bazi-psn.ir

خرید بازی Sonic Frontiers؛ چه فاکتورهایی ما را مجاب به خرید می­ کند؟

چه-فاکتورهایی-ما-را-مجاب-به-خرید-بازی-سونیک-فرانتیرز-میکند؟-bazi-psn.ir

خرید بازی Sonic Frontiers

Sonic Frontiers یک بازی تک نفره که 8 نوامبر 2022 در دو نسخه فیزیکی و دیجیتال برای انواع کنسول­‌ها نظیر PC ،PS4 ،PS5 ،Nintendo Switch ،Xbox One و Xbox Series X/S روانه­­‌ی بازار می­‌شود. Frontiers با ساختار منطقه باز و روایت اسرارآمیز خود، فاصله زیادی با بازی­‌های قبلی ایجاد کرده است و ما مطمئن هستیم که گروه سونیک فرصت درخشش را به دست خواهد آورد. با این تفاسیر شما هم قصد خرید بازی Sonic Frontiers دارید؟ در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی ویژگی‌­های این بازی بپردازیم.

خرید-بازی-Sonic-Frontiers-bazi-psn.ir

آیا Sonic Frontiers شما را وادار می­‌کند تا رزولوشن 60 فریم بر ثانیه یا 4K را در PS5 انتخاب کنید؟

تاکنون، اکثر فیلم‌های رسمی که از Sonic Frontiers منتشر شده‌ است، با نرخ 60 فریم بر ثانیه ارائه می­‌شود و امری بدیهی است که با بهترین­ رایانه اجرا شده باشد. اما اجرای بازی روی کنسول­‌ها چگونه است؟

به گفته­‌ی tadanohi یکی از کاربران توییتر که در گیم شو توکیو حضور داشته و از نماینده SEGA در مورد عملکرد فنی این بازی سوال کرده‌ است، با خرید بازی Sonic Frontiers برای PS5، دو وضوح 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه یا 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه را تجربه خواهید کرد. به عبارت دیگر، یک حالت فیدلیتی و یک حالت عملکردی. PS4 نیز بازی را با کیفیت 1080p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه ارائه می­‌دهد. به این نکته توجه داشته باشید که این حرف­‌ها نقل قول از یک شخص است و ممکن است اشتباهاتی در آن باشد اما برای بازی­‌های PS5 دور از ذهن نیست که این حرف صحت داشته باشد. اگر یک تصویر واضح را به نرخ فریم بالاتر ترجیح می‌دهید، منتظر این بازی در آبان ماه باشید.

گیم پلی Sonic Frontiers

با خرید بازی Sonic Frontiers باید به حل پازل‌های ساده‌ی بخش‌هایی از نقشه بپردازید و مسیرهای جدیدی را باز کنید. در این مسیر دشمنان بزرگی در انتظار شما هستند. با تکمیل این مراحل، کلیدهای ویژه‌­ای در اختیار شما قرار می­‌گیرد که برای باز کردن قفل زمرد‌ها، مورد نیاز است همچنین امکان فعال کردن سوپرشارژ سونیک را نیز دارید. با ماجراجویی در یک مسابقه بزرگ و با بدست آوردن هفت سنگ، دوستان خود را نجات دهید. ما همچنین در این بازی شاهد یک سطح فضای سایبری بر اساس Chemical Plant Zone هستیم که گیم پلی بسیار قوی‌تری را همانند عناوین قبلی ارائه می‌دهد.

نظراتی درباره Frontiers از زمان معرفی آن در اوایل سال جاری در سراسر جهان وجود داشته که نسبتا مثبت بوده است. اما خرید سونیک فرانتیرز کار هیجان‌انگیزی است؟ اولین تریلر از بازی به سختی دلگرم کننده بود. یک صحنه کوتاه به ما می‌گوید که سونیک از فضای سایبری فرار کرده و به اولین جزیره رسیده است. جزایر Starfall بخش اعظم بازی را تشکیل می‌دهد و هدف اصلی جوجه تیغی این است که در این محیط‌ها به دنبال زمردها بگردد تا بتواند دوستان رنگارنگ خود را نجات دهد و به خانه بازگردند. اما ما می‌خواهیم بدانیم که سونیک چگونه کنترل می‌شود؟

در این بازی کنترل بیشتری بر حرکات سونیک نسبت به بازی‌های سه بعدی قبلی داریم. بازی فضای بسیار وسیع‌تری را برای دویدن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین احتمالا تیم Sonic برخی از لبه‌های خشن را که در گذشته وجود داشت و اذیت کننده بود را از بین برده‌اند. تنها چیزی که از آن خبر داریم این است که حرکت در دشت‌ها و چمنزار‎های Frontiers بسیار لذت بخش خواهد‌ بود.

تجربه‌­ی Cyloop با خرید بازی Sonic Frontiers

تجربه-­ی-Cyloop-با-خرید-بازی-Sonic-Frontiers-bazi-psn.ir

یکی از دلایلی که ما را وادار به خرید سونیک فرانتیرز می‌­کند توانایی Cyloop در این بازی است. این توانایی جز افزودنی­‌های خوب به مجموعه حرکتی قهرمان داستان می‌باشد که در جنگ­‌ها بسیار مفید خواهد بود. شما یک مرد آبی دیوانه هستید که سریع می‌دود و با ایجاد یک حلقه، دشمنان را از بین می­‌برید. این صحنه یکی از لحظات نادر و هیجان‌انگیزی است که کنترل شما بر شخصیت بازی، به اندازه کات‌سین‌ها، جذاب و قدرتمند است.

موسیقی بازی Sonic Frontiers

موسیقی بازی Sonic Frontiers یک آهنگ جدید از گروه راک ژاپنی One Ok Rock با نام Vandalize است. همچنین این آهنگ خاص به I’m Here نیز شهرت دارد. اعتبارات این موسیقی عبارتند از:

  • آواز و شعر از مری کرک هولمز 
  • آهنگسازی و تنظیم توسط Tomoya Ohtani
  • تنظیم استرینگ توسط تاکاهیتو اگوچی
  • گیتار و برنامه‌نویسی موسیقی توسط MEG
  • استرینگ توسط Muroya

سخن پایانی

همانطور که دیدیم گروه سازنده‌ی سونیک تمام تلاش خود را کرده است تا یک بازی جذاب و دوست‌­داشتنی ارائه دهد. با خرید بازی Sonic Frontiers تجربه­‌ی یک بازی سه بعدی با توانایی­‌های متنوع از جمله Cyloop، با دو وضوح 4K یا 1080p را خواهید داشت که بسیار جذاب به نظر می‌­رسد. برای خرید کافی است تا نوامبر 2022 صبر کنید.