bazi-psn.ir

چگونه دیسک بازی PS5 را در کنسول قرار دهیم؟

چگونه-دیسک-بازی-PS5-را-در-کنسول-قرار-دهیم؟-bazi-psn.ir

کنسول جدید سونی ظاهری عجیب و گیج‌کننده اما جذاب دارد که باعث ایجاد برخی مشکلات نیز شده است. مشکل اصلی بازیکنان این است که چگونه دیسک بازی PS5 خود را در کنسول قرار دهند. ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما از زمان انتشار آن، بسیاری از مردم قربانی قرار دادن دیسک به روش اشتباه شده‌­اند. مهم است که بدانید چگونه یک دیسک را به درستی در PS5 خود قرار دهید تا از گیر کردن و آسیب به اجزای داخلی کنسول جلوگیری کنید. این آموزش مختص افرادی است که کنسول استاندارد خریداری کرده‌­اند. در ادامه نحوه قرار دادن درست دیسک در پلی استیشن 5 را آموزش داده‌ایم پس همراه ما باشید.

این دیسک توسط PS5 پشتیبانی نمی­‌شود

تعداد قابل توجهی از کاربران دیسک بازی PS5 را به روش اشتباه وارد دستگاه می­‌کنند. این مشکل باعث می‌شود علاوه بر آسیب به کنسول، بازی نیز شناسایی نشود. پس گیمرها حق دارند که نگران این موضوع باشند و در جستجوی کمک به اینترنت مراجعه کنند. اگر با متن “Unsupported Disc” مواجه شدید به این معنی است که “این دیسک توسط PS5 پشتیبانی نمی‌­شود”. بنابراین، در ادامه می­‌خواهیم روش صحیح قرار دادن دیسک در پلی استیشن 5 را به شما بگوییم. اگر PS5 به صورت عمودی قرار گرفته است، سمت برچسب‌دار دیسک را رو به چپ وارد کنید. اگر PS5 به صورت افقی قرار گرفته است، سمت برچسب‌دار دیسک رو به بالا وارد کنید.

نحوه قرار دادن دیسک بازی PS5

قبل از اینکه بخواهید دیسک بازی PS5 را وارد کنید، مطمئن شوید که کنسول به درستی قرار دارد. پایه PS5 موجود در جعبه به شما این امکان را می­‌دهد که با خیال راحت کنسول را به صورت عمودی یا افقی نگه دارید.

نحوه-قرار-دادن-دیسک-بازی-PS5-bazi-psn.ir

  1. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به محض بیرون آوردن دیسک، آن را به درستی نگه دارید. مطمئن شوید که طرف براق دیسک (سمت دارای داده) را لمس نکرده باشید.
  2. سمت چاپ شده دیسک باید همیشه در همان سمت قسمت براق سیاه کنسول باشد، چه کنسول عمودی یا افقی باشد.
  3. برای قرار دادن دیسک در PS5 خود، به نیروی زیادی نیاز ندارید. به آرامی دیسک را داخل شکاف بکشید و زمانی که کمی از نیمه راه گذشتید، کنسول باید دیسک را تشخیص دهد و آن را به داخل بکشد. هرگز نباید دیسک را به زور داخل آن قرار دهید.
  4. اگر کنسول دیسک را به داخل نکشید، آن را بردارید و علت آن را پیدا کنید. ممکن است دیسک دیگری در داخل کنسول وجود داشته باشد، بنابراین دکمه Eject را فشار دهید.

سخن پایانی

با توجه به ظاهر عجیب کنسول جدید بسیاری از کاربران پلی‌استیشن 5 که برای اولین بار کنسول‌های خود را راه‌اندازی می‌کنند با مشکل قرار دادن دیسک بازی PS5 در کنسول مواجه می‌شوند. در این آموزش سعی کردیم به بررسی این مشکل بپردازیم. شما مشکلی با قرار دادن دیسک در کنسول خود داشته‌اید؟ تجربیات و سوالات خود را از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. از همراهیتان بسیار متشکریم.