bazi-psn.ir

ویژگی‌های بهترین لوازم جانبی Xbox

ویژگی-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

سال 2022 سال نسبتاً آرامی برای ایکس باکس بوده است. تاخیرهای متعدد در بازی باعث شده که بازیکنان فرصت کمی برای غرق شدن در آن‌ها داشته باشند. با این حال، به نظر می‌رسد که این موضوع خیلی زود تغییر می‌کند و تعداد زیادی بازی قرار است در ماه‌های آینده روی پلتفرم منتشر شوند. به همین دلیل، هیچ زمان بهتر از امروز برای خرید Xbox Series X یا S وجود ندارد. اگر به دنبال خرید لوازم جانبی Xbox جدید خود هستید، در جای مناسبی هستید! ما فهرستی از بهترین لوازم جانبی Xbox را در این راهنمای خرید جمع آوری کرده‌ایم.

چه چیزی نیاز دارید؟

شاید تعجب نکنید که اقلام موجود در جعبه هر دو جعبه سری X و S بسیار شبیه به هم هستند. هر دو کنسول دارای یک کنترلر بی‌سیم، 2 باتری AA، یک کابل HDMI، یک کابل برق و یک راهنمای شروع هستند. تنها تفاوت بین افزونه‌ها این است که سری X با کابل HDMI فوق‌العاده پرسرعت عرضه می‌شود، در حالی که سری S یک کابل HDMI با سرعت بالا و قدیمی همراه است. تجربه جعبه گشایی برای هر دو کنسول نسبتاً عالی است. با وجود تمام موارد موجود، کافی است بلافاصله بازی را شروع کنید. با این حال، بسیاری از بازیکنان می‌خواهند در اسرع وقت به وضعیت باتری رسیدگی کنند.

عجیب به نظر می‌رسد که ایکس باکس همچنان به جای استفاده از اتصال USB قابل شارژ روی باتری اصرار دارد، اما یک راه حل ساده وجود دارد که ما به آن خواهیم پرداخت. از نقطه نظر محیط زیست، دیدن باتری‌های یکبار مصرف نیز ناامید کننده است، به خصوص زمانی که پلی استیشن دارای کنترلرهای قابل شارژ می‌باشد و سال‌ها این کار را انجام داده است. به غیر از اصلاح وضعیت شارژ کنترلر، به‌روز‌رسانی‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث شود بازی در ایکس باکس شما راحت‌تر از همیشه باشد. در اینجا برخی از لوازم جانبی Xbox که برای ارتقاء سطح تجربه شما وجود دارد پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

بهترین لوازم جانبی Xbox Series X و Series S

بهترین لوازم جانبی Xbox سری X و S به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به شما کمک کنند تجربه بازی را یک قدم جلوتر ببرید. ما انتخاب‌های برتر را گردآوری کرده‌ایم تا تنظیمات شما را بهبود ببخشیم، از جمله درایوهای ذخیره‌سازی، کنترل‌کننده‌های اضافی برای پخش‌کننده‌های موقت و موارد دیگر. بهترین لوازم جانبی ایکس باکس سری X یا S خود را در زیر بررسی کنید.

 

کنترل کننده: Xbox Design Lab

کنترلر-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

هنگامی که در لوازم جانبی Xbox به دنبال یک کنترلر هستید، دو ویژگی کلیدی وجود دارد که گیمرها به دنبال آن هستند، ویژگی‌ها و سفارشی سازی. بیشتر توسعه دهندگان بر روی ارائه ویژگی‌ها تمرکز می‌کنند، اما ایکس باکس تصمیم گرفت برای آن دسته از گیمرهایی که می‌خواهند کنترل کاملی بر ظاهر کنترلر خود داشته باشند، سرویسی ارائه دهد.

Xbox Design Lab به گیمرها این امکان را می‌دهد که یک طرح رنگی سفارشی برای کنترلر خود ایجاد کنند. با قیمت یک کنترلر معمولی سری Xbox. بازیکنان می‌توانند یک کنترلر با طراحی منحصر به فرد داشته باشند که می‌تواند برای حسادت دوستان خود به نمایش گذاشته شود. برای کسانی که خواهان ویژگی‌های اضافی هستند، سری Elite ممکن است گزینه خوبی باشد. همچنین، شاید ارزش آن را داشته باشد که چند ماه منتظر بمانید تا Elite Design Lab راه اندازی شود.

