bazi-psn.ir

راهنمای استفاده از اکانت ظرفیت اول به صورت آنلاین

با توجه به قیمت اکانت­‌های ظرفیت یک بسیاری از گیمران ترجیح می­‌دهند که از آن‌ها استفاده کنند. در مقاله بررسی و معرفی ظرفیت اکانت پلی استیشن به طور کامل به بررسی ویژگی‌­ها و قابلیت­‌های آن­‌ها پرداخته‌­ایم. نکته­‌ی مهم استفاده از اکانت­‌های ظرفیت اول آن است که در هنگام اتصال کنسول به اینترنت قفل می‌شود. در این آموزش قصد داریم نحوه استفاده از اکانت ظرفیت اول به صورت آنلاین را آموزش دهیم تا هنگامی که به به اینترنت متصل شدید اکانت قفل نشود و بتوانید بازی‌­های دیگری را نیز نصب کنید. نکته‌ی قابل توجه این است که اکانت­‌های ظرفیت یک گارانتی ندارند اما این روش احتمال قفل شدن اکانت را پایین می­‌آورد.

آموزش نصب اکانت­‌های ظرفیت یک

برای استفاده از اکانت ظرفیت اول به صورت آنلاین، به قسمت Power بروید و سپس Switch User و New User را انتخاب نمایید.

  1. به سراغ Create a User رفته Accept و Next را نیز به ترتیب انتخاب نمایید.
  2. حال کافی است برای وارد شدن به اکانت ایمیل و پسورد اکانت ظرفیت یکتان را که خریداری کردید وارد کرده و گزینه Sign in را انتخاب نمایید.
  3. در این مرحله از نصب اکانت­‌های ظرفیت یک، به Library بروید و روی Purchased ضربه بزنید. حال بازی مد نظرتان را انتخاب و Download کنید.
  4. از صفحه‌­ی اصلی کنسول از مسیر Notifications و Downloade، دانلود بازی را متوقف نمایید و به Settings بروید و Account Management را انتخاب کنید.
  5. با انتخاب Activate as your Primary PS4 گزینه Activate را خاموش نمایید.
  6. حال باید به صفحه قبل بازگردید و گزینه Restore Licenses و سپس Restore را نیز انتخاب کنید.
  7. با انتخاب گزینه Sign Out می‌توانید به اکانت خودتان بازگردید.

نحوه استفاده از اکانت ظرفیت اول به صورت آنلاین

برای وارد شدن به اکانت خریداری شده، به صورت آفلاین به Setting رفته و Login Setting را برگزینید. Login Passcode Management را انتخاب و کد چهار رقمی را وارد کنید. در مرحله آخر SignOut کرده و به اکانت اصلی خود بازگردید.

نحوه-استفاده-از-اکانت-ظرفیت-اول-به-صورت-آنلاین-bazi-psn.ir

قبل از خاموش کردن کنسول باید تیک Network Connection را بردارید. حال از Settings و Network اقدام نمایید و سپس کنسول را خاموش کنید. با این کار دیگر سونی امکان چک کردن لایسنس بازی­‌ها را ندارد و اکانتتان قفل نمی‌شود. دیگر می‌توانید به اینترنت متصل شده و از اکانت ظرفیت اول به صورت آنلاین استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که هر بار قبل از خاموش کردن کنسول، باید تیک گزینه Network Connection را برداشته باشید.

سخن پایانی

با استفاده از این روش می‌توانید از اکانت ظرفیت اول به صورت آنلاین استفاده نمایید. همچنین برای آپدیت بازی‌های ظرفیت یک، کافی است با انتخاب بازی مد نظر و گزینه Options و پس از آن Check for Update بازی را به‌روز‌رسانی کنید. در نظر داشته باشید که امکان استفاده همزمان چند اکانت ظرفیت یک نیز وجود دارد. اگر مشکلی هنگام نصب و استفاده از اکانت­‌های ظرفیت یک به صورت آنلاین داشتید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم. از همراهیتان بسیار متشکریم.