bazi-psn.ir

نحوه تغییر نام کاربری PSN

تغییر-نام-کاربری-PSN-bazi-psn.ir

برای بسیاری از گیمرها، شناسه PSN خنده‌داری که در دوران جوانی انتخاب کردند، اکنون فقط خجالت‌آور است و دیگر سرگرم‌کننده نیست. برخی دیگر از کاربران نیز می‌خواهند شخصیت پلی‌استیشن خود را تغییر دهند تا با سایر اکانت‌های صفحات اجتماعی‌شان مطابقت داشته باشد. خوشبختانه، قابلیت تغییر شناسه آنلاین PSN به واقعیت تبدیل شد. حال این سوال مطرح می‌شود که آیا این شناسه را می‌توان در طول زمان تغییر داد؟ ما هر آنچه را که باید در مورد تغییر نام کاربری PSN بدانید را به تفصیل شرح خواهیم داد.

Playstation Online ID چیست؟

Playstation Online ID (نام مستعار) نام نمایشی منحصر به فرد کاربر است که می‌تواند توسط دوستان آنها در گروه بازیکنان آنلاین آنها در شبکه PlayStation یا PSN تنظیم شود. سایر کاربران گروه می‌توانند با توجه به تنظیمات حریم خصوصی تعریف شده از این شناسه برای اطلاع از فعالیت‌های آنلاین دارنده آن استفاده کنند. شناسه PSN برای هر حساب منحصر به فرد است و نمی‌توان آن را به چندین حساب مرتبط کرد و یک حساب فقط حق داشتن یک شناسه PSN را دارد. در ادامه به سوالاتی پیرامون موضوع تغییر نام کاربری PSN پرداخته‌ایم.

آیا می‌توانید ID آنلاین خود را در PSN تغییر دهید؟

پاسخ مثبت است، امکان تغییر نام کاربری PSN به صورت آنلاین وجود دارد اما تعداد دفعات آن نامحدود است. با این حال، تنها اولین اصلاح رایگان است.

چگونه می‌توانم نام PSN خود را تغییر دهم؟

دو راه برای تغییر نام کاربری PSN وجود دارد. از طریق PS4 یا مرورگر وب.

  • در یک مرورگر، به حساب شبکه پلی استیشن خود وارد شوید. سپس PSN Profile را انتخاب کنید. روی دکمه Edit توسط شناسه آنلاین خود کلیک کنید. سپس شناسه آنلاین انتخابی خود را وارد و دستورات را دنبال کنید. تغییر ID آنلاین خود با استفاده از PS3 یا PS Vita امکان پذیر نیست.
  • برای تغییر شناسه پلی استیشن به مدیریت حساب بروید و PSN Profile را انتخاب کنید. سپس بر روی Change کلیک کنید که در کنار شناسه آنلاین شما برای تغییر است. شناسه جدید را وارد کنید. دستورالعمل­‌های نمایش داده شده را برای نهایی کردن دنبال کنید. پس از اتمام مراحل، ارتباط شما با تمام دستگاه‌ها قطع خواهد شد.

در کنسول PS5™

  • وارد Settings و سپس Users and Accounts شوید.
  • به Account و سپس Profile بروید.
  • شناسه آنلاین را انتخاب کنید.
  • شناسه آنلاین جدید خود را وارد کنید.
  • دستورالعمل های نمایش داده شده را برای اتمام دنبال کنید. (همه دستگاه‌های شما به طور خودکار قطع می‌شوند)

در کنسول PS4™

  • به تنظیمات و سپس مدیریت حساب بروید.
  • به اطلاعات حساب و سپس به نمایه بروید.
  • Online ID را انتخاب کنید و شناسه آنلاین جدید خود را وارد کنید.
  • دستورالعمل های نمایش داده شده را برای تأیید دنبال کنید.

معایب تغییر نام کاربری PSN آنلاین چیست؟

تغییر-شناسه-آنلاین-پلی-استیشن-bazi-psn.irعلاوه بر این واقعیت که برای تغییر شناسه پلی استیشن از سری دوم به بعد باید هزینه‌ای پرداخت کنید، خطرات دیگری نیز وجود دارد که ممکن است پس از انجام تغییر در معرض آن‌ها قرار بگیرید. از آنجایی که این تغییر در همه بازی‌ها اعمال نمی‌شود، ممکن است برخی از بازی‌ها دچار مشکل شوند.

