bazi-psn.ir

بهترین صداپیشگان بازی‌های ویدیویی

بهترین-صداپیشگان-بازی‌های-ویدیویی-bazi-psn.ir

آیا تا به حال متوجه صدای شخصیت یک بازی ویدیویی شده‌اید که قبلاً آن را شنیده‌اید؟ حال حاضر، می‌خواهیم برخی از بزرگ‌ترین ستاره‌های حوزه صداپیشگی بازی را معرفی کنیم. آن‌هایی با صدای فوق‌العاده خود به ایجاد خاطراتی کمک کرده‌اند. در اینجا بهترین صداپیشگان بازی‌های ویدیویی در تمام دوران‌ها را معرفی خواهیم کرد.

صداپیشگان بازی‌های ویدیویی

صدای شخصیت‌های مورد علاقه ما در بازی اغلب ما را از نظر احساسی به یک بازی می‌کشاند و به ما اجازه می‌دهد با قهرمانان داستانی یا ضدقهرمانان ارتباط شخصی برقرار کنیم. برخی از شخصیت‌های بازی‌های رایانه‌ای مورد علاقه ما اغلب قابل تشخیص با چهره‌شان نیستند، اما آن‌ها در طول زندگی حرفه‌ای خود به شخصیت‌های مختلف جان بخشیده‌اند. در سال‌های اخیر، صداپیشگان بازی‌های ویدیویی از طریق رسانه‌های اجتماعی، حضور در همایش‌ها و کانال‌های تولید محتوای خودشان بیشتر قابل مشاهده شده‌اند. در اینجا برخی از برجسته‌ترین صداپیشگان بازی‌های ویدیویی این صنعت آورده شده است.

 

5. نولان نورث

صادقانه بگویم، اگر تا به حال نقش یک مرد را بازی کرده باشید، به احتمال 97.8 درصد نولان نورث صداپیشگی آن‌ها را بر عهده گرفته است. وقتی میزبان برخی از بزرگترین نسخه‌های بازی نیست، استعدادهای صوتی خود را به نقش‌های کوچک‌تر عرضه می‌کند. نتیجه این است که او همیشه در حال انجام کاری است. نورث حرفه صداپیشگی بازی را در سال 99 آغاز و استعدادهای تازه کشف شده خود را در Windows Interstate 182 عرضه کرد.

از آنجا، با نقش‌هایی در Uncharted، Assassin’s Creed ،The Last of Us ،Call of Duty ،Saints Row و Marvel’s Avengers تنها یک صعود عمومی به ستاره شدن بود. این فقط نوک کوه یخ برای یک مجموعه کامل از کار صداگذاری است. بیایید صدها فیلم بلند، انیمیشن و برنامه‌های تلویزیونی را فراموش نکنیم که این مرد نیز صدای خود را به آن‌ها قرض داده است. یک گزینه همه جانبه و مسلماً یکی از شناخته شده‌ترین صداپیشگان بازی‌های ویدیویی است.

4. لورا بیلی

اگر می‌خواهید هر کسی را به صداپیشگی بازی تشویق کنید، می‌توانید لورا بیلی را به او معرفی کنید. از راین در حماسه BloodRayne با مضمون خون‌آشام گرفته تا Jaina Proudmoore در Warcraft. بیلی کارهای قوی را از سنین پایین شروع کرد. برای بسیاری، او ابی از The Last of Us: Part II است. برای تعدادی منتخب، او The Boss از Saints Row است. دیگر فیلم‌ها شامل فیونا از Tales from the Borderlands ،Kait از Gears of War و Nadine از Uncharted 4: A Thief’s End هستند.

3. تروی بیکر

تروی بیکر یکی دیگر از صداپیشگان بازی‌های ویدیویی است که اگر نه در هنر بازی، در دنیای انیمه و دیگر قالب‌های قابل توجه، مشارکت داشته است. با این حال، در قلب، بیکر یک مجری برجسته است که محتوای به یاد ماندنی‌تری ارائه می‎‌کند. از بوکر دویت در Bioshock Infinite گرفته تا Pagan Min در Far Cry 4 ،Talion در سرزمین میانه تا جوئل در The Last of Us. برخی از مشهورترین شخصیت‌های بازی ویدیویی را که تا به حال دریافت کرده‌اید را تداعی کنید. به طور خلاصه، هر چیزی که بیکر برای آن تلاش کرده یک ناک اوت بوده است.

2. استیو بلوم

استیو-بلوم-bazi-psn.ir

استیو بلوم در سال 2012 رکورد گینس را برای اکثر بازی‌های ویدیویی که تا به حال به ثبت رسیده است، با بازیگری که از سال 2007 هر سال حدود 16 نقش اصلی بازی را ایفا می‌کند، دارد. دنیای فیلم، انیمه و تلویزیون لایو اکشن. اما اگر تک تک اعتبارات را از زمان شروع او در سال 92 بشمارید، احتمالاً به چند دفترچه نیاز دارید تا همه چیز را یادداشت کنید. یکی از به یاد ماندنی‌ترین نقش‌هایی که بلوم صدایش را به آن قرض داده، آرس در God of War است. همچنین گنجینه‌ای از صدای عمیق و اغلب مضطرب. اساساً. بازی‌هایی همچون Pitfall: The Lost Expedition Pitfall Harry، X-Men Legends’ Wolverine و Bulletstorm’s Grayson Hunt.

1. کیت دیوید

خوب، خبر خوب این است که وقتی یک بازی غوغا می‌کند، می‌دانید که کیت دیوید به عنوان یکی از صداپیشگان بازی‌های ویدیویی در آن ایفای نقش می‌کند. منصفانه بگوییم، عملاً غیرممکن است که چنین شخصیت نمادین و به طرز شگفت‌انگیزی در حال شکوفایی را نادیده بگیریم. برای برخی، او کاپیتان اندرسون در Mass Effect یا جولیوس لیتل در Saints Row است. اما برای اکثر افراد، او Thel ‘Vadamee در مجموعه جهانی Halo است.

 سخن پایانی

صنعت بازی با صداهای باشکوه و قابل توجهی در حال رونق است، که برخی از آنها تارهای جذاب و هارمونی‌های بی‌نقص خود را برای خلق بزرگ‌ترین و جاه طلبانه‌ترین خلاقیت‌های موجود در دنیای بازی به امانت گذاشته‌اند. سال‌هاست که شاهد موجی از صداهای طلایی هستیم. در این مقاله سعی کردیم برترین صداپیشگان بازی‌های ویدیویی را معرفی کنیم. برداشت شما چیست؟ آیا با پنج برتر ما موافق هستید؟ آیا صداپیشه ای وجود دارد که باید در این لیست قرار می‌دادیم؟