bazi-psn.ir

پاور شوت در فیفا 2023 چگونه انجام می­ شود؟

پاورشوت-در-فیفا-2023-چگونه-انجام-میشود؟-bazi-psn.ir

پاور شوت در فیفا 2023

FIFA 23 جدیدترین محصول EA Sports که توسط EA Canada توسعه یافته است. این بازی، شبیه سازی فوتبال فصل 2022-2023 را از بهترین لیگ‌های جهان و اروپا به تصویر می‌کشد. این لیگ‌ها شامل لیگ برتر، بوندسلیگا، لالیگا و جام جهانی مردان در قطر و زنان در استرالیا/نیوزیلند سال 2023 است. یکی از جدید­ترین حرکات اضافه شده به این بازی Power Shot می­‌باشد. اگر شما نمی­‌دانید چگونه می­‌توان پاور شوت در فیفا 2023 را تجربه کرد با ما همراه باشید تا شما را با این تکنیک جذاب آشنا کنیم.

چگونه Power Shots در فیفا 2023 انجام دهیم؟

آیا نمی‌دانید چگونه در FIFA 23 پاور شوت انجام دهید؟ Power Shots یک حرکت جدید، که به آخرین نسخه فوتبال EA Sports اضافه شده است و به شما امکان می‌دهد توپ­‌ها را به داخل تور پرتاب کنید. در ادامه، نحوه انجام Power Shots در فیفا را به شما نشان خواهیم داد. اجرای پاور شوت در فیفا 2023 بسیار ساده و جذاب به نظر می­‌رسد، فقط کافی است L1 و R1 را در حالی که دکمه عکسبرداری را فشار می­‌دهید، نگه دارید. (این به تنظیمات کنترلر شما نیز بستگی دارد)

نکات مهم در مورد Power Shots

نکات-مهم-پاورشوت-در-فیفا-2023-bazi-psn.ir

به خاطر داشته باشید که Power Shots در فیفا 2023 انیمیشن طولانی‌تری نسبت به شوت‌ معمولی دارد. بنابراین فرصت زیادی برای مهار ضربه شما یا از دست دادن توپ توسط مهاجمین وجود خواهد داشت. علاوه بر این، هدف شما باید بسیار دقیق باشد، در غیر این صورت توپ، به بیرون از دروازه می‌رود. از آنجایی که در پاور شوت‌ها یک وایند آپ طولانی‌مدت وجود دارد، توصیه می‌کنیم فقط زمانی از آن‌ها استفاده کنید که فضای کافی دارید، مانند موقعیت‌های تک به تک. همچنین پاور شوت از بیرون محوطه نیز  می‌تواند بسیار موثر باشد. زمانی که دوربین در حین حرکت وایند آپ به سمت بالا زوم می‌کند، متوجه خواهید شد که Power Shot را به درستی انجام داده‌اید. با این حال، در صورت تمایل می‌توانید این ویژگی را در تنظیمات غیرفعال کنید.

سخن پایانی

اکنون می­‌دانید پاور شوت در فیفا 2023 چگونه انجام می­‌شود؟ همانطور که دیدیم به راحتی می‌توانیم با نگه داشتن L1 ،R1 و دکمه عکسبرداری از این حرکت جذاب در مسابقات خود بهره ببریم. از اینکه همراه ما بودید متشکریم.