لیست بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 است، زیرا واقعاً یک بازی مسابقه‌ای نیست. این بازی که توسط استودیو Evolution ساخته شده، بیشتر یک بازی آنلاین و چند نفره مبتنی بر چرخ است. اگرچه فقدان مسابقات مناسب باعث ناراحتی بسیاری شده، اما این بازی بسیار سرگرم کننده است که شامل مسابقات وحشتناک و هیجان‌انگیز است. حالت‌های مختلف مبتنی بر هدف و سبکی پر جنب و جوش دارد که به آن احساس تازگی می‌بخشد و گیم‌پلی بازی مانند یک چرخش روان در MotorStorm است. متأسفانه، اکنون از فهرست حذف شده و قابل بازی نیست اما تا زمانی که حضور داشت، یک سواری سرگرم کننده بود.

  • ناشر: Codemasters / توسعه دهنده: Codemasters Evo
  • تاریخ انتشار: 5 ژوئن 2018 (ایالات متحده آمریکا) / 5 ژوئن 2018 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

18. TrackMania: Turbo (PS4)

18-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

هجدمین مورد از لیست بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 یک مسابقه فوق سریع برای تکمیل صدها مسیر دیوانه‌وار با حداکثر سرعت ممکن است و هر بار به آرامی حرکت شما را بهبود می‌بخشد. مدل‌ها و محیط‌های مختلف خودرو کمی گیم‌پلی را تغییر می‌دهند، اما هسته اعتیادآور یکسان باقی می‌ماند. با آهنگ قوی و راه‌های متعدد برای بازی، این یک بازی مسابقه‌ای سریع و جذاب برای تعقیب کنندگان جدول است.

  • ناشر: Ubisoft / توسعه دهنده: Nadeo
  • تاریخ انتشار: 22 مارس 2016 (ایالات متحده آمریکا) / 25 مارس 2016 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)
  • موجود در: PS+ Extra

 

17. Need for Speed: Rivals (PS4)

17-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

Need for Speed: Rivals اولین بازی از سری بازی‌های Ghost بود که پس از Most Wanted ،Criterion را بر عهده گرفت. این بازی ماشینی پلی استیشن 4 بر اساس ایده یک مسابقه‌دهنده با ادغام یکپارچه چند نفره آنلاین و پر کردن بازی با تعداد انگشت شماری از بازیکنان دیگر است. در بازی چه به عنوان پلیس و چه مسابقه‌دهنده، هر دو طرف چالش‌ها و رویدادهای مختلفی برای رقابت دارند. تا زمانی که جنبه آنلاین به خوبی کار کند، این زمان سرگرم‌کننده است.

  • ناشر: Electronic Arts / توسعه دهنده: Ghost Games
  • تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2013 (ایالات متحده آمریکا) / 29 نوامبر 2013 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

16. Team Sonic Racing (PS4)

16-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

کنسول پلی استیشن 4 در طول عمر خود مسابقات آرکید خوبی نداشته است، بنابراین ورود Team Sonic Racing یک شگفتی خوشایند است. مانند Onrush، این مسابقه بر کار تیمی تأکید دارد، اما همکاری را برای مسابقات معمولی قفل می‌کند. جنبه‌های مشارکتی بسیار موفق هستند و حتی اگر از این ایده خوشتان نمی‌آید، می‌توانید بازی را به عنوان یک مسابقه استاندارد نیز انجام دهید. این پرطرفدارترین ببازی ماشینی پلی استیشن 4 نیست، اما بدون شک بسیار سرگرم کننده است.

  • ناشر: SEGA / توسعه دهنده: Sumo Digital
  • تاریخ انتشار: 21 می 2019 (ایالات متحده آمریکا) / 21 می 2019 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

15. (PS4) The Crew

15-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

The Crew یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 است که در زمان خود نیز یک بازی مسابقه‌ای فوق‌العاده جاه طلبانه بود. این مسابقه که در یک فضای باز در سراسر ایالات متحده قرار دارد، یک مسابقه چند نفره است که به شما امکان می‌دهد رویدادها و آزمایش‌های بی‌شماری را در مجموعه وسیعی از اتومبیل‌ها انجام دهید. این بازی واقعاً زمینه محکمی را برای یک تجربه مدرن و متصل ایجاد کرد.

