bazi-psn.ir

به‌روز‌رسانی نسخه 23.01-07.20.00 پلی استیشن 5 منتشر شد

به‌روز‌رسانی-نسخه-23.01-07.20.00-پلی-استیشن-5-منتشر-شد-bazi-psn.ir

سونی به طور منظم به آپدیت PS5 ادامه می‌دهد. نسل بعدی کنسول در راه رسیدن به سن سه سالگی است و از زمان عرضه تاکنون، بهبودهای نسبتاً زیادی دریافت کرده است. تیم تعمیر و نگهداری کنسول از انتشار به‌روز‌رسانی نسخه 23.01-07.20.00 پلی استیشن 5 خبر داد. جدیدترین به‌روزرسانی PS5 هم اکنون برای دانلود در دسترس است که باید قبل از راه‌اندازی بازی، آن را دانلود کنید. وزن آن 1.151 گیگابایت است، بنابراین نباید زمان زیادی را از شما بگیرد.

تغییرات جدیدترین به‌روزرسانی PS5

سونی به‌روز‌رسانی نسخه 23.01-07.20.00 پلی استیشن 5 را برای دانلود در دسترس قرار داده که تغییرات بیشتری را برای کنسول به ارمغان آورد. مانند بسیاری از به‌روز‌رسانی‌های موقت دیگر از این نوع، تنها بهینه‌سازی‌های جزئی با آخرین به‌روز‌رسانی سیستم عامل انجام می‌شود. شامل بهبود معروف در عملکرد و ثبات است اما نسخه 23.01-07.20.00 چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. این بار پیام‌ها و کاربرپسندی آن نیز در برخی زمینه‌ها بهبود یافته است. البته، این احتمال وجود دارد که تغییرات بیشتری در زیر کاپوت ایجاد شده باشد، اما تا زمانی که هکرها نگاهی به این موضوع نداشته باشند، نمی‌دانیم. تغییرات جدیدترین به‌روزرسانی PS5 به شرح زیر است:

  • عملکرد و پایداری نرم افزار سیستم بهبود یافته است.
  • اعلان‌ها و قابلیت استفاده را در برخی از صفحه‌ها بهبود داده‌اند.
  • گاهی اوقات تغییرات پنهانی وجود دارد که بعداً آشکار می‌شود، بنابراین به بررسی هر‌گونه به‌روز‌رسانی در آخرین آپدیت سیستم عامل PS5 ادامه دهید. اگر صاحب یک هدست PSVR2 یا کنترلر DualSense Edge هستید، هر دو یک به‌روزرسانی برای دانلود دارند. با این حال، برای پد استاندارد PS5 DualSense چنین نیست.

PS5 7.20 برخی از آسیب‌پذیری‌های حیاتی را اصلاح می‌کند – آیا ارزش دارد که به‌روزرسانی را دریافت کنید؟

مثل همیشه، اگر هدف شما جیلبریک کردن کنسول است، نباید به‌روز‌رسانی کنید. تاریخچه اخیر هک پلی استیشن به ما می‌گوید: افرادی که کنسول خود را به روز نگه می‌دارند، جیلبریک دریافت نمی‌کنند. با این حال، انتخاب ساده نیست، زیرا به‌روزرسانی نکردن کنسول به معنای از دست دادن دسترسی به خدمات شبکه رسمی پلی‌استیشن، به‌ویژه PSN است.

نحوه دانلود و نصب به‌روز‌رسانی نسخه 23.01-07.20.00 پلی استیشن 5

نحوه-دانلود-و-نصب-به‌روز‌رسانی-نسخه-23.01-07.20.00-پلی-استیشن-5-bazi-psn.ir

دانلود و نصب به‌روز‌رسانی نسخه 23.01-07.20.00 پلی استیشن 5 نباید زیاد طول بکشد، زیرا وزن آن 1151 گیگابایت است. به یاد داشته باشید که اگر کنسول را در حالت آماده به کار دارید، فرآیند باید خودکار باشد و هیچ تاخیری ایجاد نخواهد کرد. به‌روز‌رسانی آخرین کنسول سونی معمولاً بسیار ساده است. بسته به پیش تنظیم و وضعیت PS5، سیستم عامل به طور خودکار بر روی SSD در پس زمینه بارگذاری و برای نصب ارائه می‌شود. از طرف دیگر، به‌روزرسانی‌ها می‌توانند به صورت دستی در تنظیمات سیستم فعال شوند. برای انجام این کار، به تنظیمات رفته و در صورت ارائه به‌روز‌رسانی، به‌روز‌رسانی مناسب را در تنظیمات نرم افزار سیستم انتخاب کنید. در سایت رسمی پلی استیشن جزئیات بیشتری در مورد به‌روز‌رسانی سیستم PS5 موجود است.

سخن پایانی

به‌روز‌رسانی نسخه 23.01-07.20.00 پلی استیشن 5 یک آپدیت بسیار «مهم» جهت بهبود عملکرد و پایداری نرم افزار سیستم است. مثل همیشه، تصمیم با شماست، اما به‌روزرسانی، به طور کلی، شانس شما را برای گرفتن جیلبریک کاهش می‌دهد. غیر معمول نیست که تغییرات بیشتری پس از نصب جدیدترین به‌روزرسانی PS5 نسبت به قبل، قابل مشاهده باشد. اگر متوجه چیزی شدید، در نظرات به ما اطلاع دهید.