bazi-psn.ir

روش‌های استفاده از گیفت کارت PSN

روش‌های-استفاده-از-گیفت-کارت-PSN-bazi-psn.ir

اگر گیمر هستید، گیفت کارت PSN بهترین چیزی است که می‌توانید برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از بازی‌ها و دی‌ال‌سی‌های موجود در پلتفرم پلی استیشن داشته باشید. این کارت‌ها، هدیه‌های ارزشمندتری نسبت به پول نقد هستند زیرا کسانی که آن‌ها را به شما می‌دهند علاقه شما را به خوبی می‌شناسند. برای استفاده از گیفت کارت‌های پلی استیشن راه‌های زیادی وجود دارد. همراه ما باشید تا روش‌های استفاده از آن‌ها را بیاموزید.

روش‌های استفاده از گیفت کارت‌های پلی استیشن

اگر می‌خواهید یک هدیه برد برد تهیه کنید حتما یکی از گیفت کارت‌های پلی استیشن را در نظر داشته باشید. گیفت کارت PSN در دو صورت فیزیکی و دیجیتالی در فروشگاه پلی استیشن و فروشگاه‌های سطح شهر قابل دسترسی است. همچنین دارای مزایای بسیاری از جمله تخفیف‌ها و گزینه‌های رایگان زیادی نیز هستند. این کارت‌ها گزینه‌ی خوبی برای جوایز مسابقات و تشویق فرزندان نیز در سطح جهان به شمار می‌روند. 

  • خرید بازی

با گیفت کارت‌های پلی استیشن می‌توانید بازی‌ها را ارزان‌تر خریداری کنید. به راحتی با تایپ کد، یک بازی جدید خواهید داشت.

  • مشترکین پلی استیشن پلاس

با استفاده از گیفت کارت PSN می‌توانید اشتراک پلی استیشن پلاس را تهیه کنید و از بازی‌های چند نفره، آنلاین و همچنین بسیاری از مزایای این سرویس بهره‌مند شوید.

  • کیف پول پلی استیشن

اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که با گیفت کارت PSN خود چه کاری را انجام دهید، می‌توانید به راحتی مبلغ کارت را به کیف پول خود منتقل کنید.

  • دانلود فیلم و موسیقی

کنسول‌های پلی استیشن علاوه بر اینکه یک دستگاه سرگرمی است ویژگی‌ها و قابیلت‌های زیادی از جمله پخش فیلم و موسیقی دارند. با استفاده از گیفت کارت‌های پلی استیشن می‌توانید فیلم دانلود کرده و یا از حساب Spotify خود آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

  • اشتراک گذاری کارت هدیه

می‌توانید کارت هدیه PSN را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. با در اختیار گذاشتن کد کارت هدیه، دوستان شما می‌توانند به راحتی از مزایای این کارت‌ها بهره‌مند شود.

  • مبادله کالا به کالا

اگر چندین گیفت کارت PSN دریافت کرده‌اید و توانستید به اندازه‌ی کافی از بازی‌ها و مزایای آن استفاده کنید می‌توانید به راحتی آن را در اختیار دیگران قرار دهید و یا با کالای مورد نظر خود تعویض نمایید.

چگونه می‌توانم گیفت کارت PSN خود را Redeem کنم؟

برای Redeem کدهای کارت هدیه PSN خود، کافی است این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. به فروشگاه پلی استیشن بروید و روی آواتار خود که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.
  2. از منوی کشویی روی Redeem Codes کلیک کنید.
  3. کد خود را با دقت وارد کرده و روی Redeem کلیک کنید.
  4. اکنون وجوه به حساب شما اعمال می‌شود.

گیفت-کارت‌های-پلی-استیشن-bazi-psn.ir

آیا منطقه گیفت کارت PSN قفل شده است؟

بله، گیفت کارت PSN قفل منطقه‌ای است، بنابراین شما نمی‌توانید از کد کارت PSN کشورهای مختلف در کشور خود استفاده کنید.

آیا برای استفاده از گیفت کارت‌های پلی استیشن به یک اکانت نیاز دارم؟

خیر، اما برای Redeem گیفت کارت به یک حساب پلی استیشن نیاز دارید. فقط مطمئن شوید که منطقه کارت هدیه شما با منطقه واقعی شما مطابقت دارد وگرنه قابل Redeem نخواهد بود.

سخن پایانی

اگر به فکر شاد کردن دوستان و آشنایان خود هستید گیفت کارت‌های پلی استیشن می‌تواند یکی از راه‌های رسیدن به این هدف باشد. با توجه به مزایای بسیار این کارت‌ها، هدیه گرفتن آن برای همه‌ی کاربران لذت بخش و جذاب است. شما هم دوست دارید یک گیفت کارت PSN دریافت کنید؟