  • ناشر: Ubisoft / توسعه دهنده: Ivory Tower
  • تاریخ انتشار: 2 دسامبر 2014 (ایالات متحده آمریکا) / 2 دسامبر 2014 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)
  • موجود در: PS+ Extra

 

14. Need for Speed ​​Heat (PS4)

14-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

Need for Speed ​​Heat، این سری را پس از چند بازی مشکل‌دار در PS4 به مسیر اصلی بازگرداند. در طول روز، شما در مسابقات مجاز در سراسر شهر پالم شرکت خواهید کرد. در شب، به مسابقات خیابانی غیرقانونی روی می‌آورید، اما این امر توجه نیروی پلیس را به خود جلب می‌کند. ایجاد تعادل بین این دو طرف بازی، نقطه قوت اصلی آن است، اما به طور کلی یک مسابقه آرکید جهان باز سرگرم کننده با سفارشی سازی عالی و تعداد زیادی ماشین برای انتخاب است. کامل نیست، اما هنوز هم بهترین Need for Speed و همچنین یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 است.

  • ناشر: Electronic Arts / توسعه دهنده: Ghost Games
  • تاریخ انتشار: 8 نوامبر 2019 (ایالات متحده آمریکا) / 8 نوامبر 2019 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

نقاط قوت

  • حلقه روز/شب یک قلاب اعتیاد آور است
  • سفارشی سازی بسیار سرگرم کننده است
  • هندلینگ متغیر مناسب

نقاط ضعف

  • مشکلات فنی و گرافیکی
  • برخورد پلیس چندان جالب نیست

 

13. Horizon Chase Turbo (PS4)

13-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

این عنوان از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 یک بازی کوچک شگفت‌آور خوب با چندین هکتار محتوا است. این بازی با الهام از مسابقات اتومبیلرانی دهه 90 مانند Top Gear و OutRun، دارای صدها مسابقه، تعداد زیادی اتومبیل قابل بازگشایی برای استفاده و ارتقاء و تعداد معدودی حالت برای تسلط است. علاوه بر این، می‌توانید همه آن‌ها را در حالت چندنفره محلی با صفحه تقسیم‌شده بازی کنید. Horizon Chase Turbo مسابقه‌ای نرم، اعتیاد آور و فوق سریع است که بیش از وزن خود مشت می‌زند.

  • ناشر: Aquiris / توسعه دهنده: Aquiris
  • تاریخ انتشار: 15 می 2018 (ایالات متحده آمریکا) / 15 می 2018 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

نقاط قوت

  • اعتیاد آور و ساده
  • ارائه دوست داشتنی با کیفیت
  • انبوهی از محتوا

نقاط ضعف

  • گیم پلی بازی تمام می‌شود
  • حالت‌های جایگزین به اندازه کافی همه چیز را تغییر نمی‌دهند

 

12. The Crew 2 (PS4)

12-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

Crew 2 یکی دیگر از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 است که چیزهای زیادی برای عرضه دارد. ترفند اصلی مهمانی آن، توانایی جابه‌جایی بین هواپیما، قایق و ماشین در هر نقطه است، اما دنیای باز آن به خودی خود یک دستاورد است. شما می‌توانید آزادانه در این محیط عظیم پرسه بزنید، به تدریج قفل وسایل نقلیه جدید را باز کنید و در انواع حالت‌ها و رویدادهای چند نفره آنلاین شرکت کنید. بهترین چیز این است که هنوز هم، سال‌ها پس از راه اندازی، به‌روز رسانی‌ها را دریافت می‌کند.

