bazi-psn.ir

آموزش ریپورت و بلاک در ps4

بلاک-در-ps4-bazi-psn.ir

آیا کاربر دیگری از PSN باعث ناراحتی شما می‌­شود؟ بازی‌های چند نفره می‌­توانند راهی عالی برای پیدا کردن دوستان جدید با علایق مشترک باشند، اما همچنین می‌تواند راهی برای سوء استفاده‌ها یا هرزنامه از سایر کاربران نیز باشد. اگر یک حساب شبکه پلی استیشن دارید، ممکن است پیام‌های ناخواسته دریافت کرده باشید و از خود بپرسید که آیا می‌توانید کسی را مسدود کرده و گزارش دهید. شما می‌توانید، بسیار ساده و راحت به این کار بپردازید. در این آموزش نحوه ریپورت و بلاک در ps4 را به شما آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

چگونه در پلی استیشن 4 دیگران را بلاک و ریپورت کنیم

بلاک در ps4 در چند مرحله ساده انجام شود. مسدود کردن کاربر، به این معنی است که او نمی‌تواند وضعیت آنلاینی شما را ببیند یا برای شما پیام ارسال کند. به خاطر داشته باشید که می‌توانید هر زمان که بخواهید با رفتن به نمایه آن‌ها و فشردن Unblock، این حالت را معکوس کنید. اگر خود را هدف چندین کاربر آزاردهنده می‌بینید، بهتر است عکس پروفایل و نام کاربری PS4 خود را تغییر دهید تا سخت‌تر شما را پیدا کنند.

  1. برای بلاک در ps4 به پیام‌ها بروید.
  2. به گروهی که می‌خواهید کاربری را مسدود کنید بروید و روی هر پیام آن را هایلایت کنید.
  3. Options را فشار دهید.
  4. از منوی کناری که ظاهر می‌­شود، Block را انتخاب کنید.

گزارش پیام خاصی از کاربر مسدود شده

اگر می‌خواهید پیام خاصی را از کاربر مسدود شده گزارش دهید، باید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. به پیام‌ها بروید.
  2. پیامی را که می‌خواهید گزارش کنید را برجسته، سپس گزینه‌ها را فشار دهید.
  3. از منوی کناری، گزارش را انتخاب کنید.
  4. Next را فشار دهید.
  5. از شما پرسیده می‌شود که چرا می‌خواهید این را گزارش دهید. اگر آزار دهنده است یا جالب نیست را انتخاب کنید. اگر گزینه “فکر می‌کنم نباید در شبکه پلی‌استیشن باشد” را انتخاب کنید، از شما خواسته می‌شود در مورد توهین‌آمیز بودن پیام توضیح بیشتری دهید.

ریپورت نمایه یک کاربر

برای ریپورت نمایه یک کاربر در ps4 باید به نمایه آن‌ها بروید، گزینه‌ها را انتخاب و سپس گزارش دهید.

  1. از شما پرسیده می‌شود که چه چیزی را می‌خواهید گزارش دهید.
  2. وقتی آنچه را که می‌خواهید گزارش دهید انتخاب کردید، Next را فشار دهید.
  3. اکنون نمایه آن‌ها را گزارش خواهید کرد و بررسی گزارش شما را به دست ناظران پلی استیشن سپرده خواهد شد.
  4. به خاطر داشته باشید که آن‌ها به گزارش‌های نادرست مکرر واکنش مهربانی نشان نمی‌دهند. اما زمانی که فکر می‌کنید پیام‌ها یا محتوای نامناسبی از سوی کاربر دیگری برای شما ارسال شده است، همیشه از شما طرفداری می‌کنند.

نحوه مسدود کردن و گزارش شخصی در برنامه پلی استیشن

کارهای زیادی می‌توانید در برنامه پلی استیشن انجام دهید، از جمله مسدود کردن یا گزارش دادن کاربران. برای ریپورت یا بلاک در ps4 موارد زیر را انجام دهید:

  1. برنامه پلی استیشن را باز کنید.
  2. روی Game Base ضربه بزنید، سپس روی Group با کاربری که قصد مسدود کردن آن را دارید ضربه بزنید.
  3. روی نماد نمایه ضربه بزنید.
  4. روی بیضی و Block و سپس دوباره Block از پنجره باز شده ضربه بزنید.
  5. همچنین می‌توانید روی بیضی و سپس روی گزارش ضربه بزنید.

