bazi-psn.ir

پرایمری کردن اکانت PS4 به چه معناست؟

نحوه-پرایمری-کردن-اکانت-PS4-bazi-psn.ir

اگر بیش از 1 پلی استیشن 4 دارید، احتمالاً با مشکل PS4 اولیه مواجه شده‌اید. ممکن است از دوستانی که به دنبال بازی‌های رایگان هستند نیز، در مورد آن شنیده باشید. روند پرایمری کردن اکانت PS4 کمی گیج کننده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم همه نکات را در این آموزش بیان کنیم. انتخاب یک PS4 اصلی، کنسول و حساب شما را پیوند می‌دهد تا هر فردی که از PS4 شما استفاده می‌کند، به همه مزایای حساب، مانند بازی‌ها، دموها، و دانلودها دسترسی پیدا ‌کند. اگر عضو پلی استیشن پلاس هستید، می‌توانید کنسول‌های ثانویه را نیز به حساب خود اضافه کنید.

پرایمری کردن اکانت PS4 یعنی چه؟

فرض کنید یک PS4 در اتاق نشیمن دارید که تمام خانواده از آن استفاده می‌کنند و یک PS4 در اتاق خواب خود دارید که فقط شما از آن استفاده می‌کنید. برای شما منطقی است که کنسول PS4 اتاق نشیمن را، به PS4 اصلی خود تبدیل کنید. به این دلیل که سایر اعضای خانواده بتوانند بازی‌های دیجیتالی که خریداری کرده‌اید را بازی کنند. از آنجایی که فقط شما از PS4 اتاق خود استفاده می‌کنید، نیازی به اصلی بودن آن نیست، زیرا کسی نیست که محتوا را با او به اشتراک بگذارد. پس با پرایمری کردن اکانت PS4 همچنان می‌توانید در هر دو سیستم به بازی‌های خود دسترسی داشته باشید.

نحوه اکتیو کردن اکانت پلی استیشن

با پرایمری کردن اکانت PS4 کاربران دیگر آن PS4 می‌توانند از محتوای دیجیتالی شما لذت ببرند، حتی اگر به حساب شما وارد نشده باشند. به عنوان مثال هنگامی که بازی Minecraft می‌خرید برادرتان می‌تواند وارد حساب کاربری خود شود و بازی را انجام دهد، حتی اگر هرگز آن را نخریده باشد. اگر شما کنسولتان را به عنوان PS4 اصلی غیرفعال کنید، برادرتان دیگر نمی‌تواند بازی را انجام دهد. برای پرایمری کردن اکانت PS4:

  • روی ⬆ در صفحه اصلی ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  • مدیریت حساب را انتخاب کنید.
  • Activate as Your Primary PS4 را انتخاب کنید.
  • روی Activate کلیک کنید.
  • اجازه دهید PS4 شما فعال شود و OK را بزنید.

به این ترتیب کنسول PS4 خود را در حالت اولیه قرار دهید. هر کنسول فقط می‌تواند یک حساب اصلی داشته باشد. اگر سعی کردید PS4 خود را به عنوان کنسول اصلی فعال کنید و با خطا مواجه شدید، ممکن است به این معنی باشد که PS4 شما از قبل در حساب دیگری به عنوان اصلی تنظیم شده است. برای رفع این مشکل، به سیستم دیگر بروید و مطمئن شوید که به عنوان سیستم اولیه تنظیم نشده باشد و یا آن را غیرفعال کنید.

اکتیو-کردن-اکانت-پلی-استیشن-bazi-psn.ir

غیرفعال کردن اکتیو پرایمری اکانت PS4

برای غیرفعال کردن PS4 به عنوان کنسول اصلی خود، دکمه غیرفعال کردن را در Account Management بزنید یا وارد حساب PlayStation خود شوید و دستگاه‌ها را از طریق تنظیمات خود غیرفعال کنید. اگر می‌خواهید PS4 خود را بدون دسترسی به کنسول غیرفعال کنید، می‌توانید این کار را از وب سایت پلی استیشن انجام دهید. به وب سایت PlayStation Account Management رفته و روی Account Information کلیک کنید.

سخن پایانی

با پرایمری کردن اکانت PS4 می‌توانید بازی‌های دیجیتال خود را بر روی کنسول دیگر بازی کنید. شما تا به حال اکتیو پرایمری را تجربه کرده‌اید؟