  • ناشر: Ubisoft / توسعه دهنده: Ubisoft
  • تاریخ انتشار: 26 ژوئن 2018 (ایالات متحده آمریکا) / 29 ژوئن 2018 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)
  • موجود در: PS+ Extra

 

11. DiRT 4 (PS4)

11-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

این تکرار از سری مسابقات آفرود Codemasters یک برنده بود و بین تجربه‌های معمولی‌تر پیشینیان خود و اسپین‌آف سخت‌گیر، DiRT Rally، یک برنده واقعی است. خیلی به دومی نزدیک‌تر بود، اما برای تازه واردان بسیار بخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر است. این بازی با سری بازیگوش‌تر DIRT 5 جایگزین شد، اما رویکرد این بازی به عنوان نوعی DiRT Rally-lite به خوبی کار کرد.

  • ناشر: Codemasters / توسعه دهنده: Codemasters Racing
  • تاریخ انتشار: 9 ژوئن 2017 (ایالات متحده آمریکا) / 9 ژوئن 2017 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

10. DiRT Rally (PS4)

10-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

DiRT Rally عنوان انقلابی رالی بود. مسابقه‌های آفرود برای مدتی طولانی راکد بودند، اما Codemasters با این شبیه‌سازی مستقیم در موتوراسپرت، هیجان را بازگرداند. نتیجه دهمین بازی لیست بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 یک تجربه بی‌رحمانه چالش‌برانگیز اما به‌طور جدی هیجان‌انگیز است که در مسیرهای گل‌آلود و خیابان‌های باریک در لبه‌ی فاجعه می‌گذرید. این راه را برای موارد مختلف، از جمله یک دنباله عالی، هموار کرد و نسخه VR آنقدر که انتظار داشتید شدید است.

  • ناشر: Codemasters / توسعه دهنده: Codemasters
  • تاریخ انتشار: 5 آوریل 2016 (ایالات متحده آمریکا) / 5 آوریل 2016 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

9. DiRT Rally 2.0 (PS4)

9-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

با تکیه بر تجربه درخشان هاردکور معرفی شده در اولین رالی DiRT، دنباله آن یکی دیگر از بازی‌های سخت اما عالی از Codemasters است. هندلینگ در ابتدا ناخوشایند است، اما تسلط بر آن به طرز شگفت انگیزی لذت بخش بوده و حس رانندگی با سرعت‌های دیوانه کننده در مسیرهای خائنانه رالی را هیجان انگیز‌تر می‌کند. گنجاندن Rallycross تنوعی به ترکیب می‌افزاید و چند اصلاح کوچک در گیم‌پلی، این خرید را برای طرفداران رالی ضروری می‌سازد.

  • ناشر: Electronic Arts / توسعه دهنده: Codemasters
  • تاریخ انتشار: 26 فوریه 2019 (ایالات متحده آمریکا) / 26 فوریه 2019 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

8. Need for Speed: Hot Pursuit Remastered (PS4)

8-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered مسابقه‌ی cops n’ robbers ساخته شده توسط Criterion را در PS4 احیا کرده و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اگرچه جلوه‌های بصری آن بهترین نیستند، اما گیم‌پلی بازی به طرز شگفت‌انگیزی حفظ می‌شود. این یک عنوان مسابقه‌ای آرکید است. سرعت‌های بالا، دریفت‌های حماسی در اطراف پیچ‌ها، و دوربین‌های تصادفی آهسته این بازی را بیشتر به Burnout شبیه می‌کند تا NFS. با این حال، این عنوان از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 یک گیم نرم و سرگرم‌کننده است، چه در حال تعقیب اتومبیل‌های مسابقه‌ای باشید و چه استقرار Spike strips یا فرار از پلیس با اقدامات طفره‌آمیز.

  • ناشر: EA Games / توسعه دهنده: Stellar Entertainment
  • تاریخ انتشار: 6 نوامبر 2020 (ایالات متحده آمریکا) / 6 نوامبر 2020 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

نقاط قوت

  • گیم‌پلی عالی
  • 60 فریم بر ثانیه در PS4 Pro
  • DLC گنجانده شده است
  • چند اضافات زیبا

نقاط ضعف

  • رویدادها ممکن است تکراری شوند
  • به طور قابل توجهی بهتر به نظر نمی‌رسد

 

7. Burnout Paradise Remastered (PS4)

7-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

اولین حمله EA به ریمسترها شاهد بازگشت پیروزمندانه یکی از پادشاهان مسابقات آرکید است. Burnout Paradise از بسیاری جهات از زمان خود در PS3 جلوتر بود و این ریمستر نیز این را ثابت می‌کند. تصاویر به‌روز شده آن خوب به نظر می‌رسد، مسابقات جهان باز مانند همیشه نرم و سریع است و ویژگی‌های نوآورانه آنلاین هنوز هم بهتر از سایر موارد است. با تمام DLC‌های گنجانده شده و مجموعه‌ای اعتیادآور از رویدادها و کلکسیون‌ها، این مسابقه 10 ساله، شما را ساعت‌ها روی صندلی خود نگه می‌دارد.

