bazi-psn.ir

نحوه اتصال هدست و هدفون PS4

چگونگی-استفاده-و-نحوه-وصل-کردن-هدست-و-هدفون-PS4-bazi-psn.ir

هدست PS4 به معنای واقعی کلمه بهترین راه برای تجربه کتابخانه عظیم PS4 و یک راه تضمینی برای بهبود تجربه پلی استیشن شما است. هدفون PS4 مناسب برای شما راهی تضمین شده برای ارتقای تنظیمات و تجربه بازی در سطح جدیدی است. برای به دست آوردن یک مجموعه با کیفیت، واقعاً مجبور نیستید پول زیادی خرج کنید. شما به راحتی می‌توانید یکی از بهترین هدست‌های PS4 را با کمتر از 100 دلار / 100 پوند تهیه کنید. در ادامه نحوه اتصال انواع هدفون پلی استیشن 4 را توضیح داده‌ایم همراه ما باشید.

تجربه بازی فراگیرتر با هدفون PS4

بازی یک راه عالی برای استراحت از زندگی روزمره و فرار به دنیاهای وسیع و خارق‌العاده و همچنین راهی برای حفظ ارتباط با دوستان از سراسر جهان است. اگر در زمان بازی با دوستانتان در تماس هستید، احتمالاً می‌خواهید روی یک هدست یا هدفون PS4 با کیفیت سرمایه گذاری کنید. یک هدست عالی صدایی با کالیبر بالا را برای یک تجربه بازی فراگیرتر ارائه می‌دهد. همچنین می‌تواند برای هماهنگ کردن یک حمله، ماجراجویی مشترک در یک دنیای فانتزی یا تصمیم‌گیری و… بسیار مهم باشد. بدون توجه به نیاز یا بودجه شما، یک هدست عالی برای شما وجود دارد.

هدفون­‌های سیمی

اکثر هدفون‌های سیمی استاندارد با میکروفون از نظر فنی به عنوان هدفون در پلی استیشن 4 کار می‌کنند. شما به سادگی هدفون را به جک 3.5 میلی متری کنترلر خود وصل می‌کنید، اما داشتن یک هدست اختصاصی “بازی”، تضمین می‌کند که تجربه خیلی بهتری داشته باشید. عایق‌سازی نویز یکی از بهترین ویژگی‌های هدفون PS4 است که می‌تواند صدای پس‌زمینه را برای تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر مسدود کند. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی هدست‌های بازی، یک میکروفون خوب است که به دیگران اطمینان می‌دهید، به وضوح صدای شما را بشنوند. در جلسات طولانی بازی به طور جدی، وقتی با تیم دیگری رودررو می‌شوید، کیفیت میکروفون اهمیت دارد.

نحوه اتصال هدفون سیمی به PS4

بسیاری از افرادی که پلی استیشن 4 دارند، هدست سیمی را صرفاً به این دلیل انتخاب می‌کنند که می‌توان آن را به کنترلر وصل کرد. همچنین شایان ذکر است که بسیاری از هدفون سیمی PS4، اگر نگوییم اکثر آن‌ها، با PS5، Xbox Series X و S، Xbox One، رایانه‌های شخصی ویندوز، مک‌ها و Nintendo Switch نیز به خوبی کار می‌کنند. بیشتر هدفون‌های دارای کانکتور صوتی 3.5 میلی‌متری را می‌توان در PS4 استفاده کرد. برای هدفون‌های ناسازگاری که از استاندارد OMTP پیروی نمی‌کنند، مبدل لازم است.

  1. PS4 خود را روشن کنید تا با کنترلر به تنظیمات بروید و Devices را انتخاب کنید.
  2. صفحه‌ای از تمام دستگاه‌های صوتی به شما نشان می‌دهد. ما می‌خواهیم تا هدفون را به کنسول متصل نماییم پس دستگاه‌های صوتی را انتخاب کنید.
  3. هدست را به کنترلر PS4 متصل و سپس دستگاه خروجی را برگزینید.
  4. حال باید Headset Connected To Controller را نیز برگزینید.
  5. برای تست و تنظیم میکروفن هدست به صفحه دستگاه‌های صوتی بروید و با استفاده از نوار لغزنده مقدار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هدفون­‌های بی‌سیم

هدفون-های-بی‌سیم-bazi-psn.ir

 اگر نمی‌خواهید هدفون شما با سیم باشد چه باید کرد؟ اگر می‌خواهید سیمی را که از کنترلر به هدفون می‌رود حذف کنید، برخی از بهترین گزینه‌های بی‌سیم هدست PS4 این امکان را به شما امکان می‌دهند. فقط توجه داشته باشید که این هدست‌های PS4 همگی نیاز به یک دانگل بی‌سیم با تأخیر کم دارند که به پورت USB PS4 شما وصل می‌شود (نباید تأخیر صوتی وجود داشته باشد). هنگامی که به دنبال بهترین هدست‌های PS4 می‌گردید، اگر آنلاین بازی می‌کنید، کیفیت میکروفون را نیز در نظر بگیرید، زیرا اگر جلسه بازی شما نیاز به هماهنگی گروهی داشته باشد، این موضوع بسیار مهم است. اگر صدای شما شنیده نشود، نمی توانید استراتژی داشته باشید!

نحوه اتصال هدست بلوتوث به PS4

تقریباً هیچ هدست بازی بی‌سیم PS4 با Xbox One کار نخواهد کرد. برای اتصال هدست بی‌سیم به یک دانگل بی‌سیم USB-C نیاز دارد. اگرچه برخی از دانگل‌های USB از طریق داک سوئیچ کار می‌کنند برخی از مدل‌های هدست PS4 میان رده و رده بالا دارای صدای فراگیر مجازی 7.1 هستند.

