bazi-psn.ir

لیستی از ارتقا عناوین PSVR برای PSVR2

لیستی-از-ارتقا-عناوین-PSVR-برای-PSVR2-bazi-psn.ir

بازی‌های اصلی PSVR با هدست PSVR2 سازگار نیست، اما توسعه‌دهندگان امکان ارتقا عناوین PSVR برای PSVR2 را دارند و می‌توانند به‌روزرسانی‌های رایگان ارائه دهند. این ارتقا باعث می‌شود تا عناوین بهتر به نظر برسند و اجرا شوند. همچنین از سخت افزارهای جدیدی مانند کنترلرهای Sense بهره برند. اما ارتقاء رایگان بازی‌­های PSVR برای PSVR2 شامل چه عناوینی است؟ ما قصد داریم تمام بازی‌های PSVR را با ارتقاء رایگان برای PSVR2 نشان دهیم. پس همراه ما باشید.

ارتقاء رایگان بازی­‌های PSVR برای PSVR2

سونی در PSVR2 سازگاری با PSVR را ارائه نمی‌کند. تنها راهی که می‌توانید بازی‌های قدیمی‌تر را بازی کنید این است که توسعه‌دهندگان به ارتقا عناوین PSVR برای PSVR2 بپردازند. مشخص نیست که آیا این مسیر ارتقا عناوین PSVR برای PSVR2 توسط سونی الزامی شده است یا خیر. در توضیح VR در بلاگ پلی استیشن آمده است: نسخه پلی استیشن VR2 دارای ارتقاء رایگان بازی‌های PS VR خواهد بود.

ارتقاء-رایگان-بازی­‌های-PSVR-برای-PSVR2-bazi-psn.ir

لیست بازی‌های PSVR برای PSVR2 با ارتقای رایگان 

در ادامه لیستی از ارتقاء رایگان بازی­‌های PSVR برای PSVR2 را مشاهده خواهید کرد. فرقی نمی‌کند که بازی‌ها را به صورت دیجیتال دارید یا روی دیسک فیزیکی، شما می‌توانید این عناوین را به صورت رایگان در PSVR2 خود بازی کنید.

عنوانژانرتاریخ انتشارتوسعه دهندهپشتیبانی از ویژگی هاهمچنین در دسترس است
Hello Neighbor: Search and Rescue (PS5) 2023ماجراجویی22 فوریه 2023Steel Wool GamesPSVR2PS4
Pistol Whip (PS5) 2023موسیقی2023کنترلرهای حسی PSVR2 و PSVR2PS4
The Light Brigade (PS5)FPS2023Funktronic LabsPSVR2PS4
Zenith: The Last City (PS5) 2023اکشن و ماجراجویی22 فوریه 2023Ramen VRPSVR2PS4

سخن پایانی

اگرچه این ناسازگاری برای کاربران PS VR که کاتالوگ بازی‌های PS VR را دارند ناامیدکننده است، اما برخی توسعه دهندگان به ارتقا عناوین PSVR برای PSVR2 پرداختند. اگر چه برخی از بازی­‌های واقعیت مجازی، از نظر عملکرد در PS VR چشمگیر نبودند اما امیدواریم بازی‌هایی که از PS VR2 دریافت می‌کنیم ارزش کنار گذاشتن کاتالوگ پشتیبان PS VR را داشته باشند.