bazi-psn.ir

تبلت کودک

-تبلت‌های-کودکان-bazi-psn.ir

قبلاً خرید یک تبلت برای کودک عجیب به نظر می‌رسید. اما دنیا پیشرفت کرده و اکنون برای کودکان عادی شده است که خودشان یک دستگاه داشته باشند حتی از سنین پایین. اما کدام تبلت کودک را باید خرید، بچه‌هایتان چقدر باید برای آن وقت بگذارند و از چه چیزی‌هایی باید روی آن استفاده کنند؟ چنین سوالاتی می‌تواند والدین را آزار دهد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم هر آنچه را که در مورد تبلت‌های کودکان بدانید را به شما آموزش دهیم. همچنین بهتر است سری هم به راهنمای خرید تبلت گیمینگ ما بزنید.

تبلت گیمینگ

تبلت‌های بازی برای کسانی که به دنبال بهترین استفاده از خدمات استریم یا تجربه یک فروشگاه اپلیکیشن با صفحه بزرگ هستند ایده‌آل باشد. در حال حاضر بین اندروید، iOS و ویندوز، دستگاه‌های مختلف زیادی در قفسه‌ها وجود دارد. به این معنی که چه به دنبال یک صفحه‌ نمایش ارزان قیمت باشید یا یک صفحه نمایش لمسی یکپارچه، می‌توانید بر اساس نیازتان تبلتی را انتخاب کنید. البته، تبلت‌های بازی معمولاً چیزی بیش از یک صفحه نمایش برای بازی ارائه می‌دهند. این دستگاه‌ها باید ویژگی‌های بهره‌وری و گزینه‌های سرگرمی را با هم ترکیب کنند تا قیمت‌هایشان مناسب باشد. در عین حال هم گیم‌پلی با کیفیت بالایی در ژانرهای مختلف را ارائه دهند.

به همین دلیل است که هزینه‌ها می‌تواند به سرعت در این دستگاه‌های ساخته شده، افزایش یابد. با این حال، بسیاری از تبلت‌های رایج به خوبی برای عناوین مورد علاقه شما مناسب هستند و با ظهور بازی‌ها و گذشت زمان بیشتر مفید می‌شوند. بهترین تبلت‌های بازی این روزها شروع به رقابت با لپ‌تاپ‌های بازی برای عملکرد و ارزش پولی خود کرده‌اند. اگر به دنبال سرمایه گذاری روی یک دستگاه رده بالا هستید، در حال حاضر موارد بسیار هیجان انگیزی روی میز وجود دارد. اکثر کودکان از تبلت برای انجام بازی استفاده می‌کنند در ادامه ما به بررسی سوالاتی پیرامون تبلت‌های کودکان پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

چه سنی برای خرید تبلت کودک مناسب است؟

نظرات زیادی در این مورد وجود دارد و به طور قابل توجهی متفاوت است. چند قانون کلی می‌تواند به والدینی که مطمئن نیستند چه چیزی را هدف قرار دهند، کمک کند.

اول، یک تبلت اغلب با آموزش همراه است. آیا فرزند شما در سطحی است که تبلت کودک بتواند به او در یادگیری مفاهیم یا انجام تحقیق کمک کند؟

دوم، قرار گرفتن در معرض تکنولوژی این روزها آنقدر فراگیر شده است که یادگیری نحوه استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه بدون توجه به دستگاه‌هایی که فرزندان شما ممکن است داشته باشند، نباید نگران کننده باشد. بنابراین واقعاً چیزی شبیه به “شروع زودهنگام آن‌ها” وجود ندارد.

ثالثا، بسیاری از والدین با یک تبلت “مالکیت خانواده” با محافظت‌های مناسب که می‌تواند بین همه به اشتراک گذاشته شود احساس راحتی می‌کنند. چیزی که به حفظ وقت خانواده کمک می‌کند و در عین حال برخی از مزایای تبلت کودک را ارائه می‌دهد. این یک راه حل منعطف است که می‌تواند سال‌ها با قوانین، درست کار کند.