  1. هدست بلوتوث خود را با PS4 جفت کنید.
  2. با نگه داشتن دکمه پاور به مدت 6-10 ثانیه انجام می‌شود، به تنظیمات بروید.
  3. Devices را انتخاب کنید.
  4. دستگاه‌های بلوتوث را انتخاب کنید.
  5. هدست بلوتوث را انتخاب کنید. اجازه دهید تا زمانی که منتظر هستید هدفون‌های بلوتوث را متصل کند.

بهترین وایرلس مقرون به صرفه

هدست بی‌سیم طلایی پلی‌استیشن سونی مدتی است که عرضه و آخرین بار در سال 2018 به‌روزرسانی شده است. این هدست همچنان بهترین هدست بازی ارزان قیمت برای گیمرهای PS4 است، به‌ویژه افرادی که به دنبال مدل هدست PS4 بدون سیم برای بازی‌های VR هستند. برای اتصال بی‌سیم باید از دانگل USB موجود استفاده کنید. این هدست بی‌سیم دارای صدای فراگیر مجازی 7.1 برای بازی‌هایی است که از این ویژگی کیفیت صدا پشتیبانی می‌کنند.

بهترین-وایرلس-مقرون-به-صرفه-bazi-psn.ir

آیا کنترلر PS4 از گوشی موبایل پشتیبانی می‌کند؟

هنگامی که یک کنترلر دوال شاک جدید خریداری می‌کنید، هدست قدیمی شما نیز می‌تواند کار کند. به ویژه اگر از هدفون‌های داخل گوشی لذت می‌برید و نمی‌خواهید مجموعه جدیدی از هدفون‌ها را برای کنترلر جدید خود بخرید، بسیار خوب است. پلی استیشن 4 از زمان انتشار در 15 نوامبر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در حالی که پورت خاصی برای محصولات اپل وجود ندارد، کنترلر PS4 از هدفون موبایل پشتیبانی می‌کند. این موضوع به این دلیل اتفاق می‌افتد که کنترلر PS4 از پورت 3.5 میلی‌متری هدفون با جک در آن پشتیبانی می‌کند. اگر تلفن شما با جک 3.5 میلی‌متری سازگار است، می‌توانید از استیک‌های آنالوگ L&R برای کنترل موسیقی/صدا روی گوشی خود از طریق آن استفاده کنید. کلید این ویژگی این است که مطمئن شوید تلفن شما سازگار است.

چرا PS4 از برخی هدفون‌ها پشتیبانی نمی‌کند؟

دو نوع هدفون موبایل که دارای جک 3.5 میلی متری هستند موجود است TRRS و TRS. همه هدفون‌هایی که دارای میکروفون هستند از پیکربندی TRRS استفاده می‌کنند. کانکتورها کمی متفاوت هستند و تعیین می‌کنند که آیا هدفون با کنترلر پلی استیشن 4 شما کار می‌کند یا خیر. CTIA که یک استاندارد جدیدتر است و برای اولین بار توسط اکثر سازندگان مورد استفاده قرار گرفت. این استاندارد به طور گسترده در گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی پلی استیشن 4 استفاده می‌شود. اگر از هدفون استاندارد OMTP برای پلی استیشن چهار خود استفاده می‌کنید، میکروفون کار نخواهد کرد. این می‌تواند دلیل عدم کارکرد میکروفون Apple Earpods در PS4 باشد.

آیا PS4 بلوتوث دارد؟

در حالی که Sony PS4 دارای اتصال بلوتوث است، اشکال آن این است که از همه دستگاه‌های بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند. پیدا کردن هدفون PS4 مناسب ممکن است دشوار باشد، اما کیفیت صدای بازی شما را بهبود می‌بخشد و تجربه فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. استفاده از هدست با میکروفون یکپارچه ممکن است تجربه کلی بازی شما را در صورت بازی آنلاین بهبود بخشد. هنگام اجرای بازی، می‌توانید از هدست‌های بی سیم مارک سازگار با PS4 استفاده کنید یا هدفون‌های سیمی را از طریق درگاه USB PS4 خود وصل کنید. همچنین می‌توانید از آداپتور بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌های دیگر از طریق دانگل استفاده کنید.

آیا می­‌توان از Airpods در PS4 استفاده کرد؟

آیا-می-توان-از-Airpods-در-PS4-استفاده-کرد؟-bazi-psn.ir

متأسفانه PS4 از AirPods پشتیبانی نمی‌کند. برای اتصال AirPods به کنسول، باید از یک آداپتور بلوتوث استفاده کنید.

آیا به هدفون مخصوص بازی نیاز دارید؟

وقتی صحبت از حداکثر استفاده از PS4 می شود، گزینه‌های زیادی وجود دارد. می‌توانید از هر راهی برای اتصال هدفون خود استفاده کنید، خواه از هدست سیمی، بی سیم استفاده کنید. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که همه هدفون‌ها یکسان ساخته نمی‌شوند. اگر مطمئن نیستید، بهترین راه برای فهمیدن سازگاری هدفون PS4 این است که آن را به صورت آنلاین جستجو کنید یا آن را در فروشگاه امتحان کنید تا مطمئن شوید. اگر یک گیمر معمولی هستید که به ندرت از کنسول استفاده می‌کنید، خرید هدست بازی ارزشش را ندارد. با این حال، اگر یک گیمر جدی هستید، یک مجموعه هدفون خوب برای تجربه بهتر بازی مورد نیاز است. امیدواریم راهنمای ما برای شما مفید باشد. اگر درخواست دیگری دارید، لطفاً در کادر نظرات زیر به ما اطلاع دهید، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در اسرع وقت پاسخ دهیم.