bazi-psn.ir

معیارهای خرید گوشی گیمینگ

گوشی-گیمینگ-bazi-psn.ir

فروش گوشی‌های هوشمند در دو دهه اخیر به طور تصاعدی در حال رشد بوده است. سازندگان، مشخصات پیشرفته‌تری را به سری گوشی‌های هوشمند خود اضافه می‌کنند تا ویژگی‌های بیشتری را در مقایسه با سایر سازندگان تلفن همراه ارائه دهند. بازی‌های موبایلی بسیار محبوب شده‌اند و استودیوهای بازی به سختی تلاش می‌کنند تا بازی‌های پرفروش خود را در دسترس دستگاه‌های تلفن همراه قرار دهند. با مشاهده این روند، سازندگان تلفن همراه در چند سال گذشته گوشی های مخصوص بازی را به بازار عرضه کرده‌اند. در اینجا برخی از موارد مهمی که باید در هنگام خرید یک گوشی گیمینگ در نظر گرفته شود، بیان شده است.

ویژگی‌های گوشی مخصوص بازی

بر کسی پوشیده نیست که بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند. با عرضه تلفن‌های هوشمند جدید و بهبود یافته، بازی‌های موبایلی بیش از هر زمان دیگری در دسترس قرار گرفته است. گوشی گیمینگ تجربه بازی شما را بهتر می‌کند زیرا برای هدف قرار دادن گیمرها طراحی شده‌اند. وقتی به فکر خرید یک گوشی گیمینگ هستید، موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این جنبه‌ها با خرید یک گوشی معمولی متفاوت است. اگر به‌دنبال گوشی گیمینگ جدیدی برای خود هستید، به نکات زیر توجه کنید.

اندازه و وضوح صفحه نمایش

این عوامل هنگام خرید هر موبایل هوشمندی مهم هستند، با این حال، هنگام خرید یک گوشی گیمینگ باید توجه ویژه‌ای شود. اندازه صفحه نمایش نقش بسیار مهمی در گیم‌پلی و کنترل در بازی‌ها دارد. بنابراین، یک صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌تواند تجربه بازی را غنی‌تر کند. از آنجایی که اکثر گوشی‌های بازی دارای صفحه نمایش بزرگ هستند، باید عاقلانه انتخاب کنید. یکی دیگر از مواردی که به صفحه نمایش مربوط می‌شود، وضوح تصویر است. یک گیمر به یک گوشی مخصوص بازی با وضوح بالا نیاز دارد که بهترین استفاده را از بازی داشته باشد. اکنون گوشی‌های مختلف با وضوح Full HD و همچنین 4K عرضه می‌شوند. این بدان معنا نیست که وضوح بالاتر به معنای گیم پلی بهتر است.

گوشی-مخصوص-بازی-bazi-psn.ir

نرخ تجدید

این یک مفهوم جدید است که در چند سال اخیر در بین گیمرها مورد توجه قرار گرفته است. نرخ تازه سازی صفحه نمایش تجربه بازی را غنی می‌کند. واحد اندازه‌گیری آن نیز هرتز است. به عنوان مثال، اگر یک گوشی دارای نرخ رفرش 120 هرتز باشد، به این معنی است که یک تصویر 120 بار در یک ثانیه رفرش می‌شود. این فاکتور در هنگام بازی بسیار مهم است.

پشتیبانی کنترلر

بسیاری از گوشی های بازی با پشتیبانی از کنترلر عرضه می‌شوند. کاربران می‌توانند از یک کنترلر بازی برای انجام بازی استفاده کنند. هر گوشی پشتیبانی متفاوتی از کنترلرها دارد و به همین دلیل باید سازگاری آن بررسی شود. باید بررسی کنید که آیا بازی خاصی از کنترلر و بازی مورد علاقه شما پشتیبانی می‌کند یا خیر. برخی بازی‌های رده بالا هنگامی که با چنین کنترل‌کننده‌های بازی برای گوشی اجرا می‌شوند، واقعاً سرگرم کننده هستند. هنگام انتخاب یک گوشی گیمینگ برای خود، باید پشتیبانی را بررسی کنید.

