bazi-psn.ir

نصب دیتای بازی های PS4 بدون آپدیت

نصب-دیتای-بازی-های-PS4-بدون-آپدیت-bazi-psn.ir

پلی استیشن 4 یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های روز دنیا است که بازتابی قابل توجه تلاش عظیم سونی در ساخت دستگاه‌­های بازی قدرتمند و جذاب بود. این کنسول علاوه بر اینکه جز یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌ها می­‌باشد، دستگاهی است که به دلیل بازی‌های انحصاری مختلفی که توسط سونی بر روی آن ساخته شده و در جای دیگری در دسترس نیستند، از موفقیت تجاری زیادی برخوردار بوده است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به نحوه نصب دیتای بازی های PS4 بدون آپدیت بیاندازیم.

دیتا PS4 بدون اپدیت

در نسل PS4، بازی‌های آنلاین رایج‌تر شد و توسعه‌دهندگان متعددی وجود داشتند که برای به دنبال راه‌حل‌هایی برای ذخیره‌سازی و بازی‌ها ادغام ‌کردند. بدین ترتیب، PS4 این گزینه را داشت که ظرفیت­‌های متفاوتی از بازی‌ها را ارائه داد. در ظرفیت­‌های دو و سه از طریق Check for Updates و Options می‌توانید بازی خود را آپدیت کنید. برای بازی­‌های ظرفیت یک باید به نصب دیتای بازی های PS4 بدون آپدیت بپردازید. شما از کدام ظرفیت بازی­‌های پلی استیشن استفاده کنید؟

مراحل نصب دیتای PS4 بدون اپدیت

PS4 نه تنها به دلیل عملکرد آن، بلکه به دلیل کیفیت عناوین انحصاری منتشر شده برای این کنسول به یکی از مشهورترین کنسول‌ها در سطح جهانی تبدیل شده است. برای نصب دیتای بازی های PS4 بدون آپدیت ابتدا باید فایل بازی­‌ها و سپس نرم افزار PSX Download Helper را دانلود کنید.

مراحل-نصب-دیتای-بازی-های-PS4-بدون-آپدیت--bazi-psn.ir

  1. کنسول را به رایانه خود، با یک کابل LAN یا WiFi وصل کنید.
  2. به Create User بروید. برای اینکار از قسمت Power گزینه Switch User و Create User را انتخاب و اکانت را وارد کنید.
  3. حال به Library بروید و Purchased را انتخاب کنید و وارد صفحه دانلود بازی شوید.
  4. ابتدا نرم افزار PSX Download Helper را ببندید و سپس گزینه Download را انتخاب کنید.
  5. خطای Cannot Download را از طریق Notifications/Downloads مشاهده خواهید کرد.
  6. در این مرحله از نصب دیتا PS4 بدون اپدیت با اجرای مجدد نرم افزار PSX Download Helper تنظیمات Auto Find ReplaceFile را انجام دهید.
  7. حال کافی است کابل LAN را جدا کرده و به ادامه دانلود از طریق Resume بپردازید.
  8. با اتصال کابل LAN بازی نصب می‌شود.

سخن پایانی

اگر از اکانت‌های ظرفیتی استفاده می‌کنید می‌توانید با انجام روش بالا به راحتی و در کمترین وقت به نصب دیتای بازی های PS4 بدون آپدیت بپردازید. در این مقاله سعی کردیم تمام نکات و مراحل را به صورت کامل و دقیق بیان کنیم. از اینکه همراه ما بودید بسیار متشکریم.