bazi-psn.ir

معرفی بازی­‌های PSVR2 در زمان عرضه

معرفی-بازی-های-PSVR2-در-زمان-عرضه-bazi-psn.ir

هدست قدیمی PSVR هنوز دارای کتابخانه وسیعی از بازی‌ها با تجربیات مختلف از پلتفرم‌های سه بعدی از Astro Bot Rescue Mission تا Tetris Effect می‌باشد. همانطور که ما برای PSVR 2 هیجان زده هستیم و باید تا فوریه باید صبر کنیم، چیزهای زیادی در مورد PSVR اصلی وجود دارد که در راهنمای هدست واقعیت مجازی می‌توانید مشاهده کنید. این هدست با بهره‌گیری از قدرت PS5، می­‌تواند بازی‌­های بسیار جاه طلبانه­‌تری را نسبت به هدست اصلی که روی PS4 اجرا می‌­شد را انجام دهد. با نزدیک شدن به عرضه جدیدترین هدست واقعیت مجازی سونی، انتظار می‌رود بازی­‌های PSVR2 بیشتری برای این دستگاه تایید شود و در ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ و بعد از آن عرضه شوند. در ادامه به بررسی و معرفی بازی­‌های PSVR2 در هنگام عرضه می‌پردازیم.

معرفی بازی‌های PSVR2

با عرضه هدست جدید سونی در 22 فوریه 2023، ممکن است بخواهید شروع به نوشتن لیستی از بازی­‌های PSVR2 برای خرید در کنار آن کنید. لیست زیر شامل تمام بازی­‌های PSVR2 می‌باشد که تا کنون تایید شده است. به گفته سونی بیش از 20 عنوان برای عرضه آماده خواهد بود، بنابراین آنچه در زیر می‌­بینید تنها مجموعه کوچکی از آنچه در فوریه 2023 عرضه می­‌شود، است. اگر نسخه PSVR را دارید، برخی از این بازی‌ها به‌روزرسانی‌های رایگان ارائه می‌کنند.

Cities VR: Enhanced Edition

بازی­‌های-PSVR2-Cities-VR-Enhanced-Edition-bazi-psn.ir

Fast Travel Games با راه‌اندازی اولیه خود در Quest در اوایل سال جاری موفق شد Cities: Skylines را به واقعیت مجازی بیاورد، البته در بسته‌ای کوچک‌تر برای اجرای در VR. این نسخه کاملاً جدید با استفاده از کنترلرهای PSVR2 Sense بهبود خواهد یافت. در ابتدا، می‌توانید شهر رویاهای خود را بسازید، تمام ساختمان‌های آن را مدیریت و از برنامه‌ریزی شهری پیروی کنید.

Hello Neighbor: Search and Rescue

خانواده ترسناک آقای پیترسون در حالی بازگشته که شش کودک سعی می‌کنند دوست خود را از زیرزمین قلعه نجات دهند. شما باید پازل‌ها را حل کنید تا دوست خود را نجات دهید. این بازی می‌تواند یکی از بازی­‌های PSVR2 شگفت‌آور برای شروع سفر PSVR2 شما باشد. آقای ترسناک پترسون سطح جدیدی از غوطه‌ور شدن در VR را برای شما تداعی می‌کند و هیچ چیز به اندازه دیدن آن برج سایه آشنا قبل از سیاه شدن همه چیز ترسناک نیست. Hello Neighbor: Search and Rescue برای پیش‌سفارش از 15 نوامبر در دسترس خواهد بود.

Horizon Call of the Mountain

Guerrilla Games و Firesprite Games برای یک اسپین آف بر اساس سری محبوب Horizon با هم همکاری کردند. شما به‌عنوان یک شخصیت کاملاً جدید بازی خواهید کرد، اما نگران نباشید Aloy همچنان ویژگی‌های خود را دارد. Horizon Call of the Mountain اولین بازی­ هدست PSVR2 است که از همه قابلیت‌های جدید آن، استفاده می‌کند. اولین برداشت از واقعیت مجازی در دنیای Horizon همراه با مقداری محتوای اضافی که توسعه دهندگان می‌گویند تکمیل آن حدود هفت ساعت طول می‌کشد.

