bazi-psn.ir

بهترین تجربه بازی با لوازم جانبی PS5

بهترین-تجربه-بازی-با-لوازم-جانبی-PS5-bazi-psn.ir

پلی استیشن 5 در حال حاضر یک کالای جذاب است و همه در اولین فرصت آن را خریداری می‌کنند. این کنسول در صدر لیست آرزوهای گیمرها قرار دارد. اگر به اندازه کافی خوش شانس بوده‌اید که یکی را خریده‌اید، وقت آن رسیده است که پیش قدم شوید و برخی از لوازم جانبی PS5 با تکنولوژی بالا را برای همراهی با آن اضافه کنید. از ایستگاه‌های شارژ کنترل‌کننده، حامل‌های مسافرتی، روشنایی اضافی و برچسب‌ها، این فهرست انتخاب شده افزودنی‌های عالی برای راه‌اندازی PS5 شما خواهد بود.

همه لوازم جانبی مورد نیاز برای بهترین تجربه بازی پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 با یک کنترلر و همه چیزهایی که باید در آن غوطه‌ور شوید و شروع به اجرای مجموعه عالی از بازی‌های خود کنید از جعبه خارج می‌شود. اما اگر به دنبال استفاده حداکثری از جدیدترین کنسول سونی هستید، تعداد زیادی بازی و لوازم جانبی PS5 فوق‌العاده‌ای در دسترس شما است. چه به دنبال ارتقای بازی خود با یک کنترلر ممتاز باشید یا به سادگی نصب یک SSD داخلی برای فضای ذخیره سازی اضافی. ما لیستی از بهترین لوازم جانبی پلی استیشن 5 را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

فن خنک کننده اتوماتیک

وقتی در حال بازی هستید، دستگاه داغ می‌شود. در این حین ممکن است کنسول از کار بیفتد و تمام پیشرفت‌های اخیر بازی شما ذخیره نشود. این بدترین سناریو برای هر بازیکنی است. در لیست لوازم جانبی PS5 یک فن خنک کننده با تشخیص اینکه کنسول به دمای 37 درجه سانتیگراد رسیده است به طور خودکار روشن می‌شود و با خنک شدن تا 28 درجه سانتیگراد خاموش می‌شود، وجود دارد. این دستگاه با استفاده از چندین فن داخلی خنک می‌شود. از یک مکنده نیز برای گردش هوا استفاده می‌شود تا دما را سریع‌تر پایین بیاید.

کولر آلومینیومی جامد

این لوازم جانبی PS5 ممکن است کوچک به نظر برسد، اما به طور خاص برای استفاده در پلی استیشن 5 طراحی شده است، به خوبی و به سختی کار می‌کند. بی صدا کار می‌کند، گرما را جذب کرده و از فن داخلی برای خنک نگه داشتن آن استفاده می‌کند. با استفاده از لوله حرارتی و هیت سینک آلومینیومی جامد با پره‌های خنک کننده ساخته شده است. در قاب میانی شاسی PS5 شما قرار داده شده است تا هوای ورودی از فن داخلی پلی استیشن را خنک کند. باله‌ها را خنک می‌کنند و از فن برای گردش آن در جایی که در کنسول مورد نیاز است استفاده می‌کند.

کاور کنترلر

کاور-کنترلر-bazi-psn.ir

 

 

شما اغلب باید مانند آفتاب پرست بازی کنید، در سایه‌ها پنهان شوید تا حریف شما را نبیند و بتوانید برای برد وارد شوید. پس چرا همان انرژی را با پوسته آفتاب پرست را به کنترلر خود نمی‌آورید؟

ماژول DualSense Edge Stick

پس از ساعت‌های طولانی بازی، طبیعی است که تجهیزات شما شروع به از دست دادن لبه خود کرده و به آرامی فرسوده شوند. این ماژول DualSense Edge Stick به عنوان جایگزینی برای آنالوگ فعلی کنترلر DualSense شما عمل می‌کند. بنابراین در حالی که هدف می‌گیرید، تیراندازی می‌کنید، می‌دوید یا بازی‌های مورد علاقه PS5 خود را بازی می‌کنید، یک آنالوگ تازه برای بازی با دقت و کار با تجهیزات مناسب در دسترس خواهید داشت.