گزارش پیام کاربر

سیستم بلاک یا ریپورت در ps4 از طریق برنامه پلی استیشن می‌تواند کارآمد باشد. انجام این کار بسیار ساده است و از ایجاد مشکلات بیشتر توسط کاربر جلوگیری می‌کند. برای ریپورت در ps4 کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  1. برنامه پلی استیشن را باز کنید.
  2. روی Game Base ضربه بزنید و باز کنید، سپس روی Group با کاربری که قصد مسدود کردن آن را دارید ضربه بزنید.
  3. روی پیام و سپس از منوی ظاهر شده روی گزارش پیام ضربه بزنید.
  4. از شما خواسته می‌شود که مشخص کنید آیا به دلیل آزار دهنده بودن پیام در شبکه PSN گزارش می‌دهید یا خیر. اولی به شما پیشنهادهایی برای ترک گروه، مسدود کردن کاربر و تنظیم تنظیمات حریم خصوصی می‌دهد. دومی انواع مختلفی از محتوای نامناسب را دسته بندی می‌کند که می‌توانید قبل از پر کردن گزارش انتخاب کنید.

اگر شخصی را در PS4 بلاک کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر-شخصی-را-در-PS4-بلاک-کنیم-چه-اتفاقی-می-افتد؟-bazi-psn.irدر پلی استیشن 4 خود، در صورتی که دیگر بازیکنان را بی‌ادب می‌دانید یا نمی‌خواهید پیامی از آنها دریافت کنید، این امکان را دارید که آنان را مسدود کنید. بعداً می‌توانید آن‌ها را از حالت انسداد خارج کنید. یک کاربر مسدود شده همچنان می‌تواند برای شما پیام ارسال کند، اما شما نمی‌توانید آنها را بخوانید. بلاک در ps4 شبیه به مسدود کردن برخی از برنامه‌ها روی گوشی شما کار می‌کند.

چگونه می‌توانم یک نفر را رفع انسداد کنم؟

برای آنبلاک در ps4 گزینه More را انتخاب کنید. تنظیمات را انتخاب کنید. روی دکمه Clear که در کنار شماره‌ای که می‌خواهید انسداد آن را رفع کنید، ضربه بزنید.

مرکز کنترل ps4 کجاست؟

فشار دادن دکمه PS روی کنترلر تنها چیزی است که از شما برای دسترسی به مرکز کنترل لازم است. پس از انجام این مرحله، مرکز کنترل در پایین صفحه ظاهر می‌شود. اگر در آن زمان در میانه بازی هستید، بازی به طور خودکار متوقف می‌شود و شما می‌توانید از هر گزینه‌ای که نیاز دارید استفاده کنید.

چگونه پیام‌ها را در ps4 حذف کنیم؟

مراحل حذف پیام‌ها در اپلیکیشن پلی استیشن چیست؟ برنامه PlayStation در دستگاه تلفن همراه خود را اجرا کنید. تب Messages را از منوی بالای صفحه انتخاب کنید. مکالمه‌ای که می‌خواهید حذف کنید را باز کنید. برای حذف پیام، انگشت خود را روی آن به چپ بکشید و سپس گزینه ترک را انتخاب کنید.

چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک منطقه جنگی را مسدود می‌کنید؟

محدودیت‌هایی زیر برای بازیکنانی که در لیست بلاک شما هستند اعمال می‌شود. آن‌ها نمی‌توانند هیچ یک از بازی‌هایی را که ایجاد می‌کنید، پیدا کنند. حتی اگر با یکی از بازی‌های باز شما برخورد کنند (شاید به این دلیل که شرکت‌کننده دیگری لینک آن را برایشان ارسال می‌کند)، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

سخن پایانی

با دنبال کردن مراحل ریپورت یا بلاک در ps4، یک کاربر یا پیام‌های او را مسدود می‌کنید و یا گزارش می‌دهید. با اینکار کمی آرامش دارید و لازم نیست نگران تعامل با کاربران بی‌ادب باشید. مواجهه با محتوای نامناسب آنلاین می‌تواند نگران‌کننده باشد، و حتی اگر فرزند شما با آن مواجه شود، هشدار دهنده‌تر است. اگر والدینی هستید که نگران این هستند که فرزندتان دوباره با یک کاربر نامناسب در PS4 مواجه شود، می‌توانید کنترل‌های والدین را تنظیم کنید.