Swordsman VR

بازی PSVR Swordsman VR در حال ارتقاء به نسخه بومی PSVR2 است که برای روز عرضه آماده شود. یک بازی واقع گرایانه که به شما امکان می‌دهد یک جنگجو را شخصی سازی و در تلاش برای خلاص کردن جهان از شر، با جناح‌ها و هیولاهای دشمن مقابله کنید.

Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge

بازی­‌های-PSVR2-Star-Wars-Tales-from-the-Galaxy’s-Edge-bazi-psn.ir

Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge یکی از بازی‌­های PSVR2 که یک تجربه اکشن و ماجراجویی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این بازی نقش یک تکنسین تعمیر را بر عهده خواهید داشت که در حاشیه شهر کار می‌کند. اولین بار در Meta Quest در سال 2020 معرفی شد و اولین باری است که این ماجراجویی با طعم و مزه جنگ ستارگان در خارج از اکوسیستم متا در دسترس خواهد بود.

Resident Evil Village

Capcom در حال آوردن Resident Evil Village به PSVR 2 است و می‌گوید این بازی با بهره‌گیری کامل از گرافیک زنده ممکن با نمایشگر 4K HDR هدست، ردیابی چشم پلی‌استیشن VR2، صدای سه‌بعدی PS5 و موارد دیگر، تجربه حس عمیق‌تری را ارائه دهد.

Resident Evil 4

Resident Evil 4 هم‌اکنون برای Quest 2 در دسترس است. بازی­‌های PSVR2 در واقع بازسازی هستند بنابراین انتظار داریم با بازی‌های جذاب‌تری نسبت به نسخه اصلی مواجه شویم. همچنین امیدواریم که پشتیبانی از واقعیت مجازی به خوبی نسخه Quest 2 و بهتر از RE7 Biohazard باشد.

Demeo

Demeo که توسط VR Resolution Games ساخته شده، از زمان عرضه در سال 2021، عملکرد فوق‌العاده‌ای در هدست‌های Quest 2 و PC VR داشته است. این بازی به شما امکان می‌دهد با دوستان خود برای یک شب بازی تاکتیکی متحد شوید و می‌توان گفت یکی از بهترین بازی­‌های PSVR2 به شمار می‌آید.

No Man’s Sky

بازی­‌های-PSVR2-No-Man’s-Sky-bazi-psn.irHello Games قول داده است که شبیه‌ساز اکتشاف فضایی خود را به PSVR 2 بیاورد. این بازی هدست PSVR2 شامل تمام DLC‌هایی که شما را به جهانی پر از احتمالات می‌برد.

The Walking Dead: Saints & Sinners Chapter 2

این بازی هدست PSVR2 یک دنباله کامل از محبوب‌ترین بازی‌های VR است. مانند اولین سری، شما در اطراف نیواورلئان پسا آخرالزمانی که نه تنها مملو از مردگان است، بلکه گروه‌های رقیب نیز در اطرافتان هستند و می‌توانید انتخاب کنید که به آن‌ها بپیوندید یا بجنگید. نبردهای فیزیکی، تجهیزات و یک سیستم استقامت بسیار حساس به این معنی است که باید قبل از برخورد به پیاده‌روی طولانی و سخت فکر کنید.

Firewall Ultra

نسخه اصلی نوید یک بازی اکشن و تاکتیکی مبتنی بر تیم در سراسر نقشه ها را می‌دهد. مشخص نیست چه مقدار محتوای جدید دریافت می‌کنیم اما انتظار داریم که نقشه‌ها، شخصیت‌ها و سلاح‌های قدیمی را ببینیم، اما همچنین به‌روزرسانی‌هایی را برای همه چیز در آینده مشاهده خواهیم کرد.

