bazi-psn.ir

معرفی سرویس EA Play

معرفی-سرویس-EA-Play-bazi-psn.ir

سرویس EA Play که قبلا با نام EA Access شناخته می‌شد، یک سرویس اشتراکی مشابه Xbox Game Pass و PlayStation Plus است. EA Play دسترسی آسان به مجموعه‌ای از عناوین به‌ویژه بازی‌های منتشر شده توسط EA را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر مزایای EA PLAY می‌توان به نسخه‌های آزمایشی 10 ساعته منحصر به فرد و تخفیف‌ها اشاره کرد. همچنین کاربران می­‌توانند به جای پخش بازی­‌ها از طریق اتصال اینترنتی پایدار، هر عنوان را روی کنسول یا رایانه شخصی خود دانلود و بازی کنند. EA Play در حال حاضر از PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC از طریق Steam ،Origin و برنامه EA پشتیبانی می­‌کند. اگر شما هم قصد خرید سرویس EA Play دارید، همراه ما باشید تا شما را با مزایا و معایب آن آشنا کنیم.

قیمت سرویس EA Play

عضویت در سرویس EA Play به چند روش مختلف امکان پذیر است. می‌توانید مستقیما در EA Play با هزینه ماهانه 4.99 دلار یا اشتراک سالانه 29.99 دلار با 50 درصد صرفه‌جویی مشترک شوید. اگر بخواهید از طریق Xbox مشترک شوید، EA Play با Xbox Game Pass Ultimate و قیمت 14.99 دلار در ماه، بدون تخفیف سالانه، همراه است. بازیکنان رایانه شخصی نیز می‌توانند از طریق Xbox مشترک PC Game Pass شوند و از EA Play با پرداخت 9.99 دلار در ماه لذت ببرند.

مزایای EA PLAY

مزایای-EA-PLAY-bazi-psn.ir

دسترسی به انبوهی از بازی‌­ها با حداقل 5 دلار در ماه مزیت اصلی سرویس EA Play است. علاوه بر این، اشتراک در این سرویس در کنسول ایکس باکس به شما امکان می­‌دهد تا به بازی های EA بیشتری نسبت به هر پلتفرم دیگری دسترسی داشته باشید.

آزمایش بازی

دومین ویژگی برتر سرویس EA Play، امکان آزمایش 10 ساعته برای بازی‌های آینده EA است. با EA Play Game Trials، کاربران می‌توانند تا 10 ساعت به محتوای جدیدترین بازی‌های EA دسترسی داشته باشند. اگرچه دوره‌های آزمایشی محدود به زمان هستند، تایمر فقط زمانی که بازی‌ها را باز دارید شمارش معکوس می‌کند. بنابراین بستن آن‌ها در حالت بی‌حرکتی، طول دسترسی شما را افزایش می‌دهد.

10% تخفیف

وقتی صحبت از گرانی شد، آخرین پر در کلاه سرویس EA Play تخفیف 10 درصدی آن در فروشگاه برای همه خریدهای دیجیتال EA است. علاوه بر دسترسی به بازی‌ها در طول اشتراک، سرویس EA Play تخفیف‌های سخاوتمندانه‌ای را نیز برای عناوین ارائه می‌دهد. اگر از یک بازی خاص لذت می‌برید، این احتمال وجود دارد که بتوانید آن را با هزینه کمتر خریداری کنید. جدای از خود کتابخانه، مسلما این یکی از بهترین مزایای EA PLAY است که بازیکنان می‌توانند در EA Play ثبت نام کنند، یک بازی جدید را برای چند ساعت بررسی و سپس از تخفیف خود برای خرید آن از فروشگاه استفاده کنند.

جوایز اعضا

یکی دیگر از مزایای EA PLAY  که در این سرویس گنجانده شده جوایز آن است. طیف گسترده‌ای از محصولات و افزونه‌های دیجیتالی و جدیدترین نسخه‌های EA را پوشش می‌دهد. این موارد می‌تواند از اقلام آرایشی مانند لباس‌ها و پوسته‌های سلاح گرفته تا توکن‌های تقویت‌کننده XP و بسته‌های ارز درون بازی را شامل شود. علاوه بر این، اعضای EA Play Pro می‌توانند پاداش‌های «سطح حرفه‌ای» که معمولاً مفیدتر، گران‌تر یا سخت‌تر به‌دست می‌آیند را باز کنند.

نقاط ضعف سرویس EA Play

نقاط-ضعف-سرویس-EA-Play-bazi-psn.ir

خوشبختانه نقاط ضعف برای سرویس EA Play کم است، زیرا چیز زیادی برای شکایت وجود ندارد. EA Desktop لانچر سرویس EA Play روی رایانه شخصی است. از نظر ظاهری تفاوت چندانی با هر ویترین فروشگاه دیگری مانند مایکروسافت استور یا استیم ندارد، اما متاسفانه گاهی اوقات خراب می‌شود. علاوه بر هنگ‌های تصادفی، به نظر می‌رسد لانچر بیش از آنچه باید، حافظه مصرف می‌کند و باعث می‌شود که آن را از شروع خودکار در بوت غیرفعال کنیم. در این حالت بازی‌ها به‌طور خودکار به‌روزرسانی نمی‌شوند.

با توجه به اینکه EA در حال انتقال سرویس خود از نرم افزار Origin به EA Desktop است، این امر بازیکنان را در انتخاب بین دو لانچر در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. EA ترجیح می‌دهد کاربران EA Desktop را انتخاب کنند، اما با این مشکلات مداوم توصیه کردن آن دشوار است. Origin نیز بدون مشکل نیست، اما مطمئنا تعداد مشکلات آن از EA Desktop کمتر است. امیدواریم این اشکالات قبل از بازنشستگی رسمی Origin برطرف شود.

EA Play Pro

در رایانه شخصی، سرویس EA Play دارای یک سطح دوم به نام EA Play Pro است. اشتراکی منحصر به فرد که با 44 درصد صرفه جویی ماهانه با 14.99 دلار یا هزینه سالانه 99.99 دلار شارژ می‌شود. اعضای EA Play Pro از مزیت اضافی باز کردن قفل نسخه‌های لوکس عناوین EA برای دوره آزمایشی بازی 10 ساعته برخوردار هستند. همچنین جوایز اضافی نیز برای Pro ارائه می‌شود.

بازی­‌های سرویس EA Play

کتابخانه EA Play به مرور زمان به تغییر خود ادامه می‌دهد زیرا عناوین بیشتری برای هر پلتفرم، منتشر می­‌شود و عناوین قدیمی از این سرویس بازنشسته می‌شوند. بسته به اینکه روی رایانه شخصی یا کنسول بازی می‌کنید، ثبت نام به معنای دسترسی به بیش از 100 بازی است.

آیا سرویس EA Play ارزش خرید دارد؟

حتما سرویس EA Play را امتحان کنید، حتی برای یک ماه. اما با گذشت یک ماه که اندازه کافی لذت بردید، قطعا به فکر خرید اشتراک سالانه می‌افتید. 30 دلار برای دوازده ماه یک پیشنهاد عالی به نظر می‌رسد زیرا نصف قیمت یک نسخه پرفروش است. همچنین اگر از آن دسته هستید که چندین بازی EA را در یک سال خریداری می‌کنید، عضویت سالانه EA Play در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما نیز می‌­شود. از اینکه همراه ما بودید بسیار متشکریم.