کیف حمل

همه نمی‌توانند آنقدر خوش شانس باشند که برخی از بازی‌های پلی استیشن 5 را داشته باشند. اما شما می‌توانید با کیف حمل PS5 خود، برخی بازی‌ها را برای دوستانتان ببرید. این کیف‌ها اکثرا ضد آب هستند و فضای کافی برای حمل کنسول، کنترلر، بازی و سایر لوازم جانبی پلی استیشن 5 را دارند.

کنترلر بی‌سیم DualSense

در حالی که پلی استیشن 5 با یک کنترلر بی‌سیم DualSense عرضه می‌شود، اغلب ایده خوبی است که یک دستگاه یدکی داشته باشید. اغلب برای بازی‌های دو نفره استفاده می‌شود. کنترل‌کننده‌ای که به همراه کنسول ارائه می‌شود نیز سفید است، اما رنگ‌های دیگری نیز وجود دارد که شامل قرمز کیهانی، بنفش کهکشانی، مشکی نیمه‌شب و آبی روشن ستاره‌ای می‌شود که همگی بسته به زیبایی و جذابیت بازی‌ها هستند.

نگهدارنده کنترلر

از دیگر لوازم جانبی PS5 که یکی از ملزومات هر متخصص پلی استیشن است نگهدارنده کنترلر می‌باشد. این نگهدارنده‌های کنترلر در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و متنوعی عرضه می‌شوند.

ایستگاه شارژ DualSense

در حالی که کنسول به همراه یک کابل شارژ برای شارژ مجدد کنترلرها ارائه می‌شود، این لوازم جانبی پلی استیشن 5 یک ایستگاه شارژ جداگانه است که قطعاً مفید خواهد بود. این ایستگاه می‌تواند دو کنترلر را به طور همزمان بدون نیاز به اتصال به کنسول شارژ کند تا درگاه USB  کنسول شما آزاد باشد. همچنین به همان سرعتی است که در هنگام اتصال به کنسول شارژ می‌شود، پس برد-برد است.

هدست سه بعدی پالس

هدست Pulse 3D به طور خاص برای استفاده در هنگام بازی PS5 طراحی شده است. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که بازیکن در جهان و چشم انداز بازی است و صدای آواتار خود را با توجه به جایی که در آن قرار دارد می‌شنود. همچنین دارای دو میکروفون داخلی است که دارای ویژگی‌های حذف نویز است و می‌تواند 12 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. در مدل‌های مشکی، خاکستری و سفید نیز عرضه می‌شود.

هدست-سه-بعدی-پالس-bazi-psn.ir

روکش صفحه تعویضی

بهترین راه برای محافظت از صفحه کنسول بازی، مانند یک پوشش یا محافظ صفحه برای گوشی شما، روکش است. این لوازم جانبی PS5 یک محافظ کوچک اضافی است. این روکش مشکی از پلاستیک محکم ABS ساخته شده که ضد ضربه و ضد خش است. همچنین دارای یک سطح مات برای جلوگیری از اثر انگشت است، بنابراین PS5 شما همیشه نو خواهد ماند.

جعبه ذخیره سازی بازی‌های ویدیویی

شما باید همه بازی‌ها را در جایی نگه دارید. این کیس‌های ذخیره سازی یک گزینه عالی هستند و تا چند ده دیسک بازی PS5 را در خود جای می‌دهند. همچنین نه تنها برای پلی استیشن 5، بلکه برای تمامی کنسول‌های شما نیز مناسب است.

دوربین HD

یکی از روش‌های مدرن‌تر بازی این است که از خود در حال بازی فیلم بگیرید و واکنش‌های خود را به اشتراک بگذارید. این دوربین HD برای فیلمبرداری از بازیکنان PS5 و گیم پلی ساخته شده است. از طریق دکمه روی کنترلر بی‌سیم DualSense کار می‌کند که در آن می‌توانید از خود، گیم پلی یا هر دو از طریق حالت تصویر در تصویر فیلم بگیرید.

کنترل رسانه‌ای

قطعه دیگری که در لیست لوازم جانبی PS5 وجود دارد کنترل رسانه‌ای است. شما می‌توانید از طریق این کنترل از راه دور رسانه‌ای به طیف وسیعی از سرگرمی‌ها مانند Netflix و YouTube دسترسی داشته باشید. همچنین به پیمایش آسان‌تر در منوهای کنسول کمک می‌کند. بنابراین همه چیز از طریق کنترلرها انجام نمی‌شود.

