bazi-psn.ir

بهترین تنظیمات کنترلر و دوربین فیفا 23 چیست؟

بهترین-تنظیمات-کنترلر-و-دوربین-فیفا-23-چیست؟-bazi-psn.ir

تنظیمات مورد نیاز کنترلر و دوربین در FIFA 23

آیا به دنبال بهترین تنظیمات کنترلر و دوربین در FIFA 23 هستید؟ قبل از اینکه به دنبال یادگیری بهترین قابلیت‌ها و تاکتیک‌های این بازی باشید، باید به فکر کالیبره کردن بازی خود باشید. به این معنی که بهترین تنظیمات کنترلر و تنظیمات دوربین را انتخاب کنید. بسیاری از تنظیمات کنترلر برای فیفا 23 به انتخاب و سلیقه‌ی شخصی شما بستگی دارد. می‌توانید با بررسی و آزمون و خطا بهترین گزینه را پیدا کنید. در این قسمت به عنوان بخش دیگری از راهنمای FIFA 23، می‌خواهیم به آموزش نحوه‌ی تنظیم کنترلر و دوربین برای FIFA 23 بپردازیم.

بهترین تنظیمات کنترلر برای فیفا 23

بهترین تنظیمات کنترلر در فیفا 2023 تا حد زیادی به ترجیحات و سلیقه‌ی شخصی بستگی دارد. برای ویرایش این تنظیمات کافی است به Customize > Settings بروید. توصیه می‌کنیم بازی را همانگونه که در ادامه توضیح داده شده، تنظیم کنید. اما اگر این تنظیمات مطابق سبک بازی و سلیقه شخصی شما نبود با روش آزمون و خطا به ویرایش پرداخته تا آنچه را که با آن راحت هستید، پیدا کنید. EA Sports در FIFA 2023 یک تب Recommended و Not Recommended را به تمام تنظیمات اضافه کرده است. برخی از تنظیمات کنترلر برای فیفا 23 ممکن است با توصیه ناشران متفاوت باشد که این قضیه نیز کاملا سلیقه‌ای می‌باشد.

بهترین-تنظیمات-کنترلر-برای-فیفا-23-bazi-psn.ir

Through Pass Assistance: Semi

بدون شک در سری‌های قبلی فیفا، با موقعیت‌هایی مواجه شده‌اید که پاس شما، به بازیکن مد نظر شما نمی‌رسد. با جابه‌جایی Semi به Manual، کنترل بیشتری روی توپ خواهید داشت. اما توصیه می‌کنیم فعلا آن را برای داشتن بهترین تنظیمات کنترلر برای فیفا 23 روی Semi نگه دارید، فقط به این دلیل که کمک بیشتری از بازی دریافت کنید.

Auto Switching: On Air Balls and Loose Balls

Auto Switching در تنظیمات کنترلر برای فیفا 23 به طور پیش‌فرض روی Automatic تنظیم شده، اما مشکل این است که گاهی اوقات به بازیکنانی تغییر می‌کند که نمی‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید. از On Air Balls and Loose Balls استفاده کنید تا به طور خودکار کنترل بیشتری در زمان سانترها یا … داشته باشید.

Auto-Switching-Move-Assistance-Low-bazi-psn.ir

Clearance Assistance: Directional

حالت کلاسیک Clearance Assistance به این معنی است که توپ در جهتی که بازی تعیین می‌کند، ضربه زده می‌شود، در حالی که Directional به شما کنترل بیشتری برای تعیین جهت حرکت توپ، می‌دهد.

Icon Switching: On

این گزینه در تنظیمات کنترلر برای فیفا 23 به شما امکان می‌دهد با فشردن R3 بین چهار بازیکن، یکی را انتخاب کنید. بهتر است گزینه Icon Switching را روی حالت روشن بگذارید زیرا حتی اگر از آن استفاده نکنید مانعی ایجاد نخواهد کرد.

Right Stick Switching: Adaptive

Right Stick Switching Reference: Player Relative

فشار دادن آنالوگ سمت راست نسبت به موقعیت، به شما این امکان را می‌دهد که وقتی روی Player Relative تنظیم می‌شود، بین هم تیمی‌هایتان جابجا شوید. می‌توانید Ball Relative را به‌ عنوان یک جایگزین انتخاب کنید، اما این امر باعث سردرگمی می‌شود، زیرا احتمالا توپ زیاد جابه‌جا خواهد شد. همچنین توصیه می‌کنیم در تنظیمات کنترلر برای فیفا 23 از تنظیم جدید Adaptive Right Stick Switching استفاده کنید، زیرا با نگه داشتن طولانی‌تر آنالوگ، به بازیکنان دورتر تغییر کنید.

Save Assistance: Assisted

به شما این امکان را می‌دهد تا بسته به میزان فشاری که به R2 وارد می‌کنید، سرعت بازیکنان خود را کنترل کنید. اگر از R2 به عنوان دکمه Sprint خود استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم این گزینه را روی روشن قرار دهید.

Pass Receiver Lock: Late

در تنظیمات کنترلر برای فیفا 23 با تنظیم Pass Receiver Lock روی Late، یک ثانیه فرصت دارید تا نظر خود را در مورد جهت پاس، تغییر دهید. در حالی که Early به این معنی است که وقتی دکمه را فشار می‌دهید در جهت خاصی قفل شده‌اید. همچنین توصیه می‌شود حالت‌های زیر را برای گزینه‌های تنظیمات کنترلر در فیفا 2023 انتخاب نمایید.

  • Competitive Master Switch: On
  • Timed Finishing: On
  • Player Lock: On
  • Lob Pass Assistance: Assisted
  • Lobbed Through Pass: Semi
  • Analog Sprint: On
  • Ground Pass Assistance: Assisted
  • Next Player Switch Indicator: On
  • Auto Switching Move Assistance: Low
  • Pass Block Assistance: On
  • Shot Assistance: Assisted
  • Cross Assistance: Semi

بهترین تنظیمات دوربین در فیفا 23

بهترین-تنظیمات-دوربین-در-فیفا-23-bazi-psn.ir

مانند بهترین تنظیمات کنترلر برای فیفا 23، تنظیمات دوربین نیز به ترجیحات شخصی بستگی دارد. اگر قصد دارید به صورت رقابتی بازی کنید، توصیه داریم گزینه Co-Op را انتخاب نمایید زیرا این بهترین دید از زمین را به شما می‌دهد. همچنین باید ارتفاع را به 20 و زوم را روی 0 تنظیم کنید. اما این موضوع به قیمت ناتوانی در دیدن انیمیشن‌های فردی تمام می‌شود. همچنین به اندازه تلویزیون و میزان نزدیکی شما به آن نیز بستگی دارد. اگر قصد بازی آنلاین ندارید، توصیه می‌کنیم گزینه EA Sports GameCam را انتخاب کرده و سپس Zoom را روی 0 تنظیم کنید تا دید کلی و مناسبی از زمین داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تنظیمات کنترلر برای فیفا 23 را به شما آموزش دهیم، همچنین بهترین حالت دوربین را نیز معرفی کردیم. همانطور که گفته شد تمام این تنظیمات به سبک بازی و علایق شما بستگی دارد که با امتحان کردن گزینه‌ها، حالت ایده‌آل خود را پیدا خواهید کرد. به نظر شما بهترین تنظیمات کنترلر و تنظیمات دوربین در FIFA 23 چیست؟