bazi-psn.ir

کاهش دمای کنسول PS4

کاهش-دمای-کنسول-PS4-bazi-psn.ir

کنسول‌ها دارای فن داخلی هستند تا دما و تهویه را مدیریت کنند. مشکل گرمای بیش از حد به سیستم تهویه شما برمی‌گردد. اگر مشکل تهویه در کنسول خود پیدا کردید و به فکر کاهش دمای کنسول PS4 هستید یکی از راه‌حل‌ها استفاده از یک فن خارجی برای خنک کردن ps4 است. کاربران باید هوای گرم را از کنسول خارج کنند در غیر این صورت ممکن است مشکلی برای مادربرد کنسولشان ایجاد شود. از آنجایی که سرعت هوا زیاد است، ممکن است به اجزای ظریف داخل کنسول نیز آسیب برسد. فن­‌های خنک کننده کمی به سیستم تهویه کنسول کمک می‌کند اما تاثیر بسیار کمی بر کاهش دمای کنسول PS4 شما دارند زیرا نمی­‌توانند دمای هیت سینک را کاهش دهند. همراه ما باشید تا روش‌های پایین آوردن دمای کنسول را به شما آموزش دهیم.

روش‌های کاهش دمای کنسول PS4

شما تنها کسی نیستید که در معرض مشکلات بیش از حد PS4 قرار گرفته‌اید. اگر نگران مسئله داغ شدن بیش از حد کنسول خود هستید و یا هنگام بازی باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود. در اینجا چند نکته برای خنک کردن ps4 شما آورده‌ایم. همراه ما باشید.

فضا را برای PS4 خود باز کنید

بسیاری از افراد سیستم PS4 خود را در یک قسمت کوچک روی میز یا قفسه قرار می‌دهند. PS4 شما به فضایی برای تنفس نیاز دارد. برای کاهش دمای کنسول PS4 باید فضاهایی را برای تنفس سیستم PS4 بگذارید. مطمئن شوید که نقاط تهویه دارای فضاهای مناسبی برای جریان هوا هستند.

گردگیری PS4

ضروری است که برای کاهش دمای کنسول PS4 هر چند وقت یکبار داخل آن را تمیز کنید. گرد و غبار یکی از دلایل اصلی گرم شدن بیش از حد سیستم شماست. از یک برس کوچک برای پاک کردن چیزی که می‌بینید استفاده کنید.

بهتر است پلی استیشن خود را افقی قرار دهیم یا عمودی؟

بسیاری پیشنهاد می‌کنند که PS4 را عمودی قرار دهید، اما یکی از دریچه‌های ورودی را می‌پوشانید. در این صورت کنسول نمی‌تواند برای تهویه مناسب باشد. به همین دلیل است که چه صاف و چه عمودی، باید مطمئن شوید همه دریچه‌ها باز هستند.

استفاده از فن خارجی

استفاده-از-فن-خارجی-bazi-psn.ir

یکی از گزینه‌هایی که برای کاهش دمای کنسول PS4 توصیه می‌کنیم استفاده از فن‌های خنک کننده است که به افزایش تهویه سیستم شما کمک می‌کند. اما مطمئن شوید که هوا را داخل سیستم کنسول پمپ نکنید زیرا باعث می‌شود به مادربرد PS4 آسیب برسد. فقط مطمئن شوید که فن‌ها به تهویه هوای گرم کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید پلی استیشن 4 شما برای مدت طولانی دوام بیاورد، برای کاهش دمای کنسول PS4 به یک فن خنک کننده نیاز دارید. فن‌ها صدا را برای بازی‌های سخت کاهش و عملکرد PS4 را افزایش می‌دهند.

آیا فن‌های خنک کننده PS4 کار می‌کنند؟

فن‌های خارجی با بهبود جریان هوا و کاهش فشار روی فن‌های داخلی PS4، به آرام نگه داشتن کنسول شما کمک می‌کنند. PS4 شما را به خوبی تهویه می‌کند. یک فن خنک کننده PS4 با قرار گرفتن در پشت کنسول برای کاهش دمای کنسول PS4، جایی که گرما منتشر می‌شود، کار کرده و به فن خنک کننده اجازه می‌دهد تا گرما را در سریع ترین زمان ممکن از بین ببرد. این فن‌های خنک کننده از طریق USB به کنسول متصل می‌شوند. به غیر از فن‌های خنک کننده خارجی PS4، پایه‌های عمودی با فن نیز موجود است، بنابراین اگر می‌خواهید PS4 خود را به صورت عمودی نصب کنید، یک پایه عمودی با فن‌های داخلی راه حل خوبی خواهد بود.

آیا ایستگاه‌های خنک کننده برای PS4 مفید است؟

ایستگاه‌های خنک کننده PS4 به طور موثر برای کاهش دمای کنسول PS4 کار می‌کنند. با سطح گرافیکی که صنعت بازی هر روز به آن دست پیدا می‌کند، PS4 می‌تواند برای نگه داشتن و هدایت طرفداران خود با صدای بلند مبارزه کند. از آنجایی که ممکن است آزاردهنده باشد، استفاده از یک فن خنک کننده برای کاهش میزان صدا و گرمای بیش از حد به کار می‌آید. یک فن خنک کننده خارجی، داخل PS4 شما را به خوبی تهویه می‌کند.

آیا برای PS4 خود به فن خنک‌کننده نیاز دارید؟

در مورد فن‌های خنک کننده PS4 سوء تفاهم‌های زیادی وجود دارد. باید بپذیریم که مدیران سونی در زمینه خود متخصص هستند. برای چندین دهه، آنها وسایل الکترونیکی پیشرفته تولید می‌کنند که PS4 یکی از فوق‌العاده‌ترین‌های آن‌ها است. PS4 اگر دائما بیش از حد گرم می‌شد و مشکلاتی ایجاد می‌کرد، بیش از 115 میلیون نسخه فروخته نمی‌شد. ممکن است دلایل زیادی برای داغ شدن بیش از حد سیستم شما وجود داشته باشد. در طول فصل تابستان، ممکن است مشکل گرمای بیش از حد وجود داشته باشد و نیاز به خنک کردن ps4 داشته باشید.

آیا-برای-PS4-خود-به-فن-خنک‌کننده-نیاز-دارید؟bazi-psn.ir-

سخن پایانی

اگر یک فن خارجی یا یک ایستگاه خنک کننده هم داشته باشید، باید مطمئن شوید که فضای کافی در اطراف PS4 شما وجود دارد. اگر در فضا بسته شود، مطمئناً مانع جریان هوا می‌شود. توجه داشته باشید که یک فن خنک کننده اضافی فقط به کاهش دمای کنسول PS4 شما کمک می‌کند. در همین راستا، تمیز نگه داشتن کنسول نیز بسیار مهم است. اگر دریچه‌های کنسول شما با گرد و غبار مسدود شده باشد، مهم نیست که فن شما چقدر کارآمد باشد. پس تمام نکات بالا را برای کاهش دمای کنسول در نظر بگیرید. از همراهیتان بسیار ممنونیم.