ویژگی‌های کلیدی:

  • رنگ‌های سفارشی
  • گزینه شخصی سازی
  • دستگیره‌های اختیاری و دکمه‌های فلزی
  • دکمه اشتراک گذاری
  • برای Xbox طراحی شده است

 

کنترلر جایگزین: Razer Kishi – Xbox Edition

کنترلر-جایگزین-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

یکی از مزایای اشتراک Xbox Game Pass، امکان پخش عناوین انتخاب شده با Xbox Cloud Gaming است. اگر یک مسافر معمولی هستید که به دنبال استفاده حداکثری از اشتراک Game Pass خود هستید، خرید یک کنترلر برای گوشی خود یک خرید عاقلانه است. لوازم جانبی Xbox بسیاری از جمله کنترلرهای طراحی شده برای بازی‌های موبایلی وجود دارد، از جمله دسته‌ای از محصولات دارای مجوز رسمی ایکس باکس. با این حال، Razer Kishi به دلیل طراحی جمع و جور و سازگاری خود متمایز است. طراحی سوئیچ مانند هر گوشی را در جای خود محکم می‌کند و جلسات بازی با موبایل را بسیار راحت‌تر می‌کند. نسخه Xbox Razer برای دستگاه‌های اندرویدی موجود است. نسخه‌های دیگر کیشی نیز از دستگاه‌های آیفون پشتیبانی می‌کنند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • سازگاری اندروید
  • اتصال آسان
  • طراحی فشرده
  • بازی موبایل ارگونومیک
  • طرح بندی دکمه ایکس باکس

 

هدست: هدست بی سیم Xbox

هدست-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

یکی دیگر از لوازم جانبی ایکس باکس که می‌تواند به طور کامل تجربه بازی را متحول کند هدست است. صدای با کیفیت، شنیدن دیالوگ‌ها و محیط‌ها به وضوح غوطه‌وری را به شدت بهبود می‌بخشد. همچنین، یک میکروفون با کیفیت مهم است تا بتوانید بدون نیاز به تکرار هر جمله با دوستان صحبت کنید. برای گیمرهای سری X و S، نادیده گرفتن هدست بی‌سیم رسمی Xbox به دلیل کیفیت و سازگاری بی‌نظیرشان سخت است. این هدست گزینه‌های صوتی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را در منوی تنظیمات کنسول تغییر داد.

ویژگی‌های کلیدی:

  • قابلیت اتصال بلوتوث
  • شارژ USB-C
  • بلندگوهای 40 میلی متری
  • تنظیمات تفصیلی
  • میکروفون کاملا قابل تنظیم

 

هدست جایگزین: Corsair HS35

هدست-جایگزین-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

اگر به دنبال گزینه ارزان‌تری از مجموعه لوازم جانبی Xbox  هستید که بتوان از آن در پلتفرم‌های دیگر استفاده کرد، هدست Corsair HS35 گزینه بسیار خوبی است. با توجه به قیمت، HS35 کیفیت صدای قوی با گوش‌های فوم حافظه را ارائه می‌دهد تا در جلسات طولانی بازی راحت بمانید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب میکروفون، قابلیت جدا شدن است که می‌توان آن را با دکمه‌های روی گوشی کنترل کرد. تا زمانی که به سیم‌ها اهمیتی نمی‌دهید، HS35 یک هدست زیباست که به هیچ وجه از بین نمی‌رود.

ویژگی‌های کلیدی:

  • جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • بلندگوهای 50 میلی متری
  • میکروفون جداشدنی
  • سازگاری بین پلتفرم‌ها
  • گوشی مموری فوم

 

صفحه نمایش: مانیتور G-Story 12.5 اینچی قابل حمل 4K

نمایشگر-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

این گزینه جذاب‌ترین لوازم جانبی Xbox در لیست ما است. برای کسانی از شما که می‌خواهید Xbox Series X یا S را همراه خود ببرید، مانیتورهای G-Story کنسول شما را به یک نیروگاه قابل حمل تبدیل می‌کنند. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد که یک صفحه نمایش به کنسول خود وصل شده باشد، اما در واقع بسیار منطقی است. کسانی که سعی کرده‌اند کنسول را با خود به هتل یا خانه اقوام ببرند، می‌دانند که واقعاً چقدر سخت است. اما اکنون، این مانیتورها آن مشکل را یک بار برای همیشه حل کرده‌اند. در حالی که G-Story مانیتورهای قابل حمل را برای سری X و S ارائه می‌دهد، کاربران سری S احتمالاً از این پیوست سود بیشتری می‌برند. ساختار کوچک و سبک سری S آن را برای مسافرت عالی می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • مانیتور 4K 12.5 اینچی
  • برای حمل و نقل طراحی شده است
  • طراحی یکپارچه
  • 2 عدد پورت HDMI

 

شارژر: داک شارژ دوقلو Venom

شارژر-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

با توجه به اینکه کنترلرهای Xbox با باتری‌های AA در جعبه عرضه می‌شوند، اولین مورد از لوازم جانبی Xbox که بیشتر بازیکنان به دنبال آن هستند، یک راه جایگزین برای شارژ کنترلر است.  اینکه چرا کنترلرهای Xbox تاکنون به باتری قابل شارژ مجهز نشده‌اند، گیج کننده است. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای جایگزینی طراحی قدیمی AA برای یک گزینه قابل شارژ وجود دارد.

