bazi-psn.ir

معرفی کنترلر DualSense Edge

معرفی-کنترلر-DualSense-Edge-bazi-psn.ir

در شب افتتاحیه Gamescom 2022، پلی استیشن از یک سورپرایز بسیار جذاب برای کاربران این شرکت رونمایی کرد: کنترلر بی‌سیم DualSense Edge. در طول ارائه Gamescom به حضار گفته شد جدیدترین کنترلر سونی سال 2022 جایگزین DualSense معمولی با کارایی بالا و قابلیت تنظیم است. این کنترلر برای رقابت با دسته‌های حرفه‌­ای دیگر کنسول­‌ها، مانند Xbox Elite Series 2 طراحی شده است و مجموعه‌­ای از ویژگی­‌های جدید را به گیمران ارائه می‌دهد. 

جدیدترین کنترلر سونی سال 2022

سال‌ها پس از ورود مایکروسافت به دنیای کنترلرهای پریمیوم با سری Xbox Elite، ما اکنون محصولی معادل از سونی دریافت می­‌کنیم: کنترلر PS5 DualSense Edge. سونی واقعا روی برنامه‌نویسی و سفارشی‌سازی فردی در این کنترلر تمرکز کرده است.جدیدترین کنترلر سونی سال 2022 یک محصول ممتاز با قیمتی عالی خواهد بود، که ارزش خرید بالایی دارد.

جدیدترین-کنترلر-سونی-سال-2022-bazi-psn.ir

بهترین کنترلر نسل نهم

این کنترلر پریمیوم گزینه­‌های سفارشی سازی و مزیت­‌های رقابتی زیادی را ارائه می­‌دهد که آن را از DualSense معمولی جدا می­‌کند. این محصول یکی از بهترین لوازم جانبی PS5 و کنترلرهای رایانه شخصی است که می‌­توان در این نسل خرید. اگر امسال یک کنترلر بازی متقارن، ممتاز، قابل تنظیم و متمرکز بر رقابت می‌خواستید،خرید دوال سنس اج می‌تواند بهترین راه برای دستیابی به آن باشد.

زمان عرضه

در حال حاضر جدیدترین کنترلر سونی سال 2022 برای پیش‌فروش در کشورهای اروپایی فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ و بریتانیا در دسترس است و صفحه ایالات متحده کمی دیرتر منتشر می‌شود. آیا وسوسه شده‌اید که یک کنترلر DualSense Edge را بگیرید؟ همانطور که وعده داده شده بود، این دسته بازی از 25 اکتبر، برای پیش خرید آماده شد. اگر پیش‌سفارش خود را با موفقیت انجام دهید، DualSense Edge خود را پس از انتشار در 26 ژانویه 2023 دریافت خواهید کرد. حدود یک ماه بعد از آن نیز به سایر خرده‌فروشان عرضه خواهد شد.

قیمت کنترلر DualSense Edge

با توجه به اینکه کنترلر Elite مایکروسافت حدود 130 دلار قیمت دارد ما انتظار داشتیم که دسته بازی PS5 جدید سونی با قیمتی در حدود 150 پوند یا بیشتر به فروش برسد.  اما قیمت آن 199.99 دلار / 239.99 یورو / 209.99 پوند است که کمی گران به نظر می‌رسد. در یک نظرسنجی که حدود 4000 رأی ثبت شده است تقریباً اکثریت (46 درصد) اصلاً به علاقه‌ای به پیش خرید این کنترلر ندارند. تنها 5 درصد از کاربران گفتند که روز اول آن را دریافت خواهند کرد. باید به خاطر داشته باشیم که کنترلر دوال سنس اج یک محصول ممتاز است. ما انتظار داریم که این کنترلر با وجود قیمت بالا، همچنان فروش خوبی داشته باشد.

لوازم جانبی کنترلر DualSense Edge

صفحه جدیدی در وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن نشان می‌دهد که خریداران کنترلر PS5 DualSense Edge پس از عرضه باید منتظر دریافت چه چیزی باشند. سونی با قرار دادن قطعات در یک کیف حمل و ارائه انواع مختلف از هر ابزار، خرید را به صورت یک مرحله‌ای انجام می‌دهد. هنگام خرید علاوه بر دسته بازی، تعدادی لوازم جانبی عالی نیز دریافت خواهید کرد.

  • کنترلر بی‌سیم DualSense Edge
  • کابل USB
  • 2 عدد درپوش استاندارد
  • 2 عدد کلاهک ماژول استیک بالا
  • 2 درپوش گرد پایین
  • 2 دکمه نیمه گرد پشت
  • 2 دکمه عقب اهرمی
  • کانکتور هوسینگ
  • کیف حمل

DualSense Edge در کیف مخصوص حمل خود عرضه می‌شود و می‌توان آن را با یک کابل USB که هرگز به طور ناگهانی از سوکت خود خارج نمی‌شود شارژ کرد. در این جعبه مطمئناً درپوش و دکمه‌ای را پیدا خواهید کرد که مناسب انگشتان شما باشد. همچنین یک جفت دکمه عقب اهرمی برای اتصال دارید که مخصوصاً برای بازی‌های مسابقه‌ای عالی هستند. سونی تأیید می‌کند که ماژول‌های استیک را می‌توان جداگانه خریداری کرد و همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را ارائه خواهد شد.

لوازم-جانبی-کنترلر-DualSense-Edge-bazi-psn.ir

 

ویژگی‌های PS5 DUALSENSE EDGE Controller چیست؟

همانند کنترلر Xbox Elite، PS5 DualSense Edge بسیار قابل تنظیم است، کنترل‌ها، درپوش‌ها، دکمه‌های برگشت و حتی قابلیت ذخیره پروفایل‌های کنترل. برای آسان‌تر کردن بازی‌های مختلف با طرح‌های کنترلی مختلف، دسته بازی PS5 DualSense Edge پروفایل‌هایی با قابلیت جابه‌جایی بین آن‌ها در لحظه را ارائه می‌کند. این بدان معناست که زمان بیشتری را صرف بازی و زمان کمتری برای دستکاری و تنظیم کنترل‌های خود خواهید کرد.

تجربه بازی با کنترلر بی‌سیم DualSense Edge

وقتی وارد یک بازی تک‌نفره متمرکزتر مانند God of War Ragnarok شویم، می‌توانیم خود را در حال سفارشی‌سازی یک نمایه کنترل‌کننده خاص برای جلسات Fortnite و تعویض دنده‌ها ببینیم. همچنین برای کنترل کننده PS5 DUALSENSE EDGE یک تریلر 36 ثانیه ارائه شد، اما به ما نگاه خوبی به طراحی کنترلر می‌دهد.

سخن پایانی

DualSense Edge کنترلر رسمی و حرفه‌­ای پلی استیشن است که ویژگی‌های بیشتری نسبت به کنترلر DualSense معمولی دارد. در حال حاضر یک دستگاه فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این دسته بازی ترکیبی از فناوری بازخورد لمسی پیشرفته سخت افزار با مجموعه‌ای قابل تنظیم‌ از تجهیزات است. می‌توان گفت کنترلر DualSense Edge یکی از جدیدترین و بهترین کنترلرهای معرفی شده است که هر گیمری آرزوی داشتن آن را  دارد.