bazi-psn.ir

انتقال دیتا از رایانه به PS4

نحوه-انتقال-دیتا-از-رایانه-به-PS4-bazi-psn.ir

انتقال دیتا از رایانه به PS4 فکر شما را درگیر کرده است؟ با توجه به حجیم و زمانبر بودن دانلود فایل یا آپدیت یک بازی توسط کنسول، گیمران می­‌پرسند که چگونه به انتقال دیتا از رایانه به PS4 بپردازند؟ این روند بسیار آسان و ساده است. شما به درایو USB یا هر دستگاه خارجی دیگری نیاز ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید رایانه و پلی استیشن 4 خود است. همچنین این روش برای کاربرانی که قصد دارند مجدد بازی­‌ها را نصب کنند بسیار بهتر و مقرون به صرفه‌­تر خواهد بود. همراه ما باشید تا شما را با مراحل انتقال دیتا از PC به PS4 آشنا کنیم.

مرحله اول انتقال دیتا از PC به PS4

در این مرحله برای انتقال دیتا از رایانه به PS4 باید ابتدا نرم افزار PSX Download Helper را نصب کنید. برای اینکار ابتدا آن را دانلود و سپس فایل را Extract کرده و وارد پوشه شوید. برای اجرای برنامه کافی است بر روی فایل exe راست کلیک و گزینه Run as Adminstrator را انتخاب نمایید. حتما عدد قسمت IP و Port را یادداشت کنید.

مرحله-اول-انتقال-دیتا-از-PC-به-PS4-bazi-psn.irمرحله دوم

این مرحله‌ی انتقال دیتا از رایانه به PS4 مختص کنسول است. Library کنسول خود را باز کرده و بازی مد نظرتان انتخاب و گزینه Download را بزنید. حال به منوی اصلی بازگشته و از Notifications قسمت Downloads را انتخاب نمایید. منتظر بمانید تا چند کیلو‌بایت از بازی دانلود شود و سپس با انتخاب (Pause) دانلود را متوقف کنید.

  1. از Settings به قسمت Network و سپس به Set up Internet Connection بروید.

  2. با توجه به نوع اتصالتان، WIFI یا LAN را انتخاب کنید. از قسمت Custom می­‌توانید به بخش Proxy Settings بروید. اگر می‌خواهید آفلاین داده‌ها را منتقل کنید در آموزش انتقال دیتا به صورت افلاین مقدار DNSها آورده شده است.

     

    مراحل انتقال افلاین دیتا به پلی استیشن 4 

    نرم افزار PSX Download Helper علاوه بر رابط کاربری ساده و جذاب خود، امکانات و قابلیت­‌های فراوان دیگری را نیز ارائه می‌­دهد. این نرم افزار لینک دانلود دیتا‌ها را از پلی استیشن 4 دریافت و در اختیار شما قرار می­‌دهد. حال می‌توانید با استفاده از رایانه‌­ی خود به دانلود دیتای بازی مورد نظر پرداخته و سپس با این نرم افزار به انتقال دیتا از رایانه به PS4 بپردازید. برای انتقال دیتا به صورت آفلاین به PS4 مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

    1. ابتدا باید اکانتتان را وارد کرده و بازی مد نظرتان را به لیست دانلود اضافه نمایید. برای اینکار از Library و Purchased اقدام کنید. حال USE a Lan را انتخاب کرده و ضربدر را فشار دهید.

    مرحله-1-انتقال-دیتا-به-صورت-آفلاین-به-ps4-bazi-psn.ir

    2. سپس از قسمت Settings به Network Settings رفته و گزینه Set Up Internet Connection را انتخاب نمایید.

    مرحله-2-انتقال-دیتا-به-صورت-آفلاین-به-ps4-bazi-psn.ir

    3. با انتخاب Custom یکی از این IPها را در کادر DNS وارد کنید.

    Primary DNS : 165.227.83.145
    Primary DNS :108.61.128.158
    Primary DNS: 192.241.221.79
    Secondary DNS : 0.0.0.0

    مرحله-3-انتقال-دیتا-به-صورت-آفلاین-به-ps4-bazi-psn.ir

    مرحله-دوم-انتقال-دیتا-از-PC-به-PS4-bazi-psn.irمرحله سوم

    در بخش نهایی انتقال دیتا از PC به PS4 باید تمام دیتاهای دانلود شده را در یک پوشه بریزید. تنظیمات نرم افزار را باز کرده و گزینه Auto Find ReplaceFile را انتخاب نمائید.

    1. کافی است آدرس پوشه دیتاها را وارد و گزینه Apply را انتخاب کنید. به تب اول برنامه برگردید.
    2. حال با استفاده از کنسول خود به ادامه دانلود بپردازید. با اینکار کنسول دیتا را از برنامه دریافت و نصب می‌­کند.

    مرحله-سوم-انتقال-دیتا-از-PC-به-PS4-bazi-psn.ir

    سخن پایانی

    در این آموزش سعی کردیم به بررسی کامل نحوه انتقال دیتا از رایانه به PS4 بپردازیم. همچنین می‌توانید سوالات خود را از قسمت نظرات بپرسید تا مدیران سایت در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. از همراهیتان بسیار متشکریم.