bazi-psn.ir

رفع مشکل نصب نشدن آپدیت PS4

رفع-مشکل-نصب-نشدن-آپدیت-PS4-bazi-psn.ir

اگر با مشکل نصب نشدن آپدیت PS4 رو به رو هستید و دلیل آن را نمی‌دانید، این راهنمای عیب‌یابی به شما کمک خواهد کرد. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای رفع مشکلات کنسول PS4 شناخته شده و برای ایجاد تغییرات جدید ضروری هستند. اگر نرم افزار کنسول شما آخرین به روز رسانی را اجرا نکند، برخی از بازی‌ها را نیز نمی‌توانید تجربه کنید. با این حال، گاهی اوقات، PS4 ممکن است اصلا به روز نشود. خوشبختانه، مشکلات به‌روزرسانی ممکن است رایج باشند، اما برخی از آن‌ها بسیار آسان و قابل رسیدگی هستند. بیایید ببینیم چگونه می‌­توانیم مشکلات به روز رسانی PS4 خود را برطرف کنیم.

چرا PS4 به روز رسانی‌ها را دانلود یا نصب نمی‌کند؟

دلایل زیادی برا نصب نشدن آپدیت PS4 وجود دارد. در ادامه به بررسی این مشکلات و نحوه رفع ان‌ها پرداخته‌ایم.

اتصال به اینترنت کند است.

یکی از دلایل نصب نشدن آپدیت PS4 سرعت اینترنت است. برای دانلود بی وقفه بازی‌­ها و به روز رسانی­‌ها، PS4 شما به سرعت اینترنت مناسبی نیاز دارد. مطمئن شوید که حداقل 3 مگابیت بر ثانیه سرعت روی کنسول خود دارید. برای اینکه ببینید سرعت اینترنت PS4 شما چقدر است، می‌توانید تست سرعت شبکه را انجام دهید. اگر در خانه از وای فای استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که سیگنال دائماً قطع نمی‌شود زیرا ممکن است به روز رسانی ها را قطع کند. در صورت لزوم، اتصال کنسول را با کابل شبکه به روتر را امتحان کنید.

سرورهای سونی از کار افتاده است.

از دلایل دیگر نصب نشدن آپدیت PS4 سرورها هستند زیرا ممکن است هر­از­گاهی آفلاین شوند. اگر هنگام تلاش برای به روز رسانی یک پیام خطایی دریافت می‌کنید، این خطا می‌تواند نشانگر خرابی مداوم سرور باشد. از آنجایی که خطاهای سرور خود به خود برطرف می‌شوند، کاری که باید انجام دهید این است که از به روز رسانی صرف نظر کرده و منتظر بمانید تا مشکل برطرف شود.

نرم افزار PS4 به روز رسانی‌ها را مسدود می‌کند.

چرا-PS4-به-روز-رسانی‌ها-را-دانلود-یا-نصب-نمی‌کند؟-bazi-psn.ir

اگر از یک نرم‌افزار غیررسمی و تغییر یافته PS4 استفاده می‌کنید، ممکن است به‌روزرسانی‌های سیستم از سونی مسدود شود. برای رفع مشکلات به روز رسانی PS4، ممکن است مجبور شوید برخی از تنظیمات را تغییر دهید یا نرم افزار رسمی PS4 را دوباره نصب کنید.

نقص نرم افزاری ناشناخته

در برخی موارد، حتی نرم افزارهای رسمی ممکن است با مشکل نصب نشدن آپدیت PS4 مواجه شوند و از نصب آخرین به روز رسانی ها جلوگیری کنند. در این مورد، باید سعی کنید تنظیمات نرم افزار را به پیش فرض کارخانه بازگردانید یا کنسول را مقداردهی اولیه کنید تا مشکل برطرف شود.

عیب یابی مشکلات به روز رسانی PS4

رفع مشکلات به روز رسانی PS4 اغلب آسان است. در ادامه راه­‌حل­‌هایی وجود دارد که می­‌توانید امتحان کنید.

به‌روزرسانی دستی یا آفلاین PS4 را انجام دهید

اگر مشکل اتصال به اینترنت ندارید، اما کنسول شما همچنان مشکل نصب نشدن آپدیت PS4 دارید و نمی‌توانید مستقیماً از اینترنت دانلود نمی‌کند، سعی کنید به‌روزرسانی آفلاین PS4 را انجام دهید.

اعلان­‌ها را حذف کنید

برخی از کاربران PS4 گزارش داده‌اند که یک اعلان ممکن است موقتاً نصب به‌روزرسانی‌ها را مسدود کند. حذف اعلان‌ها را در نظر بگیرید و ببینید که آیا مشکل حل می‌شود یا خیر. به این صورت می‌توانید به حذف اعلان‌ها بپردازید.

  1. اعلان‌ها را انتخاب کنید.
  2. دکمه Options را روی کنترلر خود فشار دهید.
  3. در منو، Delete را انتخاب کنید.
  4. انتخاب همه را یزنید.
  5. حذف را انتخاب کنید.
  6. پس از حذف تمام اعلان‌ها، سعی کنید به‌روزرسانی را دوباره به‌صورت دستی نصب کنید.

به روز رسانی را از طریق Safe Mode نصب کنید

به-روز-رسانی-را-از-طریق-Safe-Mode-نصب-کنید-bazi-psn.irبرای برطرف کردن مشکلات به روز رسانی PS4 درست مانند یک کامپیوتر ویندوزی معمولی، می‌توانید PS4 خود را در حالت ایمن اجرا کنید و چندین کار را انجام دهید که یکی از آن‌ها برای به روز رسانی سیستم حالت ایمن است. در این حالت فقط ابتدایی‌ترین ویژگی‌ها می‌توانند اجرا شوند. اگر مشکلی در جنبه پیشرفته‌تر نرم‌افزار نیز رخ دهد، به‌روزرسانی در این حالت ممکن است کارساز باشد. مراحل زیر را دنبال کنید تا کنسول به حالت ایمن راه اندازی شود و از آنجا به روز رسانی شود:

  1. PS4 را به طور کامل خاموش کنید.
  2. پس از خاموش شدن کامل کنسول، دکمه پاور را در پنل جلویی PS4 فشار دهید و نگه دارید تا صدای دو بوق را بشنوید. فاصله دو بوق حدود هفت ثانیه است. پس از بوق دوم دکمه پاور را رها کنید.
  3. کنترل خود را با استفاده از کابل USB به کنسول متصل کنید. سپس دکمه پلی استیشن را فشار دهید.
  4. در منوی Safe Mode، گزینه [Update System Software] را انتخاب کنید.

از متخصص کمک بگیرید

اگر پس از انجام راه‌حل‎‌های بالا، PS4 شما همچنان به روز رسانی را نصب نمی‌کند، ممکن است یک نقص سخت افزاری یا نرم افزاری ناشناخته در آن وجود داشته باشد. سونی را در دست بگیرید و یک قرار ملاقات با متخصصان برای تعمیر کنسول تعیین کنید.

از ما کمک بگیرید

حال می‌دانید اگر PS4 شما آخرین به روز رسانی را نصب نمی‌کند، چه کاری را باید انجام دهید. آیا توانستید مشکل نصب نشدن آپدیت PS4 را حل کنید؟ سوالتان را از قسمت نظرات بپرسید ما سعی خواهیم کرد تا کمکتان کنیم.