پایه عمودی با فن خنک کننده مکش و سرعت خودکار

این پایه‌ها از لوازم جانبی پلی استیشن 5 هر کاری که شما می‌خواهید و نیاز دارید را انجام می‌دهند. با چندین فن داخلی و  تنظیم کننده سرعت فن، هاب USB، تنظیم افکت نورپردازی RGB، داک شارژ کنترلر بی‌سیم می‌توانند تا چندین بازی را ذخیره کنند. همچنین کنسول را خنک نگه می‌دارد. چه چیز دیگری نیاز دارید؟

پایه-عمودی-با-فن-خنک-کننده-bazi-psn.ir

گیره‌های عملکرد

بازی هاردکور در مواقعی شبیه به یک ورزش است. بنابراین برای دستیابی به بهترین نتایج به تجهیزات مناسب نیاز دارید. این لوازم جانبی PS5 یک دستگیره کنترل‌کننده است که باعث می‌شود کنترلر را راحت‌تر نگه دارید و در عین حال لیز خوردن را کاهش داده و دست‌ها را خشک نگه دارید.

هاب USB

اگر به پورت‌های USB بیشتری در PS5 خود نیاز دارید، این لوازم جانبی PS5 موردی است که باید انتخاب کنید. این افزوده دارای چندین پورت برای درگاه USB 2.0 و شارژ سریع است.

پوسته‌های برگردان سفارشی

برگردان‌ها را می‌توان روی لایه زیرین کنسول چسبانده و حس شخصی را به آن اضافه کرد. به‌ویژه برای کسانی که از نسخه اول پلی‌استیشن استفاده می‌کنند. در سبک‌ها و رنگ‌های جدید عرضه می‌شوند. 

پایه افقی

تنظیمات بازی هر کس متفاوت است. PlayStation 5 طوری طراحی شده که به درستی بایستد، اما اگر با چیدمان شما کارساز نبود، این پایه افقی با خیال راحت کنسول را صاف نگه می‌دارد و در عین حال از آن محافظت و از هرگونه خراشیدگی و آسیب جلوگیری می‌کند.

نوار نور LED RGB

یکی دیگر از لوازم جانبی PS5 نوار نور LED است که دارای گزینه‌های رنگی و جلوه‌های بصری است تا تجربه بازی را فقط برای شما شخصی سازی کند.

آداپتور PS VR

PlayStation VR 2 در فوریه 2023 منتشر شد. با این آداپتور می‌توانید، مجموعه PS VR اصلی خود را روی PS5 خود بازی کنید.

نگهدارنده هدفون

بسیاری از مردم به دنبال لوازم جانبی PS5 پرکاربرد و پیچیده هستند، اما برخی چیزها می‌توانند ساده بمانند. این نگهدارنده هدفون از طریق آویز و نوار پشتیبان به کنسول متصل می‌شود. بنابراین شما همیشه می‌دانید کجاست و هرگز گم نخواهید شد. این یک طراحی واقعا ساده و تمیز است که به طور خاص برای PS5 و نمای بیرونی براق کنسول است.

چرخ مسابقه

هنگامی که با کنترلر معمولی خود رانندگی می‌کنید، حس و هیجان بازی‌های مسابقه‌ای را به خوبی نخواهید داشت. چرخ‌های مسابقه‌ای حس بسیار غوطه‌ورتری از قرار گرفتن پشت فرمان و رانندگی در بازی‌های مسابقه‌ای مورد علاقه شما ایجاد می‌‌کنند. این سری از این لوازم جانبی PS5 بسیار پرهیجان هستند و برای مثال دارای چرخش 900 درجه، پدال‌های قابل تنظیم و سیستم چرخ دنده مارپیچ هستند.

کیف مسافرتی کنترلر بی‌سیم DualSense

با این کیف مسافرتی ضد ضربه، کنترلرهای خود را ایمن نگه دارید. این مدل از لوازم جانبی پلی استیشن 5 به طور خاص برای کنترلرهای بی‌سیم DualSense طراحی شده است، بنابراین هیچ فشاری به جوی استیک‌ها یا دکمه‌‌ها اضافه نمی‌کند.

