bazi-psn.ir

هدست Xbox Series X

هدست‌های-ایکس-باکس-سری-ایکس-bazi-psn.ir

در حالی که دستیابی به خود کنسول جدید مایکروسافت سخت است، اما بهترین هدست‌های ایکس باکس سری ایکس فراوان هستند. به عبارت دیگر، اگر به اندازه کافی خوش شانس بوده‌اید که سری X را به دست آورید، بهانه‌ای ندارید که آن را با لوازم جانبی عالی جفت کنید. یکی از رایج‌ترین دلایل برای بازی با هدست Xbox Series X، به جای استفاده از بلندگوهای تلویزیون یا یکی از بهترین نوارهای صوتی، استفاده از میکروفون  آن است. این قطعاً نکته مهم و ارزشمندی است. برای ژانرهایی مانند تیراندازی و ترسناک، مجموعه مناسب گوشی‌ها در هدست می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. برای پیدا کردن بهترین هدست Xbox Series X، ادامه این مقاله را از دست ندهید. 

بهترین هدست‌های ایکس باکس سری ایکس کدامند؟

بهترین هدست Xbox Series X به طور کلی SteelSeries Arctis 7X است. این هدست یک ابزار جانبی بازی همه جانبه عالی است. راحت و بی‌سیم است که برای کیفیت صدای بالا هم از ایرکاپ و هم از میکروفون استفاده می‌کند. حتی با طرح رنگ سبز و مشکی کلاسیک Xbox مطابقت دارد. Razer Kaira Pro یک انتخاب خوب دیگر است. این هدست نیز به طور خاص برای Xbox Series X ساخته شده و طراحی سبک وزن آن برخی از کیفیت‌های صوتی سنگین را رد می‌کند. می‌خواهید گزینه‌ی ارزان ‌تری بخرید؟ HyperX Cloud Stinger ممکن است بی‌سیم نباشد، اما صدا و راحتی قابل‌توجهی را ارائه می‌کند که کسری از هزینه دیگر هدست‌ها است.

چگونه بهترین هدست Xbox Series X را برای خود انتخاب کنید

ابتدا، مطمئن شوید که هدست مورد نظر شما واقعاً با Xbox Series X سازگار است. از آنجایی که مایکروسافت از پروتکل بی‌سیم خود، Xbox Wireless استفاده می‌کند، بسیاری از هدست‌های بی‌سیم که با کنسول PS5 یا PC کار کنند، ممکن است نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. در همین حال، هدست Xbox Series X سیمی فقط باید به یک کابل 3.5 میلی‌متری نیاز داشته باشد تا بتواند به جک هدفون کنترلر متصل شود. با توجه به این نکته، باید به این فکر کنید که آیا هدست سیمی یا بی‌سیم را ترجیح می‌دهید. با مدل‌های سیمی، نیازی نیست نگران عمر باتری باشید و وزن باتری را به هدست اضافه کنید. اگرچه داشتن کابل در نزدیکی خود هنگام بازی می‌تواند آزاردهنده باشد. حتی هدست‌هایی با عمر باتری بسیار کم نیز می‌توانند چندین روز استفاده سنگین را پشت سر بگذارند. هرچند که هزینه بیشتری نیز دارند.

به طور کلی کیفیت صدای خروجی را به صدای میکروفون ارج می‌نهیم. اما بسته به اینکه چقدر بازی چند نفره انجام می‌دهید، می‌تواند برای هدستی با یک میکروفون عالی ارزش داشته باشد. مخصوصاً اگر به دنبال میکروفون‌های حذف‌کننده نویز و جداشدنی یا جمع‌شونده باشید. زیرا این میکروفون‌ها بهترین کیفیت ورودی را در اختیار شما قرار می‌دهند و در عین حال هدست Xbox Series X را در زمان عدم استفاده آسان نگه می‌دارند.

بهترین-هدست-Xbox-Series-X-bazi-psn.ir

چگونه بهترین هدست‌های ایکس باکس سری ایکس را آزمایش کنیم

بهترین راه برای دیدن عملکرد یک هدست Xbox Series X این است که با آن بازی کنید. همیشه هر هدست را با طیفی از ژانرهای مختلف، از تیراندازی پر اکشن گرفته تا عناوین سنگین دیالوگ. امتحان کنید تا ببینید که هر مدل چگونه انواع مختلف صدا را کنترل می‌کند. بهتر است با پخش موسیقی را نیز تست کنید. همچنین میکروفون‌ها را با چت صوتی آزمایش کنید تا به شما بگویند صدا چگونه است. برای قضاوت در مورد راحتی، حداقل چند ساعت و اغلب در طول چند روز از هدست استفاده کنید. این آزمایش نشانه خوبی از راحتی می‌دهد، از جمله اینکه این راحتی در جلسات طولانی بازی چقدر خوب است.

