bazi-psn.ir

هدست PS5

هدستPS5--bazi-psn.ir

همانطور که ما عاشق تجربه بصری ارائه شده توسط تلویزیون‌های برتر هستیم، گاهی اوقات نیز واقعاً می‌خواهیم سر و صدا را احساس کنیم. بهترین هدست‌های پلی استیشن 5 می‌توانند یک تجربه بازی فوق‌العاده و همه جانبه را برای ما به ارمغان آورد. از این گذشته، هدست‌های بازی، امروزه فقط برای بازی‌های چند نفره آنلاین ساخته نمی‌شوند و می‌توانند تجربه تک‌نفره را به‌طور تصاعدی افزایش دهند. بهترین هدست‌های گیمینگ این روزها بر صدای باکیفیت و همه جانبه بودن تاکید زیادی دارند. بنابراین درست به نظر می‌رسد که PS5 شما نیز همین رفتار را داشته باشد. این مقاله شما را با ویژگی‌های بهترین هدست PS5 آشنا می‌کند تا بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

با بهترین هدست‌های پلی استیشن 5 از صدای سه بعدی نهایت لذت را ببرید

اکنون که بالاخره یک کنسول پلی استیشن 5 را به دست آورده‌اید، وقت آن است که با بهترین هدست‌های پلی استیشن 5، از آن نهایت استفاده را ببرید. PS5 فناوری صوتی Tempest 3D اختصاصی سونی را معرفی کرد. چیزی شبیه صدای Dolby Atmos یا THX Spatial که به طور گسترده‌ای بهبود بخشید. اگر واقعاً می‌خواهید از این جهش بزرگ و رو به جلو حداکثر استفاده را ببرید، اکنون زمان بسیار خوبی است تا یک هدست PS5 جدید برای خود تهیه کنید. با توجه به اینکه بازار لوازم جانبی بازی هر روز در حال رشد است، هدست‌های بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد و انتخاب هدست مناسب برای شما می‌تواند دشوار باشد. PS5 از جک‌های استاندارد 3.5 میلی‌متری هدفون از طریق کنترلر DualSense و همچنین اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند. بنابراین طیف گسترده‌ای از هدست‌های سازگار وجود دارد.

از چه چیزی می‌توانم به عنوان هدست PS5 استفاده کنم؟

خبر عالی این است که تقریباً هر چیزی که شبیه هدست یا هدفون باشد را می‌توان در PS5 استفاده کرد. بنابراین اگر برای به دست آوردن یک مجموعه ممتاز نیاز به صرفه جویی در هزینه دارید، همچنان مجموعه سیمی قدیمی شما می‌تواند خدمات بزرگی را به شما ارائه دهد. تنها نوع هدست PS5 که بعید به نظر می‌رسد سازگار باشد، مجموعه هدفون بلوتوث مستقیم است. اغلب پیش می‌آید که نمی‌توانید فقط یک مجموعه بلوتوث را جفت کنید، بنابراین در این سناریو نیز باید به کابل صوتی برگردید.

هدست‌های-پلی-استیشن-5-bazi-psn.ir

آیا باید برای PS5 هدست بخرم؟

این یک سوال مهم است و در واقع به همه بازیکنان مربوط می‌شود. البته، اگر به صورت آنلاین یا رقابتی با دوستانتان بازی می‌کنید، شما کاملاً به یک هدست با صدا و میکروفون عالی نیاز دارید. با این حال، با توجه به اهمیت و عالی بودن صدای بازی امروزه پیشنهاد می‌کنیم که همه بازیکنان باید یک هدست PS5 را در نظر بگیرند. با وجود جادویی که موتور صوتی Tempest 3D کنسول می‌تواند با بلندگوهای تلویزیون و سیستم‌های صدای فراگیر انجام دهد، غوطه‌وری صوتی که در بازی‌های تک‌نفره، و همچنین چند نفره، با هدست PS5 دریافت می‌کنید، در رتبه دوم قرار دارد. حتی با مقرون به صرفه‌ترین هدست‌های پلی استیشن 5، این عالی بودن صدا را مستقیماً به مغز خود وارد کنید. به این معنی که از نظر ما این یک لوازم جانبی ضروری برای PS5 است.

