bazi-psn.ir

استریم و استریمر

استریم-و-استریمر-bazi-psn.ir

دنیای بازی‌های ویدیویی پر از پستی و بلندی‌ها، حملات شدید و هدشات است. هنگامی که یک برنامه پخش زنده و ضبط بازی ویدیویی عالی دارید، می‌توانید به سرعت از لحظات و تجربه بازی خود را ثبت کنید. برنامه‌­هایی هستند که به شما امکان می‌دهد بازی خود را ضبط کرده و با دنبال کنندگان خود در سراسر جهان به اشتراک بگذارید. استفاده از آن آسان و راحت است و امکان پخش گیم پلی بدون تاخیر را فراهم می­‌کنند. اگر شما هم به استریم علاقمندید این مقاله را از دست دهید.

استریم چیست؟

در عصر امروز رسانه‌­های اجتماعی، اگر در کاری مهارت دارید، می­‌توانید به راحتی آن را تبلیغ و برند خود را ایجاد کنید. پلتفرم‌­های پخش زنده مکانی مخصوص به خود را دارند که در آن کاربران مجاز هستند محتوای ویدیویی را برای مخاطبان خود آپلود و پخش کنند. از سال 2010 برخی افراد شروع به نمایش تصویر و صدای زنده خود در حین بازی‌های ویدیویی در سایت‌های پخش بازی کردند تا به جذب مخاطب بپردازند. اصطلاحا این کار را استریم و این افراد را استریمر گویند.

فرق گیمر با استریمر

تفاوت‌هایی بین گیمران و استریمران وجود دارد که می‌توان به فردی بودن استریم در مقابل انجام بازی‌ها به صورت گروهی توسط گیمران و نوع انتخاب بازی اشاره کرد. استریمران از بازی‌های محبوب استقبال می‌کنند در صورتی که گیمران ترجیح می‌دهند زمان خود را صرف بازی‌های جدید و با کیفیت کنند و سریعتر از دیگران آن بازی‌ها را تمام کنند. همچنین استریمران فن بیان قوی‌تری دارند و همیشه به دنبال ایده‌های جذاب و کاربردی هستند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند. اما ممکن است برخی گیمران ساعت‌ها در سکوت به بازی بپردازند.

بهترین پلتفرم‌ها و سایت‌های پخش بازی

آیا می‌خواهید در مورد بهترین پلتفرم‌های پخش بازی برای استریم بدانید؟ گزینه‌های مختلفی در بازار وجود دارد. از پولی گرفته تا رایگان، از ساده تا پلتفرم‌هایی با تکنولوژی بالا. ما در این مقاله در مورد برخی از نکات مهم انتخاب پلتفرم‌های پخش بازی‌های ویدیویی صحبت خواهیم کرد که انتخاب را برای شما ساده‌تر می‌کند.

فاکتورهای انتخاب بهترین سایت‌های پخش بازی‌های ویدیویی

شکی نیست که استریم می‌تواند تجربه تماشای جذابی را برای مخاطبان شما فراهم کند. اما نکات خاصی وجود دارد که باید قبل از انتخاب سرویس پخش بازی به آن‌ها توجه کنید. اجازه دهید نگاهی به نکات خاصی داشته باشیم که به شما در این امر کمک می‌کند.

  • ویژگی­‌ها

به پلتفرمی که برای پخش محتوای خود انتخاب می‌کنید نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که آیا این پلتفرم تمام ابزارها و ویژگی­‌های مورد نیاز شما را دارد یا خیر. همچنین می‌توانید وب‌سایت توسعه‌دهنده را بررسی کنید و قبل از نهایی کردن آن، ویژگی‌ها را به درستی بررسی کنید.

  • قابلیت استفاده

باید مطمئن شوید پلتفرمی که انتخاب می‌کنید برای استفاده راحت باشد. باید با سطح تجربه استریم شما مطابقت داشته باشد. پلتفرم‌هایی وجود دارند که ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند و همچنین می‌توانند وسوسه انگیز باشند. با این حال، ممکن است استفاده از آن‌ها پیچیده باشد. بهترین کار این است که یک سرویس پخش رایگان یا حداقل چیزی را انتخاب کنید که آزمایشی رایگان ارائه دهد تا بتوانید آن را بررسی کنید.

  • پشتیبانی

هنگام پخش زنده، ممکن است با مشکلات ناخواسته مختلفی روبرو شوید. در این صورت، برای دریافت تمام کمک‌­های مورد نیاز، به یک سیستم پشتیبانی مناسب نیاز دارید.

  • کسب درآمد

پلتفرم­‌های رایگان همیشه بهترین نیستند. شما باید به دنبال مواردی بگردید که می­‌توانند درآمد خوبی برای محتوا برای شما فراهم کنند. همچنین مطمئن شوید که آیا پلتفرم درصدی از درآمد استریم شما را کم می‌کند یا خیر. برای پخش زنده بسیار مهم است.

  • بازی‌های پشتیبانی شده

همه پلتفرم‌­ها به شما اجازه نمی­‌دهند هر بازی را استریم کنید. قبل از انتخاب بازی­‌های پشتیبانی شده را بررسی کنید.

  • وضوح

مطمئن شوید که پلتفرمی که انتخاب می‌کنید به شما امکان می‌دهد با وضوح بالا پخش کنید. استریم با وضوح پایین آن را برای بینندگان شما جالب نمی کند.

  • تعامل

پلتفرم‌های هستند که اجازه تعامل با مخاطب را نمی‌دهند. این می تواند یک اشکال بزرگ باشد زیرا پخش زنده برای ایجاد ارتباط خوب با مخاطب است. اطمینان حاصل کنید که پلتفرمی که برای استریم انتخاب می‌کنید از تعامل مخاطبان پشتیبانی می‌کند.

  • نظرات کاربران

قبل از انتخاب بستر استریم، رتبه و نظرات پلتفرم را بررسی کنید. در نظر گرفتن این نکته شما را از مشکلات بزرگ بعدی نجات می‌دهد.

سخن پایانی

برای مطالعه این مطلب از شما سپاسگزارم. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر بستر استریم  مورد نظر خود را پیدا کنید و تبدیل به بهترین استریمر جهان شوید.