تفاوت اصلی هدست‌های ایکس باکس

دو تفاوت اصلی بین هدست‌های ایکس باکس در سیمی و بی سیم خلاصه می‌شود. اگرچه به نوعی، همه هدست‌های Xbox بی‌سیم هستند، زیرا شما حتی هدست‌های سیمی را مستقیماً به کنترلر بی‌سیم خود متصل می‌کنید. مزیت هدست‌های سیمی این است که معمولاً ارزان‌تر از هدست‌های بی‌سیم هستند. زیرا برای اتصال به کنسول شما نیازی به باتری یا فرستنده‌های رادیویی بی‌سیم ندارند. آن‌ها از یک کابل 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کنند که به قسمت زیرین کنترلر Xbox شما متصل می‌شود.

هدست‌های سیمی در Xbox

هدست‌های سیمی در Xbox همچنین با استفاده از الگوریتم ویندوز سونیک کنسول شما و همچنین برخی از نظارت‌های اولیه میکروفون از طریق چت مهمانی ایکس‌باکس، برخی از صدای فضایی اولیه را ارائه می‌کنند. اگرچه راه‌حل‌های داخلی بهتر هستند، اما معمولاً بی‌سیم گران‌تر هستند. در واقع، نقطه ضعف اصلی یک هدست سیمی این است که آن‌ها اغلب ویژگی‌های کمتری نسبت به هدست‌های بی‌سیم دارند. علاوه بر این، استفاده از یک هدست سیمی با یک کنترلر Xbox  که به برق وصل شده و شارژ می‌شود نیز می‌تواند اعوجاج نامناسبی را در میکس صدای شما ایجاد کند و همچنین برای کسانی که از طریق چت مهمانی روی میکروفون شما به شما گوش می‌دهند. هدست‌های بی‌سیم برخی از این محدودیت‌ها را از بین می‌برند، اما قیمت بالایی دارند.

تفاوت-اصلی-هدست‌های-ایکس-باکس-bazi-psn.ir

هدست Xbox Series X بی‌سیم

برای دریافت صدای خوب از یک هدست Xbox Series X بی‌سیم، در مقایسه با یک هدست سیمی، اغلب باید 100 دلار و یا بیشتر بپردازید. اما به احتمال زیاد در نتیجه یک مجموعه از ویژگی‌های اضافی دریافت خواهید کرد. هدست‌های بی‌سیم گاهی اوقات دارای بلوتوث هستند، بنابراین می‌توانید صدا را از دو منبع مختلف در یک هدست ترکیب کنید. برای مثال، با استفاده از چیزی مانند Arctis Nova Pro یا Turtle Beach Stealth 700 Gen-2 MAX، می‌توانید کام‌های Discord را در تلفن یا رایانه شخصی تغذیه کنید، در حالی که از سیگنال Xbox برای صدای بازی خود استفاده می‌کنید.

هدست‌های بی‌سیم معمولاً با نرم‌افزار آنبورد نیز برای پیکربندی مواردی مانند تساوی، صدای مانیتورینگ میکروفون و حتی حذف نویز فعال عرضه می‌شوند. نکته منفی، قیمت است. اما این واقعیت وجود دارد که شما اغلب مجبور هستید آن‌ها را شارژ نگه دارید. در طی دوره‌های زمانی بسیار طولانی (سال‌ها)، باتری‌های هدست‌های بی‌سیم با کیفیت پایین‌تر نیز ممکن است کاملاً خشک شوند، بدون اینکه راهی برای تعویض آسان آن‌ها وجود داشته باشد. اگرچه ما شاهد افزایش باتری‌های قابل تعویض در هدست‌های بی‌سیم هستیم.

تجربه صدای غنی‌تر

باز تولید صدا می‌تواند برای شنونده کمی ذهنی باشد. زیرا مواردی مانند سن، ترجیحات عمومی و حتی شکل جمجمه و گوش می‌توانند بر نحوه درک ما از صدا تأثیر بگذارند. هدست‌هایی که از محدوده استاندارد 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز فراتر می‌روند ممکن است تجربه صدای غنی‌تری را ارائه دهند. زیرا فرکانس‌هایی که فراتر از محدوده استاندارد از بین می‌روند طبیعی‌تر به نظر می‌رسند و از درک شما خارج می‌شوند.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد، هر هدست Xbox Series X دارای طیف گسترده‌ای از عوامل منحصر به فرد و تاثیرگذار است. برخی از هدست‌ها یک تجربه سینمایی واقعی‌تر و متعادل‌تر را اولویت قرار می‌دهند. در حالی که برخی دیگر بر روی بازی تاکتیکی تمرکز و بر اوج‌هایی تأکید می‌کنند که برای مثال ممکن است موقعیت دشمن را از بین ببرد. برخی از هدست‌های ایکس باکس سری ایکس حتی به شما اجازه می‌دهند این مورد را با استفاده از برنامه‌ها یا ابزارهای نرم‌افزاری همراه یا حتی سوئیچ‌ها و ویژگی‌های داخلی پیکربندی کنید. برای مثال، «شنوایی فوق‌العاده انسان» در ساحل لاک‌پشت، اولویت را به فرکانس‌هایی می‌دهد که ممکن است جلوه‌های صوتی مانند گام‌ها یا حرکات دشمن در آن قرار گیرند. مثل همیشه، می‌توانید سؤالات خود را از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.