The Dark Pictures: Switchback VR

استودیوی Supermassive Games به تازگی The Dark Pictures: Switchback VR را معرفی کرده است. چیزی که آن را ترن هوایی سریع، اکشن و ترسناک می‌نامد و در آن هر حرکتی که انجام می‌دهید و هر چیزی که می‌بینید، می‌تواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ باشد. Switchback VR که در دنیای شوم The Dark Pictures Anthology می‌گذرد، به خوبی از ردیابی چشم هدست استفاده می‌کند. برخی از دشمنان تنها زمانی حرکت می‌کنند که شما پلک می‌زنید.

Crossfire: Sierra Squad

بازی­‌های-PSVR2-Crossfire-Sierra-Squad-bazi-psn.irSmilegate تریلر یک بازی VR کاملاً جدید به نام Crossfire: Sierra Squad را منتشر کرد که یکی از بازی­‌های PSVR2 تیراندازی اول شخص در دنیای Crossfire است. این بازی به صورت انفرادی یا در حالت Co-op با حداکثر 4 بازیکن در یک تیم انجام می‌شود. این استودیو می‌گوید 39 نوع سلاح از جمله تپانچه، تفنگ، نارنجک و تفنگ‌های تک تیرانداز با مکانیک‌های خرق‌العاده وجود دارد که برای اعزام 17 نوع دشمن، گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

The Light Brigade

Funktronic Labs یک بازی تک نفره برای هدست PSVR2 به نام The Light Brigade را به نمایش گذاشت. این بازی مملو از اسلحه‌های همه‌جانبه و رمز و راز است. با بالا رفتن از صفوف تیپ نور، اسلحه گرم و جادوهای منحصر به فرد، رمز و راز دنیای غم انگیز “دنیای غرق شده” را کشف کنید. The Light Brigade از 15 نوامبر برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

Pistol Whip VR

بازی Cloudhead Games یکی دیگر از بازی‌های PSVR2 با ارتقاء رایگان است. بازی اکشن که در آن آهنگ‌های هیجان‌انگیز و پویا، دنیایی رویایی را برای بازیکنان ایجاد می‌کنند.

Cosmonious High

Owlchemy Labs دنباله Vacation Simulator به خاطر بازی‌های VR بسیار تعاملی و قابل دسترس، برنده جایزه بهترین بازی واقعیت مجازی شناخته شده است. چند ماه پیش روی هدست‌های Quest و PC VR منتشر شد و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ردیابی چشمی PSVR 2 برای آواتارهای ما وجود داشته باشد.

Zenith: The Last City

نسخه PSVR 2 شرکت Kickstarter به نام Zenith: The Last City وارد بازار می‌شود. وعده داده شده است که یک عنوان راه اندازی روز اول باشد. صدها ساعت محتوا برای بررسی در این بازی واقعیت مجازی وجود دارد.

Tentacular

Firepunchd Games در ابتدا روی Quest و PC VR راه‌اندازی شد، یک ماجراجویی خشن را به ارمغان می‌آورد. شما، یک جانور شاخک‌دار غول‌پیکر اما خوش‌قلب هستید که سعی می‌کنید جایگاه خود را در جهان کشف کنید و به دوستان انسانی خود کمک می‌کنید تا درباره یک منبع انرژی عجیب و فوق‌العاده قدرتمند تحقیق کنند. در این بازی هدست PSVR2 با حل ترکیبی عظیم از فعالیت‌های اکشن و پازل‌های، پیشرفت کنید.

سخن پایانی

سونی قیمت و تاریخ عرضه PSVR 2 را اعلام کرده است. هرچه به عرضه PSVR در 22 فوریه نزدیک‌تر می‌­شویم، بازی‌­های بیشتری به لیست اضافه می­‌شود. این عناوین بازی‌­های PSVR2 به طور رسمی برای این هدست تایید شده‌اند و یا در حال توسعه فعال هستند یا قرار است در آینده نزدیک منتشر شوند. اگرچه نادر است، لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است موقعیت عجیبی وجود داشته باشد که یک بازی لغو شود و به انتشار نرسد. شما کدامیک از بازی­‌های PSVR2 را در کنار دستگاه جدید انتخاب خواهید کرد؟