bazi-psn.ir

نحوه اجرای بازی‌های استیم روی ایکس باکس

نحوه-اجرای-بازی‌های-استیم-روی-ایکس-باکس-bazi-psn.ir

بازیکنان در Steam کنجکاو هستند که آیا بازی‌های استیم روی ایکس باکس اجرا می‌شود یا خیر. Steam، از آنجایی که یک پلتفرم بسیار بزرگ است، اکثر کاربران نیز به دنبال آن هستند. اگر واقعاً بتوانیم به بازی‌های Steam در XBOX SERIES X دسترسی داشته باشیم، عالی خواهد بود. به نظر شما، آیا می‌توان بازی‌های Steam را در ایکس باکس بازی کرد؟ در این مقاله متوجه خواهیم شد.

بازی‌های Steam در XBOX

ویندوز متعلق به مایکروسافت است. آن‌ها خیلی سخت کار کرده‌اند تا بازی‌های خود را روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها قرار دهند. نمونه بارز آن Game Pass است. با این حال، از آنجایی که مایکروسافت مالک آن فروشگاه خاص نیست، این لزوماً به این معنی نیست که Steam برای Xbox قابل دسترس باشد. به هر حال، شما در صفحه مناسبی قرار گرفته‌اید تا بفهمید که آیا می‌توانید بازی‌های Steam را در ایکس باکس انجام دهید یا خیر. این مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد اینکه آیا می‌توانید به اجرای بازی‌های استیم روی ایکس باکس بپردازید، پوشش می‌دهد. ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید.

آیا می‌توانید بازی‌های استیم را روی ایکس‌باکس وان یا ایکس‌باکس سری X|S بازی کنید؟

خیر، نمی‌توانید به اجرای بازی‌های استیم روی ایکس باکس بپردازید. به طور رسمی، ایکس باکس پلتفرمی برای بازی‌های استیم نیست. مجوزهای Steam و Xbox Store کاملاً متفاوت هستند. اجازه بازی روی پلتفرم دیگر، حداقل برای نسخه دانلود شده (دیجیتال)، زمانی اعطا می‌شود که آن را برای ایکس باکس وان یا ویندوز 10 روی رایانه شخصی خریداری کنید.

راه‌هایی برای دسترسی به برخی از بازی‌های استیم روی ایکس باکس

راه‌هایی برای دسترسی به برخی از بازی‌های استیم روی ایکس باکس وجود دارد. دسترسی به Epic Games و Steam توسط GeForce Now امکان پذیر شده است. اگر بتوانید از Xbox خود برای دسترسی به مرورگر وب Edge برای اجرای بازی‌های Steam در Xbox استفاده کنید، امکانات خود را بسیار افزایش می‌دهید. با برنامه نمایش بی‌سیم می‌توانید بازی‌ها را روی ایکس باکس بازی کنید.

برنامه نمایش بی‌سیم

در حال حاضر ایکس باکس از استیم پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، همچنان می‌توانید با روش‌های دیگر به Steam در کنسول خود دسترسی داشته باشید. از برنامه نمایش بی‌سیم برای انعکاس رایانه خود به ایکس باکس به عنوان یک راه حل استفاده کنید.

چگونه بازی‌های استیم را در ایکس باکس بازی کنیم؟

بازی‌های-Steam-در-XBOX-bazi-psn.ir

ایکس باکس از بازی‌های استیم پشتیبانی نمی‌کند. گیمرها نمی‌توانند بازی‌های Steam در XBOX SERIES X بازی کنند، مگر اینکه بازی‌های Steam منحصراً برای کنسول‌های بازی Xbox ساخته شده باشند. اجازه دادن به بازیکنان برای خرید بازی‌ها از هر فروشنده برای بازی در ایکس باکس، برای مایکروسافت از نظر مالی مقرون به صرفه نیست. با این حال، برای دسترسی به برخی از عناوین موجود در کتابخانه Steam خود در ایکس باکس، چند روش مختلف وجود دارد.

  • Steam از طریق GeForce Now و Epic Games قابل دسترسی است. بنابراین، اگر از Xbox خود برای دسترسی به مرورگر وب Edge راضی هستید، ممکن است بخواهید گزینه‌های خود را گسترش دهید.
  • بازی‌های Steam خود را برای Xbox One دوباره خریداری و عناوین F2P که قبلاً از Steam دارید را بازی کنید. (برخی از عناوین خوب F2P با قابلیت cross play/save عبارتند از Phantasy Star Online 2، Warframe و Brawlhalla)
  • انتخاب دیگر خرید عضویت Xbox Game Pass، که در اصل نتفلیکس است. با این استثنا که می‌توانید بازی‌ها را به جای مشاهده، آن‌ها دانلود کنید.

کنترلرهای بی‌سیم جدید Xbox در بازی‌های Steam کار نمی‌کنند

بعد از حل مشکل اجرای بازی‌های استیم روی ایکس باکس به مشکل جدیدی برمی‌خوریم. به نظر می‌رسد که بیشتر خطاها یا باگ‌ها برای کاربران کنسول سری X|S ظاهر می‌شود. در همین حال، برخی از کاربران کنترلر بی‌سیم Xbox در سرویس گیرنده Steam (PC) با گیم پلی بازی مشکل دارند. این مشکل خاص برای کاربران جدید کنترلر بی‌سیم Xbox فقط در ویندوز 10 آن‌ها اتفاق می‌افتد.

به گفته گیمرهای Steam آسیب دیده، آن‌ها نمی‌توانند کنترلر بی‌سیم Xbox جدید خود را برای کار با چندین بازی در پلتفرم Steam در ویندوز 10 دریافت کنند. به‌روز‌رسانی و نصب مجدد درایورها، استفاده از پورت USB دیگر برای کنترلر و غیره انجام نمی‌شود. خوشبختانه، تیم مایکروسافت از این موضوع آگاه بوده و در حال کار بر روی آن هستند. در همین حال، مایکروسافت راه آسانی را برای حل موقت این مشکل تا زمانی که توسعه‌دهندگان هر گونه اصلاحی را انجام دهند، ذکر کرده است.

رفع مشکل

یادآوری می‌کنیم، برای کسانی که از نسخه بتای Steam Client بر روی رایانه شخصی خود استفاده نمی‌کنند، این فرصت خوبی است تا طعم آن را بچشند. تیم مایکروسافت اشاره کرده است که برای این مشکل یک اصلاح در نسخه بتای سرویس Steam وجود دارد. این بدان معناست که می‌توانید در برنامه بتا شرکت کنید و شروع به استفاده از سرویس گیرنده Steam خود در رایانه شخصی کنید. به خاطر داشته باشید که باید Steam خود را دانلود یا به نسخه بتا به‌روز کنید.

  • استیم را راه اندازی کرده و روی تب آن کلیک کنید.
  • به حساب و مشارکت بتا بروید.
  • گزینه تغییر را انتخاب کنید و برای Steam Beta Update، گزینه‌ی ok را انتخاب نمایید.
  • حال وقت آن رسیده Restart Steam را انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این آموزش سعی کردیم نحوه اجرای بازی‌های استیم روی ایکس باکس را بیان کنیم. همچنین به حل مشکل کنترلرهای بی‌سیم جدید Xbox در بازی‌های Steam نیز پرداختیم. از همراهیتان بسیار خرسندیم. این مقاله را می‌توانید با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنان نیز دیگر درگیر این مشکل نباشند.