bazi-psn.ir

ظرفیت اکانت پلی استیشن؛ بررسی و معرفی

بررسی-و-معرفی-ظرفیت-اکانت-پلی-استیشنbazi-psn.ir

احتمالا موقع خرید بازی­‌ها با فاکتوری به اسم ظرفیت اکانت پلی استیشن مواجه شده‌­اید که در قابلیت­‌ها و مبالغ آن بازی‌ها تاثیر‌گذار است. با توجه به بالا بودن قیمت بازی­‌ها و کنسول­‌ها در ایران، باید به دنبال راهی ساده­‌تر و ارزان­تر باشیم. روش­‌های زیادی برای اینکار وجود دارد اما راه‌­حل معقول‌­تر، استفاده از اکانت­‌های ظرفیتی است. گیمران ترجیح می‌­دهند نسخه دیجیتالی بازی­‌ها را خریداری کنند، زیرا مزایای بسیاری را برای آنان فراهم می­‌کند. استفاده از نسخه­‌های دیجیتالی باعث کاهش فشار بر روی کنسول در هنگام اجرای بازی می­‌شود. همچنین برای انجام هر بازی نیازی به تعویض هرباره نیست. با ما همراه باشید تا بهترین خرید را داشته باشید.

اکانت­‌های ظرفیتی

گاهی اوقات ممکن است در یک خانواده، دو نفر بخواهند از یک بازی با سیوهای خودشان استفاده کنند. در این صورت ناچار هستند که هر کدام بازی را به صورت جداگانه خریداری نمایند، اما سونی راه­‌حلی برای پایین آوردن هزینه‌­های آنان دارد و آن استفاده از اکانت‌های ظرفیتی است. ظرفیت اکانت پلی استیشن بدین معنی است که با یکبار خرید می‌­توانید این بازی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. اما این روش شرایطی نیز دارد که در ادامه به توضیح آن پرداخته­‌ایم. با توجه به اینکه می‌­توان از هر بازی به صورت همزمان و اشتراکی استفاده کرد، باعث کاهش حداقل پنجاه درصدی هزینه­‌های گیمران نیز می‌شود.

ظرفیت یک

اگر به دنبال ارزان­‌ترین ظرفیت اکانت پلی استیشن هستید ظرفیت یک، گزینه­‌ی مورد نظر شما است. این ظرفیت را باید به صورت آفلاین تجربه کنید. به هیچ وجه امکان استفاده آنلاین از آن را ندارید. همچنین ظرفیت یک فاقد گارانتی است و شما نمی­‌توانید پس از انجام بازی دوباره آن را نصب کنید و یا بفروشید.

ظرفیت دو

می­‌توان گفت بهترین ظرفیت اکانت پلی استیشن این نوع است زیرا دسترسی کاملی به شما می­‌دهد. در این ظرفیت می­‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین از بازی­‌ها لذت ببرید و شامل گارانتی نیز می­‌باشد. همچنین ظرفیت دو امکان نصب مجدد و یا فروش پس از استفاده را نیز به شما می­‌دهد. اما این ظرفیت قیمت بالاتری نسبت به سایرین دارد ولی با توجه به قابلیت‌­ها و مزایای آن ارزش خرید را خواهد داشت. در هنگام استفاده شما از ظرفیت دو، فرد دیگری نیز می­‌تواند از این بازی استفاده کند.

ظرفیت سه

ظرفیت-سه-اکانت-پلی-استیشن-bazi-psn.ir

 

ظرفیت سوم به شما امکان بازی آفلاین را نمی­‌دهد و شما حتما برای انجام بازی باید به اینترنت دسترسی داشته و آنلاین باشید. این ظرفیت اکانت پلی استیشن شامل گارانتی و فروش مجدد نیز می‌باشد. هزینه­‌ی خرید ظرفیت سه، مبلغی بین ظرفیت یک و سه هست.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به بررسی ظرفیت اکانت پلی استیشن بپردازیم و دیدیم که ارزان‌­ترین آن­‌ها نوع یک است و بیشترین قابلیت را نیز نوع دوم ارائه می‌­دهد. این شما هستید که با توجه به شرایط و بودجه­‌ی مورد نظرتان می­‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید. جدول زیر قابلیت­‌ها را به طور خلاصه به شما نشان می­‌دهد تا راحت‌­تر به مقایسه اکانت­‌های ظرفیتی بپردازید. از اینکه همراه ما بودید بسیار متشکریم.

ظرفیتدسترسیگارانتیفروش و نصب مجدداستفاده بر روی یوزر
یکآفلایننداردندارددارد
دوآنلاین و آفلایندارددارددارد
سهآنلاینداردداردندارد