باتری، شارژ سریع و سیستم خنک کننده

اصلی‌ترین چیزی که باعث محبوبیت گوشی گیمینگ می‌شود این است که بازیکنان می‌توانند بازی‌های مورد علاقه‌شان را هر زمان که بخواهند و هر کجا که هستند، انجام دهند. بنابراین، ظرفیت باتری دستگاه در اینجا بسیار مهم است. وزن تلفن ممکن است با یک باتری بزرگ‌تر افزایش یابد، اما برای داشتن یک پشتیبان باتری کارآمد مهم است. در کنار آن، عملکرد شارژ سریع نیز در یک گوشی بازی مورد نیاز است. انجام بازی‌های طولانی مدت روی گوشی ممکن است دستگاه را گرم کند و به همین دلیل بررسی سیستم خنک کننده گوشی بازی نیز نکته مهمی است. یک سیستم خنک کننده مناسب، دمای گوشی را خیلی سریع کاهش می‌دهد.

بهترین گوشی گیمینگ که اکنون می‌توانید بخرید

هنگام خرید گوشی گیمینگ باید به چند فاکتور توجه کرد. مهم‌ترین عامل پردازنده گوشی است. یک گوشی با پردازنده قدرتمند قادر خواهد بود بدون تاخیر یا گرم شدن بیش از حد نیازهای بازی را برطرف کند. عامل مهم دیگر عمر باتری گوشی است. بازی‌ها می‌توانند نیاز به انرژی زیادی داشته باشند، بنابراین شما یک تلفن با باتری طولانی‌مدت می‌خواهید. در نهایت، باید گرافیک و نمایشگر گوشی را در نظر بگیرید. صفحه نمایش واضح برای لذت بردن از بازی‌ها مهم است و یک پردازنده گرافیکی قدرتمند، اجرای روان بازی را تضمین می‌کند.

کدام گوشی گیمینگ برای PUBG بهترین است؟

کدام-گوشی-گیمینگ-برای-PUBG-بهترین-است-bazi-psn.ir

ASUS ROG Phone 5 بهترین بازی برای بازی PUBG Mobile است، زیرا پابجی یک بازی گرافیکی بسیار فشرده است. این دستگاه نه تنها دارای مشخصات خارق‌العاده‌ای است، بلکه از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید بازی را به آرامی اجرا کنید.

سریع‌ترین گوشی گیمینگ دنیا کدام است؟

آیفون 11 یا آیفون 12 سریع‌ترین گوشی‌های بازی هستند. CPU A13 Bionic اپل دارای یک موتور عصبی هشت هسته‌ای است که می‌تواند تا 6 تریلیون عملیات را در یک ثانیه انجام دهد.

آیا آیفون برای بازی خوب است؟

آیفون سخت افزار فوق‌العاده‌ای برای بازی‌های موبایلی دارد. به علاوه، توسعه دهندگان مجبور نیستند بازی‌ها را برای هزاران گوشی مختلف بهینه کنند، که در مورد سیستم‌های بازی اندروید صدق می‌کند. این موضوع به آن‌ها زمان بیشتری برای تنظیم دقیق محصولات و ارائه یک تجربه بازی با کیفیت بالا می‌دهد. در نتیجه، اگر اهل بازی‌های موبایلی هستید، دستگاه‌های آیفون گزینه‌ای عالی هستند.

آیفون یا اندروید؟

آیفون برای بازی بهتر است. توسعه بازی برای آیفون و اندروید یکسان نیست. بازی‌ها روی iOS اغلب به خوبی تنظیم می‌شوند و محصول نهایی بهتر است. این موضوع را با سخت افزار با کیفیت ترکیب کنید و آنچه به دست می‌آورید تجربه نهایی بازی است. اگرچه اندروید بسیار نزدیک است، اما اگر می‌خواهید بهترین گوشی گیمینگ را انتخاب کنید، آیفون بهتر است.

سخن پایانی

گوشی‌ها از نظر قابلیت‌های بازی و عملکرد کلی مسیر طولانی را طی کرده‌اند. بهترین گوشی گیمینگ دارای مشخصات و ویژگی‌های برتر، گرافیک بهبود یافته، کیفیت نمایشگر بهتر، عمر باتری بیشتر، ظرفیت ذخیره سازی بالاتر و موارد دیگر هستند. چه به دنبال تجربه نهایی بازی با تلفن همراه باشید و چه می‌خواهید دستگاه فعلی خود ارتقاء یابد، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که عملکرد عالی را با هر بودجه‌ای ارائه می‌دهند. موارد ذکر شده مطمئناً از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید یک گوشی مخصوص بازی جدید باید در نظر بگیرید، با این حال، باید در نظر داشته باشید که چه مشخصاتی را با توجه به بودجه خود نیاز دارید. قیمت دستگاه و سازگاری دستگاه با بازی‌های مورد علاقه شما از موارد قابل توجه است.