  • ناشر: Electronic Arts / توسعه دهنده: Criterion Games
  • تاریخ انتشار: 16 مارس 2018 (ایالات متحده آمریکا) / 16 مارس 2018 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

6. Wreckfest (PS4)

6-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

Bugbear Entertainment با یک بازی مسابقه‌ای جدید و غم‌انگیز بازگشته است تا همه چیز را تخریب کند. Wreckfest با یک سیستم واقعی مدل‌سازی آسیب مبتنی بر فیزیک، رویاهای شما را در مورد یک بازی Destruction Derby جدید با سبکی عالی زنده می‌کند. این بازی ماشینی پلی استیشن 4 دارای برخی مشکلات فنی است، اما با تنوع شگفت‌انگیز در گیم‌پلی آن و برند منحصربه‌فرد اکشن دیوانه‌وار، ارزش یک چرخش را دارد.

  • ناشر: THQ Nordic / توسعه دهنده: Bugbear Entertainment
  • تاریخ انتشار: 27 آگوست 2019 (ایالات متحده آمریکا) / 27 آگوست 2019 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)
  • موجود در: PS+ Extra

نقاط قوت

  • انتخاب سرگرم کننده از رویدادها

نقاط ضعف

  • زمان بارگذاری طولانی
  • اشکالات جزئی

 

5. DriveClub (PS4)

5-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

یکی دیگر از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 عنوان DriveClub است که داستان بسیار جذابی دارد. مدتی طول کشید، اما در نهایت از یک عنوان راه اندازی ناموفق به یک بازی مسابقه‌ای پر از محتوا تبدیل شد. ارائه سال‌ها بعد چشمگیر باقی می‌ماند و هندلینگ «simcade» تعادلی عالی است که به اندازه کافی چالش ایجاد می‌کند. با بسط دوچرخه‌ها، ویژگی‌های اجتماعی درخشان، پشتیبانی واقعیت مجازی و یکی از سخاوتمندانه‌ترین پاس‌های فصلی که تا‌کنون را در اختیار داشته‌اید، یک مسابقه‌دهنده خیره‌کننده دارید. متأسفانه، اکنون از لیست PS Store حذف شده است و سرورهای آنلاین آن نیز بسته شده‌اند. پایانی غم‌انگیز برای یک داستان ترن هوایی بود اما با این وجود یک بازی عالی است.

  • ناشر: Sony Computer Entertainment / توسعه دهنده: Evolution Studios
  • تاریخ انتشار: 7 اکتبر 2014 (ایالات متحده آمریکا) / 10 اکتبر 2014 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

4. WipEout Omega Collection (PS4)

4-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

پدربزرگ مسابقه‌های ضد جاذبه با یک ریمستر فوق‌العاده که محتویات WipEout HD ،Fury و 2048 را گرد هم می‌آورد، پیروزمندانه به پلی‌استیشن باز می‌گردد. مسابقه سریع و روان را به زیبایی اجرا می‌کند، بسیار زیبا است و مانند رویایی براق و فلزی به نظر می‌آید. پشتیبانی از واقعیت مجازی که اخیراً اضافه شده است نیز به‌طور باورنکردنی به خوبی اجرا می‌شود که باعث شده این بسته شگفت‌انگیزی برای دارندگان PSVR باشد. در حالی که ما یک ورودی کاملاً جدید در این فرنچایز را ترجیح می‌دادیم، این یک عنوان یادآوری عالی است که چرا WipEout بسیار مورد علاقه طرفداران است.