در حالی که ایکس‌باکس باتری و کابل USB-C خود را برای خرید در دسترس  قرار داده است، گزینه‌های شرکت‌های دیگر معمولاً ارزش بیشتری نسبت به پول دارند. به عنوان مثال، داک شارژ دوقلو Venom اجازه می‌دهد تا دو کنترلر به طور همزمان بر روی یک داکی که به عنوان پایه کنترل نیز عمل می‌کند، شارژ شوند. داک‌ها نیز در چندین رنگ موجود هستند، به این معنی که می‌توانید آن را با رنگ کنترلرهای خود مطابقت دهید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • داک شارژ USB-C
  • نشانگرهای LED
  • اتصال کنترلر بی‌سیم
  • 2 بسته باتری 850 میلی آمپر ساعتی

 

فضای ذخیره سازی: کارت توسعه حافظه 1 ترابایتی Seagate

ذخیره-سازی-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

هر سال که می‌گذرد، به نظر می‌رسد بازی‌ها بزرگ‌تر می‌شوند. بازی‌ها آنقدر بزرگ می‌شوند که نصب چند عنوان بزرگ به راحتی می‌تواند تمام ظرفیت کنسول شما را از بین ببرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که از پاک کردن کتابخانه خود هر بار که می‌خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید متنفرید، خرید فضای ذخیره اضافی یک حرکت هوشمندانه است. اما، فضای ذخیره‌سازی اضافی که مانع عملکرد نمی‌شود، قیمت بالایی دارد.

هنگام انتخاب یک SSD از لوازم جانبی Xbox، مهم است بررسی کنید که سازگار باشند. برای جلوگیری از این مشکل، پیشنهاد می‌کنیم از کارت‌های توسعه ذخیره‌سازی سیگیت استفاده کنید. این کارت‌ها به طور خاص برای Xbox Series X و S طراحی شده اند و نصب را بدون دردسر می‌کنند. طراحی جمع و جور کاملاً در کنسول‌ها نیز جای می‌گیرد. به این معنی که درایو درهم و برهم در کنار کنسول جدید شما قرار نمی‌گیرد.

ویژگی‌های کلیدی:

  • 1 ترابایت فضای ذخیره سازی
  • نصب آسان
  • طراحی فشرده
  • معماری Xbox Velocity

 

نرم افزار: Xbox Game Pass Ultimate

نرم-افزار-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

هنگامی که از تنظیمات ایکس باکس خود راضی هستید، وقت آن است که به بازی‌ها و نرم افزارها نگاه کنید. به هر حال بازی‌ها دلیل اصلی خرید کنسول و لوازم جانبی Xbox هستند. اگر به تازگی یک Xbox جدید خریداری کرده‌اید، به احتمال زیاد قبلاً مشترک Xbox Game Pass شده‌اید. با این حال، برای آن معدود گیمرهای Xbox که قبلاً ثبت نام نکرده‌اند، ما آن را به شدت توصیه می‌کنیم. علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنیم در سرویس Ultimate نیز ثبت نام کنید.

Xbox Game Pass Ultimate بدون شک یکی از بهترین معاملات بازی امروز است. معادل 2 عنوان AAA، این سرویس 12 ماه دسترسی به صدها بازی، از جمله طیف وسیعی از عناوین Xbox و شخص ثالث را ارائه می‌دهد. همچنین، اعضای Ultimate به بازی‌های رایانه شخصی، EA Play، بازی‌های ابری و معاملات انحصاری دسترسی دارند. واقعاً شبیه یک کد تقلب است.

