bazi-psn.ir

آموزش انواع دریبل در فیفا 2023 و معرفی برترین دریبلر‌ها

آموزش-انواع-دریبل-در-فیفا-2023-و-معرفی-برترین-دریبلر‌ها-bazi-psn.ir

دریبل در فیفا 2023

بهترین نوع دریبل در فیفا 2023 برای شکست دادن مدافعان چیست؟ FIFA 23 بار دیگر برترین ورزشکاران فوتبال جهان را برای رقابت در اختیار گیمران قرار داده است. این بازی چه با ایجاد یک سانتر شگفت انگیز یا یک ضربه قیچی جذاب یا… گیمران را تشویق می‌کند تیمی بسازند تا بتوانند با هر موقعیتی مقابله کنند. در ادامه به آموزش انواع Skill Moves در فیفا 23 می­‌پردازیم. همچنین بهترین دریبلرهای این بازی را نیز معرفی خواهیم کرد.

نحوه انجام انواع دریبل در فیفا 2023

نقش یک دریبل‌زن در فوتبال بیشتر بر تعاملات فردی بین ورزشکاران متمرکز است، زیرا به توانایی حفظ مالکیت توپ در مواجهه با فشار دفاعی اشاره دارد. توانایی حفظ توپ ممکن است منجر به بهبود پاس در FIFA 23 شود و امتیازات دست نیافتنی را برای شما به ارمغان آورد. بازیکنانی که تمرین کافی دارند، همراه با برخی حرکات زیبای پا، می‌توانند از طریق دریبل‌های یکپارچه و بدون انجام هرگونه خطا، از رقبا پیشی بگیرند. در ادامه نحوه انجام بهترین انواع دریبل در فیفا 2023 آموزش داده‌­ایم که ترکیبی از تکنیک‌های جدید و قدیمی است.

در همه دستورات زیر فرض شده که شما از چپ به راست در حالی که بازیکنتان رو به دروازه حریف هستند، حمله می‌کنید. در غیر این صورت این حرکت‌های مهارتی کار نخواهند کرد. همچنین بازیکنی که استفاده می‌کنید باید دارای رتبه مهارت مورد نیاز باشد. در ادامه به بررسی این رتبه­‌های بهترین دریبلرهای فیفا 23 نیز پرداخته­‌ایم.

bazi-psn.ir-نحوه-انجام-انواع-دریبل-در-فیفا-2023

Stepover

استپ‌اورها می‌تواند روشی عالی برای دریبل در فیفا 2023 و فریب مدافعان باشد که به شما این امکان را می‌دهد پس از به دست آوردن فضا، دریبل کنید. برای به نمایش گذاشتن این روش کافی است آنالوگ راست کنترلر را به سمت راست برده و سپس در جهت عقربه­‌های ساعت یا خلاف آن به بالا یا پایین بچرخانید.

Knock On

دویدن با توپ سرعت شما را کاهش می‌­دهد بنابراین وقتی توپ را در اختیار دارید، مدافعان به راحتی می‌توانند به شما برسند. از Knock On برای پرتاب توپ به فضا و تعقیب آن استفاده کنید. برای انجام این روش نیز R2 + آنالوگ سمت راست را در جهت دریبل مورد نظر بچرخانید.

Heel to Ball Roll

Heel to Ball Roll یک تکنیک از انواع Skill Moves در فیفا 23 است که کمی سخت به نظر می­‌رسد اما به شما کمک می‌کند تا مدافعان را فریب دهید. این روش تقریبا مشابه حرکت Heel Flick است. L1 و سپس آنالوگ سمت راست را به راست و سپس به چپ ببرید.

Heel Flick

همانند استپ‌اور، این روش نیز می‌تواند به شما در جا گذاشتن مدافعان کمک کند. آنالوگ سمت راست کنترلر را به راست و چپ حرکت دهید تا از این روش جذاب دریبل در فیفا 2023 بهره­‌مند شوید.

Fake Shot

Fake Shot نیز به شما این امکان را می‌دهد که با ارسال اشتباه، مدافعان و دروازه‌بان‌ها را دور بزنید. از لحاظ فنی یک حرکت مهارتی نیست، اما همچنان یکی از مفیدترین تکنیک‌های جعبه ابزار FIFA 23 است. فقط کافی است دایره و سپس ضربدر را فشار دهید.