آیا هر هدستی با PS5 سازگار است؟

خبر خوب این است که تعداد باورنکردنی هدست واقعاً با PS5 سازگار است! در واقع، ساده‌تر است که به شما بگوییم کدامیک سازگار نیستند. با این حال، برای وضوح، هر هدستی که دارای جک سیمی 3.5 میلی متری، اتصال USB سیمی یا تقریباً هر هدستی که از دانگل بلوتوث استفاده می‌کند، با PS5 سازگار خواهد بود. در نتیجه، هنگامی که به دنبال دریافت برخی از ارائه دهندگان صوتی برای PS5 خود هستید، دنیایی از امکانات را خواهید داشت. علاوه بر این، هر هدست سازگار و متصل تمام مزایای موتور صوتی Tempest 3D PS5 را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نکات مهم هنگام خرید هدست PS5

تا زمان عرضه PS5 و Xbox Series X، بازی کنسول با کیفیت 4K غیرممکن بود. اما اکنون که گرافیک بسیار پیشرفته شده است، به یک هدفون یا هدست نیاز دارید تا کیفیت صدا را مطابق با کیفیت نمایشگر خود داشته باشید. بسته به نوع هدستی که دارید، تجربه بازی شما ممکن است به طور جدی کمبود داشته باشد. برای بهترین تجربه، هر گیمری می‌گوید که برای جلوگیری از حواس‌پرتی با نویز خارجی، به هدفون‌های روی گوش با پشت بسته نیاز دارید. با توجه به اینکه صدای سه بعدی یکی از به روز رسانی‌های اصلی PS5 است، نیاز به یک هدست PS5 بسیار مهم بوده است.

بهترین هدست PS5 چیست؟

مشخصات زیادی در مورد لوازم جانبی بازی وجود دارد. بنابراین تشخیص یکی از دیگری می‌تواند دشوار باشد. اما در آخر، شما هدست PS5 می‌خواهید که از طریق بلندگوها و خارج از میکروفون صدایی با بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهد.

بهترین-هدستPS5-bazi-psn.ir

چگونه هدست PS5 را انتخاب کنیم؟

یک هدست PS5 اگر کیفیت صدای شگفت انگیزی تولید کند لزوما “خوب” نیست. بسیاری از ویژگی‌های دیگر وجود دارد که باید در هنگام پیدا کردن بهترین هدست PS5 به آن‌ها توجه کرد. راحتی، تنظیمات و قیمت نیز فاکتورهای کلیدی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

کدام هدست PS5 برای شما مناسب است؟

ترجیحات در جامعه بازی پراکنده است، زیرا هر فردی سبک بازی متفاوتی دارد. برخی از افراد صدای بلند را دوست دارند تا بتوانند هر حرکتی را بشنوند. در حالی که برخی دیگر تجربه آرام و بی صدا را در گوش خود ترجیح می‌دهند. برخی افراد نیز از بلندگوهای تلویزیون استفاده می‌کنند. اما مهم نیست که چه نوع گیمری هستید، اگر می‌خواهید با هم تیمی‌های خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید، هدست PS5 ضروری است.

هدست سیمی بهتر است یا بی‌سیم؟

واقعاً این سؤال به اولویت‌های شما برمی‌گردد. اگر از سیم‌هایی که سر راهتان قرار می‌گیرند خسته شده‌اید، احتمالاً هدست PS5 بی‌سیم برای شما مناسب است. از سوی دیگر، اگر در حال حاضر برای تیم ورزش‌های الکترونیکی خود تلاش می‌کنید و به فکر تأخیر بلوتوث هستید، هدست‌های سیمی به شما آرامش می‌دهند. بزرگترین مزیت هدست‌های سیمی این واقعیت است که دیگر نیازی به نگرانی در مورد شارژ نگه داشتن آن نخواهید داشت.

هدست‌های پلی استیشن 5 بی‌سیم

هدست‌های پلی استیشن 5 بی‌سیم امروزه از ترکیبی از اتصال بی‌سیم بلوتوث و USB استفاده می‌کنند. در حالی که بلوتوث مطمئناً برای نصب سریع راحت است و در اکثر هدفون‌ها، ایرپادها و موارد مشابه یافت می‌شود. اما برای کیفیت صدا و تأخیر همیشه بهترین نیست. هدست‌های بازی بی‌سیم که از دانگل‌های USB استفاده می‌کنند که به کنسول یا رایانه شخصی شما وصل می‌شوند، در عوض فرکانس موج رادیویی خاصی را منتقل می‌کنند که نیازی به فشرده‌سازی فایل‌های صوتی ندارد و تاخیر کمتری را به شما ارائه می‌دهد.

آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر از یک کپچر بازی یا دستگاه مشابه برای ضبط گیم پلی یا تولید پخش زنده استفاده می‌کنید، تنظیم صدا با هدست بلوتوث چیزی جز یک کابوس نیست. ما قطعاً به هر پخش کننده نوظهوری و تولید کننده محتوا توصیه می‌کنیم که از هدست سیمی استفاده کند.

چقدر باید خرج کنم؟

خبر خوب پس از صرف بیش از 500 پوند برای یک کنسول جدید و احتمالاً خرید چند بازی، قطعاً نیازی به هزینه‌ی بیش از 100 پوند برای یک هدست PS5 ندارید. صدای Tempest PS5 کارهای زیادی را برای شما انجام می‌دهد. بعلاوه، بازی هر سال به یک سرگرمی گران‌تر تبدیل می‌شود.

چه نوع هدستی بخرم؟

چه-نوع-هدستی-بخرم؟-bazi-psn.ir

خرید هدست PS5 واقعاً به ترجیحات و شکل گوش شما بستگی دارد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند هدفونی داشته باشند که بالای گوش قرار گیرد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند که قوطی‌ها روی گوش آن‌ها قرار گیرند. حتی می‌توانید از هدفون‌های داخل گوشی یا جوانه‌ها با PS5 استفاده کنید. هر آنچه که برای شکل گوش شما مناسب باشد و توانایی شنوایی و راحتی شما را در نظر بگیرد، بهترین تجربه را برای شما خواهد داشت.

اگر از قبل هدفون داشته باشم، آیا به هدست PS5 نیاز دارم؟

اگرچه شباهت‌های زیادی بین هدفون و هدست PS5 وجود دارد، اما بزرگترین تفاوتی که می‌بینید، کیفیت میکروفون است. میکروفون‌های هدست‌های گیمینگ معمولاً بسیار قوی‌تر از هدفون‌های استاندارد هستند. ناگفته نماند که اکثر آن‌ها دارای میکروفون‌های خارجی هستند که می‌توانید آن‌ها را طوری تنظیم کنید که درست جلوی دهان شما قرار بگیرند. برخی از هدست‌های بازی دارای میکروفون‌های داخلی هستند که در ایرکاپ‌ها تعبیه شده‌اند.

برخی دارای قابلیت حذف نویز هستند و برخی دیگر از نوع کاردیوید هستند. اما همه آن‌ها پیام‌ها را برای هم تیمی‌های مجازی شما بسیار واضح‌تر از استفاده از یک هدفون معمولی ارسال می‌کنند. علاوه بر این، هدست‌های بازی تقریباً همیشه به شکل بیرونی هستند. با توجه به این موضوع و این واقعیت، هدست‌های روی گوش تقریباً همیشه اولین انتخاب برای گیمرهای رقابتی هستند. از طرف دیگر، این بدان معناست که درایورها (بلندگوهای کوچک داخل هدست شما) می‌توانند بزرگ‌تر، قدرتمندتر و در بیشتر موارد بیس سنگین‌تر باشند، که بیشتر بازی‌ها از آن سود می‌برند.

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان شما را متقاعد می‌کنند که اگر هدست‌های پلی استیشن 5 گران‌تر آن‌ها را با 5.1، 7.1، Dolby Atmos یا پشتیبانی صوتی سه بعدی مجازی مشابه خریداری نکنید، با مشکل مواجه خواهید شد، ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که اینطور نیست. PS5 شما را شگفت زده خواهد کرد که چقدر خوب تجربه بازی شما را متحول می‌کند. بازی‌های قدیمی‌تر اکنون نقشه‌برداری صوتی فوق‌العاده‌ای دارند و هدست‌های اولیه ناگهان به گوش سوم شما تبدیل می‌شوند.

سخن پایانی

گرفتن یک هدست PS5 باید همیشه جز اولویت اول شما باشد. با عرضه PS5 برای مدتی، لوازم جانبی مختلف تقریباً شروع به تقویت خود کرده‌اند. پلی استیشن 5 می‌تواند از هدست سیمی و بی‌سیم پشتیبانی کند، بنابراین کاملاً به شما بستگی دارد که کدام را انتخاب کنید. گزینه‌های بسیار زیادی که همگی از فناوری‌های متفاوتی برخوردارند، در بازار وجود دارد. شما هنگام انتخاب بهترین هدست PS5 به دنبال چه چیزی هستید؟