ویژگی‌های کلیدی:

  • دسترسی به صدها بازی
  • عضویت طلایی Xbox Live
  • دسترسی به بازی های کامپیوتری
  • بازی ابری
  • روز اول ایکس باکس منتشر شد
  • معاملات و محتوای انحصاری

 

چگونه لوازم جانبی ایکس باکس سری X را آزمایش کنیم؟

اصلی‌ترین لوازم جانبی Xbox سری X کنترلرها، هدست‌ها و فضای ذخیره سازی هستند. کنترل‌کننده‌ها در طیف وسیعی از ژانرها و سبک‌های بازی آزمایش می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که در سراسر صفحه کار می‌کنند. همچنین بر اساس شکل‌ها و طرح‌های فردی خودشان نیز مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

هدست‌ها نه تنها در ژانرهای مختلف، بلکه طیف وسیعی از صداها و میکس‌ها اجرا می‌شوند. تیراندازی اول شخص برای آزمایش عملکرد صدای فراگیر استفاده می‌شود. عناوین جهان باز گسترده‌تر می‌توانند به ما نشان دهند که یک مرحله چقدر دقیق است. کمپین‌های حماسی تک نفره می‌توانند به ما کمک کنند تا بفهمیم که هر هدست چقدر دیالوگ و موسیقی را با جلوه‌های صوتی متعادل می‌کند. البته، گذراندن تمام این موارد به کیفیت ساخت و راحتی نیز توجه دارد.

هنگام آزمایش راه‌حل‌های ذخیره‌سازی که توصیه می‌کنیم، هر دستگاه را از طریق یک سری آزمایش‌های صنعتی اجرا می‌کنیم تا سرعت خواندن و نوشتن را به صورت ایزوله مشخص کنیم. با این حال، ما همچنین هر درایو را نصب می‌کنیم و آن اعداد را در یک محیط واقعی نیز بررسی می‌کنیم و آزمایش‌های سفر و نصب سریع خود را اجرا می‌کنیم.

آیا لوازم جانبی Xbox  سری ایکس که به طور رسمی معرفی می‌شوند بهتر است؟

کنسول-لوازم-جانبی-Xbox-bazi-psn.ir

مایکروسافت کنسول نسل بعدی خود را با مجموعه‌ای از لوازم جانبی Xbox که به طور خاص برای این کنسول طراحی شده‌اند، آماده کرده است. تنها مزیت ملموس استفاده از تمام مایکروسافت برای راه‌اندازی، افزایش قابلیت اطمینان بلوتوث است که ممکن است تجربه کنید. برندهای زیادی مانند Razer و Turtle Beach نیز وجود دارند که لوازم جانبی با کیفیت بالایی را که برای کنسول جدید ساخته شده‌اند تولید می‌کنند.

به کدام لوازم جانبی Xbox سری X نیاز دارید؟

با وجود تمام لوازم جانبی ایکس باکس سری X که در حال رقابت برای جلب توجه شما هستند، ابتدا باید بر روی کدام یک تمرکز کنید؟ خوب، ما توصیه می‌کنیم یک کنترلر اضافی و یک پایه شارژ را به عنوان اولین درگاه تماس انتخاب کنید. به این ترتیب کنسول شما به گونه‌ای تنظیم خواهد شد که همیشه یک گیم‌پد آماده کار داشته باشید. با این حال، ما توصیه می‌کنیم که از Xbox Game Pass استفاده کنید. این سرویس سیستم‌های مایکروسافت را متحول کرده است و هزاران ساعت گیم پلی را با قیمتی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. ما فکر نمی‌کنیم که هیچ طرفدار ایکس باکس بدون این فهرست چشمگیر باشد.

آیا لوازم جانبی Xbox سری X روی Series S کار می‌کند؟

اکثر قریب به اتفاق لوازم جانبی Xbox Series X روی سیستم ارزان‌تر Series S نیز کار می‌کنند. با این حال، هنگام در نظر گرفتن مواردی مانند مانیتورهای بازی Xbox Series X و بهترین تلویزیون برای Xbox Series X، محدودیت‌های گرافیکی مدل S باید در نظر گرفته شود.

سخن پایانی

چیزی که در مورد بهترین لوازم جانبی Xbox بسیار جذاب به نظر می‌رسد این است که مجبور نیستید برای ایجاد تفاوت در تجربه بازی هزینه زیادی کنید. در حالی که ما تمام تلاش خود را برای گنجاندن طیف گسترده‌ای از پیشنهادات مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده انجام داده‌ایم، همچنین چند گزینه ممتاز را برای Xbox Series X و Xbox Series S انتخاب کرده‌ایم. در صورتی که چند سکه اضافی برای خرج کردن دارید، بهتر است روی بهترین تجربه بازی ممکن سرمایه گذاری کنید و از کنسول خود نهایت استفاده را ببرید. بهترین لوازم جانبی ایکس باکس را بگیرید و خود را با استفاده از کنسول بسیار سرگرم کنید.