  • ناشر: Sony Computer Entertainment / توسعه دهنده: SCE XDev Studio Europe
  • تاریخ انتشار: 6 ژوئن 2017 (ایالات متحده آمریکا) / 7 ژوئن 2017 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)
  • موجود در: PS+ Premium

 

3. Crash Team Racing Nitro-Fueled (PS4)

3-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

بازسازی فوق‌العاده PS1 اصلی، Crash Team Racing Nitro-Fueled یک انفجار واقعی از گذشته که باعث ایجاد یکی دیگر از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 شده است. افزایش دریفت در مسیرهای بازسازی شده زیبا در حالت ماجراجویی یا مسابقه آنلاین بسیار سرگرم کننده است. بسیار شبیه عنوان PS1 که بر اساس آن ساخته شده است، این یک بازی مسابقه‌ای آرکید با کنترل‌های فشرده، سختی شگفت‌انگیز و کارهای زیادی برای دیدن و انجام دادن است. علیرغم برخی از زمینه‌هایی که می‌توانستیم با مدرن‌سازی انجام دهیم، این احتمالاً بهترین مسابقه در PS4 است.

  • ناشر: Activision / توسعه دهنده: Beenox
  • تاریخ انتشار: 21 ژوئن 2019 (ایالات متحده آمریکا) / 21 ژوئن 2019 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

2. Gran Turismo 7 (PS4)

2-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

Gran Turismo 7 بسته کامل‌تری است که طرفداران ورزش‌های الکترونیکی به دنبال آن بودند. این بازی ماشینی پلی استیشن 4 در حالی که دارای بازی چند نفره آنلاین عالی است اما جذابیت اصلی آن پیشنهاد بزرگ تک نفره “Car-PG” است. صدها ماشین برای جمع‌آوری و تنظیم در اختیار شماست و هندلینگ فوق‌العاده باعث می‌شود رانندگی، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش باشد. به سختی می‌توان با حجم عظیم اطلاعاتی که در مورد فرهنگ و تاریخ خودرو جمع‌آوری شده است، برنده نشد.

  • ناشر: Sony Interactive Entertainment / توسعه دهنده: Polyphony Digital
  • تاریخ انتشار: 4 مارس 2022 (ایالات متحده آمریکا) / 4 مارس 2022 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

1. Gran Turismo Sport (PS4)

1-بهترین-بازی‌های-مسابقه‌ای-در-PS4-bazi-psn.ir

سری مسابقه‌های پرچم‌دار سونی فراز و نشیب‌های خود را داشته است، اما Gran Turismo Sport گامی غیرعادی در تاریخ این فرنچایز بود. اولین عنوان از لیست بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 عمدتاً بر روی بازی‌های چندنفره آنلاین و ورزش‌های الکترونیکی تمرکز داشت، همان جلوه‌های بصری فوق‌العاده و هندلینگ چشمگیری را دارد که انتظار داشتید. بازی عالی به نظر می‌رسد و مسابقه آنلاین آن نسبتاً مبتکرانه است و بیش از هر چیز روحیه ورزشی خوب را تشویق می‌کند. هنوز چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد Sport وجود دارد، اما گرن توریسمو 7 به طور کلی ورودی قوی‌تر است.

  • ناشر: Sony Computer Entertainment / توسعه دهنده: Polyphony Digital
  • تاریخ انتشار: 17 اکتبر 2017 (ایالات متحده آمریکا) / 18 اکتبر 2017 (بریتانیا/ اتحادیه اروپا)

 

سخن پایانی

بازی‌های مسابقه‌ای همیشه یک سبک محبوب در جامعه بازی‌ها بوده‌اند. با ظهور کنسول‌های مدرن مانند PS4، بازی‌های مسابقه‌ای بیش از هر زمان دیگری همه‌جانبه‌تر، واقعی‌تر و همچنین سرگرم‌کننده‌تر شده‌اند. در این مقاله لیستی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای در PS4 را مشاهده کردید. به نظر شما بهترین بازی ماشینی پلی استیشن 4 کدام است؟ آیا بازی مورد علاقه شما در لیست بود؟ آیا با این لیست موافقید؟