روکش آنالوگ کنترلر

روکش-آنالوگ-کنترلر-bazi-psn.ir

همه بازی‌ها پر از جنگ، خشونت و سلاح نیستند. برخی از آن‌ها برای همه سنین فوق‌العاده شیرین و دوست داشتنی‌اند. این سری از لوازم جانبی PS5 انگشتی‌هایی هستند که فقط برای بازی‌هایی از این دست مناسب هستند. شکل آن‌ها شبیه گربه، سگ و حیوانات کوچک دیگر است. برای مثال در یک بسته چهار عدد وجود دارد، بنابراین می‌توانید آن‌ها را روی دو کنترلر قرار دهید، یا اگر کنسول دیگری مانند PS4 یا Nintendo Switch Pro دارید، روی آن‌ها هم قرار می‌گیرند.

چراغ‌های حلقه LED تغییر رنگ

برخی از این نوار‌های نورپردازی LED از لوازم جانبی PS5 دارای طراحی حلقه‌ای شکل هستند که برای قرار گرفتن بر روی قاب فن خنک کننده PS5 ساخته شده‌اند. بیش از 400 تنظیم افکت نور در رنگ‌های مختلف دارند و می‌توان آن‌ها را با موسیقی و جلوه‌های صوتی همگام‌سازی کرد تا به نظر برسد که کنسول در حال واکنش به بازی است.

پوشش گرد و غبار نایلونی

هنگام بازی با این پوشش نایلونی کنسول خود را تمیز و ایمن نگه دارید. این لوازم جانبی پلی استیشن 5 بسیار پرکاربرد، روکش داخلی دوتایی است که به دور نگه داشتن گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و سایر زباله های خانگی کمک می‌کند. همچنین به جلوگیری از هرگونه خراش و آسیب‌های دیگر نیز به کنسول کمک می‌کند. برداشتن آن آسان است و هیچ کابلی نیازی به تغییر یا جابجایی در هنگام برداشتن پوشش ندارد. اگر این پوشش سبک شما نیست، چندین سبک و مدل مختلف برای انتخاب وجود دارد، از جمله صورتی، آبی و بسیاری دیگر.

پایه کنسول LED چند رنگ

با گزینه‌های نورپردازی رنگی LED، این پایه‌ها ثابت می‌کنند که چرا پلی استیشن 5 اینقدر جذاب است. این دستگاه‌ها دارای منبع تغذیه USB است که مستقیماً به کنسول متصل می‌شود و می‌توان آن را بر اساس رنگ، روشنایی و در صورتی که پخش کننده بخواهد یک نور ثابت یا ضربان دار ساطع کند، تنظیم کرد.

کارت SSD

کارت-SSD-PS5-bazi-psn.ir

در حالی که خود کنسول با 825 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، اما گاهی اوقات این مقدار کافی نیست. به خصوص اگر چندین نفر در حال بازی و ذخیره پیشرفت بازی خود در یک کنسول باشند، یا اگر چندین فایل ذخیره بازی وجود داشته باشد. از دیگر لوازم جانبی PS5 درایو SSD برای ایجاد فضای ذخیره سازی اضافی است. بنابراین می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید بدون خطر عدم ذخیره سازی، بازی کنید. اگر به دنبال ذخیره اطلاعات بیشتر یا کمتر هستید، این درایوهای SSD از 500 گیگابایت شروع شده و تا 8 ترابایت می‌رسد.

برای استفاده بیشتر از PS5 به چه چیزی نیاز داریم؟

بهترین استفاده از PS5 به این بستگی دارد که برای چه از آن استفاده می‌کنید. بنابراین کارهای زیادی برای به حداکثر رساندن خروجی آن می‌توانید انجام دهید. اگر می‌خواهید تجربه بازی همه جانبه‌ای را بهبود ببخشید، داشتن یک کنترلر DualSense 5 و یک هدست به شما این امکان را می‌دهد که خود را در بازی‌های خود غرق کنید. اگر دنبال به حداکثر رساندن توانایی PS5 خود برای پخش جریانی هستید، یک دوربین بهترین گزینه برای نیازهای شما خواهد بود. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید تجربه بهتری با PS5 داشته باشید و لوازم جانبی PS5 افزودنی‌های ارزشمندی هستند که باید در نظر بگیرید.