bazi-psn.ir

روش‌­های انتقال فایل به PS4

روش-های-انتقال-فایل-به-ps4-bazi-psn.ir

آیا می‌توان اطلاعات را از رایانه شخصی، پلی استیشن 4 یا … به PS4 منتقل کرد؟ بله، می­‌توانید با استفاده از روش‌­های انتقال فایل به PS4 از جمله کابل USB برای انتقال دیتا بین دو دستگاه یا از سرویس‌های مبتنی بر ابر مانند پلی‌استیشن پلاس استفاده کنید. همراه ما باشید تا نحوه انتقال فایل به PS4 را بیاموزید.

چگونه می‌توان اطلاعات ذخیره شده PS4 را به PS4 دیگر منتقل کرد؟

اگر اطلاعات بازی شما بین پلتفرمی باشد، مانند Fortnite یا Rocket League، انتقال ذخیره‌ها بسیار ساده است، زیرا همه چیز در فضای ابری ذخیره می‌شود. اگر برای اولین بار از سیستم جدید PS4 خود استفاده می‌کنید، پس از ورود به PlayStationTMNetwork، صفحه انتقال داده را مشاهده خواهید کرد. انتقال داده بین کنسول، فقط با کابل­‌های اترنت امکان‌پذیر است. اگر از اتصال بی‌سیم استفاده می‌کنید، برای اتصال هر دو کنسول باید از اترنت استفاده کنید. از آنجایی که کابل اترنت به جای شبکه بی‌سیم استفاده می­‌شود، سرعت انتقال تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. اگر از قبل یک شبکه سیمی دارید، باید به شبکه دیگری متصل شوید. اگر برای بازی‌های PS4 خود به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، به فکر خرید یک هارد اکسترنال باشید. هنگامی که داده‌های ذخیره شده را از یک PS4 به دیگری منتقل می‌کنید، همه فایل‌های ذخیره شده در سراسر آن کپی می‌شوند.

چگونه-می‌توان-اطلاعات-ذخیره-شده-PS4-را-به-PS4-دیگر-منتقل-کرد-bazi-psn.ir

چگونه فایل‌ها را به PS4 منتقل کنم؟

چند راه برای انتقال فایل به PS4 وجود دارد. یکی از راه‌ها استفاده از کابل، برای اتصال دو دستگاه است. راه دیگر استفاده از USB است که به PS4 وصل می‌شود. در نهایت، می‌توانید از یک سرویس ذخیره سازی ابری نیز برای انتقال داده‌های دو دستگاه استفاده کنید.

انتقال فایل به PS4 از کامپیوتر بدون استفاده از درایو USB

انتقال فایل به PS4 از رایانه شخصی بدون استفاده از کابل USB نیز امکان‌پذیر است. می‌توانید از سرور پلی استیشن سونی (PMS) برای اشتراک گذاری فایل‌های رسانه‌ای، بین رایانه شخصی خود و PS4 استفاده کنید.

 نحوه انتقال فایل از رایانه شخصی به PS4 به صورت بی‌­سیم

چند راه برای ارسال فایل‌ها به صورت بی‌سیم به PS4 وجود دارد. یکی از راه‌ها استفاده از سرویس اشتراک فایل مانند Dropbox یا Google Drive است. راه دیگر استفاده از سرور رسانه خانگی است. در نهایت، می‌توانید از درایو فلش USB استفاده کنید. نحوه انجام این کار به این صورت است:

1. در رایانه شخصی خود، My Computer را باز کنید و به آدرس IP PS4 خود بروید.

2. در PS4 خود، به Settings سپس Application Saved Data Management و Saved Data in System Storage بروید.

3. برنامه‌ای را که می‌خواهید داده‌ها را از آن انتقال دهید، برگزینید و Copy to USB Storage Device را انتخاب کنید.

4. دستگاه ذخیره سازی USB خود را به رایانه شخصی خود وصل کنید.

5. داده‌های ذخیره شده را از دستگاه ذخیره سازی USB خود در رایانه شخصی خود کپی کنید. اکنون فایل‌ها را بدون استفاده از درایو USB از رایانه شخصی خود به PS4 منتقل کرده‌اید.

چگونه اطلاعات را از USB به PS4 منتقل کنم؟

اتصال هارد دیسک‌های خارجی به PS4 امکان‌پذیر است. هنگامی که از طریق USB متصل می‌شوید، دستگاه اندرویدی شما نمی‌تواند مستقیماً به PS4 متصل شود. در نتیجه، رسانه‌ها را می‌توان به یک دستگاه ذخیره سازی مانند یک هارد دیسک خارجی منتقل کرد و سپس به PlayStation 4 متصل کرد. همچنین برای ذخیره داده‌ها در پلی استیشن 5 دو راه وجود دارد: ذخیره داده (PS5) و ذخیره داده (PS4).

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم روش‌­های انتقال فایل به PS4 از راه‌های مختلف را بررسی کنیم. شما از کدام روش استفاده می‌کنید؟ آیا به تمام سوالات شما پاسخ داده شد؟ در قسمت نظرات می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده شود.