تبلت‌های-کودکان-bazi-psn.ir

آیا بچه‌ها به تبلت کودک نیاز دارند؟

لازم نیست. اما یک تبلت کودک روش مفیدی برای بازی کردن و تعامل با برنامه‌های یادگیری و… را ارائه می‌دهد. نکته کلیدی، نظارت دقیق و محدود کردن مجدانه زمان صفحه نمایش است که فضا برای سایر فعالیت‌های سالم را باز می‌کند. تبلت‌ها ممکن است برای کودکان ابتدایی مفید باشند (البته این نیز بر اساس آنچه دوستان آن‌ها دارند و استفاده می‌کنند است). برای بچه‌های بزرگ‌تر، هر کاری که یک تبلت می‌تواند انجام دهد معمولاً روی یک تلفن هوشمند نیز انجام ‌می‌شود. ما به طور کلی توصیه می‌کنیم از از تبلت‌هایی با سیستم عامل اندروید، iOS یا ویندوز استفاده کنیدو از تبلت‌های کودکان با سیستم عامل مخصوص به خود خودداری کنید. برنامه‌ها یا بازی‌های داخلی زیادی وجود ندارد، بنابراین برای افزودن سرگرمی به آن‌ها باید پول بیشتری خرج کنید.

آیا تبلت‌های کودکان بی خطر هستند؟

تبلت‌های کودکان تقریباً به اندازه هر تلفن هوشمند، کامپیوتر یا لپ‌تاپ دیگری ایمن هستند. از آنجایی که همه این دستگاه‌ها به اینترنت متصل می‌شوند، فرزند شما به رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، یوتیوب و سایر وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی که در آنجا هستند نیز دسترسی خواهد داشت. نمی‌توانید همیشه در کنار فرزندتان بنشینید و بر استفاده او، نظارت کنید. اما می‌توانید بدون اینکه او را تماشا کنید، بدانید در تبلت خود چه می‌کند.

با کنترل‌های والدین، می‌توانید فعالیت‌ها و دسترسی به برنامه‌ها و همچنین زمان صفحه نمایش را به هر هدفی که فکر می‌کنید مناسب است، محدود کنید. همچنین برخی از گزینه‌های نظارتی برای دیدن کارهایی که فرزندانتان انجام می‌دهند. برای بچه‌های کوچک‌تر، Leapfrog Epic به طور کامل شامل اکوسیستم‌های روی پلتفرم‌های اختصاصی است. این احتمالاً تنها گزینه‌ای است که در آن ارزش خرید یک پلتفرم جداگانه را دارد که اندروید، iOS یا ویندوز نباشد. زیرا محدود به محتوای انحصاری Leapfrog مناسب برای کودکان خردسال است.

چگونه تبلت موجود خود را برای کودکان محافظت کنم؟

تبلت‌های آمازون فایر کودکان یک انتخاب عالی برای این نوع کنترل والدین است. آمازون گزینه‌های کنترل والدین گسترده و برنامه‌ای برای بچه‌ها را ارائه می‌کند که برای محتوای متمرکز بر کودک طراحی شده است و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کودکان کوچک‌تر تبدیل می‌کند.

سخن پایانی

اکنون تبلت‌های زیادی برای کودکان وجود دارد، با ابزارهایی برای نظارت بر محتوا و پیگیری زمان صفحه نمایش. برنامه‌های آموزشی، کتاب‌ها و فیلم‌ها را به این ترکیب اضافه کنید تا دستگاه ایمن و مطمئنی داشته باشید که به رشد کودکتان کمک می‌کند. Amazon Fire HD 10 Kids Edition مورد علاقه اکثریت است. تبلت کودک آمازون بادوام است و با یک سال اشتراک برای محتوای مناسب سن ارائه می‌شود. اما این مورد تنها گزینه نیست.