چند بار می‌توانم نام PSN خود را تغییر دهم؟

شما می‌توانید نام PSN خود را هر چند بار که دوست دارید تغییر دهید، اما تنها اولین تغییر رایگان خواهد بود. پس از آن، هر تغییر نام کاربری PSN 4.99 دلار / 3.99 پوند برای مشترکین PS Plus یا 9.99 دلار / 7.99 پوند برای غیرعضو هزینه خواهد داشت. همچنین اگر می‌خواهید دوستان شما را بشناسند، می‌توانید نام PSN قدیمی خود را در کنار نام جدید خود به مدت 30 روز نمایش دهید، اما تنها زمانی می‌توانید این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنید که نام واقعی را تغییر دهید.

آیا مشکلات احتمالی با تغییر شناسه آنلاین پلی استیشن به وجود می‌آید؟

سونی می‌گوید تغییر نام کاربری PSN با تمام بازی‌های PS4 که پس از ۱ آوریل ۲۰۱۸ منتشر شده‌اند. همچنین «اکثریت بزرگی از بازی‌های PS4» که پیش از آن منتشر شده‌اند، کاملاً سازگار خواهد بود. هشدار می‌دهد که همه بازی‌ها و برنامه‌های PS4، PS3 و PS Vita از این تغییر پشتیبانی نمی‌کنند و ممکن است در استفاده از آن‌ها با نام جدید PSN با مشکلاتی مواجه شوید. این مشکلات می‌تواند از مشکلات ساده مانند شناسه قدیمی شما که هنوز قابل مشاهده است متفاوت باشد. یا عدم پیوند حساب‌های بازی، دقیقاً به مسائل مهمی مانند از دست دادن ارز درون بازی، پیشرفت بازی و تروفی، یا محتوای تولید شده توسط کاربر. برخی از این مسائل می‌توانند خطاهای دائمی بازی یا از دست دادن داده ها را ایجاد کنند، بنابراین ارزش دارد که قبل از تغییر، تأثیر آن را در نظر بگیرید.

آیا می‌توانم نام PSN خود را به نام قبلی تغییر دهم؟

آیا-می-توانم-نام-PSN-خود-را-به-نام-قبلی-تغییر-دهم؟-bazi-psn.ir

بله، اگر با یک بازی یا برنامه قدیمی با مشکل مواجه می‌شوید، یا اگر نام قدیمی خود را می‌پسندید، می‌توانید در هر زمانی به صورت رایگان به نام PSN قدیمی خود برگردید. البته تا زمانی که هیچ یک از شرایط خدمات پلی‌استیشن را زیر پا نگذارد. اما اگر هزینه تغییر نام را پرداخت کرده باشید، پول خود را پس نخواهید گرفت. برای بازگشت به شناسه قبلی، مستقیماً با پشتیبانی پلی استیشن تماس بگیرید.

آیا می‌توانم نام PSN قدیمی خود را با نام جدیدتر ادغام کنم؟

اگر نمی‌توانید منتظر راه‌اندازی این ویژگی باشید و قبلاً یک حساب جدید با نام PSN دیگری راه‌اندازی کرده‌اید، نمی‌توانید کاری برای ادغام دو نام PSN یا به‌روزرسانی حساب قدیمی خود به PSN جدید انجام دهید. از آنجا که این گزینه برای بازگشت به نام PSN قدیمی خود در هر زمانی وجود دارد، حتی اگر نام PSN حساب جدیدتر خود را به چیز دیگری تغییر دهید، نمی‌توانید حساب قدیمی خود را به نام جدیدتر PSN به‌روز کنید.

سخن پایانی

برای سال‌ها، یکی از ویژگی‌هایی که به‌طور مداوم در درخواست‌های اصلی کاربران پلی‌استیشن قرار دارد، گزینه تغییر نام کاربری PSN است. با این حال، این یک سیستم کامل نیست و تعدادی اخطار وجود دارد که قبل از ایجاد تغییر باید در نظر بگیرید، به خصوص اگر قصد دارید بازی‌های قدیمی‌تر را ادامه دهید. توجه داشته باشید که اگرچه آزمایش‌های گسترده‌ای انجام شده است، تأثیر تغییر نام PSN را نمی‌توان در همه شرایط 100% پیش‌بینی کرد.