Elastico

الاستیکو یک تکنیک دریبل در فیفا 2023 که به عنوان یک حرکت مهارتی پنج ستاره و بسیار جذاب شناخته می‌شود. آنالوگ سمت راست را به سمت پایین حرکت دهید و سپس آن را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. به یاد داشته باشید، می‌توانید با معکوس کردن دستورالعمل‌ها، Reverse Elastico را نیز انجام دهید. (یعنی آنالوگ را به سمت بالا حرکت دهید و در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.)

Drag Back

اگر تنها کاری که در هنگام بازی انجام می‌دهید این است که مستقیماً به سمت حریفان خود بدوید، برای دفاع در برابر FIFA 23 بسیار قابل پیش‌بینی خواهید بود. برای انجام این روش کافی است دستور (L2 + R2 + چرخاندن آنالوگ چپ به سمت چپ) را انجام دهید.

Ball Roll

اگر در مقابل مدافعانی هستید که دائماً سعی می‌کنند مسیرهای عبور شما را ببندند، از Ball Rolls می‌توان برای حفظ کنترل نزدیک توپ و تغییر زاویه استفاده کرد. این روش همچنین به شما امکان می‌دهد راحت‌تر هم تیمی‌هایتان را پیدا کنید. فقط کافی است آنالوگ سمت راست را در جهت بالا یا پایین نگه دارید.

انتخاب بهترین دریبلر در FIFA 23

علاوه بر یادگیری انواع Skill Moves در فیفا 23 باید به رتبه مهارت ورزشکاران نیز دقت کنید. هر ورزشکار برای انجام دریبل در فیفا 2023 دارای یک رتبه‌بندی کلی است که بر اساس عملکرد آن‌ها در فصل قبلی بازی تعیین می‌شود. نمرات بالاتر در این گروه‌ها به قابلیت‌های دریبل بهتر اشاره دارد. اگر به دنبال بهترین ورزشکاران برای دریبل در فیفا 2023 هستند، همراه ما باشید.

بهترین دریبلرهای فیفا 23

انتخاب-بهترین-دریبلر-در-FIFA23-bazi-psn.ir

بهترین دریبلرهای فیفا 23 لیونل مسی، کیلیان امباپه و محمد صلاح هستند. لیونل مسی که بالاترین امتیاز را در بین این 3 بازیکن دارد، زمانی که گیمران او را در FIFA 23 انتخاب می‌کنند، کنترل توپ باورنکردنی به نمایش می‌گذارد. امتیاز دریبلینگ مسی 94 است. همچنین امتیاز کلی او 91 می‌باشد.

یکی دیگر از بهترین دریبلرهای فیفا 23 بازیکن ملی پوش فرانسوی، کیلیان امباپه است. امباپه با امتیاز کلی 91 هم ردیف مسی می‌باشد. همچنین امتیاز دریبلینگ او 92 است. این بازیکن در قسمت‌های دیگر امتیازات جالب‌تری برای جبران دارد.  شتاب و سرعت با امباپه به اوج خود نزدیک شده است و به او برتری نسبت به بازیکنانی همچون مسی می‌دهد.

انتخاب نهایی در بین بهترین دریبلرهای فیفا 23 به محمد صلاح می‌رسد، که دریبل و امتیاز کلی او برابر 90 است. صلاح با پیوستن به افرادی مانند سم کر در فهرست ورزشکاران پرهیاهو است. با این حال، نقاط قوت صلاح از طریق ثبات او به دست می‌آید. در حالی که مسی کنترل توپ و گلزنی فوق‌العاده‌ و امباپه سرعت بالایی دارد، صلاح هر دو را به یک اندازه دارد. مهارت‌های بالاتر از حد متوسط ​​صلاح، او را به گزینه‌ی قابل اعتماد تبدیل می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم علاوه بر آموزش انواع دریبل، به معرفی بهترین دریبلرهای فیفا 23 نیز بپردازیم. همانطور که دیدم با یادگیری ساده­‌ترین تکنیک‌ها و حرکات، بهترین تجربه بازی را خواهید داشت. به نظر شما بهترین روش دریبل در فیفا 2023 چیست؟ از اینکه همراه ما بودید متشکریم.