bazi-psn.ir

معرفی دنیای جذاب و دوست­ داشتنی بازی Sonic Frontiers

معرفی-دنیای-جذاب-و-دوست-داشتنی-بازی-Sonic-Frontiers-bazi-psn.ir

معرفی بازی Sonic Frontiers

جزایر استار‌فال، سرزمینی که همه آن را فراموش کرده‌‌اند. سونیک، امی و تیلز به سمت استار‌فال می‌‌روند تا ردپایی از زمرد‌ها بیابند. با نزدیک شدن آن­‌ها، جزیره در گردبادی فرو می‌رود. یک کرم چاله در آسمان ظاهر شده، سونیک را می­‌بلعد و او را از دوستانش جدا می­‌کند! هنگامی که سونیک از خواب بیدار می‌شود خود را در فضایی آشنا می­‌بیند. جوجه تیغی آبی ما با فرار از این فضا، وارد جزیره کرونوس می­‌شود که مملو از خانه‌­های ویران، اسرار باستانی و دشمنان وهم انگیز است. سونیک شروع به جستجو برای پیدا کردن دوستانش می­‌کند. دختری با نام سیج، راه او را می‌بندد. نیت او چیست؟ قسمتی از داستان جذاب بازی سونیک فرانتیرز را مرور کردیم. آیا شما هم مشتاق هستید که بیشتر با این بازی آشنا شوید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بازی Sonic Frontiers بپردازیم.

مشخصات بازی Sonic Frontiers

 

معرفی-بازی-Sonic-Frontiersدر جدیدترین ماجراجویی پرسرعت Sonic the Hedgehog، قهرمان داستان سونیک در جستجوی زمردهای گمشده، در جزیره­ای باستانی که مملو از موجودات غیرعادی است، گیر می‌­افتد. در این بازی با انبوهی از دشمنان قدرتمند مبارزه کنید و به ماجراجویی و کشف رمز و راز­های این دنیای جذاب بپردازید و از تجربه‌­ی هیجان آزادی پلتفرم با سرعتی بی­‌نظیر و منطقه باز لذت ببرید. در جدول زیر نیز معرفی بازیSonic Frontiers  را مشاهده می‌­نمائید.

تعداد بازیکنانتک نفره
ژانراکشن، ماجراجویی، پلتفرمر
تاریخ انتشار8 نوامبر 2022
پلتفرم‌های پشتیبانی شدهنسخه فیزیکی / نسخه دیجیتال
زبان‌های پشتیبانی شدهصدا: ژاپنی، انگلیسی

متن: ژاپنی، انگلیسی، کره ای، چینی (سنتی، ساده شده)

کنسولPC، PS4، PS5، Nintendo Switch، Xbox One و Xbox Series X/S

پلتفرم‌سازی در منطقه باز  Sonic Frontiers

در بررسی و معرفی بازی Sonic Frontiers یکی از مهم­ترین فاکتور­ها، بازی در پنج جزیره عظیم فرازمینی شامل جنگل‌ها، آبشارها و مناظر بیابانی است که هر کدام چالش‌های جذاب و منحصر به فرد خاص خود را دارند و برای کشف رازهای پنهانی آن باید بسیار تلاش کنید.

مبارزه با قدرت سایبری

برای معرفی بازی Sonic Frontiers بهتر است ابتدا قابلیت­‌ها و حرکات این بازی را بیان کنیم. جزایر استارفال خانه موجودات عجیبی است که سونیک تا به حال با آن­‌ها روبرو نشده است. با ارتقای مهارت و استفاده از قابلیت­‌های جذاب بازی برای یک مبارزه استراتژیک آماده شوید. شما می­‌توانید با استفاده از ترکیب حرکاتی مانند جاخالی، پاری، کانتر، توانایی جدید Cyloop و… به از بین بردن دشمنان مرموز و تایتان‌­های عظیم بپردازید.

چالش در فضای سایبری با سونیک فرانتیرز

با Sonic Frontiers خود را در فضای سایبری این بازی به چالش بکشید. پورتال‌های پراکنده در سراسر جزیره را کشف و از طریق آن در سراسر جزایر با پلتفرم‌های سه بعدی و سرعت بالا مشغول بازی شوید. در این بازی همراه با چالش‌های جذاب و دوست داشتنی که مهارت‌های شما را آزمایش می‌کند.

آزادی بی‌نظیر با سرعت بالا در بازی Sonic Frontiers

سرعت-بالا-در-بازی-Sonic Frontiersدر معرفی بازی Sonic Frontiers نکته جالب و حائز اهمیت، بررسی آزادی و سرعت آن می­‌باشد. خوشبختانه سگا بسیار قوی عملکرده و به یکی از بهترین بازی­‌ها در این حوزه تبدیل شده ­است. در سراسر جزایر استارفال به ماجراجویی بپردازید، به ماهیگیری بروید، معماها را حل کنید و از سرعت بالای سونیک لذت ببرید.

تجربه یک ماجراجویی جدید و پر رمز و راز Sonic Frontiers

برای کشف اسرار بقایای یک تمدن باستانی که توسط انبوهی از ربات‌ها گرفتار شده‌ است، سفر کنید و با چند سوال و صدایی که شما را راهنمایی کند، برای نجات دوستان خود اقدام کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بازی Sonic Frontiers و همچنین بررسی سرعت، فضا، داستان و… این بازی پرداختیم. بی شک سونیک فرانتیرز یکی از جذاب­‌ترین و دوست­‌داشتنی‌­ترین بازی­‎‌های سال 2022 که با قابلیت­‌های جذاب و خاص، هر گیمری را مجاب به انجام این بازی می­‌کند. همه ما بی‌صبرانه منتظر عرضه این بازی در 8 نوامبر 2022 هستیم تا از تجربه­‌ی جدید و هیجان­‌انگیزی این بازی لذت ببریم. از اینکه با ما همراه بودید متشکریم.